Furnit

Frihamnen Magasin 6, 115 56 Stockholm — Visa karta

Om du är en vanlig människa, om du har begränsat med tid, om du vill få mer betalt för ditt säljobjekt än vad mäklaren kan prestera med tomma rum – då har du garanterat mer glädje av en stadig mellanhand än en lös klapp på axeln.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Läs vad 20 kunder tycker om Furnit

• Peter
    Peter skrev om Furnit
    Jag är mycket nöjd med Ewa och Furnit. Allting gick mycket smidigt. Läs mer
  • Anki l
    Anki l skrev om Furnit
    Jag anlitade Eva o det fungerade oerhört snabbt o enkelt. Resultatet blev jättebra. Snyggt o enkelt men ändå med lagon stil för att tilltala vår målgrupp. Läs mer
  • susanne s
    susanne s skrev om Furnit
    Vilken ovärderlig hjälp jag fick av Furnit, vid försäljningen av min lägenhet. Proffsiga , väldigt trevliga, snabba och inte så dyra. Läs mer
  • Tamara
    Tamara skrev om Furnit
    Vi har anlitat Ewa Söderberg flera gånger under de senaste två åren. Lägenheterna blir mycket snygga,allt går fort och smidigt, vi är nöjda för det resultatet. Läs mer
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Furnit
  • Klas E
    Klas E skrev om Furnit
    Bra kontakt, såväl före som under och efter. Helt självgående, med bra resultat. Läs mer
    Susanna B gillar detta
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Furnit
    Fungerade väldigt bra
    Kom bra överens, var snabba och hade väldigt bra känsla för hur dom skulle möblera lägenheten Läs mer
  • Markus B
    Markus B skrev om Furnit
    Duktiga och professionella. Samtidigt mycket trevliga, flexibla och smidiga i kundkontakten. Fina möbler, accessoarer och bra känsla. De gjorde ett mycket bra jobb med vårt visningshus. Läs mer
  • valeria g
    valeria g skrev om Furnit
    Mer än nöjd över bemötandet och att få hjälp med lösningar när jag själv inte hade orken.
    Lägenheten blev såld till ett pris som var definitivt högre än väntat och jag är övertygad om att det inte hade varit i närheten utan er insats. Läs mer
  • Petronella B
    Petronella B skrev om Furnit
    Blir alltid bra resultat. Gillar särskilt hur Ewa stylar efter vad det är för typ av köpgrupp och även vilken typ av bostad. Ser aldrig stylat ut. Mer hemtrevligt och trivsamt och hon skapar en här vill jag bo känsla. Sen har det hänt att det slarvats med återlämnandet av nycklar. ;) Läs mer
    2011-11-03 Ewa S svarar Petronella B
    Tack Petronella för bra feedback. Usch ja, nycklar! Har förändrat rutinerna så det inte ska hända igen.
  • Kristian W
    Kristian W skrev om Furnit
    Jag har anlitat Furnit under flera år med mycket positivt resultat. De är flexibla, har ett trevligt bemötande och gör ett myclet bra jobb hos mina kunder. Läs mer
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Furnit
    Sandra var proffessionell i sitt framträdande och kunde sin sak väl. Hon var trevlig och service-minded. Jag är jättenöjd!
    (hon får nästan bäst, för man ska alltid sträva framåt!) Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Furnit
    Trevlig, kunnig och proffsig! Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Furnit
    God service, snabb handläggning, trevligt bemötande, stor marknadsförståelse, tar rimligt och skäligt betalt, har känsla för stil och vad som skapar ett hemtrevligt intryck. Ewa Söderberg med företag Furnit uppfyller de högt ställda krav vi och våra kunder har på en stylingtjänst. Kunderna får en chans att ge sina blivande köpare ett första intryck, det maxas i princip varje gång. Bra intryck rakt igenom! Läs mer
  • Per Berglund B
    Per Berglund B skrev om Furnit
    Ewa Söderberg genomför sina uppdrag med stor proffesionalism. Hon har ett uttryckssätt i sin inredning som tyder på stor kunskap och sinne för form och färg. Hon är grundlig, smidig och flexibel i sitt arbete vilket stort underlättar mitt eget arbete så som fastighetsmäklare. Ewa Söderberg har också fått mycket beröm för sitt arbete av de kunder jag förmedlat henne till. Till slut säger också vår fotograf att "Det är lätt att ta bra foton när Ewa har stått för inredningen". Läs mer
  • Kurre F
    Kurre F skrev om Furnit
    Fantastisk kvinna med glimten i ögat. Kan sin sak och överaskar nästan varje gång. Läs mer
    Ewa S gillar detta
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Furnit
    Mycket trevligt stylingföretag, väldigt duktiga på det de gör och mycket hög servicenivå. Läs mer
  • Emmy H
    Emmy H skrev om Furnit
    Ambitiös och glad, blir bra resultat i lägenheterna när hon varit där! Läs mer
  • Klas P
    Klas P skrev om Furnit
    Duktig på att anpassa möbler och inredning efter bostadens karaktär och målgrupp. Flexibel och lätt att sammarbeta med. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Danielle E
    Danielle E skrev om Furnit
    Mycket trevlig och professionell. Flexibel och snabb. Utför alltid ett bra och genomtänkt jobb. Läs mer

Frihamnen Magasin 6, 115 56 Stockholm