Alla kategorier Naprapat Västra Götaland Göteborg FysioCenter Avenyn

FysioCenter Avenyn

Södra Vägen 43, 412 54 Göteborg — Visa karta

Välkommen till FysioCenter Avenyn!

FysioCenter Avenyn består av Rebecca och Anders som både är utbildade inom sitt respektive område. Rebecca med en utbildning som kostvetare från Göteborgs Universitet och Anders som Leg. Naprapat från Naprapathögskolan i Stockholm.

Behöver du komma igång med träningen eller har du ont i kroppen? Låt då oss på FysioCenter Avenyn hjälpa dig både akut och i framtiden. Vi är en härlig mix av personlig träning och naprapati - vilket gör att vi kan hjälpa dig hela vägen från skada till rehabiliterande träning. Vi hjälper dig även med kostrådgivning och att växa i din personliga träning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för konsultation!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 53 kunder tycker om FysioCenter Avenyn

• Josefine L skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag var på ett första besök hos naprapaten Anders. Blev mycket bra bemött och Anders kändes trygg och kunnig. Jag hade inte så stora förhoppningar om att jag skulle kunna få hjälp med mitt knäproblem innan jag gick dit men besöket överträffade alla mina förväntningar. Jag fick jättebra hjälp och ska på återbesök för att vidare få hjälp med problemet. Känner mig nu hoppfull att det ska bli bra! Kan absolut rekommendera Fysiocenter avenyn. Läs mer
  • Gretli M skrev om FysioCenter Avenyn
    Triggerball
    Bra
    Bra .................................................................. Läs mer
  • Hugo S skrev om FysioCenter Avenyn
    Riktigt bra upplevelse. toppen bemötande och väldigt förklarande. kan starkt rekommenderas till alla. Läs mer
  • Anita K
    Anita K skrev om FysioCenter Avenyn
    Träffade naprapaten Anders Gullberg. Fick ett mycket bra och professionellt bemötande. Han indentifierade snabbt mitt problem och jag fick behandling samt övning att göra hemma. Mycket nöjd med besöket. Läs mer
  • Lena D skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders är en mycket kompetent person på sitt område. Jag har en ryggskada som han håller på att få ordning på. Vi är på god väg. Läs mer
  • Ingela Q skrev om FysioCenter Avenyn
    naprapat
    trevligt och proffessionellt bemötande Läs mer
  • Rebecka Ö skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra bemött. Hjälpte mig med mitt besvär för stunden. Skall på återbesök Läs mer
  • Kajsa S skrev om FysioCenter Avenyn
    Träffade en naprapat för första gången. Fick bra bemötande. Hoppas bli bättre. Läs mer
  • Dennis L skrev om FysioCenter Avenyn
    Fantastisk behandling och lika bra bemötande. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om FysioCenter Avenyn
    Om du vill ha en PT som ser dug som en individ , som anpassar träning direkt FÖR dig , så gå till Rebecka . Du kan känna dig helt trygg med alla övningar och du får ett varierar utbud av övningar som tar dig till ditt mål . Du blir motiverad av den mest positiva och glada PT jag mött. Vad väntar du på ... Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Lena S
    Vad fint skrivet Lena! Tack så jättemycket för din fina rekommendation! :)
  • Ulla H skrev om FysioCenter Avenyn
    Skicliga och trevliga tränare och naprapater. Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Ulla H
    Tack så mycket för din rekommendation Ulla! Det uppskattas jättemycket :)
  • Caroline F
    Caroline F skrev om FysioCenter Avenyn
    Har tränat PT-timmar med Rebecca Hjertstrand
    Jag upplever efter två månader stor variation på träningstillfällen vi har haft. Den är rolig, funktionellt inriktad och mycket utvecklande. Jag kan varmt rekommendera Rebecca. Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Caroline F
    Tack för de varma orden och din rekommendation Caroline!
  • Lobo O skrev om FysioCenter Avenyn
    Köpt personlig träning. Motiverande träningspass, där jag blir lyssnad på och når resultat! Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Lobo O
    Tack för din rekommendation Lobo! Det uppskattas :)
  • Johanna S
    Johanna S skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag köpte personlig träning och har även nyttjat naprati på fysiocenter. Jag är mycket nöjd både med prissättning och bemötande! Jag hade ganska höga förväntningar då jag dels har tränat med pt tidigare och även besökt andra naprapater, men jag har alltid upplevt en öppenhet och närvaro hos Rebecca och Anders som inte finns hos andra. Fysiocenter levererar på alla plan! Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Johanna S
    Tack så jättemycket för de fina orden Johanna och vad kul att du är nöjd med oss på Fysiocenter!
  • Magnus G
    Magnus G skrev om FysioCenter Avenyn
    Personlig träning med Rebecka. Alltid lika jobbigt, alltid lika trevligt. Det spelar ingen roll om man har lite dåligt pannben eller om karaktären sviktar då och då, Rebecka ser till att du når dina mål. Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Magnus G
    Tack så mycket för rekommendationen Magnus!
  • Vania K skrev om FysioCenter Avenyn
    Köpte naprapat för besvär i ländrygg/höft. Fick förklara mina besvär och tidigare behandling. Ny behandling förklarades på ett väldigt pedagogiskt vis, och anpassades efter mina behov och önskemål. Uppföljningen mellan behandlingarna var bra och även tydliga direktiv om vad jag skulle göra mellan behandlingarna.
