Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Ariadna Frisör Stockholm

Ariadna Frisör Stockholm

Torsgatan 1, 111 23 Stockholm — Visa karta

Jag älskar frisöryrket och är genuint intresserad av hår och service. För mig är det lika roligt att få möjlighet att klippa en passande frisyr som att framhäva din personlighet med ny färg, men roligast är ändå när jag får göra båda! Jag tycker också att uppsättningar är riktigt roligt att göra oavsett om det ska vara stort och fantasifullt eller klassikt elegant.

Att få till en estetisk balans och hitta proportionerna som passar just dig är viktigt för mig och jag ser frisyrens helhet. När du kommer till mig börjar vi alltid med en konsultation där du berättar vad du tänkt dig, jag ger mina råd och tips och sedan bestämmer vi tillsammans hur vi ska gå vidare. Till mig är du välkommen när du bara vill klippa topparna eller när du vill göra en större förändring!
Mån: 10:00-18:30
Tis-Ons: 09:00-18:30
Tor: 10:00-17:30
Fre: 11:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 33 kunder tycker om Ariadna Frisör Stockholm

• Tim K
    Tim K skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Ariadna är en utmärkt frisör. Professionell, vänlig och, inte minst, lyhörda för sina kunders önskemål. Ariadna tar sig tid med dig för att lyckas får till just den frisyren man önskar sig.

Lokalen är fräsch och produkterna är bra.

Jag känner mig välkommen.
  • Ulrica A
    Ulrica A skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Ariadna är en utmärkt frisör gällande både klipp och färg. Hon är uppmärksam och tar kundens önskemål i första hand utan att riskera att det blir dåligt. Mao rekommenderar hon lösningar utefter önskan som finns.
  • Linnéa W
    Linnéa W skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Jag upplevde henne som genuint engagerad och lösningsorienterad. Hon gjorde en grundlig konsultation och ställde många frågor, och i slutet sammanfattade hon allt för att se att vi var överens.
    Själva behandlingen/klippningen/färgningen kändes proffsig och effektiv, och trevlig!
  • Christina P
    Christina P skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Alltid nöjd. Lyssnar och ser alltid vad kunden behöver. Ser helheten.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Lyhörd, trevlig och proffsig!
  • Alex A
    Alex A skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Fick ett varmt och trevligt bemötande samt en behandling som givit mig dagliga komplimanger.

Noggrann med ett skarpt öga för detaljer genomförde Ariadna Reguant Qvarsebo friseringen som förmodligen inte blivit lika bra någon annanstans.

Oerhört professionell mycket för att hon lyssnar, och tar den informationen och gör något över ens förväntningar. Men också att be henne skapa något som hon ser passar en självt ger lika bra resultat.

Tycker hon något låter som en dålig idé så rekommenderar jag starkt att lyssna på henne. Hon kan sitt yrke utan och innan!

*Skarpt öga för detaljer
    *Nogrann
    *Mer än prisvärd
    *Oerhört serviceminded
    *Professionell

Finns ingen annan som får klippa mig hädanefter!
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Ariadna är den absolut bästa frisören som finns! Klipper/slingar/färgar alltid så man känner sig flawless direkt efter och så det håller sig fint när det växer. 10/10
  • Cristina V
    Cristina V skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Mycket fin färgning, fint bemötande. Skull definitivt gå tillbaka till Ariadna!
  • Krille W
    Krille W skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Behaligt, underhållande och frisyrmässigt mycket givande.
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Ariadna är superbra både på att klippa och färga! Även sonen är mycket nöjd eftersom hon lyssnar så bra på hans önskemål. Han vägrar helt enkelt gå någon annanstans.
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Ariadna, en både duktig och trevlig frisör som är lyhörd för kundens önskemål. Jag är väldigt nöjd med mina klippningar hos henne.
  • Adrienne V
    Adrienne V skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Har fått utmärkt service och utmärkt bemötande. Proffsigt utfört arbete.
  • Anne M
    Anne M skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Jag klipper, färgar och slingar mig regelbundet.

