Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Gabriels Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Gabriels Trafikskola

Riddarplatsen 2, 177 30 Järfälla — Visa karta

Gabriels Trafikskola har sitt strålande läge i Jakobsberg norr om Stockholm mitt i uppkörningsområdet. Vi erbjuder körkortsutbildning skräddarsytt efter dina behov. Oavsett om du har erfarenhet sedan tidigare eller vill ta dina första styrtag hos oss kan vi erbjuda dig en flexibel lösning som du känner dig trygg med. Vi har både intensivkurser för att ta körkortet snabbt eller startpaket där man kan ta det i sin egen takt. Välkomna till oss!

Läs vad 72 kunder tycker om Gabriels Trafikskola

• Stefan Å
    Stefan Å skrev om Gabriels Trafikskola
    Grym körskola, de vet exakt hur man ska lägga upp körning för att lära sig på bästa sätt. Bara plus
    2016-12-02 Gabriels Trafikskola svarar Stefan Å
    Tack Stefan och grattis till körkortet!
  • Christian S
    Christian S skrev om Gabriels Trafikskola
    Super trevlig personal med duktiga lärare, såg att dem även ska öppna i sthlm city så kan varmt rekommendera Gabriels om man bor centralt!
    2016-12-02 Gabriels Trafikskola svarar Christian S
    Tack Christian! Japp nu öppnar vi även i city! Kör försiktigt :)
  • Johanna
    Johanna skrev om Gabriels Trafikskola
    Tack snälla för det fina bemötandet och hjälpen mot ett körkort!
    2016-12-02 Gabriels Trafikskola svarar Johanna
    Tack själv Johanna och kör försiktigt där ute!
  • Danielle W
    Danielle W skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag rekommenderar verkligen Gabriels Trafikskola! De är jätte hjälpsamma. Tack till Niklas som instruerade mig på engelska!
    2016-11-24 Gabriels Trafikskola svarar Danielle W
    Hej Danielle! Tack för din fina recension. Niklas är en klippa! Kör försiktigt :)
  • Avin N
    Avin N skrev om Gabriels Trafikskola
    Personalerna är väldigt hjälpsamma!
    2016-11-14 Gabriels Trafikskola svarar Avin N
    Tack Avin, vi gör vårt bästa!

Grattis till körkortet :)
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med helheten av trafikskolan. Jag köpte ett paket på 10 lektioner och tycker systemet var fördelaktigt då man själv kunde styra sin bokning. Jag hade även en bra lärare som jag kom överens med och som hjälpte mig mot min väg mot körkort. Ett minus jag har är att lektionen för motorväg var sist ut och bara dagar innan min uppkörning. Detta behövdes en genomgång på tidigare då det handlar mycket om känslan av farten på påfart och avfart, vilket jag ser en tydlig brist på i trafiken. Då många är för långsamma upp och anpassar inte farten tillräckligt bra. Men som helhet är jag väldigt nöjd med garbriels och det bemötande jag fick.
    2016-11-14 Gabriels Trafikskola svarar Amanda P
    Hej Amanda! Vi blir jätte glada att du är nöjd med oss på Gabriels Trafikskola & ett stort grattis igen till körkortet. Vi uppskattar mycket också din konstruktiva feedback angående motorvägskörningen & det är då vi som trafikskola kan utvecklas. Du ska veta att vi lyssnar på dig och vi kommer att diskutera detta på vårt nästa personalmöte.

Grattis igen till körkortet & kör försiktigt, det är verkligen halt ute :)
  • Tejun Markus L
    Tejun Markus L skrev om Gabriels Trafikskola
    Grym lärare = grym trafikskola = körkort!
    2016-11-11 Gabriels Trafikskola svarar Tejun Markus L
    = grym elev :) Stort grattis till körkortet!
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Gabriels Trafikskola
    Riktigt trevlig och kompetent personal! Jag trivdes väldigt bra och skulle varmt rekommendera Gabriels Trafikskola till andra.
    2016-11-11 Gabriels Trafikskola svarar Camilla G
    Tack Camilla, vad glada vi blir! Kör försiktigt där ute!
  • Dima R
    Dima R skrev om Gabriels Trafikskola
    Yätte bra
    Jag fick ha körkort .
    Alla som arbetar i Gabrielaskola är snälla .
    Ni har stora erfarenhet .
    Tack så mycket
    2016-11-11 Gabriels Trafikskola svarar Dima R
    Tack själv Dima!

Kör försiktigt :)
  • Hevar
    Hevar skrev om Gabriels Trafikskola
    En trafikskola med oerhört bra service, helt enkelt. Väldigt bra bemötande av alla som jobbar där.

Min lärare Niklas var riktigt hjälpsam, lärorik och var så social under körningarna att det kändes som att man körde runt med en kompis istället för en lärare. Han är guld värd, och det är tack vare honom som jag tog körkort på första försöket.

Rekommenderar starkt Gabriels! :)
    2016-10-06 Gabriels Trafikskola svarar Hevar
    Hej Hevar!
    Tack så mycket för dina ord! Niklas är en klippa vi vet!

Kör försiktigt och ha det bäst!
  • Zina S
    Zina S skrev om Gabriels Trafikskola
    Körde med Gabriels i tre veckors period med grundläggande kunskaper innan. Tog körkortet på första försöket!! Extra mycket tack till Saber som var pedagogisk och tålmodig! Tack alla andra på Gabriels! Super nöjd! 10/10
    2016-10-05 Gabriels Trafikskola svarar Zina S
    Hej Zina!

Tack för dina fina ord och grattis igen till körkortet!
  • Linda M
    Linda M skrev om Gabriels Trafikskola
    Riktigt bra service och bra pedagogiska lärare! Jag är riktigt nöjd med min tid hos Gabriels, jag fixade körkortet på 10 körlektioner. Jag fick köra nya fina Volvobilar =)
  • Prince Samuel M
    Prince Samuel M skrev om Gabriels Trafikskola
    Niklas på trafikskolan en väldigt social och lärorik lärare, all kredit till honom.

Tog två lektioner med honom, mer lärorikt än de fem lektionerna jag tog på en annan skola.

Extremt bra tips och väldigt tryggt att ha honom på passagerarsätet.
    2016-09-15 Gabriels Trafikskola svarar Prince Samuel M
    Tack Prince för dina ord. Vi ska skicka vidare detta till Niklas så kommer han bli glad. Ha en bra dag!
    Prince Samuel M gillar detta
  • Elin J
    Elin J skrev om Gabriels Trafikskola
    Trevliga pedagogiska lärare. Hade kört bil i mer än 1 år innan jag började ta lektioner och det ända jag ansåg jag lärde mig var motorbromsning och att kolla i speglar ordentligt. För detta tog jag 10 lektioner enligt deras rekommendationer. För många lektioner tyckte jag.
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Elin J
    Hej Elin! Tack för att du gillade våra pedagogiska lärare. Tråkigt att du ansök att du tog fler körlektioner än nödvändigt, du är mer än välkommen in till oss för att diskutera varför du kände så. Ha en trevlig dag :)
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra och tålmodiga lärare som verkligen hjälpte mig att lära mig grunderna i min takt.
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Amanda S
    Hej Amanda! Det var ett nöje att arbeta med dig. Kör försiktigt där ute :)
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Gabriels Trafikskola
    Kan inte vara mer nöjd med Gabriels Trafikskola! Man får verkligen det man betalar för.

Min lärare var väldigt trevlig och anpassade sig beroende på mina behov.

Jag trodde att lektionerna skulle vara tråkiga men det kändes som att man var ute och körde med en kompis, receptionen var också väldigt trevlig och man fick all hjälp man behövde när det var något man undrade över.
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Andreas J
    Hej Andreas! Vad glada vi blir över dina fina ord! Ha en jätte trevlig dag och kör försiktigt :)
  • Natalja D
    Natalja D skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är nöjd med allt, jätteduktiga instruktörer med stort tålamod. Jag är mycket tacksam för alla hjälp som jag fick under min kurs.
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Natalja D
    Hej Natalja! Tack själv Natalja & tack för dina fina ord. Ha en trevlig dag!
  • William S
    William S skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag gick deras intensivkurser och lärde mig allt jag behövde på bara 2 månader. Idag kör jag bil till jobbet varje dag och även på jobbet. Jag hade ingen jag kunde köra med hemma så Gabriels fixade allt och jag klarade uppkörningen och provet på första försöket!

Kan starkt rekommendera Gabriels!
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar William S
    Hej William! Tack för dina fina ord, det värmer för oss. Kör försiktigt!
  • Sofieh G
    Sofieh G skrev om Gabriels Trafikskola
    Givande och lärorik utbildning upplevde jag vilket hjälpte mig att lyckas direkt efter körningar.
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Sofieh G
    Hej Sofieh! Tack för din recension & ha en trevlig dag!
  • Maria T
    Maria T skrev om Gabriels Trafikskola
    Toppenbra på alla sätt och vis!
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Maria T
    Hej Maria! Du är toppen! Tack för dina fina ord :)
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Gabriels Trafikskola
    Super nöjd med trafikskolan och framförallt med läraren Fredrik som var toppen☺😊
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Jessica S
    Hej Jessica! Härligt att du var nöjd med Fredrik, han är en klippa :)
  • Felicia L
    Felicia L skrev om Gabriels Trafikskola
    Riktigt bra bemötande av alla som jobbar på Gabriels Trafikskola, ett väldigt positivt och motiverande miljö vilket jag tycker är viktigt att ha när man har bestämt sig att ta körkort! Det är även tack vare min körskolelärare Niklas som puschade mig framförallt men i allmänheten så är alla väldigt trevliga, alla säger hej och har ett leende på läpparna!
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Felicia L
    Hej Felicia! Tack för dina fina ord och för all feedback! Vi försöker verkligen skapa en så bra utbildning det bara går för er elever. Tack igen och kör försiktigt!
  • Pia B
    Pia B skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket bra! Rekommenderas varmt!
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Pia B
    Tack Pia! Ha en trevlig dag & kör försiktigt!
  • Carl S
    Carl S skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är i fullgång att ta körkort med Gabriels Trafikskola och är hittills supernöjd! Här lär man sig verkligen allt från grunden. Jag har kört med två olika lärare och båda är verkligen professionella och pedagogiska - man känner sig trygg bakom ratten tillsammans med dem! Snart uppkörning!
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Carl S
    Tack Carl för dina fina ord! Det var ett nöje att arbeta med dig :)
  • Odd O
    Odd O skrev om Gabriels Trafikskola
    Som 93-åring och nykommen till Sverge efter 40 år av frånvaro ville jag uppdatera mig på trafikreglerna. Handböckerna var förträffliga, men läraren var lite svag och mer van vid ungdomar, som utgjorde majoriteten av eleverna
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Odd O
    Hej Odd,

Det var ett nöje att jobba med dig. Tråkigt att du upplevde som att läraren är mer van med ungdomar. Vi tar emot feedbacken & ska prata om det i vårt nästa möte.

Gabriels Trafiskola
  • Khadija K
    Khadija K skrev om Gabriels Trafikskola
    Seriösa, engagerade och trevliga ärare.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Khadija K
    Hej Khadija,

Tack för dina ord. Kör försiktigt :)

Gabriels Trafiskola
  • Markku M
    Markku M skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket kunniga och engagerade lärare. Samma gäller all personal.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Markku M
    Hej Markku,

Det var jätte roligt att jobba med dig. Glädjen du hade när du tog körkortet var fantastisk!

Kör försiktigt!
  • Elena E
    Elena E skrev om Gabriels Trafikskola
    Positiv upplevelse, mycket nöjd med min lärare Fredrik. Pedagogisk, rolig och noggran.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Elena E
    Hej Eina,

Fredrik är en klippa, roligt att du blev nöjd med honom som lärare.

• Sandra S
    Sandra S skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag har övningskört i 6 år. Min man jobbar som brandman och min pappa som polis. Så jag har fått bra hjälp. Men ni tyckte att jag behövde minst 10 körlektioner för att finslipa lite. Medans andra körskolor tycker att jag egentligen bara kan köra upp. Det kändes väldigt olustigt och att ni bara är intresserade utav att ta mina pengar.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Sandra S
    Hej Sandra,

Gabriels Trafikskola är intresserade av en sak & bara en sak: att ge en körkortsutbildning i världsklass som inte bara ger körkortet utan säkra & trygga förare med ett körkort. Våra rekommendationer är alltid ärliga & baserade på körlektionen du gjorde hos oss. Att din man jobbar som brandman & pappa som polis har absolut ingenting med din körning att göra.

Vi tycker dock det är tråkigt att du upplevde det som som du gjorde hos oss & önskar att du idag har körkortet.

• Rose R
    Rose R skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag tycker att Gabriels trafikskola är bäst.
    Den hjälpte mig att få körkortet.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Rose R
    Hej Rose,

Tack för dina fina orde :)

• Carolina C
    Carolina C skrev om Gabriels Trafikskola
    Trevlig personal. Bra teori lärare
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Carolina C
    Tack Carolina :)

• Linda L
    Linda L skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra bemötande av alla i personalen, kunniga lärare ovh plus för jag klarade teori och uppkörning på första försöket
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Linda L
    Hej Linda,

Tack för dina ord, kör försiktigt :)

• Alexander A
    Alexander A skrev om Gabriels Trafikskola
    Trevliga lärare och bra handledning
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Alexander A
    Tack Alexander :)

Kör försiktigt!
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Gabriels Trafikskola
    Ägaren är engagerad och trevlig, lärarna trevliga, pedagogiska och duktiga, administrationen är tillmötesgående och flexibel. Klarade både uppkörningen och det skriftliga provet på första försöket.