    Sammanfattningsvis: väldigt bra bemötande och anpassning efter behov och önskemål! Även tydliga förklaringar och genomgång. Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Vania K
    Tack så mycket för din beskrivande recension Vania! Det uppskattas :)
  • Daniel N
    Daniel N skrev om FysioCenter Avenyn
    Riktigt grym och duktig naprapat! Fick jättebra och snabb hjälp direkt! Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Daniel N
    Tack för rekommendationen Daniel!
  • Dalibor K skrev om FysioCenter Avenyn
    Grymt kunnig, lyhörd, tålmodig.
    Första gången jag får bra och kunnig feedback! Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Dalibor K
    Tack för din fina rekommendation Dalibor! Vi uppskattar det :)
  • Anders G
    Anders G skrev om FysioCenter Avenyn
    Trevlig och kunnig personal. Mycket bra bemötande. Mycket duktig naprapat och jag fick snällt hjälp. Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Anders G
    Tack så mycket för din rekommendation Anders! Det uppskattas jättemycket :)
  • Tomas G skrev om FysioCenter Avenyn
    Träffade naprapat och fick snabb hjälp med min smärta. Jag fick även bra övningar och information om vilken typ av belastning som jag skulle undvika, rekommenderas! Läs mer
    2018-11-01 FysioCenter Avenyn svarar Tomas G
    Tack så mycket för din rekommendation Tomas! Det uppskattas jättemycket :)
  • Anna B skrev om FysioCenter Avenyn
    Fysiocenter kom jag i kontakt med via min sjukvårdsförsäkring. Jag fick snabbt en tid och Anders som jag fick träffa var väldigt duktig, kunnig och lyssnade in min situation. Jag kände hur kroppen blev blev bättre med en gång. Jag kunde snabbt få en ny tid men ett lika fint mottagende. Något jag gillar är när man får förklarat vad som händer i kroppens muskulatur och leder och det gjorde Anders på ett väldigt bra och lättförståeligt vis.
    Jag är väldigt nöjd och har redan rekommenderat mina kollegor vid ev behov. Läs mer
    2018-10-15 FysioCenter Avenyn svarar Anna B
    Tack så mycket för din recension Anna och tack för att du rekommenderar oss på Fysiocenter Avenyn vidare, det uppskattas!
  • Carmen R
    Carmen R skrev om FysioCenter Avenyn
    Träffade naprapat och fick jätte bra behandling, proffsigt bemötande . Läs mer
    2018-10-15 FysioCenter Avenyn svarar Carmen R
    Tack så mycket Carmen, vad kul att det kändes bra efter behandlingen!
  • Tobias J skrev om FysioCenter Avenyn
    Har man krämper är det definitivt hit man ska gå!
    Fantastisk personal. Litet men definitivt med stort hjärta!
    Personligt och professionellt som sig bör. Rekommenderar stark att titta förbi! Läs mer
    2018-10-15 FysioCenter Avenyn svarar Tobias J
    Tack så mycket för din recension Tobias, vi uppskattar det!
  • Jennifer H skrev om FysioCenter Avenyn
    Bästa naprapaten i stan!
    Super mysigt ställe och fantastisk personal!
    Rekommenderar verkligen att gå hit ifall man vill få det lilla extra och få fantastisk hjälp med sina besvär! Läs mer
    2018-10-15 FysioCenter Avenyn svarar Jennifer H
    Tack så jättemycket för att du rekommenderar oss!
  • Jesper Å skrev om FysioCenter Avenyn
    Blev väldigt bra bemött av hos naprapaten jag träffade. Lyhörd, proffsig och väldigt duktig! Toppbetyg! Läs mer
    2018-10-15 FysioCenter Avenyn svarar Jesper Å
    Tack så mycket för din recension jesper!
  • Therese G skrev om FysioCenter Avenyn
    Träffade Anders på FysioCenter. Har haft problem med min rygg i 20 år. Efter tre besök känner jag knappt av det alls. Två veckor utan ont i ryggen har inte hänt på 20 år. Woop woop på den :)
    Rekommenderas!! Läs mer
    2018-10-15 FysioCenter Avenyn svarar Therese G
    Vad kul att vår naprapat Anders kunde hjälpa dig och att du har blivit bra efter så många år Therese! Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension!
  • Erika L skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders förklarar väldigt bra och jag kände mig mycket bättre efter behandlingen. Han gav mig också en tydlig prognos. Högsta betyg till honom! Läs mer
    2018-10-15 FysioCenter Avenyn svarar Erika L
    Tack så mycket för din recension Erika, vi uppskattar att du tagit dig tiden att skriva den!
  • Louise R skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag har mött naprapaten men inte personliga tränaren. Jag blev bemött av en naprapat som var jätte trevlig och även jätte duktig på sitt arbete! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-10-15 FysioCenter Avenyn svarar Louise R
    Tack så mycket för dig recension av oss Louise! Vi uppskattar att du tar dig tid att göra det!
  • Mikael N
    Mikael N skrev om FysioCenter Avenyn
    Mycket proffsig och trevlig personal.
    Jag känner mig väl omhändertagen när jag gick därifrån. Läs mer
    2018-10-15 FysioCenter Avenyn svarar Mikael N
    Tack så mycket för din recension Mikael! Det uppskattas :)
  • Björn D skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders är en magisk naprapat som är väldigt lyhörd på vilka problem man har. Strävar efter att få kunden nöjd och är väldigt kunnig inom sitt yrke. Har hjälpt mig flertalet gånger att få bort låsningar och ökat rörligheten i till exempel nacken idag.

