Wanda S

Wanda S

70 omdömen om Wanda S

Erin V
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Went in with the intent to get my hair dyed in a fun, happy colour, but without any restrictions. Wanda helped me pick the colour, and was otherwise also exceptionally helpful. This was the first time getting my hair dyed, so I was a little nervous, but I don't think I could have been helped by a better hairdresser.

Jessica K
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Toppen jobb, är jätte glad över resultaltet!! :D

Denise O
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Jag fick både avfärgning av extremfärg, ny färgning av extremfärg och klippning. Där emellan inpackning med Olaplex och till sist styling. Mitt hår känns väldigt mjukt och fräscht, blev supernöjd med färgen också. Wanda blandade en egen nyans efter mina önskemål, och hade väldigt bra kommunikation med mig kring både färg och klippning. Väldigt professionellt bemötande, kände att jag var i trygga händer genom hela processen.

Noemi T
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Så lugn och snäll! Noggrann med håret kände mig så nöjd kommer absolut att låta Wanda klippa mitt hår igen!!

Lizbeth C
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Wanda var väldigt professionell och duktig på sitt jobb. Dessutom är hon mycket vänlig och trevlig. Hon gav mig tips och rekomenderade mig de bästa produkterna för mitt hår. Hon utfyllde mina förväntningar. Jag är så nöjd.

Arin L
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Kom in med en ganska oklar idé av vad jag ville ha, men Wanda tog mina idéer och gav mig en klippning som gjorde mig jätteglad. Vi justerade under klippningens gång och jag kände att jag blev lyssnad på när jag kände att det behövde va kortare. Allt som allt, var jag jätte nöjd med både klippning och styling. Kommer definitivt komma tillbaka!

Daniil B
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Super bra klippning och jätte trevlig tjej som hjälper dig med alla din önskningar

Isaskun Yorlein E

Hon är mycket vänlig och servicen är mycket bra 👌 Jag skulle gå igenom och rekommendera henne

Johanna G

Fantastiskt bemötande, sjukt fin i håret! Tack! 🤩

Kurt Inge Gösta L

helt i toppklass, som alltid på extend