G2 Måleri AB

G2 Måleri AB

Välkommen till G2 Måleri AB!

Vi är en komplett målare som utför arbeten i hela Stockholm med omnejd. Hos oss på G2 måleri kan vi hjälpa dig med både stora som små måleriarbeten. Vi har ett utbud av traditionella målare såväl som servicemålare och dekorationsmålare.

Vi kan hjälpa dig med allt från underarbeten, spackling, grundning och målning till tapetsering fasadmålning, inomhusmålning, lansering och mycket mer. Vårt mål är alltid att ge dig service över förväntan till ett perfekt resultat. Med över 15 års erfarenhet är vi en målerifirma att lita på. Varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert eller läs vad våra kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 26 kunder tycker om G2 Måleri AB 2

2021-02-02
    Snabbt och effektivt. Mycket nöjd.
    2020-12-23
    Jag har haft ett gott samarbete med G2 måleri och känner att de alltid velat projektets och uppdragets bästa. De är måna om att leverera en hög kvalitet och är öppna och tydliga med kostnader.
    2020-12-23
    Jag kan verkligen rekommendera G2 Måleri AB.
    Proffsigt, effektivt och snyggt utfört arbete som dessutom exakt följde tidsplanen.
    2020-12-22
    Trevilgt bemötande och super nöjd med utförande.
    Proffsigt och seriöst företag.
    2020-12-18
    Väldigt nöjd med det utförda arbetet och företaget. Professionellt bemötande och de lyssnar på ens önskemål.
    2020-11-26
    Mycket seriöst och trevligt företag. Lätt att få återkoppling av samtal samt håller det dem lovar.
    Mycket nöjd, fortsätt så.

Hälsningar
    Jakob
    2020-10-05
    Vi använde G2 Måleri AB till att måla om våra lägenhetsdörrar (72 st), hissfronter (12 st) och entrépartier i ek (3 st). Bemötandet var mycket proffsigt, personligt och trevligt. Jag visste hela tiden vad nästa steg var och det var tydligt vad som förväntades av oss som förening.

Arbetet var mycket väl utfört och vi är så nöjda som man kan bli. Jag kan varmt rekommendera G2 Måleri AB.
    2020-09-11
    Renovering av trapphus.
    Renovering av föreningens ståldörrar.
    Trevligt bemött och lyssnade på våra behov
    Levde upp till våra förväntningar

Alla var lätta att ha att göra med och det blev ett bra jobb utfört.
    2020-05-17
    Snabb kontakt, proffsigt besök och noggrann genomgång vid offertförfrågan. Höll datum och tider enligt överenskommelse samt allt arbete utfördes smidigt både enligt önskemål och förväntan. Rekommenderar starkt G2 och vi återkommer senare i år med fortsatta uppdrag.
  • 2020-05-12
    Väldigt proffsigt arbete med hög kvalité och trevligt bemötande
    2020-02-25
    Trevliga, snabba och noggranna målare! Skulle absolut anlita dem igen.

Very satisfied.
  • yacoub R
    2019-10-17
    Snabba, trygga samt proffsiga målare
    Håller tiden och håller utlovad service till ett förmånligt pris!
    Vi kommer definitivt att rekommendera er till andra! Yackob&Ranya
  • Monica Cecilia R
    2019-09-13
    Målade väggar, tak och snickerier i min lägenhet. Sam var väldigt trevlig och tillmötesgående i kommunikationen. Han lyssnade in vad jag ville ha och gav också egna förslag.

Hela vägen med G2 måleri har varit enkelt och effektivt! De kom och kollade på lägenheten och gav mig en noggrann offert. De kunde starta målningen snabbt och avslutade precis i förväntad tid.

Supernöjd med företaget och med resultatet! :)
    2019-09-04
    Målning av tre rum samt 2 fondväggar. Enligt min (okunniga) bedömning ett enkelt jobb. Toppklass från G2 på bemötande och kommunikation och utförde jobbet snabbt o effektivt. Prisvärt med gott och väl tillräcklig kvalité. Skulle kunna anlita dom igen.
  • Thomas T
    2019-08-05
    Beställde ommålning av lägenhet. Fick ett seriöst intryck vid första mötet och sedan höll man tidplan och lämnade lägenheten städad och fin. Mycket nöjd med detaljarbetet och att man höll det man lovade!!!
  • 2019-08-01
    Totalentreprenad målning ca 800m2.
    Mycket bra bemötande
    Inga besiktningsanmärkningar

Bra helhet
  • 2019-07-29
    Som organisation med över 10 000 besökare i månaden var det av största vikt för oss att välja en leverantör som erhåller förstklassiga tjänster, trygghet samt leverans enligt tight schema!

Efter projektsavslut kan vi konstatera att G2 Måleri AB har levererat utmärkta tjänster och ett välutfört arbete inom den avsatta tidsramen. Rekommenderas varmt!
    2019-07-22
    Tapetsering. Helnöjd med bemötande, tidsåtgång och återkoppling.
    2019-07-19
    Jag anlitade G2 måleri för att måla om mitt hem. Jag fick ett bra och väldigt trevligt bemötande, de var väldigt professionella. Jag är extremt nöjd med bemötande och framförallt arbetet. Det gick fort, smidigt och resultatet blev bättre än förväntat.
    2019-07-18
    Väldigt proffsigt arbete med hög kvalité och trevligt bemötande. Jag blev extremt nöjd med resultatet. Arbetet blev klart enligt planeringen.
    Hälsningar
    Remi k
    2019-07-08
    Två driftiga och duktiga killar som driver företaget
    ordningsamma jobben utförs proffsigt och de klara alla jobb i utsatt tid.
    Jag hade höga förväntningar på G2 och de levde upp till mina förväntningar.
    jag skall anlita G2 igen för att jag vet att jag får kvalitén som jag betalar för
    Gina E
    Ekonomi ansvarig
    Jursla Måleri & kakel AB
  • 2019-07-03
    Trevligt och ärligt bemötande! Hjälpsamma och engagerade! Proffsigt utfört arbete på alla nivåer, målning snickerier och läggning av parkettgolv i tre sovrum och vardagsrum! Rose- Marie o Per
  • 2019-06-26
    Lämnar topklassig kvalitet på målningsarbeten och ställer upp när man behöver dem.
  • 2019-06-20
    Duktiga målare med kvalitetstänk, ställer alltid upp och levererar!
    2019-06-19
    Väldigt trevliga, kompetenta och prisvärda målare som inte tvekade att fixa det lilla extra. Mycket nöjda kunder.
  • 2019-06-18
    Vi fick hjälp att måla om kontoret. G2 måleri är flexibla, duktiga, samarbetsvilliga och prisvärda.
    Kommer definitivt anlita dem igen!