Alla kategorier Säkerhetsföretag Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen G4S Security Services AB

G4S Security Services AB

Garvaregatan 3, 272 31 Simrishamn — Visa karta

Hästholmsvägen 28, 4 tr, 13130, Nacka
per e:
Kan inte ge annat en ett utmärkt betyg pga av deras kundtjänst.

Säkerhetsföretag nära G4S Security Services AB:

Hästholmsvägen 28, 4 tr, Nacka
Välj en tryggare vardag med hjälp av oss på Tryggsam! Läs mer ›
per e:
Kan inte ge annat en ett utmärkt betyg pga av deras kundtjänst.

Läs vad 4 kunder tycker om G4S Security Services AB

• Anders E
    Anders E skrev om G4S Security Services AB
    Om du har larmavtal som löper på kolla priserna, G4S kommer aldrig ringa eller uppdatera ditt avtal då oftast priserna är lägre idag än när du tecknade. Dom gör så medvetet för att lura dig på pengar och enligt dom själva så fungerar branschen. Jag sa upp mitt avtal direkt när jag fick veta att jag betalade 170% mer som över 10 år trogen kund än om jag kommer som ny kund och vill ha exakt samma service. Kundservice vet dom inte vad det är deras ansvariga tyckte det var helt normalt. Varning för G4s security services. Kontrollera noga om du är gammal kund du blir troligtvis blåst...
  • Key Code Security AB
    Key Code Security AB skrev om G4S Security Services AB
    En utomordentligt bra samarbetspartner med världens ledande säkerhetsföretag.
  • Dolt D
    Dolt D skrev om G4S Security Services AB
  • Lollo
    Lollo skrev om G4S Security Services AB
    Riktigt otrevliga när jag avslutat kontraktet med dem och skulle få tillbaka mina nycklar. "Vi har andra arbetsuppgifter" fick jag veta. Som om inte alla har det. Nån ringer mig när de har tid - kanske om en timme - kanske senare. Kanske kan jag hämta nycklarna imorgon. Ingen vet. Och otrevlig ton. usch usch usch - jag har betalt snällt i flera år och aldrig behövt dem men nu när jag bara vill ha nycklarna tillbaka har de ingen service!!!

Garvaregatan 3, 272 31 Simrishamn