Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Lidköping Friskis & Svettis (f&s)

Friskis & Svettis (f&s)

Sockerbruksgatan 1, 531 40 Lidköping — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Friskis & Svettis (f&s)

• Per E
    Per E skrev om Friskis & Svettis (f&s)
    Är kund i över 2 år, byter bank, och där blir ett gap på några dagar. Swish så landar en faktura från Lindorf inkasso med en straffavgift om 60kr. Jag vill tillägga att jag haft ganska mycket strul med att aktivera mitt nya autogiro. Men det märkliga händer nu. Jag ringer in och förklarar att jag aldrig varit sen med att betala mina räkningar till dom under mina 2 år och anser därför att dom bör kunna ta bort dom 60 kr. Nej nej det går inte. Jag förklarar då att jag börjar tröttna på dom då det vart så mycket strul och att jag nog vill byta gym om dom inte ens kan ta bort 60kr. Svaret jag får då av Björn på medlemsservice är OK då är du uppsagd som medlem och ditt kort utgår om 60 dagar :S Va hände här liksom! Annars är gymmet på Torsplan helt OK, bra personal, alltid rent etc etc. Men jag avråder iallafall starkt från dom.
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Friskis & Svettis (f&s)
    Bästa gymmet i stan. Bra priser och trevlig personal. Inte lika slitet som på te x korpen.

Sockerbruksgatan 1, 531 40 Lidköping