Alla kategorier Konst Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Freij-Söderberg Åsa

Freij-Söderberg Åsa

Skarpnäcks Allé 22, 128 35 Skarpnäck — Visa karta

Företag inom konst nära Freij-Söderberg Åsa:

S:t Eriksgatan 79, STOCKHOLM
Kvalitet, kunskap och bra hantverk är viktigt och anledningen till att kunden sö... Läs mer ›
Frida H:
Så nöjd med vårt fina bröllopsfoto som vi lät detta lilla galleri rama in. Proffsigt bemötande och flera goda förslag på vilken typ av inr...

Läs vad 2 kunder tycker om Freij-Söderberg Åsa

• Anna A
    Anna A skrev om Freij-Söderberg Åsa
    Jag hyrde ett hus av henne till överpris. Tyvärr fungerade det inte alls, hon kom och gick som hon ville, försökte pressa mig på pengar & betala fakturor jag inte var ansvarig för. Håller med föregående talare här, tyvärr tror jag Åsa har stora ekonomiska problem och försöker utnyttja människor. Vet att hon till viss del har myndigheternas ögon på sig. Hyr INTE hus av henne!
  • Agneta h
    Agneta h skrev om Freij-Söderberg Åsa
    En av dom tokigaste människorna jag träffat. hon ljuger. luras människor. hon hyr ut hus som det inte ens finns vatten i för 6-7 000 kr. orsaken att hon är sådan är troligtvis att hon har stora ekonomiska bekymmer. hon ljuger om fakturor om vatten och el.

Hon borde kontrolleras av polis eller någon myndighet. hennes ställen är bara skrothög. det bästa vore att jämna stället med marken. det är både miljö och hälsofarligt.

Hon hotar på allt detta människor med fakturor som är olagliga.

Skarpnäcks Allé 22, 128 35 Skarpnäck