Arena MED

Arena MED

arenamed.se
  • BadgeSixYears

Letar du efter den bästa naprapaten i Göteborg? Här kan du läsa om vår naprapat Anders Gullberg, som du hittar mitt i Göteborgs hjärta - på Avenyn. Har du ont i kroppen, känner dig begränsad av en jobbig nackspärr eller behöver hjälp med din träning? Låt då oss på Arena MED hjälpa dig! Vi kan hjälpa dig både akut och långsiktigt....

472 omdömen om Arena MED

Sedan starten hos Reco 2018

Rebecka E
Skrev om Arena MED

Alltid lyhörd och kunnig. Trevligt bemötande och smärtsam behandling.

Svar från Arena MED

Tack för detta Rebecka - det uppskattas att du tar dig tid att skriva :)

Gunilla Z
Skrev om Arena MED

Jag blir alltid väl bemött och får rätt hjälp med behandling och träningsprogram.

Svar från Arena MED

Vad roligt att höra Gunilla! Härligt att du känner så = )

Khalil J
Skrev om Arena MED

Very unsatisfactory. It felt the physician's only goal was to stretch time through meaningless talking and useless questions, at all costs, instead of actually trying to provide medical care. I felt insulted and disrespected and judge the physicians behavior to be unethical.

Svar från Arena MED

We are sorry to hear that you feel that way. We would appreciate it if you could contact us, so that we can better understand your feedback and what we can do better

Test T
Skrev om Arena MED

Fantastiskt bemötande av en ödmjuk och inkännande Naprapat. Tack så jättemycket för all fin hjälp! Oerhört värdefullt! :)

Svar från Arena MED

Vad roligt att höra - tack för din rekommendation!

Daniel K
Skrev om Arena MED

Alltid ett trevligt möte, lite uppföljning på hur det har gått, hur är läget nu och planering om hur vi går framåt!

ANDERS G gillar detta
Svar från Arena MED

Vad roligt att höra att det funkat bra Daniel! Tack för din rekommendation! :)

Jennifer A
Skrev om Arena MED

Jag har under cirka tio månader gått till Anders som är naprapat, han är vansinnigt kunnig på det han gör och väldigt förtroendeingivande. Uppskattar hur han tänker långsiktigt och inte bara vill hjälpa en med besvären här och nu, utan även ger verktyg och uppmuntran för att man själv ska kunna ta hand om kroppen.

Svar från Arena MED

Vad roligt att höra Jennifer! Tack för din feedback och de varma orden om vår Naprapat Anders! Och roligt att du fått verktyg för långsiktigt mående :)

Amandine Claudine Beatrice D

I started working with Anders after a back injury. I liked his approach to look at the overall body and mind to be able to durably fix the issue. The approach was different from what I had tried before but it paid off. After the injury was mostly gone I decided to continue consultation to address my weaknesses and build a strong body to be able to stay active and practice the sports i like.

Svar från Arena MED

That sounds wonderful! Thank you for the review - and good job with your rehab and the new approach!

ANNA W
Skrev om Arena MED

Trevlig och kunnig naprapat. Mitt problem med höger Axel har blivit mycket bättre och jag är nästan helt bra igen vilket är mer än jag vågat hoppats på. Gummiband och boll för axelövningar fanns att köpa på plats och jag fick med mig små filmsnuttar för att inte glömma hur man gör. Jag är supernöjd.

Svar från Arena MED

Vad roligt att du är nöjd Anna och att det har funkat så bra! Alltid kul när förväntningar överträffas :D

Adam A
Skrev om Arena MED

Det är bra att det sådana ställe som man kan få hjälp utan krångel

Tack för detta Adam! Roligt att höra

Anna Linnea W
Skrev om Arena MED

Hjälpen jag sökt efter med ljus och lykta! Kunnig, professionell, effektiv och pedagogisk naprapat med fokus inställt på att hitta en långsiktig lösning på problemen. Kombinerar behandling och träning för bästa resultat. Rekommenderar starkt.

Svar från Arena MED

Wow - vad roligt att höra! Tack för de varma orden, och kul att det har funkat så bra för dig!

Sofia A
Skrev om Arena MED

Otroligt kompetent och lyhörd. Visste direkt vad min tinnitus beror på. Man känner sig trygg och väl omhändertagen.

Svar från Arena MED

Vad kul att du kunnat få hjälp med din tinnitus hos oss! Tack för din rekommendation Sofia :)

Patrik L
Skrev om Arena MED

Har besökt Anders vid flertalet gånger för olika skador och alltid fått professionell hjälp. Kan varmt rekommendera Anders.

Svar från Arena MED

Tack för detta Patrik! Det uppskattas :)

Liz-Marie A
Skrev om Arena MED

Blev väl emottagen, går under behandling så för tidigt att göra en rättvis bedöming på behandling

Svar från Arena MED

Vad kul att du fått ett bra bemötande. Tack för att du tog dig tid att svara!

Sven-Erik V

Kompetent Bra råd och tips Bra uppföljning

Svar från Arena MED

Kul att höra - tack för din rekommendation :)

Ann-marie H
Skrev om Arena MED

Bästa möjliga bemötande. Jag förväntade mig det därför att jag alltid har blivit bra bemött och litat på att jag skulle få bästa möjliga behandling också.

Philip L
Skrev om Arena MED

Jag har haft ryggbesvär i över 10 år. De senaste åren har det tagit på mitt psyke och påverkat alla delar av livet. Tack vare Anders och Philip har jag nu efter 2 år hos dem en nästintill smärtfri vardag, jag styrketränar och tar hand om alla delar av min hälsa. Tack, ni är fantastiska.

Robin L
Skrev om Arena MED

Riktigt bra! Har hjälpt mig enormt mycket med rygg, nacke och axlar. Förutom att "knäcka" så får man relevanta enkla övningar som för mig har prickat helt rätt. Rekommenderas!

Guitta A
Skrev om Arena MED

Bästa Anders! Jag har brottats med min smärta länge men nu känns efter två besök hos Anders som om livet är tillbaka. Helt fantastisk . Jag gillar Anders syn på smärta och hur han gör det till en kreativ och intressant utmaning. Så härligt!!!

Sonja M

Bra bemötande. Lyhörd ,trevlig,Kunnig

Theres F
Skrev om Arena MED

Min naprapat är lugn och det ger mig en känsla av trygghet. Anders är tydlig i det han behöver förmedla till mig, i det han förväntar sig av mig. Det som krävs av mig för att jag ska bli mer som mig själv och snabbare är inga omöjligheter utan vi lägger till successivt.

Christian L
Skrev om Arena MED

Väldigt nöjd med bemötande och behandling, mycket tydlig kommunikation och dialog kring behandlingen. Sökte för akuta besvär som jag haft tidigare, men till skillnad från tidigare vård jag fått hos andra så gick Anders in på djupet och hjälpte mig att bygga upp grundproblematiken - snarare än att bara hantera den akuta smärtan.

Solveig J
Skrev om Arena MED

Jag blev positivt bemött men också fått att jag själv måste ta tag i övningarna för att se framsteg kanske om tre månader. Fått klara instruktioner och förtroendet att på egen hand jobba med övningarna under en längre tid, vilket får mig att känna att han litar på mig och det är inte bara pengar som gäller att jag ska göra täta återbesök.

Jan B
Skrev om Arena MED

Otroligt bra bemötande. Engagerad och kunnig naprapat, mycket nöjd.

Erik P
Skrev om Arena MED

Trevligt och proffsifgt bemötande. Ordning och reda i bokning, bekräftelser osv. Otrolig effekt på behandling efter bara ett par besök. Rekommenderas varmt!

Malin O

Naprapat Kunnig och tränings engagerad Fina lokaler Bra att hålla tider

Åke H
Skrev om Arena MED

Jag blev bemött på ett trevligt sätt. Mina förväntningar var att jag skulle få hjälp med mitt problem.. Den person som behandlade mig tyckte jag var kunnig ock kompetent.

Christina B
Skrev om Arena MED

Snabb och proffsig hjälp. Kunnig naprapat som hela tiden berättar vad han gör.

Henrik Mikael N

Tydlig och bra diagnos och framförallt tydliga övningar att jobba med för att få en bra effekt. Mycket bra hjälp med direkta resultat. Tack för professionell hjälp!

Karin Maria W
Skrev om Arena MED

Jag fick ett vänligt bemötande och en bra behandling och tips på vad jag kan göra hemma för övningar så att skadan inte återkommer.

