G2 Måleri AB

G2 Måleri AB

www.g2maleri.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till G2 Måleri AB! Vi är en komplett målare som utför arbeten i hela Stockholm med omnejd. Hos oss på G2 måleri kan vi hjälpa dig med både stora som små måleriarbeten. Vi har ett utbud av traditionella målare såväl som servicemålare och dekorationsmålare. Vi kan hjälpa dig med allt från underarbeten, spackling, grundning...

88 omdömen om G2 Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2019

Jonas T
Skrev om G2 Måleri AB

Mycket lyhörda och proffsiga! Stort engagemang och vilja att hjälpa till att uppnå höga mål. G2 teamet ställde upp med kortvarsel och slutresultatet var mycket bra!

Svar från G2 Måleri AB

Stort tack för de fina orden! Det gläder oss att ni är glada och nöjda med resultatet. Vi hoppas på fler samarbeten i framtiden! Allt gott!

Elinor J
Skrev om G2 Måleri AB

Väldigt bra bemötande. Professionella och kompetenta.

Svar från G2 Måleri AB

Stort tack för de fina orden. Vi uppskattar er feedback och hoppas på fortsatt bra samarbete. Allt gott!

Katarina R
Skrev om G2 Måleri AB

Klar och tydlig offert. Bra överensstämmelse med faktura. Bra kommunikation. Snabb och bra service.

Svar från G2 Måleri AB

Tack för att ni valt G2 Måleri. Vi uppskattar er feedback och hoppas på fler samarbeten. Allt gott!

Sebastian V
Skrev om G2 Måleri AB

Trevliga och samarbetsvilliga samt ordningsamma. Spackel och målning av 15 st hus ett pågående projekt.

Mihai G
Skrev om G2 Måleri AB

förståelse för kund mål samt krav för kvalitet

Razvan B
Skrev om G2 Måleri AB

A partner that delivers! Easy to work with, easy to comunicate , good results

Robert S
Skrev om G2 Måleri AB

Det är med stor glädje och tacksamhet som jag delar min upplevelse av att arbeta med G2. Deras nivå av professionalism och förmåga att utföra arbete utan några problem är verkligen enastående. Från första stund visade de upp en imponerande grad av engagemang och pålitlighet. Det är uppenbart att de inte bara tar sitt arbete på allvar utan också strävar efter perfektion i varje detalj. Deras förmåga att hantera eventuella utmaningar som uppstår under arbetets gång är beundransvärd. Genom att bibehålla lugn och fokusera...

Ali M
Skrev om G2 Måleri AB

De är jätte professionella i utförande och levererar bra kvalité på målning. Hjälpsamma och ställer upp vid behov.

Elias K
Skrev om G2 Måleri AB

G2 Måleri har alltid varit snabba, levererat bra kvalité till rimlig tid vilket gjort att vi valt att samarbeta med dem till största möjliga mån. Jag skulle varmt rekommendera dem för både privatpersoner såsom företag.

Stefan B
Skrev om G2 Måleri AB

Helt fantastiskt bemötande samt väl utfört arbete. Putsningen som genomfördes innefattade all väsentlig material och inga genvägar togs. Väl genomfört med ett beständigt arbete. Kan bara rekommendera G2 Måleri starkt!

Ilona H
Skrev om G2 Måleri AB

Trevligt bemötande, bra uppföljning och även omdöme om något extra är i behov av arbete

Sofia K
Skrev om G2 Måleri AB

G2 Måleri är ett företag som alltid är tillmötesgående och lättillgängliga. Dem är verkligen professionella. Rekommenderar starkt!

Yassin C
Skrev om G2 Måleri AB

Ett professionellt, pålitligt och exceptionellt företag som alltid levererar högsta kvalité. Alla på G2 Måleri är så himla trevliga, lösningsorienterade och enkla att ha med att göra. Allt sköts så smidigt och bra. Vi är alltid så himla nöjda och kan starkt rekommendera de!

Malin H
Skrev om G2 Måleri AB

Skötsamma och håller tiderna med fin slutresultat

Semiha K
Skrev om G2 Måleri AB

Vi får hjälp av G2-måleri med målningen i ett nyproduktionsprojekt som består av 48 lägenheter, garage samt en BRF-lokal. Vår kontaktperson Abraham Gorgis är en väldigt trevlig, engagerad, serviceminded samt lösningsorienterad entreprenör och har ett otroligt duktigt gäng som levererar i hög klass. De är väldigt flexibla och ställer upp varje gång man ber om extra hjälp. Jag och mina kollegor är väldigt glada att ha G2-måleri i vårt projekt och jag personligen kommer absolut att samarbeta med Abraham och gänget i många flera projekt. Jag kan utan tvekan rekommendera G2-måleri till alla.

Firas Z
Skrev om G2 Måleri AB

Bra och seriösa med deras service .

Karin M
Skrev om G2 Måleri AB

G2 Måleri målade våra vindskivor och takfoten på vårt hus. De var även tvungna att byta en del vindskivor som var dåliga. Oerhört bra och smidiga att ha att göra med och mycket lösningsorienterade. Arbetet professionellt utfört.

David D
Skrev om G2 Måleri AB

Super trevliga var väldigt noga med att jag skulle bli nöjd. Toppen bra och jag rekommenderar detta bolaget till alla!

Gaby G
Skrev om G2 Måleri AB

Väldigt nöjd med det utförda arbetet och företaget. Professionellt bemötande Lätt att få återkoppling av samtal samt håller det dem lovar,fortsätt så.

G2 Måleri G gillar detta
Haissam C
Skrev om G2 Måleri AB

Väldigt seriös företag med erfarna målare. Rekommenderas

Josef I
Skrev om G2 Måleri AB

De vet vad de gör helt enkelt! PROFFSIGT!!

Johan T
Skrev om G2 Måleri AB

Vi anlitade G2 för målningsarbete i en villa. Vi är mycket nöjda med resultatet. Det är av högsta klass. Teamet som jobbade hos oss har varierande kunskaper i svenska/engelska men alla presterar bra och vår kontaktperson på G2 koordinerade jobbet på ett bra sätt. Jag kan rekommendera G2 om du är ute efter högsta kvalitet på målningsjobbet.

Daniella T
Skrev om G2 Måleri AB

Snabb kontakt och bra bemötande. Bra service👍

Gabriel I
Skrev om G2 Måleri AB

G2 Måleri är ett engagerat företag som brinner för service & kvalité! Vi är supernöjda med den servicen de erbjuder!

Alan A
Skrev om G2 Måleri AB

Målning samt spackling av ett rum. Jobbet utfördes snabbt med utmärkt resultat. Något jag verkligen vill lyfta fram är deras konkurrenskraftiga priser; när andra bolag ville ha sjuka summor för målning av ett mindre rum kunde G2 Måleri utföra jobbet till ett rimligt pris och dessutom med kort varsel. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera G2 Måleri!

Pontus P
Skrev om G2 Måleri AB

Bra utfört arbete och bra kommunikation. Tack!

Representant för Islandia Resor

Utomordentligt bra arbete och service.

Bita T
Skrev om G2 Måleri AB

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Bra återkoppling under arbetets gång. Jag fick mina köksluckor lackerade och resultatet blev precis efter mina förväntningar och jag är super nöjd. Mycket hjälpsamma och trevliga grabbar och jag rekommenderar företaget starkt. Om jag behöver fler arbeten gjort i framtiden så skulle jag anlita G2 Måleri igen.

Tyresö B
Skrev om G2 Måleri AB

G2 måleri är ett otroligt kunnigt bolag med otroligt bra resultat samt en bra och konkurrensvärdig prisbild. Detta bolag rekommenderar jag starkt

Nm A
Skrev om G2 Måleri AB

Duktiga och trevliga. Vi fick hjälp med målning och tapetsering. Vi är jättenöjda med arbetet och tycker det var väldigt prisvärt. Rekommenderas varmt.

Bafil I
Skrev om G2 Måleri AB

Bra prestation, punktlighet. Noggrannhet i arbetet

Yahya A

Bästa G2 alltid professionella

Pontus F
Skrev om G2 Måleri AB

Har anlitat G2 Måleri flera gånger, alltid med jättefint resultat. Varje gång har varit en trevlig och positiv upplevelse. Hantverkarna kommer i tid och gör det vi kommit överens om på utsatt tid. Dessutom håller de rent och snyggt. G2 har även anpassat sig efter oss när förutsättningarna ändrats och gett oss värdefulla tips om huset i stort. Bemötandet har var proffsigt, vänligt och kompetent. Jag kan verkligen rekommendera G2 Måleri AB till andra.

Norrköpings A
Skrev om G2 Måleri AB

bra företag och håller det de lovar . duktiga hantverkare och trevliga som kan sitt jobb och håller tiderna

Haga P
Skrev om G2 Måleri AB

Bra sammanarbeta bra och trevliga gubbar. Jag skulle lätt Rekommendera de till alla som frågar mig

Gesar A
Skrev om G2 Måleri AB

Mycket bra service av en professionell projektledare med utmärkt jobb! Trevligt bemötande. Rekommenderar starkt!

G2 Måleri G gillar detta
Arvidsson R
Skrev om G2 Måleri AB

Vi blev mycket nöjda med slutresultatet. G2 Måleri AB utförde sitt arbete mycket bra och helt i överensstämmelse med sin offert samt var lyhört för våra synpunkter. Trevligt bemötande från företagets sida. Inget krångel med fakturan, utan den var helt i enlighet med offerten. Vi rekommenderar G2 Måleri AB mycket varmt!

Helena S
Skrev om G2 Måleri AB

Bra kontakt, projektledning och genomförandet. Heja.

Nathalie K
Skrev om G2 Måleri AB

Grymt bra service samt grymt bra jobb. Super nöjd

Detlef A
Skrev om G2 Måleri AB

Du kan alltid lita på Rabi som en expertrådgivare och han håller vad han lovar. Vi ser fram emot nästa projekt. Allt gott för G2 Maleri AB. mvh Detlef

Sufian B
Skrev om G2 Måleri AB

Jag är jättenöjd med erat jobb tusen tusen tack Det var snabb servis

Jan L
Skrev om G2 Måleri AB

Bra dialog från början till slut och ett väl utfört arbete.

Bafil I
Skrev om G2 Måleri AB

Trevligt och professionellt samarbete Måleri arbete utfört inom angiven tidsram och genomfört med fint resultat. Upplevelsen med G2 Måleri var bara positiv och jag kan definitiv rekommendera de.

Ahm B
Skrev om G2 Måleri AB

Professionella och hjälpsamma entreprenörer. Jag blev bemött på ett jättebra sätt. Jag rekommenderar företaget.

Markus B
Skrev om G2 Måleri AB

Jag blev bemött väldigt professionellt och bra av projektledaren. Företaget levde upp till det jag förväntade mig utifrån det jag har sett på sociala medier. Jag är väldigt nöjd med deras jobb och jag kommer garanterat tipsa dom till nära och kära. Jag fick hjälp med att måla om hela min lägenhet (64m2)

Sandra A
Skrev om G2 Måleri AB

Mycket bra service :) Företaget levde upp till mina förväntningar och målningen blev lika bra som jag ville!

Tyresö B
Skrev om G2 Måleri AB

Ger ett väldigt seriöst intryck av att vara bra entreprenörer

Kenny L
Skrev om G2 Måleri AB

Putsning och målning undervåning. Bra och smidiga att jobba med.

Dieselverkstadens B

Tack för fint arbete!

Tiina K
Skrev om G2 Måleri AB

Vi är väldigt nöjda med bemötandet och arbetet av G2 måleri och kommer definitivt rekommendera och anlita dem igen. Tack!