Friluftsvaror Intrade AB

Friluftsvaror Intrade AB

Ring 040-19 47 04 friluftsvaror.se
3.6

Friluftsvaror.se har lång erfarenhet av tält och outdoorprodukter. Med egen tillverkning i Asien har vi kunnat hålla både hög kvalitet och mycket låga priser. Sovsäckar och ryggsäckar tillsammans med tält i olika utseenden och material är alldeles speciellt vår styrka.

7 omdömen om Friluftsvaror Intrade AB

Jonas A
Skrev om Friluftsvaror Intrade AB

Trevlig butik med ett väldigt stort utbud! Mycket kul och praktiskt för vandring och uteliv. Har fått bra hjälp alla gånger jag haft några frågor. Rekommenderas absolut!

roger m
Skrev om Friluftsvaror Intrade AB

Hej Jag bestälde ett tält å en ryggsäck av er för 3 veckor sen . var är varorna . dessa är betalda . Obs om ej varorna kommer vecka 37 så kommer jag att gå till almänareklamation nämden och till inkasso . Roger Mårs gamlapostv 30 79433 Orsa Tel 0731819894

Patrik Å
Skrev om Friluftsvaror Intrade AB

Här kan man handla tryggt säkert och veta att de gör allt seriöst för kundens bästa. Är väldigt imponerad av det mkt professionella bemötandet.

Mattias M
Skrev om Friluftsvaror Intrade AB

Besökte Friluftsvaror på Jägersro för första gången häromdagen...vilken pärla att upptäcka !...jag har tre barn att utrusta inför hösten och hittar väl inte alltid bra plagg till en vettig peng...måste säga att Friluftsvaror blev en mkt glad överraskning - en stor spännande butik med "vildmarksfeeling", med ett djäkligt bra utbud av bla funktionsplagg (som vi var ute efter)..vi fick med oss kanon regnställ samt jackor till kidsen. En ros till trevlig och hjälpsam personal som fick pröva tålamodet med alla storlekar innan vi var klara ! We´ll be back !!!:)

vjollca s
Skrev om Friluftsvaror Intrade AB

Bra service och kunniga personal! Väldigt kundbemötande,får alltid den hjälp jag behöver.

Bo A
Skrev om Friluftsvaror Intrade AB

Trevlig butik med mycket bra service. Hyggliga priser och bra möjligheter till budgetlösningar. Saknar i viss mån bredd i sortimentet, men ingår inte i affärsidén när det satsas på billigare grejor till upplevelser.

Ankie L
Skrev om Friluftsvaror Intrade AB

Jag rekomenderar INTE Friluftsvaror i Malmö! Ägarinnan är fruktansvärt snorkig o den anställda killen visste inte vad han pratade om. Jag sökte en sovsäck som skulle hålla minst -10, men han visade mej tre sovsäckar som höll för +5. När jag påpekade det för killen kom chefen ut o kommenterade att det nog var jag som inte visste vad jag pratade om. Jag sa att jag ångrat mej o inte skulle handla hos dom mer, då frågade hon "lovar du??".