Anders L
Skrev om Arena MED

Gott bemötande av trevlig personal. Att få hjälp och råd för mina fysiska problem. Varje möte påbörjas med en mindre uppföljning för att sedan gå över till frågor gällande nuvarande eller nya krämpor. Noggrannhet från start till slut och man går inte därifrån besviken!

Catarina J
Skrev om Arena MED

Jag hade akut smärta i rygg och höfter. Jag fick tid samma dag. Anders gav ett förtroendefullt och professionellt intryck. Påläst på min lite komplexa sjukdomsbild. Upplever att övningarna jag fick snabbt gav resultat. Kan verkligen rekommendera Arena MED.

Anita J
Skrev om Arena MED

Anders på Arena MED har ovanligt kundfokus! Alla ”problemområden ” kan förbättras om kunden vill göra det jobb som krävs. Jag själv siktar på att börja springa igen så snart kroppen till låter det. Jag rekommenderar ArenaMed till alla som vill bli smärtfria och få sin funktionsförmåga åter.

Sophia N

Professionellt och trevligt bemötande

Pernilla L
Skrev om Arena MED

Anders hjälpe mig vid första besöket med det mest akuta. Jag kände mig trygg och varmt välkommen. Fått bra hjälp med kunna lösa mitt problem.

Öyvind I
Skrev om Arena MED

Jag kände mig varmt välkommen och en trygghet som jag behövde i den stund. Hade mycket ont efter ett ryggskott på grund av fel lyft. Kände att jag var på rätt plats och har blivit mycket bättre efter behandling av Arena MED 🫶

Anders B
Skrev om Arena MED

proffsigt, bra bemötande och coachning

Nils Karl Göran S

Helt otroligt att få sådan hjälp vid endast ett besök. Vid justering vid nacken släppte spänningar och smärta redan efter ett besök. Uppföljning med tillhörande träningsprogram var väldigt professionellt och har hjälpt mig mycket.

Moa E
Skrev om Arena MED

Har fått mycket bra hjälp med mina överbelastningsbesvär från löpning, både med övningar, manuell behandling och löpteknik. Lindrade både nuvarande besvär samt tips för att undvika liknande besvär i framtiden. Rekommenderar!:)

Gunilla Z
Skrev om Arena MED

Arena Med ger ett proffsigt och trevligt bemötande. Sökte för värk i bröstrygg. Fick hjälp med egen träning och egen massage samt behandling.

Thomas A
Skrev om Arena MED

Bästa bemötandet och bra info om hur jag kommer vidare med min skada

Niclas A
Skrev om Arena MED

Bra kompetens och man känner sig väl mottagen

Daniel O
Skrev om Arena MED

Mycket bra bemötande. Rekommenderas varmt!

Malin J
Skrev om Arena MED

Har träffat Anders som har ett grymt bemötande och förklarar tydligt steg för steg. Jätte nöjd.

Tim M
Skrev om Arena MED

Fick snabbt hjälp med mina problem, knä och armbåge, på ett professionellt och trevligt sätt. Det känns redan mycket bättre. Tack! Jag är mycket nöjd!

Murat Cem G
Skrev om Arena MED

Anders directly understand the location where my ache is on my neck and started helping to find a solution. Not just chiropractic adjustments, he also helps to correct my posture and understand what I am doing wrong on my daily life for permanent fix. And of course with a good communication and smile :)

Mikael N
Skrev om Arena MED

Proffsigt och trevlig bemötande. Väldigt kunnig personal. Fick varje moment förklarat och vad man kan göra för att förhindra problemen i framtiden

Joel S
Skrev om Arena MED

Super! Varit på många olika ställen innan men först här jag fått riktig hjälp.

John N
Skrev om Arena MED

Fick snabbt hjälp med mitt ryggskott på ett professionellt och trevligt sätt. Genom metodisk och korrekt analys av grundorsaken till mitt ryggproblem fick jag rehab övningar att göra hemma. Problemen försvann ! Jag är mycket nöjd kund!

Patric G
Skrev om Arena MED

Proffsigt bemötande från A till Ö.

Anders G
Skrev om Arena MED

Bästa naprapaten i Göteborg! Utan tvekan den bästa upplevelse jag haft his en naprapat, jag är såå glad att bli av med smärtan och evigt tacksam för den fantastiska hjälpen 🙏