Fruängstandläkarna

Fruängstandläkarna

Ring 08-122 255 71 fruangstandlakarna.se

Fruängstandläkarna är en mottagning som ingår i praktikertjänst AB. Här arbetar tre olika team med tandläkare som tillsammans gör allt för att du ska få bästa möjliga tandvård. Här arbetar vi med en helhetssyn på patienten och vården, vårt arbete präglas av omtanke och kvalitet i en positiv och behaglig miljö. I strävan efter...

215 omdömen om Fruängstandläkarna

Catarina S
Skrev om Fruängstandläkarna

Stort stort tack till tandläkaren Manne och tandsköterskan Zerrin för att ni räddade min måndag när en gammal lagning i en framtand bestämde sig för att lossna. Jag fick komma direkt och blev så väl omhändertagen av er. Oerhört tacksam ❤️❤️ och så nöjd. Varit patient/kund hos er i 25 år och kommer fortsätta i minst lika många år till.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Ebba Linnea S
Skrev om Fruängstandläkarna

Skickliga, flexibla och effektiva tandläkare! Supertrevliga Manne såg till att fyllningarna formades till ren perfektion, inga problem med bityta och han klämde dessutom in en extra lagning på min tid. Mycket nöjd!

Lotta H
Skrev om Fruängstandläkarna

Jag var ett svårt fall men eter mycket slit så valde min tand att bli utdragen. Man känner sig alltid välkommen och blir alltid proffsigt bemött. Bästa tandläkarteamet.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Jonny A
Skrev om Fruängstandläkarna

Hade ont i en tand som krånglat en tid. Fick supertrevligt bemötande och lagad tand i ett nafs, tanden blev som ny utan värk . Tack Melissa för din varsamhet och säkerhet! Hälsn Jonny

Sandra L
Skrev om Fruängstandläkarna

Jag var och gjorde en lagning o blev trevligt bemött

Manouchehr K gillar detta
Susanne P
Skrev om Fruängstandläkarna

Förr sövdes jag ned på Danderyds sjukhus för få tänderna lagade, pga extrem tandläkarskräck. Idag borrar Tandläkaren Manne i mina tänder , helt utan bedövning . 🤗 Tack vare Manne, försvann min över 50 - åriga tandläkarskräck. Rekommenderas varmt! 🌹

Louise D
Skrev om Fruängstandläkarna

Årligkoll. Känner mig alltid lika välkommen. Jag har gått till fruängstandläkarna sen jag var liten och kommer att fortsätta med det

Marie O
Skrev om Fruängstandläkarna

Mycket trevligt bemötande , proffsigt utförande och serviceminded personal

Christina B
Skrev om Fruängstandläkarna

Trevligt bemötande. Kunnig personal. Dock lite svårt att nå personal i receptionen ibland.

Lars S
Skrev om Fruängstandläkarna

Bra tandhygienist ! Problemet är avståndet från min bosted i centrala Sthlm samt parkeringsmöjligheterna.

Peter E
Skrev om Fruängstandläkarna

Såväl genomgått operation och går till tamdhygienist och tandläkare. Urnöjd med allt.

Carina L
Skrev om Fruängstandläkarna

Har fått hjälp av Ingemar och Gunnel Frickner i flera år med mina tänder. Jag är tacksam för det lugn de två utstrålade, det hjälpte mot min motvilja att gå till tandläkaren. Även den "gamla" personalen i receptionen och deras tandsköterskor var trevliga. Den nya personalen känner jag inte så jag har ingen kommentar om dessa. Jag blev alltid varmt välkommen till team Frickner. Tack för den tid som varit.

Kerstin R
Skrev om Fruängstandläkarna

Rotfyllning med krona. Det gick bra utan smärta. Trevlig och omtänksam personal. Nackdel: kostnaden

Bente C
Skrev om Fruängstandläkarna

Har varit kund hos Fruängentandläkarna i många år. Är så nöjd med dem .

Ola H
Skrev om Fruängstandläkarna

Årligt besök hos Tandhygienist.

Annica E
Skrev om Fruängstandläkarna

Otroligt bra service, trevligt bemötande och duktiga på sitt jobb. Även duktiga med patienter som jag, som har tandläkarskräck.

Göran L
Skrev om Fruängstandläkarna

Bra och kunnig personal som ser till att man blir väl omhändertagen.

Pia V
Skrev om Fruängstandläkarna

Jag går regelbundet på kontroll av tänderna hos Fruängstandläkarna! Alltid bemött av lugn och trevlig stämning samt proffsig personal.

Barbro Madeleine F
Skrev om Fruängstandläkarna

Man blir bemött på ett trevligt och korrekt sätt.

Sven L
Skrev om Fruängstandläkarna

De gjorde vad som krävs. Till full belåtenhet.

Niklas W
Skrev om Fruängstandläkarna

Håller avtalade tider och gör ett bra hantverk.

Tommy Å
Skrev om Fruängstandläkarna

Seriöst och bra alltid proffsig med bra fredback

Helene B
Skrev om Fruängstandläkarna

Trevligt bemötande och duktig personal

Maria G
Skrev om Fruängstandläkarna

Jag är jättenöjd! Bra service och proffsigt!

Christer P
Skrev om Fruängstandläkarna

En fantastisk tandläkare som vi uppskattar,även fast vi flyttat till Strängnäs. Svårt att lämna men vi får se i framtiden...

Julija B
Skrev om Fruängstandläkarna

Trevlig personal och fint bemötande. Blir alltid nöjd med resultatet.

