Alla kategorier Naprapat Västra Götaland Göteborg FysioCenter Avenyn

FysioCenter Avenyn

Södra Vägen 43, 412 54 Göteborg — Visa karta

Välkommen till FysioCenter Avenyn!

FysioCenter Avenyn består av Rebecca och Anders som både är utbildade inom sitt respektive område. Rebecca med en utbildning som kostvetare från Göteborgs Universitet och Anders som Leg. Naprapat från Naprapathögskolan i Stockholm.

Behöver du komma igång med träningen eller har du ont i kroppen? Låt då oss på FysioCenter Avenyn hjälpa dig både akut och i framtiden. Vi är en härlig mix av personlig träning och naprapati - vilket gör att vi kan hjälpa dig hela vägen från skada till rehabiliterande träning. Vi hjälper dig även med kostrådgivning och att växa i din personliga träning. Varmt välkommen att höra av dig till oss för konsultation!
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 107 kunder tycker om FysioCenter Avenyn

• 2019-08-08

John S skrev om FysioCenter Avenyn
    Väldigt duktiga och man blir trevligt bemött! Läs mer
  • 2019-08-08

Jessica G skrev om FysioCenter Avenyn
    Proffsigt bemötande! Överträffade förväntningarna. Enkelt att hitta! Läs mer
  • 2019-08-07

Cecilia I skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag besökte naprapat Anders med ett ont knä. Fick vara väldigt delaktig under undersökningen och han förklarade hela tiden vad han gjorde så jag känner mig trygg med hans bedömning av skadan, hur den uppkommit och vad jag kan göra för att bli bra igen. Ska på återbesök snart. Läs mer
  • Jan P

2019-07-19

Jan P skrev om FysioCenter Avenyn
    Snabbt och proffsigt fick jag hjälp av naprapaten Anders, som också förklarade bakomliggande orsaker och kom med ett klokt förslag på handlingsplan för att undvika att problemet återkommer. Stort tack :-) Läs mer
  • 2019-07-19

Martina B skrev om FysioCenter Avenyn
    Proffsigt bemötande. Goda kunskaper och förutom att lösa de akuta problemen finns fokus på ett långsiktigt förebyggande. Rekommenderar Anders som naprapat! Läs mer
  • 2019-07-18

Julia N skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra hjälp med besvären och ett väldigt bra bemötande av kunnig personal Läs mer
  • 2019-07-16

Charlotte S skrev om FysioCenter Avenyn
    Fick god hjälp mot mitt ryggskott. Trevligt bemötande och det var lätt att boka tid via online-tjänsten. Läs mer
  • 2019-07-16

Ammar K skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag har låg ryggsmärta och min första träff med Anders var fantastisk.
    och jag hoppas det går bra på framtiden
    Ammar Läs mer
    2019-08-14 FysioCenter Avenyn svarar Ammar K
    Vad roligt att höra att du fått en så bra upplevelse hos oss och vår Naprapat Anders! Tack för din fina rekommendation Ammar!
  • 2019-07-09

Anna N skrev om FysioCenter Avenyn
    Professionellt bemötande. Mycket grundlig undersökning och såg till helheter. Bra på alla vis. Läs mer
  • 2019-07-08

Rikard E skrev om FysioCenter Avenyn
    Svårt att säga effekten V besöker bara ett par timmar efter. Gav ett mycket bra intryck och man fick förtroende för dem. Läs mer
  • 2019-07-06

Hans O skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra mottagande och utmärkt diagnos och behandling. Läs mer
  • 2019-07-06

Ulrik H skrev om FysioCenter Avenyn
    Hade ryggskott som FysioCenter fixade snabbt och bra. Trevligt bemötande.👍 Läs mer
  • 2019-06-23

David E skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte FysioCenter för min nackspärr. Fick väldigt bra hjälp och min nacke blev bättre på bara ett besök. Gjorde återbesök och fick bra feedback på övningar och liknande för fortsatt rörlighet i nacken.
    Är supernöjd! Läs mer
  • 2019-06-12

