Alla kategorier Begagnade bilar Västmanland Köping Framtida Bilar AB

Ringvägen 84, 731 50 Köping — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Framtida Bilar AB

• Anders B
    Anders B skrev om Framtida Bilar AB
    Köpte min BMW 530dA på Framtida Bil i Köping. Den importerades av firman från Tyskland. Vid gjord underhållsservice hos BWM auktoriserad verkstad fick jag service och reparationshistorik på bilen. Alla servicetillfällen som var stämplade i boken stämde med den information som fanns i den centrala BMW databasen. Enligt tekniken som gjorde servicen fanns det inga anmärkningar eller bra att veta, så ska en BMW se ut vid den åldern och milen, klockrent.
    Fortfarande riktigt nöjd med bilen och ett korrekt bemötande på firman. Hittar jag en bil som passar mig och min plånbok när det är dags att byta så kan jag absolut tänka mig att köpa bil där igen.
    Enligt min erfarenhet är Framtida Bil värd att rekommendera.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Framtida Bilar AB
    Tittade på en BMW X5 som såg rätt ut!
    Stod inget om att den var beg.importerad!
    Men via Carfax..så är den NYLIGEN importerad!
    Då har man ingen aning om vad man får!
    Fundera på varför Framtida bil importerar begagnade bilar till Sverige och säljer dem här?
    Man ändrar mätarställning då det är svårt att se!
    Värre är att de KAN vara fusklagade i något baltland!
  • Sune E
    Sune E skrev om Framtida Bilar AB
    En helt fantastisk bra bilfirma gjorde affär med ägaren, jag är jättenöjd han gjorde verkligen allt för mig, jättebra pris på bilen o dessutom full tank det brukar man ej få. REKOMMENDERAS varmt
  • Allan B
    Allan B skrev om Framtida Bilar AB
    Åkte och tittde på en bil för 248.000skr, provade och var intresserad. Enligt en bilvärderingssajt som säljaren visade mig var min bil värd lite över 200.000skr, men han var tvungen och prata med chefen först och skulle sedan ringa.Han ringde inte, jag ringde och fick veta att bilen var såld, men det fanns en liknande som jag hade tittat på men inte på plats just nu.
    Jag fick reda på att den var något billigare p.g.a lite längre körsträcka, helt ok, men nu hade min bil sjunkit till 140.000skr p.g.a att det kostade dom i Italien. Skapligt. Om jag kommer att rekommendera Framtida Bil för nära och kära?
    knappast. Om jag kommer att besöka Framtida Bil igen? ALDRIG.
  • Hannah B
    Hannah B skrev om Framtida Bilar AB
    Superbra bilfirma med toppservice, otroligt bra bemötande och mycket kompetent personal. Framtida Bil hjälper dig att få fram det absolut bästa avtalet som passar just dina behov. Vi är otroligt nöjda med den jättefina C30 som vi köpt och vi kommer att anlita Framtida Bil i alla framtida bilköp. Vi rekommenderar alla att åka till Framtida Bil även om det skulle vara en bit bort från dina hemtrakter, det är verkligen värt det!
  • Micke L
    Micke L skrev om Framtida Bilar AB
    Jag köpte min 4:e bil från Framtida Bil, Jag är jätte nöjd med den service som dom visade. Jag reste helt från Skåne för å hämta bilen, och dom hade fixat båda bilen och finans klart till jag kom. Bilar fungerade utmärkt och jag kan gärna rekommendera dom till andra.Son service får man leta efter.Men är man PAIN IN THE ASSSSSSS så kvittar det hyr dessa säljare är tillmötesgående. Vill ha allting gratis från reserv delar till service
    Idag kostar även en skjut i någon form.
    Jag vill varmt rekommendera Framtida bil till Alla.
  • Anders B
    Anders B skrev om Framtida Bilar AB
    Jag köpte min Opel för ca 3 år sedan av Framtida Bil och har efter det haft bilen på service 2-3 gånger där. Jag är jätte nöjd med den service som det visar. Bilen fungerade utmärkt och jag får alltid den hjälp som jag behöver och blir trevligt bemött.
  • Göran W
    Göran W skrev om Framtida Bilar AB
    Köpte en citroen C4 av dom och är helnöjd.
    trevligt bemötande
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Framtida Bilar AB
    Med Framtidabilar i Köping har bilskojet tagit ett nytt steg farmåt för att lura oss bilköpare.

VARNING för detta oseriösa företag och för säljaren Marko som INTE informerar om att bilarna är importerade!

Känner mej grundlurad av Framtidabilar i köping.
    En auktoriserad Toyotahandlare som sålde en Toyota Auris -09 med 1800 mil på mätaren och jag trodde ALDRIG att den var importerad eftersom bilen var så ny och att dom är just en aktoriserad Toyota handlare.

Hur kan Toyota Sweden tolerera detta?

Jag fick INGEN information om att bilen var importerad dessutom så fattas monteringskruvar som håller fast elektronikenheten i bilen!!! VARFÖR på en -09:a??
  • Urke T
    Urke T skrev om Framtida Bilar AB
    Om du hittar en intressant bil, kom alltid ihåg att fråga om bilen är är direktimporterad. I så fall kan man räkna med att mätarställningen inte stämmer. Är du osäker, kolla med bilregistret.
    "Framtida Bil" försökte att blåsa mig. De hade en prima "Toyota Avensis", svensksåld och endast en ägare. När jag sedan kollat med bilregistret och nämnde att den direktimporterad hade de "ingen aaaning om det" och kände de sig "lurade av säljaren". Yeah, right.
    Så ett varningens ord för dessa gentlemen!
  • Stig H
    Stig H skrev om Framtida Bilar AB
    Jag köpte min Volvo V50 för ett år sen ved Framtida Bil, Jag var och är jätte nöjd med den service som dom visade. Jag reste helt från Norrland för å hämta bilen, och dom hade fixat båda bilen och finans klart till jag kom. Bilen fungerade utmärkt och jag kan gärna rekommendera dom till andra
  • Lars A
    Lars A skrev om Framtida Bilar AB
    När en bekant skulle hämta ut sin nya bil hade den helt plötsligt över 30 mil på mätaren utan någon rimlig förklaring. Det blev ingen affär, men Framtida Bil hotade med anspråk på skadestånd. Jag skulle tänka mig för minst 2 ggr innan jag gjorde affärer med dem.
  • herr m
    herr m skrev om Framtida Bilar AB
    Förmodligen Sveriges sämsta bilhandlare!
    Fast att man har garanti på bilen så får man ändå betala de nya delarna och montera dem själv, trots att det är deras felmontering som är orsaken till alltihopa.När man sedan ringer och vill påpeka detta så lägger dem bara på telefon, men bara tills dem känner igen mitt nummer för sen svarar dem inte alls! SÅ UNDVIK FRAMTIDA BIL I KÖPING och åk till en riktig och seriös bilfirma som behandlar sina kunder med respekt.
    Darko M, Darko M gillar detta

Ringvägen 84, 731 50 Köping