Freshvent Stockholm AB

Freshvent Stockholm AB

www.freshvent.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Freshvent Stockholm AB! Vi har stort kundfokus och är ett modernt serviceföretag inom ventilationsbranschen. Vi kan hjälpa dig med allt från OVK-besiktningar, service, underhåll, reparation och ombyggnation av ventilationsanläggningar. Vi har flera års erfarenhet inom branschen och största fokus på att du som...

304 omdömen om Freshvent Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2020

Inger K
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevliga, proffesionella killar. Mycket nöjd !

Paul B
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevliga och kompetenta. Kom i samband med genomsyn av husets ventilation med flera bra synpunkter. Rekommenderas.

Rasmus J
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Jag letade runt efter en ventilationsfirma som skulle kunna vara en go to när vår BRF har krav, önskemål eller eventuella problem. Freshvent visade snabbt och tidigt att dom kunde ta ett helhetsgrepp om vad vi efterfrågade. Bemötandet och flexibiliteten var alltid på högsta nivå. VI kommer fortsatt att använda freshvent som ventilationsfirma till vår BRF och vi kan varmt rekommendera Freshvent.

Henrik K
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Allt bra, kvalité, service, pris

Bo C
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Rekommenderas varmt! Jätteduktiga killar som monterade vår köksfläkt. Snabbt och "proffsigt"

Bo E
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Det var mycket bra från början till slut.

JOHAN N
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Freshvent installerade nya badrumsfläktar och tilluftsventiler hemma hos mig i flera olika rum. Ett mycket proffsigt bemötande rakt igenom från första möte till installation. Kan varmt rekommenderas!

Casper S
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Snabba och bra transparent dialog

Curt A
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Otroligt snabba, proffsiga och trevliga! Kan varmt rekommendera.

Patrik Oscar L
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Besiktning och OVK kontroll på nytt system. Kan varmt rekommendera Freshvent. Svarade mycket snabbt på offertförfrågan via mejl. Fick direkt ett tidsförslag för utförande. Vid besöket var de mycket trevliga och professionella. Patrik Constantiavägen Lidingö

Johan L
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Fick otroligt bra hjälp av Freshvent. Sjukt proffsiga, snabb återkoppling och riktigt bra service,. Snabb leverans, rådgivning och återkoppling. Kan varmt rekommendera dem! Johan Lönnqvist, Lidingö

Fredrik M
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Snabba, professionella och kommunikativa. Berätta vad de gör och varför. Fungerade perfekt för mig.

Kent P
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevligt bemötande. Snabbt och smidigt utfört arbete helt enligt offert.

Siv K
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Rengöring av ventilation. Trevligt bemötande. Vår upplevelse är även att arbetet utfördes professionellt.

Anna N
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Väldigt nöjda, fick hjälp med rengöring av ventilation. Fem av fem!

Börje L
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevligt och proffsigt bemötande redan från första kontakt. Hembesök innan offert. Arbetet bestod av att installera en ny köksfläkt. Väldigt nöjd med utfört arbete. Kan verkligen rekommendera Freshvent.

Jonatan H
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevligt bemötande och proffsigt utfört från första kontakt till genomfört arbete!

Robert I
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Freshvent hjälpte oss att byta ut och flytta upp vår värmeväxlare till kallvind. Vi fick stort förtroende för William redan vid första mötet och arbetet utfördes sedan med hög kvalitet rakt igenom. Vi är lika nöjda med beslutet att anlita bolaget som vi är med slutresultatet. Rekommenderas varmt!

Kjell E
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevligt bemötande återkopplade om dom fick förhinder. Byte av fläktmotor rengöring av kanaler justering av flödet. Vi rekommenderar dom gärna.

Jan G
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Min upplevelse är att precis allt fungerade mycket bra. Bra bemötande, bra service. Arbetet bestod av byta av takfläkt samt rengöring av frånluftsystem.

Gustav V
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Mycket nöjda med det jobb som grabbarna på Freshvent genomförde (byte och inställning av takfläkt, fixa nytt frånluftdon i ett rum, rengöring av ventilationskanaler och reparation av ventilation i gammalt badrum). Inga konstigheter mellan offert och faktura, utan allt enligt överenskommelse. Snabb, trevlig och tydlig kommunikation. Kan varmt rekommendera.

Anders W
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Väldigt trevligt, professionellt och uppmärksamt bemötande samt noggranna vid genomförande av arbetet.

Christer M
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevliga som gav bra service och utmärkt genomfört fläktbyte m.m

Lisa H
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Vi är supernöjda med det utförda arbetet.

Atli R
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevlig, kunnig och hjälpsam personal som löste alla våra problem.