Margaretha R skrev om FysioCenter Avenyn
    Duktig naprapat som tog sig tid att ställa diagnos. Ser fram emot behandlingar och resan till en starkare kropp. Kommer även att anlita deras personliga tränare. Läs mer
  • 2019-06-12

Elina K skrev om FysioCenter Avenyn
    Naprapatbehandling. Trevligt och proffsigt. Jag känner mer mig mer än nöjd och hade absolut rekommenderat Anders till andra som har behov av samma hjälp. Tack! Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Elina K
    Vad roligt att höra att du är nöjd Elina! Vi uppskattar jättemycket att du tar dig tid att skriva ett omdöme om oss och rekommenderar oss till andra :)
  • 2019-06-06

Soran B skrev om FysioCenter Avenyn
    Hade en session med Anders för ländryggen som jag har haft problem med till och från. Proffsigt bemötande med goda råd och tips för motverka framtida problem samt behandlingen i sig där jag kände märkbar skillnad på plats. Känns redan otroligt skönt några timmar efter besöket. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Soran B
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Soran! Vad roligt att vi har fått hjälpa dig med din hälsa och att du känner att du kan rekommendera oss vidare till andra - det uppskattas! : )
  • Eline Melanie Ngo N

2019-05-31

Eline Melanie Ngo N skrev om FysioCenter Avenyn
    Gick till Anders för problem i ländryggen. Väldigt pedagogisk, lugn och verkligen superbra! Förklarade mycket, hade bra helhetssyn och frågade relevanta frågor. Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Eline Melanie Ngo N
    Stort tack för din rekommendation Melanie! Det uppskattas verkligen! : )
  • Alice O

2019-05-25

Alice O skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag sökte för ländryggsproblem hos Anders och FysioCenter i början av 2019. Innan jag bokade besöket läste jag på deras hemsida och fick en bra uppfattning. Min förväntan var att Anders skulle hjälpa mig på ett pragmatiskt sätt men fokus på hjälp till självhjälp.
    Fick ett väldigt positivt intryck av första besöket. Det var väldigt tydligt att Anders har förmåga. Det genom att han snabbt kunde peka på vad mitt problem var och gav mig en konkret handlingsplan på hur jag skulle kunna bli bättre. Han var noga med att säga att jag kommer att bli bra men att jag också kommer få jobba för att lyckas långsiktigt. Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Alice O
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Alice! Det uppskattas verkligen att du tar dig tid att skriva ett omdöme om oss och rekommenderar oss vidare till andra - Tack!
  • 2019-05-25

Linus H skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte hjälp hos naprapat Anders Gullberg för smärta i knät. Hade blivit tipsad av en vän att söka hjälp hos Anders och hade på förhand hört att han var grymt duktig och kunnig och ja kan inget annat än att hålla med! Men känner sig välkommen, att man blir hörd och lyssnad på och så klart fantastisk hjälp/vård! Kommer absolut komma tillbaka igen! Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Linus H
    Tack så jättemycket för din recension Linus! Vad roligt att vår naprapat Anders kunnat hjälpa dig!
  • Michell C

2019-05-24

Michell C skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte hjälp hos naprapat Anders för ett långvarigt ryggskott. Första intrycket var oerhört proffsigt och omhändertagande. Det kändes som man fick sin röst hörd och att han verkligen lyssnade.
    Efter mycket skrollande på internet hittade jag en mottagning med bara positiva recensioner så ribban var hög, mina förväntningar var höga och jag måste säga att det är en av få gånger man läst recensioner och sedan fått känslan av att varenda en är välförtjänt.

