Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Nacka Fredells Byggvaruhus

Sickla Allé 2, 131 65 Nacka — Visa karta

Geometrivägen 7, 14175, KUNGENS KURVA
Kvik Kungens Kurva
Stefan Å:
Vid köp av garderober fick vi trevlig och snabb service. Allt från beställning till leverans gick smidigt och enligt utsatt leveranstid. Eft...

Byggvaruhus nära Fredells Byggvaruhus:

Hunnebergsvägen 3, BROMMA
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Kund B:
En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Läs vad 6 kunder tycker om Fredells Byggvaruhus

• peter
    peter skrev om Fredells Byggvaruhus
    bra ställe om man vet vad man vill ha. annars kan det vara svårt att få hjälp då en del personer jobbar bara där och inte bryr sig specjellt om kunden får den rätta hjälpen eller inte. ville få våtrums råd men tjejen som jobbat den dag kunde inte det då det var inte länge hon sitter där, då kan man frågesätta det om det var rätt tjänst för henne....annars är killarna på verktyg avdelningen helt oslagbara när det gäller service. hjälpsama trevliga, har alltid svar på det man undrar över. så att det skiljer på avdelningar där.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Fredells Byggvaruhus
    För höga priser, men annars är det bra.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Fredells Byggvaruhus
    Det här är en proffsbutik med stort utbud av allt möjligt, framförallt verktyg. Det är fullkomligt bisarrt dyrt, verktyg kan t ex vara 50% dyrare än på andra ställen. Jag imponeras dock av det enorma utbudet, behöver du något av ett visst märke ska du åka hit. Behöver du bara något och struntar i märket kan du lika gärna åka till Bauhaus där de också har kvalitetsverktyg.

Det här är ett ställe för hantverkare som bara lägger på materiel på fakturan och därmed inte behöver bry sig. Dock kan det även vara ett ställe för dig eftersom de har saker som kan vara svåra att hitta på andra ställen.
  • Jens T
    Jens T skrev om Fredells Byggvaruhus
    Skulle köpa en liten pryl men fick ändå bra hjälp kring vilken modell jag skulle välja och hur den skulle monteras. Har nu fått den på plats och kan konstatera att det hela fungerar bra.
  • Rikard H
    Rikard H skrev om Fredells Byggvaruhus
    Personalen på fredells tycker det är viktigare att plocka upp varor än att hjälpa till. Jag stod och undrade om jag skulle använda kakellim eller fästmassa, efter som den enda personalen som kunde något om service satt i kassan och tyvärr inte kunde hjälpa mig så blev det limmet. Däremot så tog jag bilen till sickla köpkvarter och köpte färgen och hämtade upp min nya fototapet i min favorit butik home in harmony.
  • Carina S
    Carina S skrev om Fredells Byggvaruhus
    Jag som bara skulle ha 3 hyllplan kom därifrån med alldeles för många saker. Stor brädgård där dom hjälper en att välja virke och sågar upp efter egna önskemål direkt på plats. I butiken finns allt från färg, tapet, garderobsarrangemang, trädgårdsprylar m.m. Lite dyrt och ganska dåliga kommunikationer om man inte har en bil.

Sickla Allé 2, 131 65 Nacka