Future Car Care

Välkommen till Future Car Care!
Vi finns på en rad olika ställen runt om i Stockholm. Närmsta Future Car Care verkstad är aldrig långt bort. Med den senaste tekniken ser vi till att din bil får den förstaklassiga service den är värd. Hos oss på Future Car Care finner du samma garantier som märkesverkstäderna och vi använder endast reservdelar av originalkvalitet. Att vi håller ett lågt pris till fortsatt bra kvalitet har att göra med våra lägre fasta kostnader gentemot våra konkurrenter. Be gärna om ett skriftligt kostnadsförslag från valfri verkstad och jämför med oss på Future Car Care. Vi har fokus på dig som kund och tror på långa relationer. Är du som kund nöjd är vi nöjda. När vi rengör de bilar vi får in så använde vi oss av en metod som innebär endast vattenånga - ett mycket miljövänligare alternativ och resultatet blir detsamma (om inte bättre) än en automattvätt.
  • Senaste tekniken
  • Förstklassig service
  • Sjysta priser till bra kvalitet
  • Samma garantier som märkesverkstäderna

0.0 / 0 recos
Linjalvägen 8, Täby
5.0 / 1 recos
Kanalvägen 4, Upplands väsby
"Jag är otroligt nöjd med både jobbet som utfördes samt personalens bemötande. Underbart! Rekommenderar dem varmt."
Amanda anlitade Future Car Care Solna
"Suverän serviceanda & lämnar inget åt slumpen och dessutom har de en väldigt trevlig personal."
max T anlitade Future Car Care Solna
"Future car, skönt och glatt gäng som tog emot världens skitigaste bil och tillbaka fick jag en superren bil. // Rekommenderas starkt! ( Gott kaffe också!)"
Silver H anlitade Future Car Care Solna
"Super trevlig personal samt ett grymt bra jobb"
Conny L anlitade Future Car Care Solna

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar