Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Sundbyberg Fresh Trend Städgrupp AB

Fresh Trend Städgrupp AB

Starrbäcksgatan 12, 172 74 Sundbyberg — Visa karta

Fresh Trend Städgrupp, din personliga städfirma!

Vi vet att det kan vara stressigt och svårt att hinna med allt man vill i livet. Vi på Fresh Trend Städgrupp finns för att göra livspusslet lite enklare och skapa mer fritid i din vardag.

Våra tjänster bygger på kvalitet, noggrannhet och en nära kontakt mellan kund och städare. Bra villkor är nyckeln till att vi kan ha den här positiva personliga atmosfären. Med tillsvidareanställning, bra löner och försäkring på arbetstid stannar våra medarbetare längre och kan erbjuda dig en bättre kundupplevelse.

Vi erbjuder, utöver regelbunden hemstädning, även flyttstädning och storstädning. Välkommen!

Läs vad 37 kunder tycker om Fresh Trend Städgrupp AB

• Carl J
    Carl J skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Fresh Trend är väldigt tillmötesgående och serviceminded. Bara bra att säga om dem. Rekommenderas!! Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Anlitade först Fresh Trend för en storstädning, och två tjejer kom och gjorde ett bra jobb. Bestämde mig sedan för att testa kontinuerlig hemstäd. Första gången utfördes jobbet bra, om jag än kan känna att det nog inte hade tagit 4 h att städa, som de sa. När det sedan var dags efter två veckor igen var det ett helt annat resultat. Fönsterbänkar och köksbänkar som inte torkats, golv som inte moppats, kakel som inte torkats. Detta jobb skulle enligt uppgift har tagit 3 h. Det som var gjort tog max en timme. I tre dagar har jag försökt kontakta företaget som tidigare svarade direkt, via sms och telefon. Jag har också skickat bilder som visar att jobbet inte är gjort. Inte ett ljud till svar. Läs mer
  • Roshna M
    Roshna M skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Väldigt bra och professionella. Rekommenderas! Läs mer
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    De utförde flyttstäd till ett bra pris utan krångel. De hämtade och lämnade nycklarna på mitt jobb också så allt gick väldigt smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Monica Katarina N
    Monica Katarina N skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Städning av badrum och kök, fönsterputs.
    Bra pris, tillgängliga på med kort varsel.
    Men missade att städa på ett par ställen. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Flyttstädning och det var den bästa och finaste städning jag varit med om, fönster och vita ytor och golv blänkte som den.
    Fem stora stjärnor till dom två tjejerna.
    Marie Läs mer
  • Albertina M
    Albertina M skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Köpte flyttstädning och fick nöjda husköpare Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Exemplariskt utförd städning och väldigt serviceinriktad personal. Superbra att köparen direkt efter får godkänna städningen och att om det är något han/hon är missnöjd med så åtgärdar dom det på direkten eller ända upp till inom 10 dagar. Rekommenderar varmt Fresh Trend AB för flyttstädning och kommer definitivt att använda dom igen! Läs mer
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Fungerade bra. Kom i tid. Genomförde en ordentlig städning så som beställt. Läs mer
  • Ann C
    Ann C skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Flyttstädning rekommenderas. De var punktliga, höll tiden & städade bra. Trevligt bemötande & professionella. Läs mer
  • Tarja E
    Tarja E skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Flyttstädning av radhus på 65kvm.

Jag blev vänligt och realistiskt bemött av Pavel.Fick direkt info angående de städuppgifter som ingick i priset.