Ann-charlott J
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Min ventilation fungerade inte alls, motorn behövde bytas och hela systemet rengöras. De utförde jobbet till stor belåtenhet och rekommenderas varmt.

Anna L
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Mycket fint bemötande, support före utförande av arbetet, proffsighet i utförandet, snabba på att svara, städade bra efter, allt funkade otroligt smidigt! Hos oss satte de in friskluftventiler med nya håltagningar samt nya badrumsfläktar. Rekommenderar varmt! Vänligen Anna

Ludmila S
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Fick offert dagen efter hembesöket. Behövde inte vänta länge på att installationen skulle göras. Väldigt trevligt bemötande. Arbetet utfördes över förväntan och inom rimlig tid. Jag fick installation av ventilation med två fläktar , samt en ny köksfläkt. Allt gjordes väldigt proffsigt och snyggt. Är verkligen inte van att få städat efter utfört arbete men det ingick! Fick också svar på frågor angående inställningar av fläktarna när jag hörde av mig i efterhand. Rekommenderas varmt!

Hans L
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Kompetenta och trevliga samt passade tider.

Evelina B
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Bra bemötande och proffsigt jobb

Mats T
Skrev om Freshvent Stockholm AB

William med team på Freshvent Lidingö är mycket professionella! De uppdaterade ett 44 år gammalt ventilationssystem hos oss och vi njuter nu varje dag av fräsch luft i vårt hus. Även all matos är borta. Mats, Lidingö

Adam N
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Mycket bra och trevliga att ha att göra med. Fick en kostnadskalkyl som hölls och löpande information vad som händer under arbetets gång.

Hampus R och FRESHVENT S gillar detta
Carl H
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevliga, kunniga och noggranna.

Jen L
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Professionellt bemötande, snabba svar, enkelt att boka.

Emily R
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Snabb, trevlig och tydlig kommunikation från början till slut. Installation av nya ventiler och pax-fläktar i vår villa genomfördes till det pris som sagts, vid utlovad tidpunkt och med mycket bra resultat. Jag rekommenderar dem varmt!

Erik E
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Vi beställde rengöring och genomgång av vårt ftx-system. Arbetet utfördes på ett mycket bra sätt av två trevliga och informativa montörer. Vi är mycket nöjda med hur arbetet genomfördes.

Aaron M
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Mycket nöjd med deras arbete. De föreslog en enkel lösning på vårt problem, priset var rimligt, och arbetet utfördes effektivt utan problem.

Jan A
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Bra bemötande vid första kontakt, bra med hembesök innan offert, bra med info om vad som behöver göras och varför, lyssnar på kunden ...

Karl N
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Väldigt bra och trevligt bemötande , gedigen genomgång av ventilation och matnyttig information för en privatkund. Topp!

Lars S
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Snabba och duktiga killar, installationen av nya ventilationsaggregatet blev som vi kommit överens om. Rekommenderar dom starkt.

Dan B
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevligt och professionellt bemötande!

Lars N
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Inte bara ett mycket trevligt bemötande, men killarna var väldigt tillgängliga och kom hem samma dag för inspektion av jobbet. Det var inget stort jobb, men hjälpte till med råd och rekommenderade den bästa (inte den dyraste) lösningen som de sen installerade. Jag kan varmt rekommendera dem!

Carl M
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevliga, punktliga, hjälpsamma, professionella grabbar. Har inget att anmärka på. En frisk fläkt jfr med andra hvk, precis som namnet antyder!

Michael H
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Riktigt trevliga, effektiva och kunniga. Kan varmt rekommenderas!

Örjan E
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Mycket bra bemötande, proffsig hantering. Kundvänligt och prisvärt

Åke P
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Allt fungerade bra. Trevliga och professionella

Jenny W
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Anlitade Freshvent för byte av aggregat i vår villa. Väldigt nöjd med både resultatet och kontakten! Protokoll efter utfört arbete. Hampus och William är dessutom väldigt trevliga och förtroendeingivande. Rekommenderar Freshvent!

Lars L
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Mycket nöjd med Freshvent. Väl utfört arbete, trevliga, punktliga och ser till kundens bästa genom att inte sälja på den de dyraste lösningarna.

Erik H
Skrev om Freshvent Stockholm AB

snabba o tydliga besked, bra komunikation i alla ombokningar från min och deras sida pga av semestrar o väder, kunniga och trevliga killar.

Kristoffer H
Skrev om Freshvent Stockholm AB

Trevliga och proffsiga toppenkillar som gjorde det lilla extra för att hjälpa oss här hemma. Kommer helt klart att anlita firman nästa gång det är dags för rengöring av kanalerna. Rekommenderas varmt!