Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Sundbyberg Fresh Trend Städgrupp AB

Fresh Trend Städgrupp AB

Starrbäcksgatan 12, 172 74 Sundbyberg — Visa karta

Fresh Trend Städgrupp, din personliga städfirma!

Vi vet att det kan vara stressigt och svårt att hinna med allt man vill i livet. Vi på Fresh Trend Städgrupp finns för att göra livspusslet lite enklare och skapa mer fritid i din vardag.

Våra tjänster bygger på kvalitet, noggrannhet och en nära kontakt mellan kund och städare. Bra villkor är nyckeln till att vi kan ha den här positiva personliga atmosfären. Med tillsvidareanställning, bra löner och försäkring på arbetstid stannar våra medarbetare längre och kan erbjuda dig en bättre kundupplevelse.

Vi erbjuder, utöver regelbunden hemstädning, även flyttstädning och storstädning. Välkommen!

Läs vad 22 kunder tycker om Fresh Trend Städgrupp AB

• Anna T
    Anna T skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Var väldigt svårt att välja ett städbolag vilka man kan lita på och som utför städning på ett proffesionellt sätt.
    Valet stannade på Fresh Trend. Är riktigt nöjd med resultaten.
    Lägenheten blev super fin och otroligt ren. Mycket trevligt bemötande från personalen!
    2017-09-29 Christina svarar Anna T
    Tack Anna!
    Vi är jätte glada att ha dig som kund.
  • Olof A
    Olof A skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Beställde en flyttstädning. Fantastisk rent och fint! Super professionellt.
    2017-09-29 Christina svarar Olof A
    Tack så mycket Olof!
    Kul att du blev nöjd
  • Björnar B
    Björnar B skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Flyttstädningen FT utförde i våran lägenhet håll inte måttet als. Väggar var inte als tatt, på badrummet var fogarna fortfarande smutsiga. Fönster var flera ställen fläckiga/smutsiga, och alla spegeln var fläckiga. Det blev också fläckar på golvet inte går bort.
    Dock var det ingen typ av ursäkt eller rabatt när jag upplyste om felen. Dock bara ett sent mail om att dom tyckte det var tråkigt att jag inte var nöjd.
    Totalt underkänd på alla håll.
    2017-08-29 Christina svarar Björnar B
    Hej Björnar,
    tack för din åsikt.
    Enligt vår websida så har du som kund 10 dagars nöjesgaranti.
    Du skulle absolut kunna anmäla en städning för att åtgärda felen. Om du fortfarande önskar det kontakta oss gärna.

Jag ber om ursäkt om du har fått ett icke proffsigt bemötande av en kollega på ditt förra mejl, kommer se till att det blir löst.

Med vänliga hälsningar
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Beställde storstädning med fönsterputs av Fresh Trend, blev väldigt nöjd med resultatet. Skinande rent och fräscht! Det hade inte jag klarat av själv. Rekommenderas!
  • Lena K
    Lena K skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Jag kan varmt rekommendera Fresh Trend. Dom är duktiga, ärliga och trevliga. Super nöjd med städningen. Jag fick flera förslag, men dom var bästa i pris och provstäd, oavsett att detta är väldigt stor yta.
  • Peter S
    Peter S skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Ni ringde upp för att jag hade begärt en offert. Det var ett riktigt uselt samtal där jag omgående fick veta vad en städning kostade, men efter fem minuter, där jag ett halvdussin gånger hade frågat "vad kostar det per månad om jag vill ha städat varannan vecka" utan att er personal förstod frågan, så gav jag upp.
    2017-07-05 Christina svarar Peter S
    Hej Peter.
    Tack för din osikt. Personen som kontaktade dig är helt ny på jobbet och vill notera att detta var säljarens första arbetsdag och första samtal till en potentiell kund.
    Vi alla är människor och kan göra fel och hamna i stress på första arbetsdagen.
    Vi kommer arbeta med bättre utbildning för vårt personal.
    2017-07-05 Peter S svarar Christina
    Oh, ja. Jag anklagar absolut inte personen som ringde upp mig, utan henne tyckte jag mest synd om, eftersom hon uppenbarligen inte har fått tillräckligt med stöd och utbildning. Felet ligger helt och hållet hos er organisation som inte förbereder personalen bättre.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annie C
    Annie C skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Trevlig, punktlig och noggrann städpersonal. Även bokningsavdelningen väldigt serviceminded.
    Vi har bokat hemstädning och fönsterputsning
  • Aidin S
    Aidin S skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Veckovis hemstädning samt fönsterputs.
    Enkel kommunikation, noggranna och flitig personal!

