Alla kategorier Sätteri Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan FRONTLINE Expo AB

FRONTLINE Expo AB

Drottninggatan 93, 113 60 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om FRONTLINE Expo AB

• Arvid K
    Arvid K skrev om FRONTLINE Expo AB
    Har fått minst 30 affischer tryckta här de senaste 5-6 åren. Aldrig några problem, bra bemötande, dom rycker in snabbt om det behövs, mycket bra priser. Jag går ingen annanstans.
  • Frederick B
    Frederick B skrev om FRONTLINE Expo AB
    På deras hemsida står det tydligt hur bra service de har. Jag vet inte om de sållar ut vika de ger service till i sånna fall. Jag hade ett samtal tidigare idag med Victor och han va otroligt obrydd och var inte riktigt intresserad av att hjälpa mig och se om de kunde överhuvudtaget lösa mitt problem eller ge den service. Jag förklarade så gott jag kunde om vad jag ville inom ett område som han borde vara mera kunnig i. Han bad mig att maila honom så att han kunde titta igenom men inget svar- JÄTTE BESVIKEN. som företagare ska man inte bränna broar. Inget sprider snabbare en ord inom sina kontakter. ALDRIG MERA!
  • Jakob C
    Jakob C skrev om FRONTLINE Expo AB
    Frontline rekommenderas. Håller väldigt bra prisnivå i förhållande till det som levereras.
    Tar lite tid för dem att skicka fakturan bara :)
    -Jakob, Louder

Drottninggatan 93, 113 60 Stockholm