Fraktson AB

Vi på Fraktson Flytt har anställda med lång erfarenhet inom flyttbranschen. Vi flyttar allt från mindre lägenheter, kontor till större villor och hela företag. Vi garanterar att vår flyttfirma gör din flytt så smidig, snabb och säker som möjligt.

Läs vad 43 kunder tycker om Fraktson AB 2

• 2022-05-15 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med flytthjälpen jag fick. Killarna var jättetrevliga hjälpsamma. Det gick snabbt och bra.
  • 2022-05-14 Insamlad av företaget
    Trevliga flyttkillar som gjorde ett bra jobb. Absolut inget att anmärka på
  • 2022-05-12 Insamlad av företaget
    Flyttade inom Gbg. Jättenöjd med flytten som gick snabbt och problemfritt. Trevligt bemötande från killarna och bra kommunikation kring praktiska detaljer. Tillmötesgående och tydliga.
    Tack för att du delar med dig av din upplevelse AnnaCarin, det betyder mycket för oss Fraktson AB
  • 2022-05-08 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket väl bemött av alla utom mannen som städade. Alla mina förväntningar levde företaget upp till. Jag köpte packning av glas och porslin och paret som packade var helt underbara. Flyttkillarna får 10 av 10 för bemötande och utförande. Städningen blev inte utförd till 100% så därför blir det inte full pott, men över lag är jag väldigt nöjd och kan rekommendera er. Med vänlig hälsning, Christina Oud
    Man ska veta att det är mycket som kan hända och förändras under en flytt. Men känslan är att du är nöjd med oss som helhet, det är det viktigaste. tack för ditt fina omdöme . Fraktson AB
  • 2022-05-06 Insamlad av företaget
    Bra kontakt innan flytt för att säkerställa att vi hade allt under kontroll.
    Mycket trevliga flyttkillar. Snabb och bra genomförd flytt.
    Mycket prisvärt, kommer om jag behöver använda dom igen.
    Härligt att du är nöjd Ulf tack för att du delar med dig av din upplevelse och rekommenderar oss 🙏🏼 Fraktson AB
  • 2022-05-05 Insamlad av företaget
    Jätteduktiga killar..Snabba och trevliga..
  • 2022-05-01 Insamlad av företaget
    Flexibla och snabba. Inget som gick sönder. Mycket nöjd med denna flyttfirma!
    Tack Frida
    Lycka till i erat nya hus.
  • 2022-04-30 Insamlad av företaget
    Bokade flytt och den gick extremt snabbt och smidigt, trots att vi hämtade saker på två adresser. Trevligt och professionellt bemötande hela vägen.
  • 2022-04-18 Insamlad av företaget
    Otroligt nöjd med både flytthjälp och flyttstäd från Fraktson! Väldigt trevliga, snabba och ordentliga. Kommer absolut anlita igen och rekommenderar starkt.
  • 2022-04-10 Insamlad av företaget
    Rekommenderas!
    Mycket trevliga och hjälpsamma killar. Jobbar snabbt och smidigt. Är så nöjd och tacksam för allt!
    Fick även prisförslag ifrån andra flyttfirmor, och Fraktson hade klart bäst erbjudande.
    Städet gjorde också ett mycket bra jobb.
    Jadranka :)
    Tack för att du tog din tid att lämna ett omdöme!
    Det hjälper oss att kunna bli bättre och hålla kvalitén på topp så det är viktigt vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något bättre.

Mvh. Fraktson Flytt o Städ
  • 2022-04-07 Insamlad av företaget
    Hej!
    Det gick väldigt bra och effektivt med flytten.
    Snabb service också då jag ändrade datum - de löste det.
    Mvh Katarina
    Stort tack för ditt omdöme.
    Mvh. Fraktson Flytt.
  • 2022-03-30 Insamlad av företaget
    Toppen! Trevliga killar och allt gick smidigt.
    Hej Sara

Tack för ditt omdöme, Det gör oss glada att du är nöjd med tjänsten!