Det jag upplevde som något mycket positivt var att Anders verkligen tog sig tiden att förklara ens symptom som jag berättade att jag hade upplevt, inte bara muntligt utan även med hjälp av bilder. Man förstod vad Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Michell C
    Tack så jättemycket för din recension och de varma orden Michell! Vad roligt att vi kunde leva upp till dina förväntningar och att du har hört så mycket gott om oss. Det värmer! Vi uppskattar att du tar dig tid att dela det vidare till andra :)
  • 2019-05-15

Jonathan Olof Hjalmar C skrev om FysioCenter Avenyn
    Otroligt nöjd med bemötande och professionalitet! Läs mer
    2019-06-12 FysioCenter Avenyn svarar Jonathan Olof Hjalmar C
    Tack så jättemycket för din recension Jonathan! Det uppskattas! :)
  • Germain V

2019-05-13

Germain V skrev om FysioCenter Avenyn
    I am extremely pleased with my session with Anders! I went to him with some pain in my back and walked out feeling amazing! During the session, Anders took the time to really listen and evaluate my case then explained in great details a plan that best suited me. I would highly recommend to anyone who’s looking for a knowledgeable and genuine naprapat! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Germain V
    Thank you so much for the good and kindly written review Vanessa! It is very much appreciated! Happy to hear that you felt listened to and that you afterwards had a greater knowledge about your back and how to relieve the pain :)
  • Göran H

2019-05-06

Göran H skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte för höftvärk. Trevligt bemötande och han verkar kunna sin sak. Värken släppte lite iallafall, men jag ska dit fler ggr så hoppas att han kan få bukt med det. Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Göran H
    Tack för din rekommendation Göran - det uppskattas! :)
  • 2019-04-17

Robin S skrev om FysioCenter Avenyn
    Hade ryggskott, kom in för en behandling. Trevligt, "naturligt" bemötande. De hade lunchstängt men öppnade lite tidigare för min skull.
    Behandlade inte bara utan förklarade varför vi gjorde vissa moment och hur de löste problemen. Kändes mycket bättre efter behandlingen.

Tryggt, proffsigt, trevligt! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Robin S
    Tack för din rekommendation Robin och kul att det uppskattades med den extra servicen!
  • 2019-04-16

Rebecka E skrev om FysioCenter Avenyn
    Tog med min lilla mamma till naprapat Gullberg. Jag förväntade mig att han skulle kunna hjälpa henne, vilket han gjorde. Anders är fantastiskt duktig på det han gör. Kan inte nog rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Rebecka E
    Tack så jättemycket för ditt omdöme och de varma orden Rebecka! Vad roligt att din mamma fick bra hjälp! :)
  • 2019-04-16

Emelie V skrev om FysioCenter Avenyn
    Positivt och proffsigt bemötande. Tydlig, kunnig & hjälpsam. Super nöjd! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Emelie V
    Tack så jättemycket för din rekommendation Emelie!
  • 2019-04-03

Johanna H skrev om FysioCenter Avenyn
    Bra bemötande, kändes positivt när jag gick därifrån och som att jag snart kommer bli bra! Inkännande bemötande och förklarade vad som skulle hända innan för att kunna slappna av. Märktes att de va kunniga! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Johanna H
    Tack så mycket för din rekommendation och för att du delar med dig av din upplevelse Johanna! Det uppskattas verkligen! :)
  • 2019-04-02

Lovisa J skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte Anders som är naprapat och är supernöjd med besöket. Kändes som man blev tagen på allvar och otroligt trevligt bemött. Är superpositiv efter besöket och kommer fortsätta att gå till honom. Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Lovisa J
    Tack så mycket för din rekommendation Lovisa! Det uppskattas :)
  • 2019-04-02

Annelie S skrev om FysioCenter Avenyn
    Mycket nöjd! Kan verkligen rekommendera Anders. Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Annelie S
    Tack så mycket för din rekommendation Annelie!
  • 2019-03-29

Emelie O skrev om FysioCenter Avenyn
    Träffade Anders Gullberg, naprapat.
    Fick fantastiskt bra hjälp och bemötande från första stund.
    Diagnos satt och redskap att ta med mig hem.
    Hade höga förväntningar men de blev över förväntan ändå.
    Fick tid för återbesök snabbt också vilket uppskattas enormt!

