FysioCenter Avenyn

Södra Vägen 43, 412 54 Göteborg — Visa karta

Välkommen till FysioCenter Avenyn!

FysioCenter Avenyn består av Rebecca och Anders som både är utbildade inom sitt respektive område. Rebecca med en utbildning som kostvetare från Göteborgs Universitet och Anders som Leg. Naprapat från Naprapathögskolan i Stockholm.

Behöver du komma igång med träningen eller har du ont i kroppen? Låt då oss på FysioCenter Avenyn hjälpa dig både akut och i framtiden. Vi är en härlig mix av personlig träning och naprapati - vilket gör att vi kan hjälpa dig hela vägen från skada till rehabiliterande träning. Vi hjälper dig även med kostrådgivning och att växa i din personliga träning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för konsultation!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 139 kunder tycker om FysioCenter Avenyn

• 2019-10-13

Mats N skrev om FysioCenter Avenyn
    Kompetent behandling med tydliga träninsinstruktioner. Motiverande fysioterapeut under en längre behandlingsperiod. Duktig på att förklara vad som händer vid träning samt orsakssammanhang. Dessutom blev jag frisk från mitt problem som jag dragits med i många år. Jag kan verkligen rekommendera denna klinik! Läs mer
  • 2019-10-13

Daniel G skrev om FysioCenter Avenyn
    Trevligt bemötande och kunnig inom sitt område Läs mer
  • 2019-10-11

Nina L skrev om FysioCenter Avenyn
    Kunnig och trevlig personal! Anders jobbar mkt proaktivt men släpper också på spänningarna effektivt direkt. Läs mer
  • 2019-10-10

Gabrielle S skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte naprapat och är mycket nöjd med besöket! Bemötandet och all kunskap dom besitter är guld värt! Läs mer
  • 2019-10-03

Alex B skrev om FysioCenter Avenyn
    Fick behandling och hjälp av Anders med min axel. Han är kunnig, duktig och trevlig! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-09-27

Johanna C skrev om FysioCenter Avenyn
    Bokade tid för ett naprapatbesök och var/är väldigt nöjd med vistelsen och upplägget vi gjort Läs mer
  • 2019-09-27

GABRIELLA N skrev om FysioCenter Avenyn
    Helt fantastisk upplevelse första gången jag besökt en naprapat för ont i ländryggen och kände mig i trygga händer och blev väldigt nöjd med resultatet.
    Rekommenderas enormt Läs mer
  • 2019-09-26

Isabelle F skrev om FysioCenter Avenyn
    Väldigt nöjd med besöket då jag upplevde resultat direkt! Läs mer

Jesper P skrev om FysioCenter Avenyn
    Trevligt och professionellt bemötande, och dessutom blev jag klart bättre. Läs mer

Kay J skrev om FysioCenter Avenyn
    Mycket bra bemötande och trevlig personal som känns kompetent och kunnig. Läs mer

Andreas S skrev om FysioCenter Avenyn
    Toppenbemötande och stor professionalism. Rekommenderas! Läs mer
  • Emilie B

2019-09-12

Emilie B skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag besökte naprapaten Anders för ett ryggbesvär. Han var otroligt lyhörd och professionell och hjälpte mig med så mycket mer än bara ryggen. Jag kände genast att han hade mycket kunskap, vilja att på riktigt förstå och därmed möjlighet att hjälpa mig på riktigt, det kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-09-12

Josefina A skrev om FysioCenter Avenyn
    PT 1 dag i veckan och har fått jättebra resultat på några månader. Resultat jag inte hade fått genom att bara träna själv. Läs mer
  • 2019-09-12

Sophia B skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte för smärta efter ett ryggskott. Anders var väldigt lyhörd och tog sig tid att förstå problemet. Han frågade även vad mitt mål med behandlingen var, så att vi var överens. Superbra och väldigt trevligt bemötande, och jag fick svar på mina frågor. Kände mig lugn och trygg under behandlingen (brukar tycka det är läskigt med manipulation, men det kändes jättebra). Återbesök inom kort. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-11

Nasim Y skrev om FysioCenter Avenyn
    Fantastiskt ställe med fantastiskt professionell personal. Lyhörd för sina kunder rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-09-10

Maria K skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag köpte ett paket innehållande PT-timmar, tränings upplägg samt ett kostschema över 6 månader. Jag litar helt och hållet på Rebecca då hon är/varit lyhörd inför mina behov, väldigt motiverande och tydlig i vilket jobb jag som klient har framför mig. Alltid ett sms bort och mottaglig för att svara på frågor.
    Jag har redan 3 veckor in minskat i vikt och kroppsomfång och peppen är total! Kan med handen på hjärtat varmt rekommendera Rebecca på Fysiocenter! Läs mer
  • 2019-09-09

