Freska - Uppsala

Freska - Uppsala

Ring 08-446 893 27 www.freska.se
3.2

Välkommen till Freska Uppsala! För oss på Freska har vi en företagskultur med starka sociala, miljömässiga och ekonomiska värden. Våra städare är våra stjärnor och vi tror att om våra anställda mår bra så gör de ett bättre jobb när de hjälper dig med din städning. Tjänster: Storstädning, flyttstädning, fönsterputsning, kontorsstädning,...

5 omdömen om Freska - Uppsala

Rohith Pavan P
Skrev om Freska - Uppsala

We booked to clean the complete house before we move out because landlord wanted us to book a cleaning company. They suggested 4hrs for a 100sqm apartment but all they could do is one room, kitchen and a bathroom. We have to do all the other cleaning ourselfs. Even the bathroom is not cleaned completely. If someone wants to book this company before they move out I don't suggest this company

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

ÅSA Z
Skrev om Freska - Uppsala

Kändes som ett skämt att vara i kontakt med detta företag. Jag vart bara runtkastad bland olika personer som gav mig olika info. Efter mycket tid blev det inget av det jag önskade iaf. Välj ett annat städbolag!

Christian S
Skrev om Freska - Uppsala

Har ett städabonnemang som jag väldigt nöjd med. Har bara blivit positivt bemött av företaget. Mina förväntningar har uppfyllts dels genom bra städning och dels av snabb kontakt och återkoppling Jag är fortsatt väldigt nöjd med Freska och den städerska vi har återkommande

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Magnus M
Skrev om Freska - Uppsala

Utmärkt hemstädning till rimligt pris. Punktliga, bra kundservice och framförallt bra städning.

Ingrid Sandhagen I
Skrev om Freska - Uppsala

Mycket trevligt bemötande och väl utförd städning med det lilla extra!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen