Alla kategorier Naprapat Västra Götaland Göteborg FysioCenter Avenyn

FysioCenter Avenyn

Södra Vägen 43, 412 54 Göteborg — Visa karta

Välkommen till FysioCenter Avenyn!

FysioCenter Avenyn består av Rebecca och Anders som både är utbildade inom sitt respektive område. Rebecca med en utbildning som kostvetare från Göteborgs Universitet och Anders som Leg. Naprapat från Naprapathögskolan i Stockholm.

Behöver du komma igång med träningen eller har du ont i kroppen? Låt då oss på FysioCenter Avenyn hjälpa dig både akut och i framtiden. Vi är en härlig mix av personlig träning och naprapati - vilket gör att vi kan hjälpa dig hela vägen från skada till rehabiliterande träning. Vi hjälper dig även med kostrådgivning och att växa i din personliga träning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för konsultation!
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 90 kunder tycker om FysioCenter Avenyn

• Alice O

2019-05-25

Alice O skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag sökte för ländryggsproblem hos Anders och FysioCenter i början av 2019. Innan jag bokade besöket läste jag på deras hemsida och fick en bra uppfattning. Min förväntan var att Anders skulle hjälpa mig på ett pragmatiskt sätt men fokus på hjälp till självhjälp.
    Fick ett väldigt positivt intryck av första besöket. Det var väldigt tydligt att Anders har förmåga. Det genom att han snabbt kunde peka på vad mitt problem var och gav mig en konkret handlingsplan på hur jag skulle kunna bli bättre. Han var noga med att säga att jag kommer att bli bra men att jag också kommer få jobba för att lyckas långsiktigt. Läs mer
  • 2019-05-25

Linus H skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte hjälp hos naprapat Anders Gullberg för smärta i knät. Hade blivit tipsad av en vän att söka hjälp hos Anders och hade på förhand hört att han var grymt duktig och kunnig och ja kan inget annat än att hålla med! Men känner sig välkommen, att man blir hörd och lyssnad på och så klart fantastisk hjälp/vård! Kommer absolut komma tillbaka igen! Läs mer
  • Michell C

2019-05-24

Michell C skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte hjälp hos naprapat Anders för ett långvarigt ryggskott. Första intrycket var oerhört proffsigt och omhändertagande. Det kändes som man fick sin röst hörd och att han verkligen lyssnade.
    Efter mycket skrollande på internet hittade jag en mottagning med bara positiva recensioner så ribban var hög, mina förväntningar var höga och jag måste säga att det är en av få gånger man läst recensioner och sedan fått känslan av att varenda en är välförtjänt.

Det jag upplevde som något mycket positivt var att Anders verkligen tog sig tiden att förklara ens symptom som jag berättade att jag hade upplevt, inte bara muntligt utan även med hjälp av bilder. Man förstod vad Läs mer
  • 2019-05-15

Jonathan Olof Hjalmar C skrev om FysioCenter Avenyn
    Otroligt nöjd med bemötande och professionalitet! Läs mer
  • Germain V

2019-05-13

Germain V skrev om FysioCenter Avenyn
    I am extremely pleased with my session with Anders! I went to him with some pain in my back and walked out feeling amazing! During the session, Anders took the time to really listen and evaluate my case then explained in great details a plan that best suited me. I would highly recommend to anyone who’s looking for a knowledgeable and genuine naprapat! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Germain V
    Thank you so much for the good and kindly written review Vanessa! It is very much appreciated! Happy to hear that you felt listened to and that you afterwards had a greater knowledge about your back and how to relieve the pain :)
  • Göran H

2019-05-06

Göran H skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte för höftvärk. Trevligt bemötande och han verkar kunna sin sak. Värken släppte lite iallafall, men jag ska dit fler ggr så hoppas att han kan få bukt med det. Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Göran H
    Tack för din rekommendation Göran - det uppskattas! :)
  • 2019-04-17

Robin S skrev om FysioCenter Avenyn
    Hade ryggskott, kom in för en behandling. Trevligt, "naturligt" bemötande. De hade lunchstängt men öppnade lite tidigare för min skull.
    Behandlade inte bara utan förklarade varför vi gjorde vissa moment och hur de löste problemen. Kändes mycket bättre efter behandlingen.