Sammanfattningsvis vill jag rekommendera alla som behöver hjälp att ta sig hit. Fantastisk service och proffsig hjälp! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Emelie O
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden om en av våra naprapater Emelie! Det uppskattas verkligen! : )
  • 2019-03-26

Viktoria D skrev om FysioCenter Avenyn
    Jag kan inte vara annat än nöjd över att jag valde att besöka Fysiocenter när jag behövde en naprapat. Fick precis den hjälp jag behövde för att få min smärta att försvinna.

Rekommenderas stark! Läs mer
    2019-05-15 FysioCenter Avenyn svarar Viktoria D
    Tack så jättemycket för din rekommendation Viktoria!
  • VICTOR S

2019-03-21

VICTOR S skrev om FysioCenter Avenyn
    Gjorde min första naprapatbehandling någonsin hos Anders. Jag blev väldigt proffsigt bemött och Anders fixade till det onda i min ländrygg. Min smärta försvann nästan direkt! Anders är kunnig och det märks att han tycker att det är kul att hjälpa sina patienter. Rekommenderar Anders varmt till alla som är i behov av naprapati. Läs mer
    2019-03-24 FysioCenter Avenyn svarar VICTOR S
    Tack för dina 5 stjärnor och de varma orden Victor! Det gläder oss att du har haft en bra upplevelse hos oss på Fysiocenter!
  • 2019-03-12

Isabelle L skrev om FysioCenter Avenyn
    Var där för behandling hos naprapat. Kanonbra bemötande, väldigt professionellt och bra behandling som hjälpte mycket även om det bara var mitt första besök! Läs mer
    2019-03-24 FysioCenter Avenyn svarar Isabelle L
    Vad roligt att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Tack för din rekommendation Isabelle!
  • Jesper D

2019-03-10

Jesper D skrev om FysioCenter Avenyn
    En väldigt duktig naprapat som hjälpte mig med min höft, som jag har haft problem med i över ett år. Som andra naprapater har missat.

Bästa naprapaten i Göteborg! Läs mer
    2019-03-24 FysioCenter Avenyn svarar Jesper D
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Jesper!
  • Karin G

2019-03-03

Karin G skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders är en mycket bra naprapat med stor kunskap o jag rekommenderar honom varmt Läs mer
    2019-03-24 FysioCenter Avenyn svarar Karin G
    Tack så jättemycket för de 5 stjärnorna och din rekommendation Karin!
  • Niklas W

2019-03-01

Niklas W skrev om FysioCenter Avenyn
    Väldigt nöjd med mitt besök hos Anders och Fysiocenter! Jag fick snabb hjälp och Anders var väldigt kunnig samt trevlig!

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-03-03 FysioCenter Avenyn svarar Niklas W
    Tack så jättemycket för din rekommendation Niklas! Det uppskattas!
    VICTOR S, FysioCenter Avenyn gillar detta
  • Gerborn Trädservice

2019-02-25

Gerborn Trädservice skrev om FysioCenter Avenyn
    Otroligt nöjd med mina sessions hos naprapat-Anders!
    Kommer alltid därifrån som samma människa fast i en ny kropp! Läs mer
    2019-03-03 FysioCenter Avenyn svarar Gerborn Trädservice
    Tack så jättemycket för din rekommendation och vad kul att du är så nöjd efter dina besök hos Anders!
  • Alejandra C

2019-02-22

Alejandra C skrev om FysioCenter Avenyn
    Kiropraktorbesök
    Bemöttes profssigt!
    Känns att man blir tagen på allvar och på djupet. Ingen quickfix.
    Jag är nöjd än så länge. Läs mer
    2019-02-25 FysioCenter Avenyn svarar Alejandra C
    Tack så mycket för din rekommendation och ditt toppbetyg Alejandra! Vad kul att du har känt dig väl omhändertagen när du varit hos oss!
  • 2019-02-22

Annie T skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte Anders som är naprapat. Det var mitt första möte med en naprapat, är väldigt glad över att jag gick det! Haft problem med min axel en längre tid och efter bara ett möte kändes det mycket bättre. Även ett väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-02-25 FysioCenter Avenyn svarar Annie T
    Tack så jättemycket för din rekommendation och dina 5 stjärnor Annie! Vad kul att vi har kunnat hjälpa dig att må bättre!
  • 2019-02-18

Mikaela Ö skrev om FysioCenter Avenyn
    Superproffsigt och med ett mycket gott och positivt bemötande.