Ariadna tar sig god tid att försöka förstå kundens önskemål och är mån om att göra ett bra resultat. Jag är mycket nöjd.
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Bra engagerad frisör som gärna ger tips och ideer.
  • Anna W
    Anna W skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Skulle aldrig låta någon annan än Ariadna få klippa eller färga mitt hår. Hon är väldigt noggrann när det kommer till att lyssna in och att ge råd om vad som funkar på mig. Hon är också väldigt duktig på att se vilka färger och i vilken längd på håret jag passar i. Rekommenderar alla att besöka henne!
  • Lina J
    Lina J skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Väldigt proffsig och samtidigt personligt bemötande. Jag har alltid varit jättenöjd efter varje besök.
  • Andrea R
    Andrea R skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Siperduktig frisör. Sååå nöjd!
  • Gun J
    Gun J skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Ariadna är en mycket duktig frisör och äntligen har jag träffat en frisör som kan få ordning på mitt tjocka hår. Ariadna är dessutom väldigt trevlig och sympatiskt och kan rekommenderas till det allra bästa.
  • Linda K
    Linda K skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Ariadnas tjänster. Hon är en kompetent frisör som ser till kundens bästa och kommer med fina förslag.
    Hon har dessutom ett väldigt trevligt bemötande.
  • Madelene E
    Madelene E skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Sedan första gången jag besökte Ariadna har jag varit oerhört nöjd. Alltid bra idéer som stämmer med det man önskar sig. Fantastiskt duktig på att få till rätt färg och fina klippningar.
  • Liv Ö
    Liv Ö skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Hon är fantastisk! Mycket bra på färg, slingor klipp. Rekommenderas! Trevlig salong. Bra service.
  • Karin A
    Karin A skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Jag kom i kontakt med Ariadna när jag gick in på salongen av en slump för att köpa schampo. Hon gav mig bra råd och var förtroendeingivande. Jag hade då ingen frisör jag gick till regelbundet. Det dröjde ett tag innan det var dags för klippning, men när det blev dags kom jag att tänka på Ariadna.

Som frisör har Ariadna ett brett kunnande om klippning och färg (de två behandlingar jag testat). Hon tar väl hand om mig som kund, låter det ta tid och har ett genuint engagemang.
  • Emma F
    Emma F skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Har gått hos henne i flera år och skulle inte gå till nån annan, hon är helt enkelt bäst och kan mitt hår. Väldigt noggrann frisör. Har koll på allt nytt. Har aldrig misslyckats med någon behandling av mitt känsliga och lite speciella hår vare sig det är slingor, blekning, färg, klipp, inpackning osv. Bäst, som sagt!
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Jag är alltid riktigt nöjd när jag varit hos Ariadna. Hon är fantastiskt duktig på att färga och klippa.👍
  • Katya B
    Katya B skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Ariadna is by far the best hairdresser I have had! I've been going to her for 5 years now for both just haircuts and hair colour tranformations! Everytime I leave I am fully satisfied and happy about my hair, it's always exactly how I want it or better!
  • Mari H
    Mari H skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Otroligt duktig, lyssnar på önskemål, ger bra råd om hårvård och hårvårdspreparat. Bästa frisör jag haft, omsorgsfull och mycket trevlig!
  • Pia W
    Pia W skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Mycket duktig och professionell.
  • Marggie B
    Marggie B skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Jag har varit kund hos företaget i flera år. Alltid lika nöjd med såväl bemötande som frisörbehandling. Klart toppbetyg!
  • Maral B
    Maral B skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Fantastiskt bemötande och grymt duktig!!
  • Mafalda G
    Mafalda G skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Hjälp med tidsbokning, samt vidare med mejl och smspåminnelse. Ovärderlig hjälp både med klipp och framför allt färgning, speciellt då jag är allergisk och kan reagera på färg och doft. Helt underbar personal! Personligt bemötande, innovationsrik, hänger med i trenderna samt gott med te och kaka (om man hinner med att smaka). Enda minuset är att det är svårt att beräkna hur lång tid besöket kommer att ta. Dock är detta en frisör jag alltid rekommenderar till andra :)
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Har inte gått till någon annan frisör sen jag hittade Ariadna för några år sen, blir alltid lika nöjd efter ett besök hos henne och trevligare person får man leta efter!
  • Anna H
    Anna H skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Jag har gått hos Ariadna och klippt och slingat/tonat mitt hår under många år. Ariadna är en mycket duktig frisör och föreslår frisyrer/toning m m som har blivit superbra. Jag är mycket nöjd. Dessutom är Ariadna supertrevlig vilket gör att jag alltid går därifrån upprymd och glad.
  • Louise S
    Louise S skrev om Ariadna Frisör Stockholm
    Jag har fått ett mycket bra bemötande och mycket proffsiga råd ang. mitt hår från Ariadna. Hon är även en mycket proffsig frisör och jag är alltid mycket nöjd med resultatet.

Torsgatan 1, 111 23 Stockholm