Tryggt, proffsigt, trevligt! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Robin S
    Tack för din rekommendation Robin och kul att det uppskattades med den extra servicen!
  • 2019-04-16

Rebecka E skrev om FysioCenter Avenyn
    Tog med min lilla mamma till naprapat Gullberg. Jag förväntade mig att han skulle kunna hjälpa henne, vilket han gjorde. Anders är fantastiskt duktig på det han gör. Kan inte nog rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Rebecka E
    Tack så jättemycket för ditt omdöme och de varma orden Rebecka! Vad roligt att din mamma fick bra hjälp! :)
  • 2019-04-16

Emelie V skrev om FysioCenter Avenyn
    Positivt och proffsigt bemötande. Tydlig, kunnig & hjälpsam. Super nöjd! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Emelie V
    Tack så jättemycket för din rekommendation Emelie!
  • 2019-04-03

Johanna H skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra bemötande, kändes positivt när jag gick därifrån och som att jag snart kommer bli bra! Inkännande bemötande och förklarade vad som skulle hända innan för att kunna slappna av. Märktes att de va kunniga! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Johanna H
    Tack så mycket för din rekommendation och för att du delar med dig av din upplevelse Johanna! Det uppskattas verkligen! :)
  • 2019-04-02

Lovisa J skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte Anders som är naprapat och är supernöjd med besöket. Kändes som man blev tagen på allvar och otroligt trevligt bemött. Är superpositiv efter besöket och kommer fortsätta att gå till honom. Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Lovisa J
    Tack så mycket för din rekommendation Lovisa! Det uppskattas :)
  • 2019-04-02

Annelie S skrev om FysioCenter Avenyn
    Mycket nöjd! Kan verkligen rekommendera Anders. Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Annelie S
    Tack så mycket för din rekommendation Annelie!
  • 2019-03-29

Emelie O skrev om FysioCenter Avenyn
    Träffade Anders Gullberg, naprapat.
    Fick fantastiskt bra hjälp och bemötande från första stund.
    Diagnos satt och redskap att ta med mig hem.
    Hade höga förväntningar men de blev över förväntan ändå.
    Fick tid för återbesök snabbt också vilket uppskattas enormt!

Sammanfattningsvis vill jag rekommendera alla som behöver hjälp att ta sig hit. Fantastisk service och proffsig hjälp! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Emelie O
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden om en av våra naprapater Emelie! Det uppskattas verkligen! : )
  • 2019-03-26

Viktoria D skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag kan inte vara annat än nöjd över att jag valde att besöka Fysiocenter när jag behövde en naprapat. Fick precis den hjälp jag behövde för att få min smärta att försvinna.

Rekommenderas stark! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Viktoria D
    Tack så jättemycket för din rekommendation Viktoria!
  • VICTOR S

2019-03-21

VICTOR S skrev om FysioCenter Avenyn
    Gjorde min första naprapatbehandling någonsin hos Anders. Jag blev väldigt proffsigt bemött och Anders fixade till det onda i min ländrygg. Min smärta försvann nästan direkt! Anders är kunnig och det märks att han tycker att det är kul att hjälpa sina patienter. Rekommenderar Anders varmt till alla som är i behov av naprapati. Läs mer
    2019-03-24 FysioCenter Avenyn svarar VICTOR S
    Tack för dina 5 stjärnor och de varma orden Victor! Det gläder oss att du har haft en bra upplevelse hos oss på Fysiocenter!
  • 2019-03-12

Isabelle L skrev om FysioCenter Avenyn
    Var där för behandling hos naprapat. Kanonbra bemötande, väldigt professionellt och bra behandling som hjälpte mycket även om det bara var mitt första besök! Läs mer
    2019-03-24 FysioCenter Avenyn svarar Isabelle L
    Vad roligt att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Tack för din rekommendation Isabelle!
  • Jesper D

2019-03-10

Jesper D skrev om FysioCenter Avenyn
    En väldigt duktig naprapat som hjälpte mig med min höft, som jag har haft problem med i över ett år. Som andra naprapater har missat.

Bästa naprapaten i Göteborg! Läs mer
    2019-03-24 FysioCenter Avenyn svarar Jesper D
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Jesper!
  • Karin G

2019-03-03

Karin G skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders är en mycket bra naprapat med stor kunskap o jag rekommenderar honom varmt Läs mer
    2019-03-24 FysioCenter Avenyn svarar Karin G
    Tack så jättemycket för de 5 stjärnorna och din rekommendation Karin!
  • Niklas W

2019-03-01

Niklas W skrev om FysioCenter Avenyn
    Väldigt nöjd med mitt besök hos Anders och Fysiocenter! Jag fick snabb hjälp och Anders var väldigt kunnig samt trevlig!