Amar K
Skrev om Fruängstandläkarna

Har varit hos tandhygienist och fick ett trevlig bemötande och professionell hjälp. Återkommer själv och kan rekommendera stället.

Sarocchi R
Skrev om Fruängstandläkarna

1.Rotfyllning. 2. Mycket bra. 3. Proffsigt. 4. Mycket bra upplevelse.

Carin e
Skrev om Fruängstandläkarna

Låg på Huddinge med infektion o hade bl a ont i käken.Läkarna trodde att det kanske var ngt med tänderna att göra,men köerna till folktandvården på sjukhuset var lång så eftersom jag hade en tandläkare som jag gick till kontinuerligt bad de mig kontakta honom.Ringde o fick komma direkt utan ngt som helst problem.Personalen har alltid varit trevliga o vänliga.Känner mig trygg att gå dit.Om jag undrar ngt svarar de utan problem😎💖

Bosse Ö
Skrev om Fruängstandläkarna

Allt är toppen hos Frängstandläkarna!

Pia H
Skrev om Fruängstandläkarna

Dyrare än folktandvården. Men trevlig o omtänksam personal. Vid akut hjälp är de väldigt hjälpsamma för att åtgärda problemet omgående. Fräscha lokaler.

Åke D
Skrev om Fruängstandläkarna

Jag är nöjd på alla sätt med det bemötande jag fått samt med dom behandlingar jag genomgått.👍

Roger C
Skrev om Fruängstandläkarna

Trevlig o bra fick bra mottagande o bra lnnfo

Bengt H
Skrev om Fruängstandläkarna

Tandhygienist Eftersom jag gått här ett antal år förväntade jag mig bra service och ett bra bemötande. Det fick jag även denna gång Det jag reagerade på var att behandlingen var ovanligt intensiv Jag hade uppskattat ett par spottpauser. till Men det var en bagatell. Flexibiliteten vid kallelsen och ändring av tiden uppskattas

Monica A
Skrev om Fruängstandläkarna

Kände mig trygg. Tandläkaren var lugn och beskrev hela tiden vad hon skulle göra : gjorde.

Britt C
Skrev om Fruängstandläkarna

Jag har gått hos fruängstandläkarna under massor av år. Alltid ett proffsigt och vänligt bemötande från receptionen och all personal i övrigt. Min tandläkare och min tandhygienist har varit ovärderliga för mig och min munhälsa.

Tuula K
Skrev om Fruängstandläkarna

Besökte Gunnel tandhygienisten sedan 1980-talet. Hennes behandlingar var så bra att man kunde somna för hon kunde sitt jobb. Ingemar tandläkaren besökte jag också när det behövdes. Han var bra och kunnig. Jag saknar dom väldigt mycket.

Eva D
Skrev om Fruängstandläkarna

1. Tandläkare. Undersökning pga tandvärk. Grundlig utredning om rotfyllning skulle behövas. Ett hål lagades i angränsande tand. Bra info genom hela processen och väl utfört och bemött. 2. Tandhygienist. Rengöring. Rutinmässig. Genomgripande med goda råd om skötsel. Väl utfört och bemött.

DOUGLAS RENE U
Skrev om Fruängstandläkarna

Engagerade personal , väll bemötande . Man känner sig trygg.. Den nackdel är att saknar parkering.

Ingegerd M
Skrev om Fruängstandläkarna

Har en fantastisk Tandhygenist Cris som tar hand om mig😃 Jag har även en bra Tandläkare. Så jag är fullt nöjd👍

Johnny O
Skrev om Fruängstandläkarna

Jag hittade dom på internet för en akut tid sedan la dom upp en plan för att se över alla mina besvär med tänderna och allt var fixat på en månad , super smidigt och bra jobbat . Har bara gott att säga om dom och kommer att fortsätta gå dit helt klart .

Zahoura S
Skrev om Fruängstandläkarna

Professionella, utomordentligt duktiga i sitt bemötande och utförande av arbete. Man känner sig trygg och säker.

Carin O
Skrev om Fruängstandläkarna

Fick snabb hjälp med mitt problem på ett proffsigt sätt.

Cecilia M
Skrev om Fruängstandläkarna

Barnens tandläkarbesök är alltid trygga och roliga.

Hans O
Skrev om Fruängstandläkarna

Positiv anda hos personalen som man själv blir påverkad av. Dessutom är alla de behandlingarna som jag genomgått varit mycket väl utförda.

Mahsa T
Skrev om Fruängstandläkarna

Vänligt och professionellt bemötande.

Aminoff P
Skrev om Fruängstandläkarna

Alltid bra bemötande och utmärkta tandhygienister

Gun M
Skrev om Fruängstandläkarna

Jag har gjort tandimplantat för ca 15 år sedan har varit ok. Hela tiden. Mycket vänlig bemött. Mycket bra tandläkare och tandhygienister. Rekommendera fruängstandläkarna de är bäst.

Sakarias P
Skrev om Fruängstandläkarna

Jättebra bemötande !! Knapp nån väntetid och fräscha lokaler. Bästa tandläkarna hittills. Kostar lite mer. Men det är det värt tycker jag.

Linda L
Skrev om Fruängstandläkarna

Receptionisten är FRUKTANSVÄRT dryg, ohjälpsam och otrevlig!!! Återkopplar inte , nästan "dumförklarar" en när man frågar om något ! Synd för tandläkarna i sig är SUPER duktiga och vänliga! Byt ut tjejen den unga tjejen i receptionen ingen betalande kund ska bli bemött på detta sätt!