Amanda L skrev om FysioCenter Avenyn
    Det gick snabbt att boka tid, fick tid redan samma dag. Professionellt och vänligt mottagande. Läs mer
  • 2019-09-09

Taher L skrev om FysioCenter Avenyn
    Ringde in till Anders med en hemsk spänningshuvudverk, fick snabbt en akuttid och efter bara minuters behandling släppte den värsta smärtan och jag blev som en ny människa!
    kan varmt rekommendera FysioCenter Avenyn! Läs mer
  • 2019-09-07

Catharina T skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra bemötande. Hade problem med värk i höger sida. Bokat ett nytt möte. Läs mer
  • 2019-09-04

Angela K skrev om FysioCenter Avenyn
    Professionellt och lugnt bemötande! Blev mycket nöjd och har rekommenderat vidare :) Läs mer
  • 2019-09-04

Viktor R skrev om FysioCenter Avenyn
    Ett trevligt besök och ett värmt välkomnande, besöket hjälpte mig enormt. Läs mer
  • Jeremy L

2019-09-03

Jeremy L skrev om FysioCenter Avenyn
    Trevlig, duktig och hjälpsam Naprapat. Läs mer
  • 2019-08-29

Ragna-Lena Ö skrev om FysioCenter Avenyn
    Träffade Anders Gullberg! Det jag tyckte bäst om var att han lyssnade och undersökte mig och samtidigt kunde vi kommunicera om mina tidigare upplevelser inom sjukvården ang mina nuvarande problem. Han var lyhörd och jag fick mina frågor tillfredställande besvarade. Återbesök bestämt! Läs mer
  • 2019-08-29

Malin J skrev om FysioCenter Avenyn
    Fick behandling för muskelknutor under skulderbladen.
    Innan behandlingen började gjordes det en bra undersökning om varför det gör ont och vad jag gör som gör att smärtan uppstår.

Bra behandling av ryggen! Läs mer
  • 2019-08-28

Nathalie G skrev om FysioCenter Avenyn
    Naprapat och massage besök. Jättebra bemött! Levde upp till mina förväntar, riktigt fik lokal också! Läs mer
  • 2019-08-27

Tarja E skrev om FysioCenter Avenyn
    Naprapat.
    Proffsigt, trevligt och mycket kunnigt bemötande. Gick därifrån med mer rörlighet i nacken och kloka råd för hållning att tänka på i vardagen. Läs mer
  • 2019-08-25

Erik B skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag är mycket nöjd med mitt besök. Proffsigt och effektivt! Läs mer

Petra E skrev om FysioCenter Avenyn
    Kan verkligen rekommendera. Toppenbra bemötande och väldigt kunnig. Blev efter bara 2 ggr helt av med min ryggsmärta och fick bra verktyg att ta med mig om den skulle återkomma.
    Är helnöjd! 😊 Läs mer

Birgitta B skrev om FysioCenter Avenyn
    Hade ryggskott som jag fick akut hjälp med.
    Fick ett fantastiskt vänligt och proffsigt bemötande och behandlingen gav resultat direkt. Läs mer

Martin G skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte Naprapat

Jättebra bemött och det kändes profesionellt
    Jag fick bra tips och hjälp. Läs mer
  • 2019-08-20

Jenny D skrev om FysioCenter Avenyn
    Akut för smärta i benet.
    Mkt trevligt bemötande. Förklarade vad som gjordes och varför. Läs mer
  • Kasia K

2019-08-20

Kasia K skrev om FysioCenter Avenyn
    Trevligt bemötande, mycket kompetent personal. Har varit hos Anders och fått rätt diagnos och behandling. Skall absolut rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-08

John S skrev om FysioCenter Avenyn
    Väldigt duktiga och man blir trevligt bemött! Läs mer
  • 2019-08-08

Jessica G skrev om FysioCenter Avenyn
    Proffsigt bemötande! Överträffade förväntningarna. Enkelt att hitta! Läs mer
  • 2019-08-07

Cecilia I skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag besökte naprapat Anders med ett ont knä. Fick vara väldigt delaktig under undersökningen och han förklarade hela tiden vad han gjorde så jag känner mig trygg med hans bedömning av skadan, hur den uppkommit och vad jag kan göra för att bli bra igen. Ska på återbesök snart. Läs mer
  • Jan P

2019-07-19

Jan P skrev om FysioCenter Avenyn
    Snabbt och proffsigt fick jag hjälp av naprapaten Anders, som också förklarade bakomliggande orsaker och kom med ett klokt förslag på handlingsplan för att undvika att problemet återkommer. Stort tack :-) Läs mer
  • 2019-07-19