Fantastiskt engagerad och professionell entreprenör som är mån om att ha kunden i fokus Läs mer
    2018-10-15 FysioCenter Avenyn svarar Björn D
    Tack så jättemycket för de fina orden Björn! Vad kul att du har fått så bra hjälp av vår Naprapat Anders här på Fysiocenter och tack för att du tar dig tid att skriva en recension om oss!
  • Lovisa W skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag köpte en timme PT-duo som översteg alla mina förväntningar, superbemötande och kunnig personal. Läs mer
    2018-10-05 FysioCenter Avenyn svarar Lovisa W
    Vad härligt att höra Lovisa! Tack för att du tagit dig tid att skriva en rekommendation om oss!
  • Gona M skrev om FysioCenter Avenyn
    Har Rebecka Hjertstrand som PT. Otroligt ambitiös målmedveten och duktig PT.
    Har nått alla mina mål och Rebeckas engagemang och kunskap gör att man bara vill komma tillbaka!
    Riktigt bra verksamhet som gör att man alltid känner sig välkommen Läs mer
    2018-10-02 FysioCenter Avenyn svarar Gona M
    Tack så jättemycket för de fina orden Gona och för att du tar dig tid att skriva en recension om oss!
  • Eva-Lena H skrev om FysioCenter Avenyn
    Personlig träning av en mycket kunnig PT! Rebecka bemötte mig på ett proffsigt och kundorienterat sätt. Hon utgick ifrån min nivå vad gällde träning och visade på ett tydligt sätt hur jag skulle göra.