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-03-03 FysioCenter Avenyn svarar Niklas W
    Tack så jättemycket för din rekommendation Niklas! Det uppskattas!
    VICTOR S, FysioCenter Avenyn gillar detta
  • Gerborn Trädservice

2019-02-25

Gerborn Trädservice skrev om FysioCenter Avenyn
    Otroligt nöjd med mina sessions hos naprapat-Anders!
    Kommer alltid därifrån som samma människa fast i en ny kropp! Läs mer
    2019-03-03 FysioCenter Avenyn svarar Gerborn Trädservice
    Tack så jättemycket för din rekommendation och vad kul att du är så nöjd efter dina besök hos Anders!
  • Alejandra C

2019-02-22

Alejandra C skrev om FysioCenter Avenyn
    Kiropraktorbesök
    Bemöttes profssigt!
    Känns att man blir tagen på allvar och på djupet. Ingen quickfix.
    Jag är nöjd än så länge. Läs mer
    2019-02-25 FysioCenter Avenyn svarar Alejandra C
    Tack så mycket för din rekommendation och ditt toppbetyg Alejandra! Vad kul att du har känt dig väl omhändertagen när du varit hos oss!
  • 2019-02-22

Annie T skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte Anders som är naprapat. Det var mitt första möte med en naprapat, är väldigt glad över att jag gick det! Haft problem med min axel en längre tid och efter bara ett möte kändes det mycket bättre. Även ett väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-02-25 FysioCenter Avenyn svarar Annie T
    Tack så jättemycket för din rekommendation och dina 5 stjärnor Annie! Vad kul att vi har kunnat hjälpa dig att må bättre!
  • 2019-02-18

Mikaela Ö skrev om FysioCenter Avenyn
    Superproffsigt och med ett mycket gott och positivt bemötande.

Omedelbar effekt genom minskad smärta och stelhet i nacke och skuldror. Har bara positivt att säga, och rekommenderar varmt ett besök hos Anders :-) Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Mikaela Ö
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Mikaela! Det uppskattas verkligen! Vad kul att du är nöjd :)
  • Anna S

2019-02-18

Anna S skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders är en fantastiskt bra naprapat som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Anna S
    Tack så jättemycket för dina varma ord och rekommendation Anna!
  • 2019-02-12

Helena T skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte naprapat och fick ett mycket bra bemötande och hjälp med mina besvär! Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Helena T
    Tack så mycket för din rekommendation Helena och vad kul att du har blivit bättre!

Sebastian K skrev om FysioCenter Avenyn
    Tid hos naprapat. Bra & professionellt bemötande. Hade höga förväntningar genom råd av vänner & dessa infriades på mitt första besök. Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Sebastian K
    Tack så mycket för din rekommendation Sebastian, vad kul att dina förväntningar möttes!

Catherina B skrev om FysioCenter Avenyn
    TREVLIGT MOTTAGANDE OCH KUNNIG PERSONAL. BRA INFORMATION OCH REKOMMENDERAR DETTA GÄRNA Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Catherina B
    Tack så mycket för din rekommendation Catherina!

Peter A skrev om FysioCenter Avenyn
    Mycket bra bemötande och behandling Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Peter A
    Tack för din rekommendation Peter! Det uppskattas!
  • 2019-01-30

Martin H skrev om FysioCenter Avenyn
    Professionell, snabb och dessutom trevlig hjälp med min ryggsmärta. Läs mer
    2019-02-01 FysioCenter Avenyn svarar Martin H
    Tack så mycket för din rekommendation Martin, vi uppskattar det! :)
  • 2019-01-29

Joel A skrev om FysioCenter Avenyn
    Perfekt, snabb och bra hjälp. Lätt att boka och kände skillnad direkt trots en långvarigt problem Läs mer
    2019-02-01 FysioCenter Avenyn svarar Joel A
    Tack så mycket för din rekommendation Joel! Det uppskattas verkligen :)
  • 2019-01-29

Lina G skrev om FysioCenter Avenyn
    Toppenställe - mycket trevlig och kompetent personal! Läs mer
    2019-02-01 FysioCenter Avenyn svarar Lina G
    Tack så mycket för din rekommendation Lina! Det uppskattas :)
  • 2019-01-12

Ulf B skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte för problem i rygg/höft. Fick mycket bra hjälp, och kände mig betydligt bättre dagen efter. Läs mer
    2019-01-27 FysioCenter Avenyn svarar Ulf B
    Tack så mycket för din Rekommendation Ulf, vi uppskattar det! :)
  • 2019-01-12

Oskar L skrev om FysioCenter Avenyn
    Tog hjälp eftersom jag en längre tid haft rygg- och nackbesvär. Efter två behandlingar har vi lokaliserat de bakomliggande orsakerna och tagit goda steg mot att helt bli av med bekymren. Proffsigt och serviceinriktat! Läs mer
    2019-01-27 FysioCenter Avenyn svarar Oskar L
    Tack så mycket för din rekommendation och dina varma ord Oskar! Kul att du är på rätt väg! :)
  • 2019-01-05

