Alla kategorier Rörmokare Skåne Lund Frödins vvs AB

Frödins vvs AB

Kämpagränden 1A, 224 76 Lund — Visa karta

Frödins VVS hjälper dig med det mesta inom VVS, fjärrvärme och värmepumpar. Vi finns i Lund, Malmö, Helsingborg och Trelleborg. På vår hemsida hittar du en exakt beskrivning av de tjänster vi erbjuder. Nedan finner du några exempel:

- Badrumsrenoveringar
- Plåtslageri
- Stambyten
- Rörinspektion
- Kylisolering
- Ljudtätning
- Klinkers

Vi är en ambitiös aktör på VVS-marknaden med mycket goda kunskaper. Kvalitet och trygghet är ledorden vi håller högt och har jourverksamhet om du har ett akut problem. Vi hjälper gärna dig, privatperson eller företag och bostadsbolag runt om i Skåne. Välkommen till oss!
Öppet just nu

Glada
    Gick snabbt Läs mer
  • Elin T
    Elin T skrev om Frödins vvs AB
    Fick hjälp snabbt av supertrevlig och kunnig person. Anlitar gärna igen. Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Frödins vvs AB
    Köpte en kökskran blev bemöt bra Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Frödins vvs AB
    Frödins VVS informerade mig inte om att de kom på jourtid och sände sedan en faktura en faktura på 3750kr för 20 min arbete. De försökte även sälja på mig en installation av en ny toalettstol för sammanlagt 5200kr. Jag rekommenderar alla att vara försiktiga med att anlita detta företag.

Rörmokaren var dock väldigt trevlig! Läs mer
    2018-07-11 Papis F svarar Anders N
    Hej Linn!
    All arbetstid efter 16.00 räknas som jourtid då våra hantverkare har samma arbetstid som dom flesta 7-16. Du frågade efter arbetet var gjort hur mycket de besöket skulle kosta samt en installation av ny wc stol. Vi skrev en pris uppgift på de hela och tydligen blev du chockad. En ny ifö wc stol kostar inte några hundralappar precis, samt arbetskostnad, material och servicebil. Vet inte hur du resonerar när du får de till att du blivit lurad och tycker de är mycket dåligt att du bokar in en tid för inkoppling av wc stol på tis nästa vecka men nu när du fått prisuppgift så istället för att ta kontakt med oss skriver du ett ganska lame omdöme. Du har inte heller fått Någon faktura ännu så förstår inte varför du skriver de?!
    Mvh Anna på Frödins vvs AB
  • Bo W
    Bo W skrev om Frödins vvs AB
    Köpte och installerade en ny varmvattenberedare som grabbarna kom med samtidigt som de tog med den gamla. Urtrevliga och mycket kompetenta pågar som vi, helt ärligt, kommer att anlita igen. Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Frödins vvs AB
    Mycket bra arbete och trevligt bemötande Läs mer

Kämpagränden 1A, 224 76 Lund