Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, 129 52 Hägersten — Visa karta

4.7 i betyg av av 214 omdömen
Fruängstandläkarna är en mottagning som ingår i praktikertjänst AB. Här arbetar tre olika team med tandläkare som tillsammans gör allt för att du ska få bästa möjliga tandvård.

Här arbetar vi med en helhetssyn på patienten och vården, vårt arbete präglas av omtanke och kvalitet i en positiv och behaglig miljö. I strävan efter att kontinuerligt utöka vår kompetens följer vi noga med i utvecklingen när det kommer till nya material och metoder för behandlingar.

Hos Fruängstandläkarna är samtliga medarbetare viktiga för att vi ska kunna erbjuda dig som patient en större förståelse för, och kunskap om din mun. Vi arbetar ständigt för att ge dig som patient ett omhändertagande som ger dig en positiv upplevelse. Vårt mål är att du ska längta tillbaka till oss när du lämnar mottagningen.
Hos oss vill vi att patienterna ska få en tandvård som leder till en långsiktig munhälsa som dessutom tillgodoser deras individuella önskemål. Hos Fruängstandläkarna erbjuder vi ett stort spektra av behandlingar där vi bedriver både barntandvård och implantatbehandlingar.

Samtliga medarbetare har lång erfarenhet och gör sitt yttersta för att kunna erbjuda dig ett varmt, vänligt och professionellt bemötande.
Mån: 11:30-19:00
Tis-Tor: 08:00-15:00
Fre: 08:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 214 kunder tycker om Fruängstandläkarna

Bästa Tandläkarna nära Fruängstandläkarna:

MELANIE Ö MELANIE Ö tycker:
“Fått felbehandling samt kränka...” Läs mer
Ramstenkliniken (7.1km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte