Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Gabriels Trafikskola

Gabriels Trafikskola

Riddarplatsen 2, 177 30 Järfälla — Visa karta

Gabriels Trafikskola finner du i Jakobsberg norr om Stockholm samt på Östermalm i centrala Stockholm. Våra centrala lägen gör Gabriels Trafikskola till ett naturligt val för dig som vill ta körkort i Stockholm!

Vi erbjuder skräddarsydd utbildning för B-körkort efter dina behov. Oavsett om du har erfarenhet sedan tidigare eller vill ta dina första styrtag hos oss kan vi erbjuda dig en flexibel lösning som du känner dig trygg med. Vi har både intensivkurser för att ta körkortet snabbt eller startpaket där man kan ta det i sin egen takt. Teoriutbildningen Riskettan samt handledarutbildning kan du också gå hos oss.

Vårt mål är att du ska bli bekväm med bilen och trafiken. Oavsett om ditt mål är att köra familjen, åka på bilsemester genom Europa eller köra i jobbet vill vi att du ska känna dig säker och trygg när du väl har körkortet i handen!

Välkomna!

Läs vad 109 kunder tycker om Gabriels Trafikskola

• Rigat G
    Rigat G skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag ville bara tacka er, ni är så professionella och grymt duktiga. Tack för att ni finns.
  • Kristin M
    Kristin M skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra och pedagogiska lärare, dock svårt att få tider så var ute i god tid med att boka.
  • Trema G
    Trema G skrev om Gabriels Trafikskola
    Personligt bemötande, såg till att jag klarade uppkörning på första försöket!
    2017-04-13 Gabriels Trafikskola svarar Trema G
    Stort grattis Trema till körkortet!
  • Evelina E
    Evelina E skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag har upplevt en bra service, bra pedagogik och god hjälp under lektionerna.
    2017-04-13 Gabriels Trafikskola svarar Evelina E
    Härligt att höra :) Grattis åter en gång!
  • Mamadu M
    Mamadu M skrev om Gabriels Trafikskola
    Är mycket nöjd med körning,och fick min körkort idag.tack!!!
    2017-04-13 Gabriels Trafikskola svarar Mamadu M
    Grattis Mamadu till körkortet! Bra jobbat!
  • Erik S
    Erik S skrev om Gabriels Trafikskola
    Tack till alla på Gabriels Trafikskola. Det har varit en effektiv och intensiv kurs då jag inte haft möjlighet att öva något privat. Ni har varit mycket proffesionella och hjälpsamma i alla lägen. Extra stor eloge till Fredrik som stod för majoriteten av mina lektioner och tog mig från 0 till 100 på mindre än tre månader.
    2017-04-13 Gabriels Trafikskola svarar Erik S
    Vi gör vårt bästa och det glädjer oss att det ger resultat! Stort grattis Erik till körkortet!
  • Kamila Z
    Kamila Z skrev om Gabriels Trafikskola
    Smidigt och proffessionalt! Varmt rekommenderar
    2017-03-29 Gabriels Trafikskola svarar Kamila Z
    Tack Kamila för dina ord! Grattis till körkortet!
  • Sara
    Sara skrev om Gabriels Trafikskola
    Tyvärr onöjd. Kände mig lurad på pengar, men nu har jag ett körkort i handen med hjälp av en annan trafikskola så slutet gott allting gott trots allt!
    2017-03-21 Gabriels Trafikskola svarar Sara
    Hej Sara! Tråkigt att du känner så om oss då det är det sista vi vill göra är att lura någon. Det glädjer oss att du nu har körkortet!
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Gabriels Trafikskola
    Supertrevlig personal som hjälper en på bästa sätt!
    Efter en intensivvecka med Saber som lärare tog jag ITT körkort!
    2017-03-17 Gabriels Trafikskola svarar Camilla J
    Hej Camilla! Saber är en klippa och härligt att du nu har ditt körkort!
  • Paulina B
    Paulina B skrev om Gabriels Trafikskola
    Rekommenderar varmt den som vill ha körkort att gå till Gabriels trafikskola. Superbra service och kunniga lärare. Körkortet kunde inte ha gått smidigare!
    2017-03-17 Gabriels Trafikskola svarar Paulina B
    Tack snälla för din rekommendation! Kör försiktigt :)
  • Maja H
    Maja H skrev om Gabriels Trafikskola
    Duktiga körskollärare. Hjälpsam attityd från administrativ personal.
    2017-03-17 Gabriels Trafikskola svarar Maja H
    Tack Maja! Vi gör vårt bästa. Ha det bäst :)
  • Nikki S
    Nikki S skrev om Gabriels Trafikskola
    Superbra trafikskola, känns lite som "en andra familj". Min handledare var UA och har blivit frustrerad på mig, skrattat med mig och lärt mig bli en trygg förare. Samt personalen i receptionen har vart fantastisk, hjälpt till att planera, boka etc. ut efter mina förutsättningar som föräldraledig. Tusen tack för allt ni gjort och lärt mig, finns absolut inget ont att säga om denna trafikskola. Rekommenderas till allt och alla!
    2017-03-17 Gabriels Trafikskola svarar Nikki S
    Tack så hemskt mycket Nikki! Vi blir så glada av din recension och det har vart ett nöje att lära dig köra bil. Vi öskar dig all lycka i framtiden och kör försiktigt!
  • Oliver S
    Oliver S skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket trevligt bemötande, väldigt medgörliga, och utbildning av kvalité. Elevcentralen tycker jag dock är lite osmidigt upplagd
    2017-03-08 Gabriels Trafikskola svarar Oliver S
    Hej Oliver! Vi gör vårt bästa. Elevcentralen kan absolut göras bättre, vi ska vidarebefordra detta till STR som utvecklar elevcentralen. Grattis till körkortet!
  • Sara N
    Sara N skrev om Gabriels Trafikskola
    Dom vill ditt bästa i alla lägen och inget är en så stor fest som när just DU tagit ditt körkort, rekommenderar starkt!
    2017-03-08 Gabriels Trafikskola svarar Sara N
    Hej Sara och tack för att du känner så om oss. Grattis till körkortet!
  • Mohamed S
    Mohamed S skrev om Gabriels Trafikskola
    Bästa körskola
    Jag rekommenderar Gabriels Trafikskola till alla som vill ta körkortet snabbt. Jag tog körkortet efter bara 5 intensiva körlektioner. Min körlärare Fredrik var jätte snäll och trevlig körlärare som hjlpte mig väldigt mycket under kursen och även vid uppkörning då följde han mig till Trafikverket och väntade på mig tills jag klarade. Jag klarade både teori och uppkörningen på första försöket.
    2017-02-28 Gabriels Trafikskola svarar Mohamed S
    Hej Mohamed! Härligt att du tog allt på första försöket, bra jobbat! Lycka till med allt i framtiden!
  • Stina E
    Stina E skrev om Gabriels Trafikskola
    Rekommenderar starkt! Pedagogiska lärare som gjorde det roligt att lära sig köra bil
    2017-02-28 Gabriels Trafikskola svarar Stina E
    Hej Stina! Tack för dina ord och lycka till i framtiden!
  • Lin Q
    Lin Q skrev om Gabriels Trafikskola
    I must say that Gabriel Trafikskolan is the best i ever had. Since i had a license from China, it was difficult to adapt to the swedish test. Other trafik schools i went to, they started to teach me how to steer the steering wheel, and i think it is just a waste of time (money is another issue). I found Gabriel Trafikskolan on google as it is close to the test place in Jacobsberg, with a high recommendation score.

Ola and Niklas did test drives with me and assessed my problems directly. We went on driving as an advanced learner and i was trained in the trafic situation (not starting by learning how to steer the steering wheels).

I am very satsfied with them, not only because i passed the driving test, but also because they are serious people, they go directly to ur problems and they act effectively in the teaching process.

All driving licenses are expensive, but if you meet the correct people, u save not only ur money, but also your precious time.

Thanks to Ola and Niklas, and i would definitely recomment Gabriel Trafikskolan.
    2017-02-28 Gabriels Trafikskola svarar Lin Q
    Wow Lin! Not only is this flattering for us but this is so good feedback for us. We always strive to give the best education and service to our students and we couldn't be happier by your kind words.

We will forward you words to Ola and Niklas!

Have a nice day and congrats to you driving license once again!
  • Emmy A
    Emmy A skrev om Gabriels Trafikskola
    De var flexibla, jag panikbokade övningskörningslektionen dagen innan men det gick bra. Lugna, avslappade och tydliga instruktörer. Köra bil är stressigt som det är så man behöver inte ha nån inne i bilen som bidrar till det. Er dator tog 10min att starta upp och anmäla att man var där
    2017-02-27 Gabriels Trafikskola svarar Emmy A
    Hej Emmy! Sorry att datorn tog tid på sig och grattis till körkortet!
  • Maliwan S
    Maliwan S skrev om Gabriels Trafikskola
    Gott bemötande, trevligt personalen och grymt körlärare. Har tagit körlektion med Saber som är grymt lärare. Jag rekommenderar Gabriels Trafikskolan. Tack för körkortet!!!!
    2017-01-27 Gabriels Trafikskola svarar Maliwan S
    Tack själv, det va roligt att jobba med dig. Lycka till med allt annat i livet.
  • Marcus Å
    Marcus Å skrev om Gabriels Trafikskola
    Otroligt trevligt bemötande. Tack för körkortet!
    2017-02-13 Gabriels Trafikskola svarar Marcus Å
    Tack själv Marcus! Kör försiktigt!
  • Cassandra S
    Cassandra S skrev om Gabriels Trafikskola
    Har tagit lektioner med Saber som hjälpt mig grymt mycket. Det har varit en fröjd att övningsköra med honom.
    2017-02-13 Gabriels Trafikskola svarar Cassandra S
    Hej Cassandra! Ja Saber är en klippa. Ha det bäst!
    Maliwan S gillar detta
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Gabriels Trafikskola
    Tog precis mitt körkort via Gabriels trafikskola.
    Hade innan kört lite sporadiskt med morsan men aldrig kommit i mål. Jag tycker Gabriel trafikskola är seriös och bra. Körläraren Saber höll allting seriöst men endå på ett motiverande sätt. Jag rekommenderar Gabriels trafikskola.
    2017-01-19 Gabriels Trafikskola svarar Sebastian J
    Ett stort grattis Sebastian till körkortet! Kör försiktigt!
  • Ibbe E
    Ibbe E skrev om Gabriels Trafikskola
    Trevlig personal och duktig lärare!
    2017-01-19 Gabriels Trafikskola svarar Ibbe E
    Tack Ibbe för din recension. Ha en bra dag!
  • Anca Manuela L
    Anca Manuela L skrev om Gabriels Trafikskola
    Hej
    Jag har lärt mig köra bil på riktigt 😊 Jag fick hjälp av proffsiga lärare och väldigt trevligt personal. Jag tacka väldigt mycket för er seriositet och alt som ni har gjort för att jag få körkortet.
    Tusen tack 😊
    2017-01-19 Gabriels Trafikskola svarar Anca Manuela L
    Hej Anca! Det är sådana här rekommendationer som värmer våra hjärtan. Tack så mycket Anca och kör försiktigt!
  • Erik A
    Erik A skrev om Gabriels Trafikskola
    Det var jätte lärorikt och många bra lärare fanns det!
    2017-01-19 Gabriels Trafikskola svarar Erik A
    Härligt att du upplevde så Erik! Ha en bra dag :)
  • Tazhan A
    Tazhan A skrev om Gabriels Trafikskola
    Härmed vill jag tacka alla som jobbar på Gabriels trafikskola är jättenöjd bra lärare rekommenderar för de som inte har tagit körkortet något som ni kan satsa på själv är jag väldigt glad fick godkänt på första gången jag var så glad tack
    2017-01-17 Gabriels Trafikskola svarar Tazhan A
    Tack själv Tazhan och grattis till ditt körkort!
  • Carole D
    Carole D skrev om Gabriels Trafikskola
    Snälla,hjälpsamma och jätte duktiga trafiklärare. Fick lära mig mycket. Rekommenderar alla
    2017-01-17 Gabriels Trafikskola svarar Carole D
    Hej Carole! Tack för att du tycker det. Kör försiktigt :)
  • Hilda Q
    Hilda Q skrev om Gabriels Trafikskola
    Bästa trafikskolan ever! Lika taggad varje gång jag kommer hit. Man kan även spela Playstation medans man väntar. Hehe ja det är ju supert. Choklad, frukt och kaffe på plats. Och lärarna är duktiga och stresståliga. Rekommenderar starkt till alla.
    2017-01-17 Gabriels Trafikskola svarar Hilda Q
    Hej Hilda och roligt att du tycker vi är bra. Du kan komma och spela spel när du vill :)
  • سندس ص
    سندس ص skrev om Gabriels Trafikskola
