Arena MED

Arena MED

Du ska hålla livet ut - vi hjälper dig

Har du ont i kroppen, känner dig begränsad av en jobbig nackspärr eller behöver hjälp med din träning? Låt då oss på Arena MED hjälpa dig!

Vi kan hjälpa dig både akut och långsiktigt.
Det är viktigt att man först tar reda på varför man har ont, för att sedan kunna se vad som behöver göras för att ta bort det och minska risken att det kommer tillbaka. Vi hjälper till med; Diagnostik, Behandling, Rehabilitering och Uppföljning.

Vi tittar alltid på helheten och lägger ett stort fokus vid att hitta en lösning för dig som ser till att du och din kropp kan hålla livet ut

Så, letar du efter en bra Naprapat i Göteborg? Då har du kommit helt rätt!

Arena MED grundades 2018 av Anders Gullberg, som är Leg. Naprapat från Naprapathögskolan i Stockholm.

Läs vad 285 kunder tycker om Arena MED 2

• 2021-05-16
    Jag hade problem med yrsel och huvudverk och med hjälp av Anders så fick jag reda på att jag hade något som kallades för kristallsjuka. Han hjälpte mig även att bli av med det och visade mig vad jag kunde göra för övningar om det skulle komma tillbaks.
    Jag var jätte nöjd efter mitt besök eftersom att jag trodde inte att jag skulle kunna få lika mycket hjälp som jag fick.
    Jag kan starkt rekomendera ett besök hos Anders.
  • 2021-05-11
    Konkret hjälp hos naprapat Anders, med fokus på att man ska kunna och orka göra allt! Fokus på att komma till rörelse och träning så snabbt som möjligt känns mycket uppskattat :) Bryr sig om kunden och är anpassningsbar!
  • 2021-05-10
    Gott bemötande och långsiktigt tänkande i behandlingen. Rekommenderas!
  • 2021-05-03
    Naprapatbehandling.
    Blev Bra bemött av både kunnig och trevlig personal.
    Arena Med och Anders kontaktade jag pga att jag aldrig riktigt blivit av med min smärta och spänning i huvud, nacke och axlar, smärtan kommer hela tiden tillbaka. Efter nu två besök hos Anders känner jag mig redan bättre och rörligare.
  • 2021-04-22
    Fantastiskt första intryck av naprapat Anders. Efter år av återkommande problem med min rygg så känns det som att jag äntligen kan bli av med besvären med Anders hjälp. Ser fram emot vidare behandlingar och tips!
  • 2021-04-08
    Sökte hjälp för min spänningshuvudvärk och fick träffa Anders som är en fantastiskt kunnig person inom detta område. Har varit på två besök hos honom nu och fått en gedigen hjälp som lättat mina besvär. Rekommenderar verkligen ett besök hos Arena MED.
  • 2021-04-02
    Bra bemötande och kunnande kring mina handledsbesvär.
  • 2021-03-31
    Naprapat Anders är fantastisk!

Han är lyhörd och väldigt mån om att ta sig tid att få en helhetsbild av mitt problem för att kunna ta fram en långsiktig plan anpassad efter mina förutsättningar.

I övrigt är Anders otroligt kunnig och kunde redan vid första försöker sätta fingret (bokstavligt och bildligt talat) på min smärta och mitt problem.

Stark rekommendation till er som söker en trevlig och otroligt duktig naprapat!
  • 2021-03-29
    Jag har gått med ansiktssmärta och huvudvärk länge, sökte ’ansiktssmärta’ på Google och fick träff på naprapat Anders Gullberg. Anders kombinerar yrkesskicklighet och personligt bemötande utomordentligt. Han ger mig kunskap om vad jag själv måste göra, jag är mycket nöjd med mina besök hos Anders.
  • 2021-03-25
    I had a pleasure to get treatmenet from August Weinbach and Anders Gullberg.
    They are working as a team and with the help of strength in specific treatment you might need, together provide you an excellent service. I had already experienced three apointments and after each session I feel much better like I can not recall when was the last to experience painless back again. I actually cried after the second session, just because sitting on the chair was effortless and painless!
    If you consider my advice, give yourself a favor and book a meeting! You will not be disappointed, thats my promise :)
    BR,
    Samira
  • 2021-03-24
    Grymt seriöst!
    Har fått höra mycket bra saker om Arena MED och hade höga förväntningar när jag gick det, men dem var ännu bättre än vad jag hade förväntat mig, trodde inte det var möjligt men de var de!

Rekommenderar starkt!
  • 2021-03-16
    Jag sökte för besvärande ryggproblem och kände att jag äntligen hade hamnat rätt. Bemötandet är mycket professionellt och fötroendeingivande.
  • 2021-03-15
    Sökte efter hur jag bättre skulle bearbeta min låsta axel och problem med min nacke. Har fått oerhört mycket insikt, övningar och förståelse från en kunnig och lyhörd naprapat. Rekomenderas starkt.
  • 2021-03-15
    Detta var mitt första besök hos en naprapat. Jag blev väl bemött och kände mig trygg i hela upplevelsen. Anders var kunnig och hade raka svar på alla möjliga frågor och funderingar. Jag kände positivt resultat redan efter första besöket, vilket bådar gott för framtiden.
  • 2021-03-10
    Hade mitt första möte och fick bara positiva intryck. Mina besvär togs på allvar och blev bemött av personal på ett proffsigt sätt.
  • 2021-03-09
    Trevligt bemötande, tydligt och förklarande👍🏼
  • 2021-02-26
    Otroligt bra bemötande! Anders fick bort det stelaste efter första besöket och gav mig övningar att själv göra hemma för att ytterligare förebygga smärtan. Kan inte annat än att varmt rekommendera!
  • 2021-02-23
    Kunnig personal med mycket fokus på vad som är orsaken bakom problemet
  • 2021-02-17
    Ett fint och proffsigt bemötande av Anders. Mycket nöjd med mitt första besök.
  • 2021-02-13
    Smidigt, lätt att boka och få tid. Bra och kunnigt bemötande. Jag fick rekommendationer hur jag skulle fortsätta min träning/prehab. Mitt problem blev mkt bättre redan efter ett besök
  • 2021-02-11
    Behandling mot ryggskott, mycket nöjd med bemötandet från naprapaten. Bra behandling och bra övningar att ta med för vidare rehab. Jag fick den information jag sökte och kände inte att något saknades när jag gick därifrån.
  • 2021-02-09
    Fick hjälp av Anders som hjälpte mig med mina bekymmer. Otroligt duktig och kompetent naprapat.
    Har länge haft problem med min rygg. Fick även en feldiagnos av f.d. naprapat som menade att jag hade åkt på en diskbråck men detta visade sig vara felaktigt. Anders lokaliserade problemet direkt och förklarade och bevisade inte bara verbalt men fysiskt vad problemet var.
  • 2021-02-05
    Var på naprapatbehandling för strålningar ut i min arm samt tryck i bröstet (hjärtat redan utrett, inget fel på det). Blir bemött på ett professionellt sätt och känner mig trygg. Man känner att de vet vad de håller på med. Supernöjd med min behandling.
  • 2021-02-04
    Anders är supertrevlig och var väldigt kompetent.
    Nytt besök om 2v.
  • 2021-02-04
    Grymt duktiga och pedagogiska. Är supernöjd med mina rehabilitering!
    Rekommenderar stark.
  • 2021-01-26
    Bra service och hjälpsam personal. Jag kom hit för problem med ryggen och Anders visste precis vad som behövdes.
  • 2021-01-17
    Ett trevligt och proffesionellt bemötande. Anders lyssnade in mitt problem och jag fick hjälp med en väldig smärta i ländrygg. Jag har också fått övningar som ska hjälpa mig att få upp rörligheten igen.
  • 2021-01-16
    Bra och proffesionellt bemötande och jag har fått bra övningar att fortsätta med hemma.
  • 2021-01-16
    Träffade Anders som direkt förstod mina problem, var inlyssnande och gjorde direkt en plan framåt om hur vi skall jobba tillsammans.
  • 2021-01-14
    Positiv upplevelse av engagerad och kunnig naprapat
  • 2021-01-11
    Fick ett trevligt och proffesionellt bemötande hos Anders på Fysiocenter. Jag fick hjälp med mina besvär och är därmed nöjd med mitt besök där. Rekommenderas!
  • 2020-12-18
    Trevligt och proffsigt första intryck. Jag sökte för bl a tinnitus och tycker att vi kom en bit på vägen redan vid första besöket, dvs vi har en plan👍
  • 2020-12-12
    Jag sökte hjälp hos Anders för mina problem; kronisk spänningshuvudvärk och smärta i ländrygg, höfter och ben. Blev väldigt proffsigt bemött och fick en stor tillit till honom direkt. En väldigt kompetent naprapat, hans breda kunskaper och expertis är imponerande. Han förklara på ett pedagogiskt sätt om smärta och man får mer förståelse om vad som händer i kroppen. Vi har lagt upp en behandlingsplan och jag känner verkligen att jag är i trygga händer. Äntligen förstår någon min smärta och genuint vill hjälpa! Kan varmt rekommendera Fysiocenter om du lider av smärta och vill ha proffsionell hjälp!
  • 2020-12-07
    Mycket bra och proffsig behandling och bemötande!
  • 2020-12-07
    Kan inget annat än att ge högsta betyg till Anders. Ingav genast trygghet och visade på stor kunskap och förståelse. Uppskattade att fokus låg på diagnostiseringen av problemet och att lösningarna är långsiktiga. Rekommenderas!
  • 2020-12-05
    Anders är en professionell naprapat som lyssnar och fokuserar individuellt på mina behov. Jag hade problem med höften men efter bara några besök var jag tillbaka i löparspåren smärtfri! Anders visade intresse för mina mål och vi la upp en plan tillsammans för vad jag skulle uppnå. Rekommenderar starkt fysiocenter!
  • 2020-12-04
    Toppen! Fick tid snabbt, bra bemötande och noggrannhet
  • 2020-12-04
    Snabb, tydlig och professionell hjälp.
  • 2020-12-04
    Fantastiskt bemötande och hopp om hjälp för slitna knän.
    En förhoppning om att "atroskäna" behöver lite omsorg
    Engagerad och kunnig
  • 2020-12-02
    Väldigt trevligt och bra bemötande. Anders lyssnade, tog in och det kändes som att han var mån om att angripa problemet från grunden, istället för tillfälliga lösningar. Jag har varit på många olika typer av behandlingar, men aldrig fått de rekommendationerna jag fick här, vilket hitintills har känts som väldigt bra grejer. Ett bra och seriöst ställe där övningar, behandling och mål inte känns för svåra att uppnå.
  • 2020-11-27
    Behövde en konsultation för att komma till rätta med mina problem. Ser en skylt med Naprapat, ringer, får tid hos Anders följande dag p g av ett återbud.
    Med min beskrivning om mina gångsvårigheter fick jag direkt förklaring och verktyg till varför och hur jag ska slippa det som besvärar mig. En hel del oro försvann på direkten.
    Helt nöjd med mitt besök hos Anders.
  • 2020-11-25
    Kom in med smärtor i nacken, fick pågrund av mycket kunskap i företaget reda på dag ett vad mitt problem vart. Kände mig trygg under hela min vistelse, och fick även lite övningar att göra när jag skulle gå hem. Tryggt, proffsigt och framför allt prisvärda! Kommer att tipsa alla jag känner.
  • 2020-11-23
    Väldigt professionell och bemötande personal. Detta var min första gång hos en naprapat och jag hade aldrig kunnat fövänta mig en sådan positiv upplevelse! Under ett enda besök blev mitt besvär åtgärdat. Ord kan inte beskriva hur lättande det kändes. Man känner sig i oda händer och väl omhändertagen.
  • 2020-11-22
    Detta var mitt första besök hos en naprapat och det kändes väldigt professionellt. Vi kartlade mina problem och lade upp en behandlingsplan.

Mina besvär med handlederna minskade markant efter första besöket. Jag rekommenderar detta varmt.
  • 2020-11-20
    Fick rekommendation om att gå till Naprapat Anders efter att ha fått spänningar och låsningar i nacke och skuldror. Han ställde några inledande frågor om min smärta och tillstånd och lyssnade in och kunde sedan med hjälp av undersökning snabbt lokalisera vad som orsakat smärtan och vad som behöver göras för att jag ska bli bättre. Han var bra på att förklara och det kändes inte som en quick-fix utan ett mer långsiktigt helhetstänk på hur jag själv ska kunna förebygga och undvika smärta i framtiden. Väldigt professionell och kunnig naprapat som var mån om att jag också skulle få ställa frågor och att jag skulle förstå det han sa.
  • 2020-11-19
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Har kundens välbefinnande i centrum.
  • 2020-11-17
    Träffade anders för problem med axel och nacke. Proffsigt bemötande, det kändes som om han ville hitta problemets orsak och inte bara en kortsiktig lösning. Rekommenderar!
  • 2020-11-09
    Hade aldrig besökt en naprapat, men efter att problemet med min axel blivit så svårt att jag inte kunde lyfta armen mer än 45grader så ...
    Mycket professionellt bemötande, och redan efter första behandlingen blev jag bättre. Men framför allt kände jag tillförsikt att kunna bli bra.
    Efter fem behandlingar och med tydliga träningar däremellan har jag nästan inga besvär kvar i mina vardagsrörelser.
  • 2020-11-05
    Första gången hos en naprapat! Anders var väldigt proffsig och lokaliserade snabbt problemet. Rekommenderar starkt!
  • 2020-11-02
    I’ve been having awful pain in my lower back for months, Anders basically made it possible for me to stand up straight again, was super great at explaining everything to me and really nailed down what my issue was. Professional and excellent care!