FysioCenter Avenyn

Södra Vägen 43, 412 54 Göteborg — Visa karta

Välkommen till FysioCenter Avenyn!

FysioCenter Avenyn består av Rebecca och Anders som både är utbildade inom sitt respektive område. Rebecca med en utbildning som kostvetare från Göteborgs Universitet och Anders som Leg. Naprapat från Naprapathögskolan i Stockholm.

Behöver du komma igång med träningen eller har du ont i kroppen? Låt då oss på FysioCenter Avenyn hjälpa dig både akut och i framtiden. Vi är en härlig mix av personlig träning och naprapati - vilket gör att vi kan hjälpa dig hela vägen från skada till rehabiliterande träning. Vi hjälper dig även med kostrådgivning och att växa i din personliga träning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för konsultation!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 172 kunder tycker om FysioCenter Avenyn

• 2020-02-20

Jelena P skrev om FysioCenter Avenyn
    Första gång när jag träffade Anders, naprapaten var för 2 år sedan, efter några behandlingar var jag symptom fri i 2 år. :-) Gjorde en återbesök och redan efter en behandling känndes mycket bättre. Efter behandligen visade han övningar som jag måste göra förrebyggande syftet.
    Rebecca var min personlig tränare, hon är en tjej som är altid glad, full av energi och strålar. Tuff med väl genomtänkt träning med mycket variation och inga tråkiga upprepade övningar. Man för en nära relation med henne inte bara tränare-kund :-) Läs mer
  • Lina J

2020-02-19

Lina J skrev om FysioCenter Avenyn
    jag har varit hos naprapaten på fysiocenter 3ggr nu och känner mig redan mycket bättre efter att ha haft otroligt mycket problem med rygg och framförallt nacke. Är nöjd med bemötande och glad över att han arbetar med långsiktiga metoder och inte bara gör det bra för stunden, har varit hos naprapater innan som hjälpt mig men arbetar man inte aktivt med att motarbeta att det ska komma tillbaka så gör det ju göra det efter ett tag. Läs mer
  • 2020-02-17

Maycel F skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders är duktig och visar kompetens i området. Skönt att få saker lösta enkelt och snabbt Läs mer
  • 2020-02-15

Kevin H skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag blev behandlad av Anders. Redan efter första besöket släppte värken en del i nacken och jag blev mycket mer rörlig. Han har en bra inställning också tycker jag. Man ska inte bara träffas en gång i veckan och låta Anders utföra sin magi utan man blir som kund involverad i träning och avhjälpning. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-14

Mia R skrev om FysioCenter Avenyn
    Var hos Anders Naprapat på fysiocenter, jag upplever att jag blev väldigt bra bemött,
    Märker att Anders är mycket kunnig och är mån om sina patienter, tummen upp. Läs mer
  • 2020-02-14

Petronella W skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte hjälp för ont i ländryggen. Jättenöjd med besöket, mycket kunnig, trevlig och professionell. Kände skillnad efter första besöket. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-10

Hanne J skrev om FysioCenter Avenyn
    Proffsigt bemötande och Anders är kunnig, lyssnar och visar pedagogisk vad han gör och vad jag själv kan göra. Sökte hjälp för ont i handleden. På första besöket bokade jag redan återbesök. Läs mer
  • 2020-02-07

Olle A skrev om FysioCenter Avenyn
    Naprapat, rygg besvär.
    Var ett mycket trevligt bemötande,varmt, bra information,bra förklaringar.
    Gick därifrån med god känsla i kroppen och ser fram emot nästa möte. Läs mer
  • 2020-01-29

Viktor R skrev om FysioCenter Avenyn
    Professionell, trevlig och otroligt kunnig. Lagt upp ett program för att komma tillrätta med mina problem och jag är övertygad om att det kommer hjälpa Läs mer
  • 2020-01-24

Simon R skrev om FysioCenter Avenyn
    Blev väldigt trevligt och professionellt bemött, kände skillnad efter första besöket och hade rekommenderat alla dagar i veckan Läs mer
  • JOHAN M