Mvh. Fraktson
  • 2022-03-29 Insamlad av företaget
    Jätte nöjd! Dom var trevliga och duktiga
  • 2022-03-28 Insamlad av företaget
    Jag anlitade flytthjälp
    Mycket bra bemötande. Snabba och väldigt snälla trevliga flyttkillar som hjälpte mig med allt jag är jättenöjd och kommer absolut rekommendera er 😀💫
  • 2022-03-28 Insamlad av företaget
    Fraktsson är vänliga, engagerade, proffsiga och lösningsorienterade.
    Både bokning och flytt gick smidigt med glada och trevliga flyttkarlar.
  • 2022-03-21 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Snabba och trevliga flyttkillar som hanterade allt vi ville flytta. Rekommenderas!!
    Tack Tina för de fina orden.
    Mvh Mike
  • 2022-03-14 Spontant omdöme
    Jag anlitade firman för flytt och städning i slutet av januari-22. Flytten gick fr Gbg till Skövde. Allt gick väldigt smidigt o bra. Städningen var perfekt. Jag rekommenderar varmt firman för er som letar efter en seriös och krångelfri firma :)
  • 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Servicekänsla, gott bemötande och jobbade snabbt och effektivt. Jag skulle gärna snlita dem igen.
  • 2022-03-03 Insamlad av företaget
    Mycket bra och smidig flytt med bra och trevlig personal. Hade önskat att de hade haft med sig plastfilm till sängarna.
  • 2022-02-20 Insamlad av företaget
    Kontakt och bokningen fungerade väldigt bra och mycket lösningsorienterad, kunniga och trevlig personal utförde flytten.

Stort tack för väl utförd tjänst // Eva och Patrik
    Tack Eva & Patrik för recensionen och vi är glada att du hade ett positivt upplevelse med oss.
    Lycka till med nya boendet!
  • 2022-02-08 Insamlad av företaget
    Trevliga och tillmötesgående. Flytten gick smidigt. Vid flytten bestämde jag mig för att soffan lika gärna kunde slängas istället för att flyttas med. De var samarbetsvilliga och gick med på att åka och slänga den mot ett litet tillägg på priset. Det kändes tryggt att priset vi kom överens om hölls (med undantag av soffan som jag själv var ansvarig för). Har varit med om att flyttfirmor har massa tillägg och priset blir högre än man kommit överens om när man väl ska betala. Det vill man inte vara med om. Jag skulle definitivt anlita dem igen.
    Jätte tack Jennifer!!
    Tack för du tog dig tid att beskriva din upplevelse med oss, det värmer att du hade ett possessivt upplevelse kring flytten!
    Önskar dig allt gott!
  • 2022-02-03 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Fraktson för både flytt och städ av vårt hus. Toppenbra arbete, bra kommunikation oavsett om det var kväll eller helg. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera dem!
    Hej Ulrika
    Glad att allt löste sig med både flytt och städ!
    Du var toppen på att svara och hjälpa oss!
    Alltid lika välkommen underbara Ulrika!

• 2022-01-21 Insamlad av företaget
    Professionella, prisvärda, fantastiskt trevliga, ödmjuka och pålitliga! Har anlitat tidigare flyttfirmor och Fraktson AB kan absolut rekommenderas varmt!! Absolut värt varenda krona! Om jag flyttar igen kommer jag absolut anlita dem igen. 😊 De gör det lilla extra och är riktigt serviceminded, du kommer inte bli besviken om du anlitar dem.
    Tusen tack bästa Fatima!
    Uppskattar att du anlitade oss och att du tog dig tid att skriva recensionen!
    Tack för ett trevligt samtal!

• 2022-01-13 Insamlad av företaget
    Jag är jätte nöjd med erat insats.Önskar lycka till till framtiden.
    Tack Jovan för du tog dig tid att skriva recensionen!

• 2022-01-13 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, service inriktad,. Jag är nöjd.
    Tack för receptionen! Ni är alltid välkomna om ni behöver hjälp!

• 2022-01-13 Insamlad av företaget
    Gott bemötande och lättförståelig offert!
    Tack Patrik!
    Uppskattar din recension!
    Tveka inte att ringa oss om du behöver hjälp!

• 2022-01-10 Insamlad av företaget
    Jag har bokat hemflyttning, fick jag bra bemötande och personalerna va jätte snälla och snabba. Jag rekommenderar
    Tack för att du anlitade oss!
    Vi hjälper gärna till om du behöver mer hjälp!

• 2022-01-10 Insamlad av företaget
    Väldigt proffesionellt jag och god service !
    Tack snälla Hardi!🙏🏻

Det var enkelt!
    Avtal höll - tiden höll - priset höll.
    Gänget på plats var trevliga och snabba.
    Gärna igen för min del
    Hej Jacob

Vi är väldigt glada att du hade en bra upplevelse med oss! Tack för receptionen!!

• 2021-12-27 Insamlad av företaget
    Tack för snabb och professionell flytthjälp! Särskilt tack till Mike för all info😊
    Tack Gunilla för din rekommendation!
    Jag ska hälsa Mike det, Önskar er Gott nytt år!

Mvh Fraktson AB
  • 2021-12-27 Insamlad av företaget
    Toppen service! Allt gick smidigt och snabbt
    Jag rekommenderar!
    Tack Anders för din rekommendation!
    Trevligt samtal med från början till slut!
    Vi hjälper gärna din granne i Februari, kanske vi ses då!
    Önskar er Gott nytt år!

