Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna Frisör Stockholm

Ring 073-682 13 48 www.clipp-er.se

Jag älskar frisöryrket och är genuint intresserad av hår och service. För mig är det lika roligt att få möjlighet att klippa en passande frisyr som att framhäva din personlighet med ny färg, men roligast är ändå när jag får göra båda! Jag tycker också att uppsättningar är riktigt roligt att göra oavsett om det ska vara stort...

49 omdömen om Ariadna Frisör Stockholm

Johanna G
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Bara helt super, jätteduktig på hår och väldigt rolig och trevlig!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Mattias E
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna är trevlig och proffsig och levererar alltid mycket bra frisyrer i enlighet med önskemål och i dialog med mig som kund. Ariadna säljer också mycket bra hårvårdsprodukter.

Hanna B
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag har fått alla möjliga frisyrer och färger hos Ariadna. Alltid lika nöjd. Ingen i familjen vill klippa sig nån annanstans än hos henne.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
Madelene E
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Superduktig och lyhörd. Blir alltid jättenöjd.

Sofia N
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag har gått och klippt mig hos Ariadna i några år nu och kommer fortsätta med det. Hon är jättetrevlig, duktig på att klippa, noga med att fråga vad man vill och kommer alltid med bra tips!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Rebecca N
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Sjukt duktig och härlig! Vill inte gå till någon annan!

Märit G
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Trevligt och avslappnande. Snyggt klippt och jättenöjd.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Anki S
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna är lyhörd och proffsig, man känner sig alltid som VIP kund.

Kerstin S
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ser alltid fram emot att besöka Ariadna! Njuter av det sätt som Ariadna tar hand om mig och mitt hår! Är alltid mycket nöjd med resultatet.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Annette Ö
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna är en underbar person noggran och duktig Hon brukar klippa och färga det blir alltid snyggt och jag är så nöjd.

Annica P
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Fantastiskt bemötande och resultat som är bättre än dina förväntningar

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Susanne Å
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Fantastisk duktig och jag blev supernöjd. Kommer garanterat tillbaka.

Monica M
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Bästa frisören i stan ! Är alltid lika nöjd när jag går därifrån.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Saga E
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Trevlig och kunnig frisör som klippt mig flera gånger. Har även rekommenderat henne till andra som blivit mycket nöjda. Fräsch och luftig men samtidigt rogivande lokaler.

Ellen S
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna är supertrevlig och professionell, känner mig väldigt trygg med henne!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Cajsa A
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Riktigt bra men tyvärr också dyrt!

Tim K
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna är en utmärkt frisör. Professionell, vänlig och, inte minst, lyhörda för sina kunders önskemål. Ariadna tar sig tid med dig för att lyckas får till just den frisyren man önskar sig. Lokalen är fräsch och produkterna är bra. Jag känner mig välkommen.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Ulrica A
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna är en utmärkt frisör gällande både klipp och färg. Hon är uppmärksam och tar kundens önskemål i första hand utan att riskera att det blir dåligt. Mao rekommenderar hon lösningar utefter önskan som finns.

Linnéa W
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag upplevde henne som genuint engagerad och lösningsorienterad. Hon gjorde en grundlig konsultation och ställde många frågor, och i slutet sammanfattade hon allt för att se att vi var överens. Själva behandlingen/klippningen/färgningen kändes proffsig och effektiv, och trevlig!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Christina P
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Alltid nöjd. Lyssnar och ser alltid vad kunden behöver. Ser helheten.

Ulrika M
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Lyhörd, trevlig och proffsig!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 483 omdömen 4.8 av 483 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som

Elizabeth P Elizabeth P
Alex A
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Fick ett varmt och trevligt bemötande samt en behandling som givit mig dagliga komplimanger. Noggrann med ett skarpt öga för detaljer genomförde Ariadna Reguant Qvarsebo friseringen som förmodligen inte blivit lika bra någon annanstans. Oerhört professionell mycket för att hon lyssnar, och tar den informationen och gör något över ens förväntningar. Men också att be henne skapa något som hon ser passar en självt ger lika bra resultat. Tycker hon något låter som en dålig idé så rekommenderar jag starkt att lyssna...

Sofia K
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna är den absolut bästa frisören som finns! Klipper/slingar/färgar alltid så man känner sig flawless direkt efter och så det håller sig fint när det växer. 10/10

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Cristina V
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Mycket fin färgning, fint bemötande. Skull definitivt gå tillbaka till Ariadna!

Krille W
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Behaligt, underhållande och frisyrmässigt mycket givande.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Hanna B
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna är superbra både på att klippa och färga! Även sonen är mycket nöjd eftersom hon lyssnar så bra på hans önskemål. Han vägrar helt enkelt gå någon annanstans.