2020-01-22

JOHAN M skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag fick tid snabbt till Anders. Han tog sin tid och lyssnade noga. Han kändes kunnig och proffsig. Jag fick bra hjälp med min problem och kommer gå tillbaka. Mottagningen ligger bra till i centrala Göteborg med goda förbindelser. Läs mer
  • 2020-01-22

Johan M skrev om FysioCenter Avenyn
  • 2020-01-21

Hans Adam H skrev om FysioCenter Avenyn
    Positiv, proffsigt och kompetent. Bra bemötande och tydligt upplägg. Läs mer
  • Majken G

2020-01-18

Majken G skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra bemötande och stort engagemang! Läs mer
  • 2020-01-15

Caroline B skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag har visserligen bara varit på mitt första besök hos Anders, men för första gången på länge har jag inatt sovit utan smärta i höften (har trokanterit). Klart och tydligt förklarat och trevligt bemötande. Läs mer
  • HENRIK D

2020-01-14

HENRIK D skrev om FysioCenter Avenyn
    Väldigt lyhört, personligt och förtroendeingivande bemötade. Ger ett bra intryck och känns tryggt på både kort och lång sikt! Läs mer
  • 2020-01-11

Ingrid C skrev om FysioCenter Avenyn
    Professionell bedömning och fantastiskt bemötande. Läs mer
  • 2020-01-02

Martin L skrev om FysioCenter Avenyn
    Problem med Nacke och Axlar.
    Bra bemötande och kunnig personal. Genomgång och förklaring om vad problemet kan bero på. Bra övningar för att komma igång med egen rehab och fick även hjälp med behandling. Läs mer
  • 2019-12-19

Ann S skrev om FysioCenter Avenyn
    Hej, jag har sökt för problem med min nacke. Jag fick ett fantastiskt bra bemötande. En seriös genomgång av mina problem som gör att vi kan börja med rätt behandlingar och träning. Jag känner mig mycket hoppfull inför att komma tillrätta med mina problem.

Med vänlig hälsning

Ann Sundvall Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Ann S
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Ann! Vad roligt att vi kan bidra med hopp åt dig och samtidigt hjälpa dig att bli bättre! : )
  • 2019-12-15

Kenny G skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag hade problem med min axel men efter besöket med anders så blev det bättre.
    Jag fick lära mig mer om min kropp och hur man ska använda den och blev väldigt bra bemött.
    5 utav 5 i betyg rekommenderas starkt ifall du har muskel eller led besvär Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Kenny G
    Tack så jättemycket för din rekommendation Kenny! Det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-12-12

Christina F skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders kändes kunnig och satte sig väl in i mitt nackproblem. Hittade smärtpunkterna och behandlade. Jag hade mer ont dagen efter behandlingen men upplevde sedan en otrolig förbättring redan efter första besöket. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Christina F
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Christina! Det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-12-09

ISABELLE L skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag hade problem med min fot och fick sedan problem med ryggen vilket jag fick superbra hjälp med och blivit helt smärtfri!! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar ISABELLE L
    Tack så jättemycket för din rekommendation Isabelle! Det uppskattas jättemycket! Och vad roligt att du har blivit helt smärtfri - det är lika roligt varje gång man kan bidra till det : )
  • 2019-11-28

Robin E skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag sökte hjälp på grund av huvudvärk och fick snabb. kunnig och mycket effektiv hjälp. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Robin E
    Tack så jättemycket för din rekommendation Robin! Det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-11-27

Simon C skrev om FysioCenter Avenyn
    Behandling för nack/ryggbesvär.. väldigt lyhörd, engagerad och kunnig. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Simon C
    Tack så jättemycket för din rekommendation Simon! Det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-11-12

Renato C skrev om FysioCenter Avenyn
    Grymt trevligt bemötande och stor kunskap. Fick bukt med min revbenslåsning och stela höft. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Renato C
  • 2019-11-11

Mathea R skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag bokade naprapat och blev bemött på ett väldigt bra sätt! Jag hoppades på att hitta varför jag har ont och det gjorde dom. Dom visste vad dom pratade om och besöket blev över mina förväntningar garanterat! Riktigt bra ställe! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Mathea R
    Tack så jättemycket för din rekommendation Mathea! Vad roligt att vi lyckades överträffa dina förväntningar också! : )
  • 2019-11-06