• 2021-12-27 Insamlad av företaget
    Fantastiskt från start till slut!
    Bra kontakt vid bokning och bra killar som genomförde flytten mycket smidigt.
    Anlitade dom för städ också det var lika bra som flytten.
    Rekommenderas starkt!
    Tack för er rekommendation Renalto!
    Det gläder oss varmt!
    Vi önskar er Gott nytt år!

• 2021-12-26 Insamlad av företaget
    Flyttade på kortvarsel då ett annat företag inte dök upp, så Fraktson hjälpte oss snabbt!
    Så jäkla grymma och vänliga flyttkillar!
    Rekommenderas alla dagar i veckan!
    Tack Therese för er rekommendation!
    Det gläder oss varmt, alltid lika välkommen!
    Vi önskar er Gott nytt år!

• 2021-12-22 Insamlad av företaget
    I was tipped off about Fraktson via a co-worker at work and I have to say that they did a fantastic job. so kind and friendly movers! Thumbs up!
    Hi Daimon

Thank you so much for your kind words, we are happy that we could help you out!

Happy new year!

Best regards
  • 2021-12-22 Insamlad av företaget
    Mycket bra och trevlig bemötande från en mycket kunnig och trevlig kundtjänst. Tack tack och åter tack för att ni hjälpte mig att spara stora pengar på frakten.....Jag vill på detta sätt ge Fraktson mina bästa rekommendationer.....
    Tack för er rekommendation! Det gläder oss varmt! Vi önskar en God Jul och Gottnytt år!

• 2021-12-22 Insamlad av företaget
    Tack! Transporten och möbleringen, vi är så nöjda på företaget!
    Rekommenderas varmt!
    Tack Karin för er rekommendation! Det gläder oss varmt!
    Återkom gärna om ni behöver hjälp, vi hjälper gärna till!

• 2021-12-22 Insamlad av företaget
    Tack killar! För ett strålande arbete nu innan julen.
    Att ni kunde byta datumet på så kort varsel .. är så tacksam!
    Tack Louise! Det gläder oss varmt! Tusen tack!

• 2021-12-22 Insamlad av företaget
    Så snälla och trevliga personer som hjälpte mig med min flytt. Tillmötesgående och noggranna i kommunikationen, fast pris och allt gick så snabbt! Tack :-)
    Hej Nathalie
    Tack för er rekommendation, kul att det blev bra, vi är så glada att du är nöjd
    Vi önskar en God Jul och Gott nytt år!

• 2021-12-22 Insamlad av företaget
    Fick kontakt med Fraktson via internet. De skötte kontakten proffsigt och vi bokade flytten. De var punktliga och mycket trevliga och lyssnade på mina instruktioner gällande känsliga möbler/inredning. Även flyttstädet var proffsigt gjort och de som flyttade in i min lägenhet var nöjda. Flytten gick totalt sett jättebra och jag är väldigt nöjd, Fraktson rekommenderas starkt för både flytt och städ.
    Hej Hamed
    Tack för er rekommendation!
    Det var kanske en krångligt flytt, men vi är glada att vi kunde hjälpa till.
    Njut av Julen....Vi önskar en God Jul och Gottnytt år!

• 2021-12-21 Insamlad av företaget
    Trevliga duktiga killar. Inga problem, bra lösningar.
    Tack snälla Mona!
    Alltid lika kul och höra din vänliga röst!
    Tack för att ni har valt oss och 5/1-2022 är det dags igen vet jag. Killarna hjälper gärna!

• 2021-12-20 Insamlad av företaget
    Mycket nöjda med flytthjälpen vi fick. Glada miner trots de många trapporna. Rekommenderar dock inte att ta hjälp med flyttstäd av dem.
    Hej Mona Tack för dina rekommendationer!
    Tråkigt att städet blev lite struligt, men jag hoppas att dem löste det andra gången!
    Är det nått som är oklart så kan du kontakta oss på
    info@fraktson.se så löser vi det direkt via mejlet.

• 2021-12-20 Insamlad av företaget
    Beställde flyttstäd, Flytt och packnings tjänster. Både städarna och flyttkilarna var väldigt hjälpsamma fast det var en kaos i huset. Tack!!
    Tack Laura för er rekommendation! Det gläder oss varmt! Vi önskar en God Jul och Gottnytt år!

• 2021-12-20 Insamlad av företaget
    Jag flyttade hela bohaget med hjälp av Fraktson killarna och dem utförde ett väldigt bra arbete.
    Dem var väldigt trevlig och utförde ett bra jobb!
    Rekommenderas varmt!
    Tack Lana för er rekommendation!
    Tusen tack själv för att ni valde oss!