Joel C skrev om FysioCenter Avenyn
    Ryggknyckling. Proffsigt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-01-27 FysioCenter Avenyn svarar Joel C
    Tack för din rekommendation Joel!
  • 2019-01-05

Madeleine H skrev om FysioCenter Avenyn
    Väldigt nöjd efter besöket hos Anders.
    Lyhörd och uppmärksam.
    Hittade en defekt både läkare och sjukgymnast missat!
    Med rätt diagnos blir utgångsläget onekligen lättare att försöka bemästra👍🏼
    Kommer gå på fler besök..
    Kan Varmt rekommendera detta ställe😊
    Hälsningar Madeleine🌺 Läs mer
    2019-01-27 FysioCenter Avenyn svarar Madeleine H
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Madeleine!
  • 2018-12-22

Julien M skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra bemötande, enkelt att boka via telefon och på hemsidan, får påminnelsesms dagen före bokat datum. Kunnig och vänlig naprapat. Läs mer
  • 2018-12-19

Anna G skrev om FysioCenter Avenyn
    Naprapatbehandling
    Professionell, kunnig och entusiasmerande
    Hade höga förväntningar då jag tidigare fått hjälp av naprapaten.
    En naprapat som tänker utanför boxen och inte tar till de "förväntade" behandlingarna Läs mer
  • 2018-12-07

Josefine L skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag var på ett första besök hos naprapaten Anders. Blev mycket bra bemött och Anders kändes trygg och kunnig. Jag hade inte så stora förhoppningar om att jag skulle kunna få hjälp med mitt knäproblem innan jag gick dit men besöket överträffade alla mina förväntningar. Jag fick jättebra hjälp och ska på återbesök för att vidare få hjälp med problemet. Känner mig nu hoppfull att det ska bli bra! Kan absolut rekommendera Fysiocenter avenyn. Läs mer
  • 2018-12-05

Gretli M skrev om FysioCenter Avenyn
    Triggerball
    Bra
    Bra .................................................................. Läs mer
  • 2018-12-03

Hugo S skrev om FysioCenter Avenyn
    Riktigt bra upplevelse. toppen bemötande och väldigt förklarande. kan starkt rekommenderas till alla. Läs mer
  • Anita K

2018-12-03

Anita K skrev om FysioCenter Avenyn
    Träffade naprapaten Anders Gullberg. Fick ett mycket bra och professionellt bemötande. Han indentifierade snabbt mitt problem och jag fick behandling samt övning att göra hemma. Mycket nöjd med besöket. Läs mer
  • 2018-12-03

Lena D skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders är en mycket kompetent person på sitt område. Jag har en ryggskada som han håller på att få ordning på. Vi är på god väg. Läs mer

Ingela Q skrev om FysioCenter Avenyn
    naprapat
    trevligt och proffessionellt bemötande Läs mer

Rebecka Ö skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra bemött. Hjälpte mig med mitt besvär för stunden. Skall på återbesök Läs mer

Kajsa S skrev om FysioCenter Avenyn
    Träffade en naprapat för första gången. Fick bra bemötande. Hoppas bli bättre. Läs mer
  • 2018-11-14

Dennis L skrev om FysioCenter Avenyn
    Fantastisk behandling och lika bra bemötande. Läs mer
  • Lena S

2018-11-10

Lena S skrev om FysioCenter Avenyn
    Om du vill ha en PT som ser dug som en individ , som anpassar träning direkt FÖR dig , så gå till Rebecka . Du kan känna dig helt trygg med alla övningar och du får ett varierar utbud av övningar som tar dig till ditt mål . Du blir motiverad av den mest positiva och glada PT jag mött. Vad väntar du på ... Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Lena S
    Vad fint skrivet Lena! Tack så jättemycket för din fina rekommendation! :)
  • 2018-11-10

Ulla H skrev om FysioCenter Avenyn
    Skicliga och trevliga tränare och naprapater. Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Ulla H
    Tack så mycket för din rekommendation Ulla! Det uppskattas jättemycket :)
  • Caroline F

2018-11-09

Caroline F skrev om FysioCenter Avenyn
    Har tränat PT-timmar med Rebecca Hjertstrand
    Jag upplever efter två månader stor variation på träningstillfällen vi har haft. Den är rolig, funktionellt inriktad och mycket utvecklande. Jag kan varmt rekommendera Rebecca. Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Caroline F
    Tack för de varma orden och din rekommendation Caroline!
  • 2018-11-08

Lobo O skrev om FysioCenter Avenyn
    Köpt personlig träning. Motiverande träningspass, där jag blir lyssnad på och når resultat! Läs mer
    2018-11-14 FysioCenter Avenyn svarar Lobo O
    Tack för din rekommendation Lobo! Det uppskattas :)

Södra Vägen 43, 412 54 Göteborg