Mitt möte med FysioCenter Avenyn var mycket positivt och jag kommer att fortsätta gå där! Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Eva-Lena H
    Tack för dina fina ord och din rekommendation Eva-Lena! Jättekul att höra att du trivs tillsammans med oss!
  • Anders K skrev om FysioCenter Avenyn
    Var på naprapatbesök och blev otroligt bra bemött! Väldigt proffsigt bemötande, lyssnade på mig och mina besvär.
    Fick hjälp med ett ryggskott som släppte nästan helt redan vid första besöket! Jätteskönt! Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Anders K
    Tack för din rekommendation Anders och vad kul att det gick så bra för dig med ditt före detta ryggskott!
  • Calle H skrev om FysioCenter Avenyn
    Naprapatbehandling
    Blev rekommenderad av en kompis
    Hade ryggproblem som berodde på stelhet i framsida höft, släppte någon dag efter jag fick behandling av Anders Gullberg Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Calle H
    Tack så mycket för din rekommendation Calle! Vad kul att Anders kunde hjälpa dig med dina ryggproblem!
  • Marie L
    Marie L skrev om FysioCenter Avenyn
    Naprapatbehandling där jag fick insikt att det kommer att gå med behandling & egenvård att få ordning på mina problem.
    Tycker att besöket är lite för kort.
    Mycket bra bemötande. Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Marie L
    Vad kul att vi har kunnat hjälpa dig att komma till den insikten! Det kan man komma väldigt långt på!
    Tack så mycket för din rekommendation!
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag sökte hjälp för en envis överansträngning i en muskel. Ett bra och proffessionellt bemötande. Man ansträngde sig för att lyssna på mig och för att förklara vad mina besvär beror på och hur behandlingen ska gå till. Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Christoffer H
    Tack för de fina orden Christoffer och för att du tar dig tid att skriva en rekommendation om oss!
  • Jens E skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag har fått fantastiskt bra hjälp med min pisksnärtsskada/whiplashskada. Väldigt kunniga, pedagogiska och trevliga! Jag är så glad att jag hittade FysioCenter! Värt varenda krona. Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Jens E
    Vad roligt att höra Jens! Kul att vi har kunnat hjälpa dig med din whiplashskada och tack så mycket för de fina orden och att du tar dig tid att skriva en rekommendation om oss!
  • Tobias W skrev om FysioCenter Avenyn
    Väldigt nöjd, fick den hjälp jag behövde och personalen visar bred kunskap och ett fantastiskt bemötande! Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Tobias W
    Vad kul att höra Tobias! Tack för din rekommendation!
  • Anna A skrev om FysioCenter Avenyn
    Naprapatbehandling
    Trevligt bemötande
    Mångsidig behandling med massage, hjälp att lossa på spänningar, nålar, instruktion om självträning, försäljning av träningshjälpmedel. Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Anna A
    Tack så mycket för din rekommendation Anna!
  • Maria W skrev om FysioCenter Avenyn
    På Fysiocenter har jag fått bra hjälp med min nack- & ryggproblematik. Naprapat som tar sig tid och guidar med bra övningar för att förebygga att problem återkommer. Nöjd! Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Maria W
    Kul att du är nöjd med ditt besök hos oss Maria! Tack så mycket för de fina orden och att du tar dig tid att skriva en rekommendation!
  • Maria G skrev om FysioCenter Avenyn
    Hos Anders är ni i goda händer, proffsig och hjälpsam. Lyssnade och förstod mitt behov. Blev smärtfri och fick bra övningar. Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Maria G
    Vad roligt att höra Maria!
    Tack för din rekommendation!
  • Maria W skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders är en naprapat med bred erfarenhet och stor kunskap. Jag har fått god hjälp och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Maria W
    Tack så jättemycket för de fina orden Maria! Vad kul att vi har kunnat hjälpa dig!
  • Maria A skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra bemötande. Professionella Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Maria A
    Tack så mycket för din rekommendation Maria!
  • Carina G skrev om FysioCenter Avenyn
    Har besökt naprapat Anders för ryggbesvär
    Trevligt bemötande och jag upplevde ett kunnande och ett intresse för mig och mitt "problem".
    Kände ganska snart en förbättring i ryggen. Kommer tillbaka igen när behov uppstår.
    Tack! Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Carina G
    Vad kul att höra Carina! Tack för de fina orden och att du tog dig tid att skriva en rekommendation om oss!
  • Emma A
    Emma A skrev om FysioCenter Avenyn
    Besök hos naprapat och jag blev mycket bra bemött när jag kom dit. Jag tycker fysiocenter avenyn levde väl upp till förväntningarna och jag är jättenöjd. Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Emma A
    Tack för din rekommendation Emma och vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss!
  • Sandra R skrev om FysioCenter Avenyn
    Naprapati = succé ! Ont i ländryggen sedan många år tillbaka som hämmat min träning. Efter kontakt med naprapat har jag aldrig mått bättre! Kan lyfta riktigt tungt på gymmet nu och sitta på en stol i längre än 10min.
    Visst är det underbart?! Tack för all hjälp! Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Sandra R
    Vad underbart att höra att det har gått så bra för dig Sandra! Tack för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse hos oss!
  • Sandra H skrev om FysioCenter Avenyn
    Väldigt trevlig och kunnig personal! Jag kände resultat efter första besöket. Rekommenderar varmt till alla!! Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Sandra H
    Tack så mycket för din rekommendation Sandra och vad kul att du blev bättre redan från första besöket!
  • Rebecca H skrev om FysioCenter Avenyn
    Jättebra läge, fin lokal och otroligt kompetent personal! Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Rebecca H
    Tack så mycket för din recension av oss Rebecca! :)
  • Amalie N skrev om FysioCenter Avenyn
    Härliga lokaler och underbara arbetsmyror! Läs mer
    2018-10-01 FysioCenter Avenyn svarar Amalie N
    Tack för din rekommendation Amalie! :)

Södra Vägen 43, 412 54 Göteborg