Omedelbar effekt genom minskad smärta och stelhet i nacke och skuldror. Har bara positivt att säga, och rekommenderar varmt ett besök hos Anders :-) Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Mikaela Ö
    Tack så jättemycket för din rekommendation och de varma orden Mikaela! Det uppskattas verkligen! Vad kul att du är nöjd :)
  • Anna S

2019-02-18

Anna S skrev om FysioCenter Avenyn
    Anders är en fantastiskt bra naprapat som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Anna S
    Tack så jättemycket för dina varma ord och rekommendation Anna!
  • 2019-02-12

Helena T skrev om FysioCenter Avenyn
    Besökte naprapat och fick ett mycket bra bemötande och hjälp med mina besvär! Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Helena T
    Tack så mycket för din rekommendation Helena och vad kul att du har blivit bättre!

Sebastian K skrev om FysioCenter Avenyn
    Tid hos naprapat. Bra & professionellt bemötande. Hade höga förväntningar genom råd av vänner & dessa infriades på mitt första besök. Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Sebastian K
    Tack så mycket för din rekommendation Sebastian, vad kul att dina förväntningar möttes!

Catherina B skrev om FysioCenter Avenyn
    TREVLIGT MOTTAGANDE OCH KUNNIG PERSONAL. BRA INFORMATION OCH REKOMMENDERAR DETTA GÄRNA Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Catherina B
    Tack så mycket för din rekommendation Catherina!

Peter A skrev om FysioCenter Avenyn
    Mycket bra bemötande och behandling Läs mer
    2019-02-19 FysioCenter Avenyn svarar Peter A
    Tack för din rekommendation Peter! Det uppskattas!
  • 2019-01-30

Martin H skrev om FysioCenter Avenyn
    Professionell, snabb och dessutom trevlig hjälp med min ryggsmärta. Läs mer
    2019-02-01 FysioCenter Avenyn svarar Martin H
    Tack så mycket för din rekommendation Martin, vi uppskattar det! :)
  • 2019-01-29

Joel A skrev om FysioCenter Avenyn
    Perfekt, snabb och bra hjälp. Lätt att boka och kände skillnad direkt trots en långvarigt problem Läs mer
    2019-02-01 FysioCenter Avenyn svarar Joel A
    Tack så mycket för din rekommendation Joel! Det uppskattas verkligen :)
  • 2019-01-29

Lina G skrev om FysioCenter Avenyn
    Toppenställe - mycket trevlig och kompetent personal! Läs mer
    2019-02-01 FysioCenter Avenyn svarar Lina G
    Tack så mycket för din rekommendation Lina! Det uppskattas :)
  • 2019-01-12

Ulf B skrev om FysioCenter Avenyn
    Sökte för problem i rygg/höft. Fick mycket bra hjälp, och kände mig betydligt bättre dagen efter. Läs mer
    2019-01-27 FysioCenter Avenyn svarar Ulf B
    Tack så mycket för din Rekommendation Ulf, vi uppskattar det! :)
  • 2019-01-12

Oskar L skrev om FysioCenter Avenyn
    Tog hjälp eftersom jag en längre tid haft rygg- och nackbesvär. Efter två behandlingar har vi lokaliserat de bakomliggande orsakerna och tagit goda steg mot att helt bli av med bekymren. Proffsigt och serviceinriktat! Läs mer
    2019-01-27 FysioCenter Avenyn svarar Oskar L
    Tack så mycket för din rekommendation och dina varma ord Oskar! Kul att du är på rätt väg! :)

Södra Vägen 43, 412 54 Göteborg