Alla kategorier Resebyrå Kronoberg Växjö Fritidsresor AB

Bäckgatan 15, 352 30 Växjö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Fritidsresor AB

• AK
    AK skrev om Fritidsresor AB
    Vad gäller Fritidsresors telefonservice måste jag säga att den är under all tänkbar kritik. Ringde upp dem dem i förmiddags ang. en flygförsening som familjen drabbats av och fick via en automatisk röst besked om att väntetiden var ca 15 min.
    Efter 20 minuter var väntetiden _fortfarande_ beräknad till 15 min.
    Då börjar den elektroniska rösten plötsligt meddela min plats i kön vilken efter 20 minuter var nummer 9.
    Efter mer än 40 minuter i telefonkö fick jag så svar av en människa som berättade att jag skulle vända mig till ett försäkringsbolag som Fritidsresor samarbetar med. Ingenstans på Fritidsresors hemsida (som de tjatade om i telefonkön) kunde jag hitta någon information om vart jag skulle vända mig för att få utrett mitt ärende. Det är möjligt att informationen finns någonstans på sidan, men den är i alla fall inte lättillgänglig.

Jag påtalade den långa och fullständigt orimliga väntetiden och fick i stort sett bara ett förlåt och "ja, det är inte bra" som svar. Nej, det är verkligen inte bra Fritidsresor.

Att flighten skulle bli 6 timmar försenad fick vi reda på via sms kring 01 på natten. Flighten skulle egentligen avgå kl 7 och vi skulle vara framme 11.25. Nu kom vi fram 17,30 istället och för det fick vi ersättning från reseförsäkringen (inte Fritidsresor) med 200:-/pers. Det blev inget solande den dagen om man säger så.

En riktigt tråkig start och ännu sämre avslut på en annars bra semester som jag helt och hållet tackar den inhemska befolkningen och personalen för.
  • Philip O
    Philip O skrev om Fritidsresor AB
    har åkt med fritidsresor en del. Alltid varit toppen nöjd. Kan inte komma på en gång jag varit missnöjd. Det är alltid skönt att komma till nya delar av världen och alltid veta var man ska vända sig med frågor.
  • Philip O
    Philip O skrev om Fritidsresor AB