    Rekommenderar till 100%. Dem är bäst. Lägger mycket tid på eleverna. Och stressar aldrig. Så bäst!
    2017-01-17 Gabriels Trafikskola svarar سندس ص
    Tack för din rekommendation. Det betyder mycket för oss!
  • Edith A
    Edith A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag vill bara säga tack för all hjälp med körkortet!
    2017-01-17 Gabriels Trafikskola svarar Edith A
    Tack själv Edith! Ha en bra dag!
  • Pia M
    Pia M skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag rekommenderar med glädje denna trafikskola som hjälpte mig att få mitt efterlängtade körkort. Trevlig personal och roliga bilar att köra😄
    2016-12-27 Gabriels Trafikskola svarar Pia M
    Tack för din rekommendation Pia! Ha en bra dag!
  • Allan J
    Allan J skrev om Gabriels Trafikskola
    Min tid hos Gabriels gick väldigt fort vilket är ett kvitto på att allting gick superbra. Människorna på företaget visar ett stort engagemang och inte minst min lärare som var otroligt pedagogiskt skicklig. Tack!
    2016-12-27 Gabriels Trafikskola svarar Allan J
    Tack så mycket för dina fina ord och ett stort grattis till körkortet!
  • Robin S
    Robin S skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är super tacksam för all hjälp! Johan och Marie tak tack!!
    2016-12-27 Gabriels Trafikskola svarar Robin S
    Tack själv Robin och grattis till körkortet!
  • Tarjei S
    Tarjei S skrev om Gabriels Trafikskola
    För mig har det varit jättebra på Gabriels.
    Duktiga lärare! God jul!
    2016-12-27 Gabriels Trafikskola svarar Tarjei S
    Tack Tarjei och god jul och god fortsättning på dig :)
  • Leen C
    Leen C skrev om Gabriels Trafikskola
    Tack så hemskt mycket för all hjälp och allt stöd! Ni är världens bästa trafikskola.
    Väldigt nöjd 😀
    2016-12-27 Gabriels Trafikskola svarar Leen C
    Tack Leen och grattis till körkortet!
  • Elias G
    Elias G skrev om Gabriels Trafikskola
    Otroligt bra trafikskola och väldigt hjälpsam personal. De var till stor hjälp för mig jämfört med andra trafikskolor och hjälpte mig att lära mig att köra rätt och lära mig rätt trafikregler
    2016-12-15 Gabriels Trafikskola svarar Elias G
    Hej Elias! Tack för din fina rekommendation och ett stort grattis till körkortet :) God jul!
  • Samira K
    Samira K skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt nöjd!! De hjälpte mig till körkortet på ett verkligen pedagogiskt och kunnigt sätt med massa tålamod!! Är väldigt tacksam.
    2016-12-15 Gabriels Trafikskola svarar Samira K
    Vad roligt Samira! Vi är tacksamma för dina ord. God jul!
  • Stefan Å
    Stefan Å skrev om Gabriels Trafikskola
    Grym körskola, de vet exakt hur man ska lägga upp körning för att lära sig på bästa sätt. Bara plus
    2016-12-02 Gabriels Trafikskola svarar Stefan Å
    Tack Stefan och grattis till körkortet!
  • Christian S
    Christian S skrev om Gabriels Trafikskola
    Super trevlig personal med duktiga lärare, såg att dem även ska öppna i sthlm city så kan varmt rekommendera Gabriels om man bor centralt!
    2016-12-02 Gabriels Trafikskola svarar Christian S
    Tack Christian! Japp nu öppnar vi även i city! Kör försiktigt :)
  • Johanna
    Johanna skrev om Gabriels Trafikskola
    Tack snälla för det fina bemötandet och hjälpen mot ett körkort!
    2016-12-02 Gabriels Trafikskola svarar Johanna
    Tack själv Johanna och kör försiktigt där ute!
  • Danielle W
    Danielle W skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag rekommenderar verkligen Gabriels Trafikskola! De är jätte hjälpsamma. Tack till Niklas som instruerade mig på engelska!
    2016-11-24 Gabriels Trafikskola svarar Danielle W
    Hej Danielle! Tack för din fina recension. Niklas är en klippa! Kör försiktigt :)
  • Avin N
    Avin N skrev om Gabriels Trafikskola
    Personalerna är väldigt hjälpsamma!
    2016-11-14 Gabriels Trafikskola svarar Avin N
    Tack Avin, vi gör vårt bästa!