Jakob J skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag fick hjälp av en naprapat. Han var väldigt duktig och trevlig. Jag blev förvånad över hur mycket han kunde utläsa utifrån så pass lite information. Jag blev positivt överraskad. Jag köpte en massageboll på plats för att kunna göra de övningar jag blev tilldelad även hemma. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Jakob J
    Tack så jättemycket för din rekommendation Jakob och vad roligt att vi kunde överträffa dina förväntningar! Det uppskattas jättemycket att du rekommenderar oss! : )
  • 2019-11-05

Daniel K skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders var ett sånt superproffs. Bemötande, kunnande, lyssnande och proaktiv. Högsta tänkbara betyg! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Daniel K
    Wow Daniel! Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden om vår naprapat Anders! Det är jätteroligt att läsa och det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-10-30

William L skrev om FysioCenter Avenyn
    Rygg behandling
    Allt var jättebra, mycket nöjd med allt! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar William L
  • 2019-10-28

Johan R skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra bemötande och lyssande på mina problem. Kändes proffisgt och kunnig på mina problem så hoppas med rätt behandling och träning komma tillbaka. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Johan R
  • 2019-10-26

Sofia B skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra trevligt bemötande och bokade in återkopplings tid direkt Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Sofia B
  • 2019-10-24

Nina R skrev om FysioCenter Avenyn
    mycket bra bemött
    hade velat mer behandling - hands-on
    i och för sig bra med info om förebyggande Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Nina R
    Tack så jättemycket för din rekommendation och din feedback - vi tar åt oss av den och det uppskattas! : )
  • Lars-Åke J

2019-10-22

Lars-Åke J skrev om FysioCenter Avenyn
    Helt fantastisk! Redan bättre första gången. Goda resultat 😊 Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Lars-Åke J
    Tack så jättemycket för din rekommendation Lars-Åke! Det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-10-13

Mats N skrev om FysioCenter Avenyn
    Kompetent behandling med tydliga träninsinstruktioner. Motiverande fysioterapeut under en längre behandlingsperiod. Duktig på att förklara vad som händer vid träning samt orsakssammanhang. Dessutom blev jag frisk från mitt problem som jag dragits med i många år. Jag kan verkligen rekommendera denna klinik! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Mats N
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Mats! Det uppskattas jättemycket och det är kul att du rekommenderar vår klinik vidare! : )
  • 2019-10-13

Daniel G skrev om FysioCenter Avenyn
    Trevligt bemötande och kunnig inom sitt område Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Daniel G
    Tack så jättemycket för din rekommendation Daniel! Det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-10-11

Nina L skrev om FysioCenter Avenyn
    Kunnig och trevlig personal! Anders jobbar mkt proaktivt men släpper också på spänningarna effektivt direkt. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Nina L
    Tack så jättemycket för din rekommendation Nina! Det är kul att höra att du haft en positiv upplevelse och din rekommendation uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-10-10

Gabrielle S skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte naprapat och är mycket nöjd med besöket! Bemötandet och all kunskap dom besitter är guld värt! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Gabrielle S
    Tack så jättemycket för din rekommendation Gabrielle! Vad roligt att du känner att du har fått bra hjälp och att vi kunnat bidra med mycket kunskap till dig! Det uppskattas jättemycket att du rekommenderar oss vidare! : )
  • 2019-10-03

Alex B skrev om FysioCenter Avenyn
    Fick behandling och hjälp av Anders med min axel. Han är kunnig, duktig och trevlig! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Alex B
    Tack så jättemycket för din rekommendation Alex! Det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-09-27

Johanna C skrev om FysioCenter Avenyn
    Bokade tid för ett naprapatbesök och var/är väldigt nöjd med vistelsen och upplägget vi gjort Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Johanna C
    Tack så jättemycket för din rekommendation Johanna! Det är verkligen jätteroligt att höra och det gläder oss att du är nöjd! :)
  • 2019-09-27

