Alla kategorier Sportaffär Skåne Malmö Friluftsvaror Intrade AB

Friluftsvaror Intrade AB

Lantmannagatan 47, 214 48 Malmö — Visa karta

Friluftsvaror.se har lång erfarenhet av tält och outdoorprodukter. Med egen tillverkning i Asien har vi kunnat hålla både hög kvalitet och mycket låga priser. Sovsäckar och ryggsäckar tillsammans med tält i olika utseenden och material är alldeles speciellt vår styrka.
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Friluftsvaror Intrade AB

• Mattias M
    Mattias M skrev om Friluftsvaror Intrade AB
    Besökte Friluftsvaror på Jägersro för första gången häromdagen...vilken pärla att upptäcka !...jag har tre barn att utrusta inför hösten och hittar väl inte alltid bra plagg till en vettig peng...måste säga att Friluftsvaror blev en mkt glad överraskning - en stor spännande butik med "vildmarksfeeling", med ett djäkligt bra utbud av bla funktionsplagg (som vi var ute efter)..vi fick med oss kanon regnställ samt jackor till kidsen.
    En ros till trevlig och hjälpsam personal som fick pröva tålamodet med alla storlekar innan vi var klara ! We´ll be back !!!:)
  • vjollca s
    vjollca s skrev om Friluftsvaror Intrade AB
    Bra service och kunniga personal! Väldigt kundbemötande,får alltid den hjälp jag behöver.
  • Bo A
    Bo A skrev om Friluftsvaror Intrade AB
    Trevlig butik med mycket bra service. Hyggliga priser och bra möjligheter till budgetlösningar. Saknar i viss mån bredd i sortimentet, men ingår inte i affärsidén när det satsas på billigare grejor till upplevelser.
    2011-08-21 Representant för Friluftsvaror I svarar Bo A
    Hej Bo, Förstårs Din synpunkt. Vi försöker ta fram det nödvändigaste till absolut lägsta pris. Vi når stor del av detta med våra egna "hausbrands" Visent och Fjällmark. Därutöver representerar vi hela Lundhags och Haglöfs sortiment dvs. om det inte finns i butiken, tar vi hem varorna och lämnar 15% förbeställningsrabatt.
    Sedan har vi ju allt från vattentäta tändsticksaskar till påkostade fjälltält och allvädersställ.
  • Ankie L
    Ankie L skrev om Friluftsvaror Intrade AB
    Jag rekomenderar INTE Friluftsvaror i Malmö! Ägarinnan är fruktansvärt snorkig o den anställda killen visste inte vad han pratade om. Jag sökte en sovsäck som skulle hålla minst -10, men han visade mej tre sovsäckar som höll för +5. När jag påpekade det för killen kom chefen ut o kommenterade att det nog var jag som inte visste vad jag pratade om. Jag sa att jag ångrat mej o inte skulle handla hos dom mer, då frågade hon "lovar du??".
    2011-08-21 Representant för Friluftsvaror I svarar Ankie L
    Hej Anki,
    Personen Du oturligt träffade på var inte utbildad. förmodligne en praktikant som vi beordrat att inte kommentera mer än denne verkligen behärskar. Sedan skall sägas att det näst intill total förvirring på marknaden vad gäller sovsäckars temperaturgränser. dessa kan slå på mer än 20 grader beroende av vilka värmevärden man talár om. Du kan läsa om dessa på t.ex. Google.: http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=25650

Lantmannagatan 47, 214 48 Malmö