Grattis till körkortet :)
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med helheten av trafikskolan. Jag köpte ett paket på 10 lektioner och tycker systemet var fördelaktigt då man själv kunde styra sin bokning. Jag hade även en bra lärare som jag kom överens med och som hjälpte mig mot min väg mot körkort. Ett minus jag har är att lektionen för motorväg var sist ut och bara dagar innan min uppkörning. Detta behövdes en genomgång på tidigare då det handlar mycket om känslan av farten på påfart och avfart, vilket jag ser en tydlig brist på i trafiken. Då många är för långsamma upp och anpassar inte farten tillräckligt bra. Men som helhet är jag väldigt nöjd med garbriels och det bemötande jag fick.
    2016-11-14 Gabriels Trafikskola svarar Amanda P
    Hej Amanda! Vi blir jätte glada att du är nöjd med oss på Gabriels Trafikskola & ett stort grattis igen till körkortet. Vi uppskattar mycket också din konstruktiva feedback angående motorvägskörningen & det är då vi som trafikskola kan utvecklas. Du ska veta att vi lyssnar på dig och vi kommer att diskutera detta på vårt nästa personalmöte.

Grattis igen till körkortet & kör försiktigt, det är verkligen halt ute :)
  • Tejun Markus L
    Tejun Markus L skrev om Gabriels Trafikskola
    Grym lärare = grym trafikskola = körkort!
    2016-11-11 Gabriels Trafikskola svarar Tejun Markus L
    = grym elev :) Stort grattis till körkortet!
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Gabriels Trafikskola
    Riktigt trevlig och kompetent personal! Jag trivdes väldigt bra och skulle varmt rekommendera Gabriels Trafikskola till andra.
    2016-11-11 Gabriels Trafikskola svarar Camilla G
    Tack Camilla, vad glada vi blir! Kör försiktigt där ute!
  • Dima R
    Dima R skrev om Gabriels Trafikskola
    Yätte bra
    Jag fick ha körkort .
    Alla som arbetar i Gabrielaskola är snälla .
    Ni har stora erfarenhet .
    Tack så mycket
    2016-11-11 Gabriels Trafikskola svarar Dima R
    Tack själv Dima!

Kör försiktigt :)
  • Hevar
    Hevar skrev om Gabriels Trafikskola
    En trafikskola med oerhört bra service, helt enkelt. Väldigt bra bemötande av alla som jobbar där.

Min lärare Niklas var riktigt hjälpsam, lärorik och var så social under körningarna att det kändes som att man körde runt med en kompis istället för en lärare. Han är guld värd, och det är tack vare honom som jag tog körkort på första försöket.

Rekommenderar starkt Gabriels! :)
    2016-10-06 Gabriels Trafikskola svarar Hevar
    Hej Hevar!
    Tack så mycket för dina ord! Niklas är en klippa vi vet!

Kör försiktigt och ha det bäst!
  • Zina S
    Zina S skrev om Gabriels Trafikskola
    Körde med Gabriels i tre veckors period med grundläggande kunskaper innan. Tog körkortet på första försöket!! Extra mycket tack till Saber som var pedagogisk och tålmodig! Tack alla andra på Gabriels! Super nöjd! 10/10
    2016-10-05 Gabriels Trafikskola svarar Zina S
    Hej Zina!

Tack för dina fina ord och grattis igen till körkortet!
  • Linda M
    Linda M skrev om Gabriels Trafikskola
    Riktigt bra service och bra pedagogiska lärare! Jag är riktigt nöjd med min tid hos Gabriels, jag fixade körkortet på 10 körlektioner. Jag fick köra nya fina Volvobilar =)
  • Prince Samuel M
    Prince Samuel M skrev om Gabriels Trafikskola
    Niklas på trafikskolan en väldigt social och lärorik lärare, all kredit till honom.

Tog två lektioner med honom, mer lärorikt än de fem lektionerna jag tog på en annan skola.

Extremt bra tips och väldigt tryggt att ha honom på passagerarsätet.
    2016-09-15 Gabriels Trafikskola svarar Prince Samuel M
    Tack Prince för dina ord. Vi ska skicka vidare detta till Niklas så kommer han bli glad. Ha en bra dag!
    Prince Samuel M gillar detta

Riddarplatsen 2, 177 30 Järfälla