FREMAG

Sköldgatan 7, 118 63 Stockholm — Visa karta

Monterar kök och badrum enligt kundens önskemål, ombyggnationer, allt från ritningar till inredning. Lång erfarenhet från Ikea, samarbetar med duktiga elektriker, VVS- & plattsättare, målare osv och gör helhetsuppdrag. Servar hela Stor-Stockholm.

Läs vad 9 kunder tycker om FREMAG

• Adam
    Adam skrev om FREMAG
    Vi byggde ut vårt kök sommaren 2013 och bestämde oss för att anlita Fremag efter att ha fått dem rekommenderade av en arbetskamrat. Kort sagt tycker vi att Fremag är mycket duktiga och förtroendeingivande! De tog sig verkligen tid att lyssna på våra önskemål, komma med förbättringsförslag på sådant vi själva inte tänkt på och snabbt rätta till de få saker vi hade synpunkter på. De såg aldrig på saker som problem, utan sådant som uppstod under vägens gång löste de på ett exemplariskt sätt. Vi är oerhört nöjda med hur de hanterade hela utbyggnaden, och bara en sån sak att de skickade MMS med bilder lite då och då ger ett stort plus i kanten! Vi kan inte vara annat än mycket nöjda. Rekommenderar dem varmt!
  • Sara L
    Sara L skrev om FREMAG
    Vill du ha hanterverkare som håller tider och budget, kommer med egna förslag och idéer, tar ett helhetsanvsvar och organiserar allt, fixar och ändrar om man inte blir nöjd (trots att det är man själv som tänkt fel...)? Ja, listan kan göras lång men kort sagt kan sägas vill man ha hantverkare som gör ett bra jobb och som man kan lita på bör man anlita Fremag. Fredrik och Maggie fixade vårt kök och vi är verkligen jättenöjda och kan varmt rekommendera dem!
  • Sofia B
    Sofia B skrev om FREMAG
    Fredrik och Maggie, tillsammans med sitt team renoverade vårt kök, gjorde en ny toalett och lade in nytt golv på vår nedervåning. De gjorde ett toppenjobb! De var trevliga, tillmötesgående, kom varje dag på utsatt tid och var mycket noga med att göra ett bra jobb. De kom med egna förslag till förbättring och hade rätt! OCH de höll budgeten! De är välkommna tillbaka närsomhelst!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om FREMAG
    Vi är så nöjda med FREMAG! Bra kommunikation och proffsigt utfört. Vänligt och tryggt att anlita dem. Resultatet blev helt perfekt. Allt har klaffat.
    Vi lämnar de allra bästa rekommendationer till FREMAG. Heja er!
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om FREMAG
    Är otroligt nöjd med FREMAG! De renoverade mitt kök när jag köpte mitt hus. Med detta tillkom borttagning av vägg, då jag tog bort den mellan vardagsrummet och köket för öppen planlösning. De satte in ett helt nytt kök med nytt golv. Man kan lita på att de levererar och deras kundfokus är enormt. Är så tacksam för deras arbete. De ger verkligen det lilla extra som är otroligt värdefullt om man själv inte är så händig.
  • Erik M
    Erik M skrev om FREMAG
    Mycket bra! Snabbt fixat, skön helhetslösning och mycket bra resultat!
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om FREMAG
    Vänliga och hjälpsamma!
  • Petra  T
    Petra T skrev om FREMAG
    Vi har precis gjort en köksrenovering och anlitade Fremag efter att ha fått varma rekommenationer om dem av några bekanta.

De levde verkligen upp till de rekommendationerna och mer därtill.
    Vi är såååå nöjda!

Fredrik och Maggi är superproffsiga, vänliga, lyhörda, handlingskraftiga och hjälper till med det lilla extra, håller uppsatta tidsramar och vi kände direkt ett stort förtroende för dem. Nu när vi var klara med renoveringen insåg vi att vi tänkt lite fel vad gäller planeringen av vart diskmaskinen ska stå...så vi kontaktade dem igen för att se om de kan hjälpa oss att byta plats på skåp och diskmaskin.. De dök upp redan dagen efter och tittade på det och hjälper oss redan denna vecka med detta.
    Jag tror att det är det som utmärker Fremag, att med dem är inget någonsin ett problem, allt går attt lösa.

Vi ger Fremag de ALLRA bästa rekommendationer! Vi rekommenderar alla att använda er av dem! Vi kommer från och med nu alltid bara använda oss av dem när vi behöver hjälp.

Tack igen Maggi och Fredrik!
    Ni är bäst!
  • Anna-Carin C
    Anna-Carin C skrev om FREMAG
    Jag gjorde precis om mitt kök, och har bara positiva omdömen om det här företaget!

Jag har ett dryga 12 kvm stort kök, som var original platsbyggt från 1949 uppblandat med 80-talsrenoverat. Rev ut alltihop, fixade väggarna, behöll parketten som låg där, köpte ett Ikea-kök och gav mig ut på jakt efter hantverkare ... Detta svåra. Av fem besök och offerter föll valet på Fremag, som hade ett rimligt pris och gav mig en god magkänsla.

Och så nöjd jag blev! Freddie och Maggie som driver Fremag är förutom extremt trevliga människor, kompetenta, punktliga, förstående, påhittiga och kreativa (vissa detaljer i min lägenhet gjorde att det blev speciallösningar där de själva kom med förslag och förbättringar), lyhörda och kollade av allt med mig, och noggranna. Jag är extremt nöjd med mitt kök! Dessutom byggde de upp det inom exakt satt tidsram, och både rörmokaren, elektrikern och plattsättaren var lika kompetenta, trevliga och noggranna. Ett nöje att ha dem hemma i fem dagar!

Bara en sån sak som att Freddie på eget initiativ skruvade fast en krok i badrummet och toalettsitsen när han ändå var där, utan att ta nåt extra. Elektrikern lämnade en kanelbulle till mig i nya kylen innan han gick. Sånt tror man ju inte händer?

Extra plus också för att de använder Hantverkarkontraktet som standard.

Bra hantverkare är svåra att hitta, och de här kommer jag att hålla fast i. Rekommenderar dem å det starkaste till alla! Därför också det väldigt höga betyget på 5 recos. Jag har inget att klaga på. Anlita dem!
    Fremag Montering&Inredning f, Nikke L gillar detta

Sköldgatan 7, 118 63 Stockholm