Mina förväntningar blev mer än uppfyllda=)

Bra bemötande!Väl utfört arbeta!! Läs mer
  • Katja M
    Katja M skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Punktliga, pålitliga och bra städat, rekommenderas :) Läs mer
  • Anton F
    Anton F skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Beställde en storstädning och FT städgrupp gav det bästa priserbjudandet av flera aktörer, dessutom på en helgdag utan extra avgifter. De skötte sig bra, kom precis i utlovad tid, och det blev väldigt bra städat. Kommunikation funkade bra genom hela processen.
    Helt enkelt bra värde för pengarna, och smidigt fixat. Tack! Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Jag har tidigare inte haft någon positiv erfarenhet av städpatruller. Min uppfattning ändrades totalt när jag använde mig av Fresh Trend Städgrupp.
    Trevliga snabba och enkla att ha att göra med.
    Betyg 5/5
    Rekommenderas!
    Tack Läs mer
  • Siv J
    Siv J skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Mycket bra bemötande och professionellt utfört arbete. Ärligt talat var vi mer än nöjda och vi kan varmt rekommendera Fresh Trend Stödgrupp AB. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    När vårt tidigare städföretag inte kunde städa på de tider som passade oss fick vi åter igen se oss efter ett städföretag som passar oss. Det fanns många att välja på, men det som övervägde var kändes viktigt att gynna ett lokalt företag. Så lotten föll på FT och jag är nöjd. FT städar rent och har ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-01-25 Pavel S svarar Anna H
    Tack Anna!
    Vi är jätte glada att du är kund hos oss!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Vi på Scanworld anlitade Fresh Trend för att utföra städning för avflytt när vi flyttade från våra 1240 Kvm i Sundbyberg. Vi har suttit där sedan 2006. Fresh Trend var mycket nogranna med allt från fönstertvätt, matttvätt, nedmontering av fönsterfilm till ordinär städning. De gjorde så att lokalen var i utmärkt skick när vi utförde besiktningen innan vi flyttade ut. Vi är oerhört nöjda och kan varmt rekommendera Fresh Trend till andra företag och privatpersoner. Läs mer
    2018-01-25 Pavel S svarar Magnus L
    Tack Magnus för en underbar återkoppling.

Var jätte trevligt att samarbeta med Er! Önskar allt bästa för Ert verksamhet!

Hälsningar,

Fresh Trend AB
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Trevligt bemötande och ett rent hem! Vi ser fram emot varje städning! Läs mer
  • Björnar B
    Björnar B skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Flyttstädningen FT utförde i våran lägenhet håll inte måttet als. Väggar var inte als tatt, på badrummet var fogarna fortfarande smutsiga. Fönster var flera ställen fläckiga/smutsiga, och alla spegeln var fläckiga. Det blev också fläckar på golvet inte går bort.
    Dock var det ingen typ av ursäkt eller rabatt när jag upplyste om felen. Dock bara ett sent mail om att dom tyckte det var tråkigt att jag inte var nöjd.
    Totalt underkänd på alla håll. Läs mer
    2017-08-29 Pavel S svarar Björnar B
    Hej Björnar,
    tack för din åsikt.
    Enligt vår websida så har du som kund 10 dagars nöjesgaranti.
    Du skulle absolut kunna anmäla en städning för att åtgärda felen. Om du fortfarande önskar det kontakta oss gärna.

Jag ber om ursäkt om du har fått ett icke proffsigt bemötande av en kollega på ditt förra mejl, kommer se till att det blir löst.

Med vänliga hälsningar
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Beställde storstädning med fönsterputs av Fresh Trend, blev väldigt nöjd med resultatet. Skinande rent och fräscht! Det hade inte jag klarat av själv. Rekommenderas! Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Ni ringde upp för att jag hade begärt en offert. Det var ett riktigt uselt samtal där jag omgående fick veta vad en städning kostade, men efter fem minuter, där jag ett halvdussin gånger hade frågat "vad kostar det per månad om jag vill ha städat varannan vecka" utan att er personal förstod frågan, så gav jag upp. Läs mer
    2017-07-05 Pavel S svarar Peter S
    Hej Peter.
    Tack för din osikt. Personen som kontaktade dig är helt ny på jobbet och vill notera att detta var säljarens första arbetsdag och första samtal till en potentiell kund.
    Vi alla är människor och kan göra fel och hamna i stress på första arbetsdagen.
    Vi kommer arbeta med bättre utbildning för vårt personal.
    2017-07-05 Peter S svarar Pavel S
    Oh, ja. Jag anklagar absolut inte personen som ringde upp mig, utan henne tyckte jag mest synd om, eftersom hon uppenbarligen inte har fått tillräckligt med stöd och utbildning. Felet ligger helt och hållet hos er organisation som inte förbereder personalen bättre.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annie C
    Annie C skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Trevlig, punktlig och noggrann städpersonal. Även bokningsavdelningen väldigt serviceminded.
    Vi har bokat hemstädning och fönsterputsning Läs mer
  • Aidin S
    Aidin S skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Veckovis hemstädning samt fönsterputs.
    Enkel kommunikation, noggranna och flitig personal!