Martina B skrev om FysioCenter Avenyn
    Proffsigt bemötande. Goda kunskaper och förutom att lösa de akuta problemen finns fokus på ett långsiktigt förebyggande. Rekommenderar Anders som naprapat! Läs mer
  • 2019-07-18

Julia N skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra hjälp med besvären och ett väldigt bra bemötande av kunnig personal Läs mer
  • 2019-07-16

Charlotte S skrev om FysioCenter Avenyn
    Fick god hjälp mot mitt ryggskott. Trevligt bemötande och det var lätt att boka tid via online-tjänsten. Läs mer
  • 2019-07-16

Ammar K skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag har låg ryggsmärta och min första träff med Anders var fantastisk.
    och jag hoppas det går bra på framtiden
    Ammar Läs mer
    2019-08-14 FysioCenter Avenyn svarar Ammar K
    Vad roligt att höra att du fått en så bra upplevelse hos oss och vår Naprapat Anders! Tack för din fina rekommendation Ammar!
  • 2019-07-09

Anna N skrev om FysioCenter Avenyn
    Professionellt bemötande. Mycket grundlig undersökning och såg till helheter. Bra på alla vis. Läs mer
  • 2019-07-08

Rikard E skrev om FysioCenter Avenyn
    Svårt att säga effekten V besöker bara ett par timmar efter. Gav ett mycket bra intryck och man fick förtroende för dem. Läs mer
  • 2019-07-06

Hans O skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra mottagande och utmärkt diagnos och behandling. Läs mer
  • 2019-07-06

Ulrik H skrev om FysioCenter Avenyn
    Hade ryggskott som FysioCenter fixade snabbt och bra. Trevligt bemötande.👍 Läs mer
  • 2019-06-23

David E skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte FysioCenter för min nackspärr. Fick väldigt bra hjälp och min nacke blev bättre på bara ett besök. Gjorde återbesök och fick bra feedback på övningar och liknande för fortsatt rörlighet i nacken.
    Är supernöjd! Läs mer
  • 2019-06-12

Margaretha R skrev om FysioCenter Avenyn
    Duktig naprapat som tog sig tid att ställa diagnos. Ser fram emot behandlingar och resan till en starkare kropp. Kommer även att anlita deras personliga tränare. Läs mer
  • 2019-06-12

Elina K skrev om FysioCenter Avenyn
    Naprapatbehandling. Trevligt och proffsigt. Jag känner mer mig mer än nöjd och hade absolut rekommenderat Anders till andra som har behov av samma hjälp. Tack! Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Elina K
    Vad roligt att höra att du är nöjd Elina! Vi uppskattar jättemycket att du tar dig tid att skriva ett omdöme om oss och rekommenderar oss till andra :)
  • 2019-06-06

Soran B skrev om FysioCenter Avenyn
    Hade en session med Anders för ländryggen som jag har haft problem med till och från. Proffsigt bemötande med goda råd och tips för motverka framtida problem samt behandlingen i sig där jag kände märkbar skillnad på plats. Känns redan otroligt skönt några timmar efter besöket. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Soran B
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Soran! Vad roligt att vi har fått hjälpa dig med din hälsa och att du känner att du kan rekommendera oss vidare till andra - det uppskattas! : )
  • Eline Melanie Ngo N

2019-05-31

Eline Melanie Ngo N skrev om FysioCenter Avenyn
    Gick till Anders för problem i ländryggen. Väldigt pedagogisk, lugn och verkligen superbra! Förklarade mycket, hade bra helhetssyn och frågade relevanta frågor. Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Eline Melanie Ngo N
    Stort tack för din rekommendation Melanie! Det uppskattas verkligen! : )
  • Alice O

2019-05-25

Alice O skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag sökte för ländryggsproblem hos Anders och FysioCenter i början av 2019. Innan jag bokade besöket läste jag på deras hemsida och fick en bra uppfattning. Min förväntan var att Anders skulle hjälpa mig på ett pragmatiskt sätt men fokus på hjälp till självhjälp.
    Fick ett väldigt positivt intryck av första besöket. Det var väldigt tydligt att Anders har förmåga. Det genom att han snabbt kunde peka på vad mitt problem var och gav mig en konkret handlingsplan på hur jag skulle kunna bli bättre. Han var noga med att säga att jag kommer att bli bra men att jag också kommer få jobba för att lyckas långsiktigt. Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Alice O
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Alice! Det uppskattas verkligen att du tar dig tid att skriva ett omdöme om oss och rekommenderar oss vidare till andra - Tack!

Södra Vägen 43, 412 54 Göteborg