Gabriella N skrev om FysioCenter Avenyn
    Helt fantastisk upplevelse första gången jag besökt en naprapat för ont i ländryggen och kände mig i trygga händer och blev väldigt nöjd med resultatet.
    Rekommenderas enormt Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Gabriella N
    Tack så jättemycket för din rekommendation Gabriella! Vad roligt att du kände dig bekväm och trygg hos naprapaten du träffade! Det är jätteroligt att höra och vi uppskattar din rekommendation jättemycket! :)
  • 2019-09-26

Isabelle F skrev om FysioCenter Avenyn
    Väldigt nöjd med besöket då jag upplevde resultat direkt! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Isabelle F
    Tack så jättemycket för din rekommendation Isabelle! Det uppskattas jättemycket! : )

Jesper P skrev om FysioCenter Avenyn
    Trevligt och professionellt bemötande, och dessutom blev jag klart bättre. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Jesper P
    Tack så jättemycket för din rekommendation Jesper! Det uppskattas jättemycket! : )

Kay J skrev om FysioCenter Avenyn
    Mycket bra bemötande och trevlig personal som känns kompetent och kunnig. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Kay J
    Tack så jättemycket för din rekommendation Kay! Det uppskattas jättemycket! : )

Andreas S skrev om FysioCenter Avenyn
    Toppenbemötande och stor professionalism. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Andreas S
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Andreas! Det uppskattas jättemycket! : )
  • Emilie B

2019-09-12

Emilie B skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag besökte naprapaten Anders för ett ryggbesvär. Han var otroligt lyhörd och professionell och hjälpte mig med så mycket mer än bara ryggen. Jag kände genast att han hade mycket kunskap, vilja att på riktigt förstå och därmed möjlighet att hjälpa mig på riktigt, det kändes tryggt. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Emilie B
    Tack så jättemycket Emilie för din rekommendation och de varma orden om vår naprapat Anders! Det är jätteroligt att läsa och uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-09-12

Josefina A skrev om FysioCenter Avenyn
    PT 1 dag i veckan och har fått jättebra resultat på några månader. Resultat jag inte hade fått genom att bara träna själv. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Josefina A
    Tack så jättemycket för din rekommendation Josefina! Det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-09-12

Sophia B skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte för smärta efter ett ryggskott. Anders var väldigt lyhörd och tog sig tid att förstå problemet. Han frågade även vad mitt mål med behandlingen var, så att vi var överens. Superbra och väldigt trevligt bemötande, och jag fick svar på mina frågor. Kände mig lugn och trygg under behandlingen (brukar tycka det är läskigt med manipulation, men det kändes jättebra). Återbesök inom kort. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Sophia B
    Tack så jättemycket för din rekommendation Sophia! Vad roligt att du känner dig väl bemött, trygg och omhändertagen! Det uppskattas jättemycket att du rekommenderar oss vidare! : )
  • 2019-09-11

Nasim Y skrev om FysioCenter Avenyn
    Fantastiskt ställe med fantastiskt professionell personal. Lyhörd för sina kunder rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Nasim Y
    Tack så jättemycket för din rekommendation Nasim! Det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-09-10

Maria K skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag köpte ett paket innehållande PT-timmar, tränings upplägg samt ett kostschema över 6 månader. Jag litar helt och hållet på Rebecca då hon är/varit lyhörd inför mina behov, väldigt motiverande och tydlig i vilket jobb jag som klient har framför mig. Alltid ett sms bort och mottaglig för att svara på frågor.
    Jag har redan 3 veckor in minskat i vikt och kroppsomfång och peppen är total! Kan med handen på hjärtat varmt rekommendera Rebecca på Fysiocenter! Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Maria K
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Maria! Det uppskattas jättemycket! : )
  • 2019-09-09

Amanda L skrev om FysioCenter Avenyn
    Det gick snabbt att boka tid, fick tid redan samma dag. Professionellt och vänligt mottagande. Läs mer
    2019-12-25 FysioCenter Avenyn svarar Amanda L
    Tack så jättemycket för din rekommendation Amanda! Det uppskattas jättemycket! : )

Södra Vägen 43, 412 54 Göteborg