Väl värd pengarna! Läs mer
  • Natali Z
    Natali Z skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Beställde en flyttstädning och blev super nöjd med resultaten. Tjejerna som städade var jätte duktiga och jätte proffsiga, det syns att dom har goda erfarenheter inom städning. Funderar på att anlita företaget för hemstädning. Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Var svårt att hitta ett företag med snabb återkoppling och bra pris.
    Fick en provstädning och är otroligt nöjd! Stor focus på kvalité och kundbemötande.
    Kommer fortsätta med städning varannan vecka. Rekommenderas. Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Service, bemötande och tillgänglighet har varit mycket bra.

Själva städningen har tyvärr varit medelmåttig, Jämfört med tidigare städning jag har haft. Kanske saknas kunskap.
    Utöver kvalitén på städningen har det varit vissa små saker som att kaffebryggaren har gott sönder, fönster lämnats på vid gavel (bottenvåning), men kanske saknas kunskap, jag vet inte orsaken. Svårt att kommunicera också då språkförbistringar finns. Läs mer
    2017-05-16 Pavel S svarar Johanna J
    Hej Johanna!

Tack så mycket för din bedömning, detta är jätte viktigt för oss så vi kan utvecklas och göra vårt arbete ännu bättre.
    Jag hoppas att du blev nöjd med min återkoppling och förklaring, och jag hoppas att vi löste alla dessa punkter.

Du är alltid välkommen att kontakta mig.

Bästa hälsningar,

/Christina
  • Berndt O
    Berndt O skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Hem städning mycket utmärkt.Trevlig personal.Duktig städerska Läs mer
  • Leonardo A
    Leonardo A skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Punktliga och bra, rekommenderas. Läs mer
  • Esther A
    Esther A skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Duktig tjej, fint och rent. Bra jobbat Läs mer
  • Wivi E
    Wivi E skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Mycket bra bemötande från företaget .
    har fått hjälp med städning och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Berith T
    Berith T skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Det kom en kille helt utan erfarenhet dammsög inte under mattorna. Han försökte efter bästa förmåga han borde fått hjälp av en erfaren.
    Jag tyckte inte om att det var en annan kille på vår gård. Vår granne hade sett att det Var två killar som gick runt på vår gård Läs mer
    2017-03-24 Pavel S svarar Berith T
    Tack för din kommentar
    Tråkigt att höra det men i hemstädning ingår inte dammsugning under mattorna. Det står även på vår hemsida under Frågor&Svar.
    Vad gäller två killar i gården var det ägaren och arbetsledaren som kom för att kontrollera arbetet
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Mycket trevliga och mycket väl utfört arbete Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Bemötandet var mycket bra från start och har hållit i sig under de efterföljande tillfällena.
    Fått komma hem till en härligt städad och strukturerad lägenhet varje gång! Läs mer
  • Anki P
    Anki P skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Vi upplever städningen jättebra. Vi är fullt nöjda med städinsatsen och han är trevlig också. Läs mer
  • Ingalill E
    Ingalill E skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Väldigt noggrann städning. Mycket nöjd. Läs mer
  • Louise O
    Louise O skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Jättenoga. Verkligen en prisvärd upplevelse. Läs mer
  • Viktoria S
    Viktoria S skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Kristina som vi hade kontakt med var mycket tillmötesgående och serviceinriktad.Vi har haft tre städningar och är mycket nöjda. Bra, snabb och flexibla i det praktiska upplägget och bra genomförd städning. Vi rekommenderar gärna företaget till andra. Viktoria. Läs mer

Starrbäcksgatan 12, 172 74 Sundbyberg