Väl värd pengarna!
  • Natali Z
    Natali Z skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Beställde en flyttstädning och blev super nöjd med resultaten. Tjejerna som städade var jätte duktiga och jätte proffsiga, det syns att dom har goda erfarenheter inom städning. Funderar på att anlita företaget för hemstädning.
  • Anna
    Anna skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Var svårt att hitta ett företag med snabb återkoppling och bra pris.
    Fick en provstädning och är otroligt nöjd! Stor focus på kvalité och kundbemötande.
    Kommer fortsätta med städning varannan vecka. Rekommenderas.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Service, bemötande och tillgänglighet har varit mycket bra.

Själva städningen har tyvärr varit medelmåttig, Jämfört med tidigare städning jag har haft. Kanske saknas kunskap.
    Utöver kvalitén på städningen har det varit vissa små saker som att kaffebryggaren har gott sönder, fönster lämnats på vid gavel (bottenvåning), men kanske saknas kunskap, jag vet inte orsaken. Svårt att kommunicera också då språkförbistringar finns.
    2017-05-16 Christina svarar Johanna J
    Hej Johanna!

Tack så mycket för din bedömning, detta är jätte viktigt för oss så vi kan utvecklas och göra vårt arbete ännu bättre.
    Jag hoppas att du blev nöjd med min återkoppling och förklaring, och jag hoppas att vi löste alla dessa punkter.

Du är alltid välkommen att kontakta mig.

Bästa hälsningar,

/Christina
  • Berndt O
    Berndt O skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Hem städning mycket utmärkt.Trevlig personal.Duktig städerska
  • Leonardo A
    Leonardo A skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Punktliga och bra, rekommenderas.
  • Esther A
    Esther A skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Duktig tjej, fint och rent. Bra jobbat
  • Wivi E
    Wivi E skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Mycket bra bemötande från företaget .
    har fått hjälp med städning och vi är mycket nöjda.
  • Berith T
    Berith T skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Det kom en kille helt utan erfarenhet dammsög inte under mattorna. Han försökte efter bästa förmåga han borde fått hjälp av en erfaren.
    Jag tyckte inte om att det var en annan kille på vår gård. Vår granne hade sett att det Var två killar som gick runt på vår gård
    2017-03-24 Christina svarar Berith T
    Tack för din kommentar
    Tråkigt att höra det men i hemstädning ingår inte dammsugning under mattorna. Det står även på vår hemsida under Frågor&Svar.
    Vad gäller två killar i gården var det ägaren och arbetsledaren som kom för att kontrollera arbetet
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Mycket trevliga och mycket väl utfört arbete
  • Robin L
    Robin L skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Bemötandet var mycket bra från start och har hållit i sig under de efterföljande tillfällena.
    Fått komma hem till en härligt städad och strukturerad lägenhet varje gång!
  • Anki P
    Anki P skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Vi upplever städningen jättebra. Vi är fullt nöjda med städinsatsen och han är trevlig också.
  • Ingalill E
    Ingalill E skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Väldigt noggrann städning. Mycket nöjd.
  • Louise O
    Louise O skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Jättenoga. Verkligen en prisvärd upplevelse.
  • Viktoria S
    Viktoria S skrev om Fresh Trend Städgrupp AB
    Kristina som vi hade kontakt med var mycket tillmötesgående och serviceinriktad.Vi har haft tre städningar och är mycket nöjda. Bra, snabb och flexibla i det praktiska upplägget och bra genomförd städning. Vi rekommenderar gärna företaget till andra. Viktoria.

Starrbäcksgatan 12, 172 74 Sundbyberg