Fresh Home Stockholm

Franstorpsvägen 9, 172 66 Sundbyberg — Visa karta

3.6 i betyg av av 5 omdömen

Fresh Home är främst inriktade på hemstädning men genomför även flyttstädning och företagsstäd. Detta inom Stockholmsområdet. Att ha kunden i fokus har varit företagets motto sedan det startade 2007 och tack vare det är det har många som fått upp ögonen för städföretaget.

Läs vad 5 kunder tycker om Fresh Home Stockholm

• BEATA W

2020-04-20

BEATA W skrev om Fresh Home Stockholm
    Jag anlitade dom för storstäd utav badrum och kök och är själv kräsen med städning. Då jag är höggravid så orkar jag inte på samma sett. Det kom 2 tjejer och båda rummen SKINER!!! Alltså så här rent och fint har det inte varit sen jag flyttade in! Så otroligt nöjd och kommer att anlita dom igen och rekommenderar dom mer än gärna!!! Läs mer
    Carolas Hem & Företagsservice AB
    4.9 / 5 i betyg — 161 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Otroligt duktig och pålitlig person- både vad gäller städning och admin. Jag kan verkligen rekommendera Carolas hem och företagsservice!"
  • 2019-04-10

Sandra W skrev om Fresh Home Stockholm
    Anlitade nyligen Fresh Home till visningsstäd på en lördag, dvs. dagen innan visning. Blev via e-post lovad att två personer skulle städa mellan kl 9-13.
    Utan att meddela mig, kom stället kom bara en person vilket gjorde att städningen drog över rejält och städaren blev klar kl 17 på en lördag. Det gjorde att företaget som skulle stagea lägenheten inte kunde göra det i tid och det föranledde till en del extrautgifter. När jag påtalade att förseningen (som de inte meddelat mig om) skapade stora problem visade de ingen förståelse utan de sa att de "inte har så mycket bemanning på helgen". De kunde inte se värdet av att meddela mig om att den tjänst de utlovat skulle bli kraftigt försenad och de kunde inte se att det borde föranleda till någon slags kompensation kring prisbilden. Jag förstår att personal med kort varsel blir sjuk. Dock ser jag det som självklart att man som leverantör kompenserar kunden när den tjänst man utlovat blir kraftigt försenad.

Städerskan hade också ner en tavla. Hon ringde inte och meddelade mig utan försökte själv sätta upp tavlan igen genom att ta fram verktyg från min verktygslåda - obs, utan att kontakta eller fråga mig. Det resulterade i att väggen blev rejält skadad och tavlan lyckades hon ändå inte få upp. När jag kom hem kl 17 såg jag det stora jacket i väggen och att tavlan samt vägglist var skadad. Hann precis innan stängning köpa ny tavla - det är inte det man önskar sig dagen innan visning.

Det är helt okej att saker går sönder - MEN då får man också omgående kontakta kunden och berätta om vad som hänt. Svaret jag fick från Fresh Home var att den betongspik jag använt inte var stark nog för att hänga upp en tavla. Tavlan hade hängt där cirka ett år och betongspiken av den typen har fungerat utmärkt på andra ställen i lägenheten och tavlans vikt motsvarar viktkraven för betongspiken. Troligen råkade hon ha ner tavlan när hon dammsög eller dammtorkade, vilket som jag skrev ovan, är okej, sånt händer. Däremot är det sunt förnuft att man meddelar att något gått sönder - framförallt när kunden har visning dagen efter (vilket de visste).

Använd inte detta bolag, chansa inte. De är oprofessionella och rent ut sagt otrevliga när man påtalar brister i deras leverans. Läs mer
  • 2017-05-01

Christian S skrev om Fresh Home Stockholm
    Städning i toppklass. Jag är mycket nöjd.
    Trevlig personal som gör ett mycket bra och noggrant arbete.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
    Rozen Clean AB
    4.6 / 5 i betyg — 157 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal."
    Charlotta H
  • Dennis D

2017-03-16

Dennis D skrev om Fresh Home Stockholm
    Toppen bra flyttstädning! Noggrann och professionell. Skönt att slippa tänka på flyttstädning när man kan anlita Fresh Home! Rekommenderas stark! Läs mer
  • 2016-03-28

Johnny S skrev om Fresh Home Stockholm
    Jag var ganska nöjd med detta företaget i början men har nu tröttnat. Vid ett försök att återstarta ett städabonemang så dök dom inte upp på bekräftad dag så satt o väntade ganska länge innan dom svarade att dom missat. Gav dom ett nytt försök att utföra en storstädning där dom fsltiskt kom utsatt dag men jobbet blev slarvigt utfört och dom har inte brytt sig om att svara på de två mail jag skickat rörande detta. Så jag byter bolag! Läs mer
    Beata F gillar detta
    Hygienteknikerna i Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 222 omdömen
    Badge2020
    "Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av läge"

Bästa lokalvårdarna i Sundbyberg:

Arvid L Arvid L tycker:
“Jag bokade in en flyttstäd i s...” Läs mer