Magnus S
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag kan varmt rekommendera Ariadna, en både duktig och trevlig frisör som är lyhörd för kundens önskemål. Jag är väldigt nöjd med mina klippningar hos henne.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Adrienne V
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Har fått utmärkt service och utmärkt bemötande. Proffsigt utfört arbete.

Anne M
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag klipper, färgar och slingar mig regelbundet. Ariadna tar sig god tid att försöka förstå kundens önskemål och är mån om att göra ett bra resultat. Jag är mycket nöjd.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Elisabeth A
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Bra engagerad frisör som gärna ger tips och ideer.

Anna W
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Skulle aldrig låta någon annan än Ariadna få klippa eller färga mitt hår. Hon är väldigt noggrann när det kommer till att lyssna in och att ge råd om vad som funkar på mig. Hon är också väldigt duktig på att se vilka färger och i vilken längd på håret jag passar i. Rekommenderar alla att besöka henne!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Lina J
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Väldigt proffsig och samtidigt personligt bemötande. Jag har alltid varit jättenöjd efter varje besök.

Andrea R
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Siperduktig frisör. Sååå nöjd!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 282 omdömen 4.6 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Gun J
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna är en mycket duktig frisör och äntligen har jag träffat en frisör som kan få ordning på mitt tjocka hår. Ariadna är dessutom väldigt trevlig och sympatiskt och kan rekommenderas till det allra bästa.

Linda K
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag är mycket nöjd med Ariadnas tjänster. Hon är en kompetent frisör som ser till kundens bästa och kommer med fina förslag. Hon har dessutom ett väldigt trevligt bemötande.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Madelene E
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Sedan första gången jag besökte Ariadna har jag varit oerhört nöjd. Alltid bra idéer som stämmer med det man önskar sig. Fantastiskt duktig på att få till rätt färg och fina klippningar.

Liv Ö
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Hon är fantastisk! Mycket bra på färg, slingor klipp. Rekommenderas! Trevlig salong. Bra service.

Karin A
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag kom i kontakt med Ariadna när jag gick in på salongen av en slump för att köpa schampo. Hon gav mig bra råd och var förtroendeingivande. Jag hade då ingen frisör jag gick till regelbundet. Det dröjde ett tag innan det var dags för klippning, men när det blev dags kom jag att tänka på Ariadna. Som frisör har Ariadna ett brett kunnande om klippning och färg (de två behandlingar jag testat). Hon tar väl hand om mig som kund, låter det ta tid och har ett genuint engagemang.

Emma F
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Har gått hos henne i flera år och skulle inte gå till nån annan, hon är helt enkelt bäst och kan mitt hår. Väldigt noggrann frisör. Har koll på allt nytt. Har aldrig misslyckats med någon behandling av mitt känsliga och lite speciella hår vare sig det är slingor, blekning, färg, klipp, inpackning osv. Bäst, som sagt!

Camilla A
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag är alltid riktigt nöjd när jag varit hos Ariadna. Hon är fantastiskt duktig på att färga och klippa.👍

Katya B
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna is by far the best hairdresser I have had! I've been going to her for 5 years now for both just haircuts and hair colour tranformations! Everytime I leave I am fully satisfied and happy about my hair, it's always exactly how I want it or better!

Mari H
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Otroligt duktig, lyssnar på önskemål, ger bra råd om hårvård och hårvårdspreparat. Bästa frisör jag haft, omsorgsfull och mycket trevlig!

Pia W
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Mycket duktig och professionell.

Marggie B
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag har varit kund hos företaget i flera år. Alltid lika nöjd med såväl bemötande som frisörbehandling. Klart toppbetyg!

Maral B
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Fantastiskt bemötande och grymt duktig!!

Mafalda G
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Hjälp med tidsbokning, samt vidare med mejl och smspåminnelse. Ovärderlig hjälp både med klipp och framför allt färgning, speciellt då jag är allergisk och kan reagera på färg och doft. Helt underbar personal! Personligt bemötande, innovationsrik, hänger med i trenderna samt gott med te och kaka (om man hinner med att smaka). Enda minuset är att det är svårt att beräkna hur lång tid besöket kommer att ta. Dock är detta en frisör jag alltid rekommenderar till andra :)

Sofie L
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Har inte gått till någon annan frisör sen jag hittade Ariadna för några år sen, blir alltid lika nöjd efter ett besök hos henne och trevligare person får man leta efter!

Anna H
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag har gått hos Ariadna och klippt och slingat/tonat mitt hår under många år. Ariadna är en mycket duktig frisör och föreslår frisyrer/toning m m som har blivit superbra. Jag är mycket nöjd. Dessutom är Ariadna supertrevlig vilket gör att jag alltid går därifrån upprymd och glad.

Louise S
Skrev om Ariadna Frisör Stockholm

Jag har fått ett mycket bra bemötande och mycket proffsiga råd ang. mitt hår från Ariadna. Hon är även en mycket proffsig frisör och jag är alltid mycket nöjd med resultatet.