5/5
    /Jonas H
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Jonas J
    Hej Jonas,

Vi försöker göra vårt bästa till varje elev. Det värmer att du hade en bra upplevelse hos oss & att du idag har körkortet.

• Anton A
    Anton A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag tycker personalen är trevlig med att de kan skämta med en när man kör. De get bra kritik och säger vad man ska tänka på nästa gång vid slutet av lektionen.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Anton A
    Hej Anton!

Härligt att du hade en bra upplevelse hos oss.

• Sandra S
    Sandra S skrev om Gabriels Trafikskola
    Supernöjd med min trafikskole lärare som visade största tålamod blandat med humör och trevligt bemötande under alla körlektioner samt hela kursens gång! :) Skolan allmänt får ett bra betyg och lov om vidare rekommendation.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Sandra S
    Hej Sandra!

Tack för dina fina ord. Vi försöker göra vårt yttersta med varje elev.

• Mathias M
    Mathias M skrev om Gabriels Trafikskola
    Tog en test lektion på Gabriels och jag tyckte inte de va så bra, i slutet av lektionen sa läraren att jag behöver 10-15 lektioner för att kunna klara kortet.
    Sen körde jag med en annan körskola i närheten där sa han 4-5 lektioner och du klarar det och det gjorde jag så fick liten känsla av att jag skulle blivit lurad av att stanna kvar hos Gabriels.
    2016-11-11 Gabriels Trafikskola svarar Mathias M
    Hej Mathias,

Vad bra att du tagit körkortet, det är det viktigaste. Du ska veta att vi aldrig försöker lura någon, våra rekommendationer bygger på hur du kör hos oss. Kör försiktigt där ute :)

• Sandra E
    Sandra E skrev om Gabriels Trafikskola
    Bästa trafikskolan med den bästa personalen! Utan Niklas hade jag aldrig klarat det!
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Sandra E
    Hej Sandra!

Du är bäst :) Tack för dina värmande ord.

• Pär P
    Pär P skrev om Gabriels Trafikskola
    Jättebra undervisning, men planeringen hade kunnat vara bättre. Jag fick senarelägga min uppkörning och ta lektioner med annan lärare än min "riktiga" (Yacoub) på slutet. Sånt som händer men jag hade uppskattat att få en heads up lite i förväg.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Pär P
    Hej Pär,

Vi ska tänka på det i framtiden & se över varför det blev som det blev med din planering. Vi hoppas att du i övrigt var nöjd hos oss.

• Josefin B
    Josefin B skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag anser att körakolelärarna är jättebra och pedagogiska! De har ett stort tålamod och ger peppande feedback som gör att man håller sig motiverad och glad! Det är en mysig liten trafikskola som har ett varm välkommnande när man tittar in! Helt klart en toppenbra körskola!
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Josefin B
    Hej Josefin,

Tack för din fina kommentar. Det värmer för oss när vi får recensioner som dina. Vi försöker alltid göra det lilla extra för alla våra elever. Grattis till körkortet & kör försiktigt där ute!

• Simon B
    Simon B skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra bemötande och anpassning till mina behov. Tilldelad en lärare efter vad jag var för skicklighet grad.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Simon B
    Hej Simon,

Tack för dina fina ord. Kör försiktigt.

• Gudesh K
    Gudesh K skrev om Gabriels Trafikskola
    Det är jätte bra..och den hjälper mycket för teori prov. .
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Gudesh K
    Hej Gudesh,

Tack för dina fina ord!

• Danial M
    Danial M skrev om Gabriels Trafikskola
    Bara bra jejdbdbdbejebsnsbwndndnwnwnsnwnwnw
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Danial M
    Tack Danial för dina ord :)

Ha bra dag!
  • Angela G
    Angela G skrev om Gabriels Trafikskola
    Bästa trafikskolan i heeeeela Stockholm😃
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Angela G
    Hej Angela,

Det va rett nöje att arbeta med dig, speciellt med in energi & humor. Kör försiktigt :)

• Lena B
    Lena B skrev om Gabriels Trafikskola
    Vänliga lärare och personal. Kunniga och tålamodiga. rekommenderar högt.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Lena B
    Hej Lena,

Tack för dina fina ord. Ha en bra dag :)

• Jens E
    Jens E skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra upplägg och planering vilket gör det väldigt lätt för "kunden" att ta sig igenom allt nödvändigt för att ta körkortet. Trevlig och professionell personal.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Jens E
    Hej Jens,

Vi försöker göra planeringen & processen så enkel som det bara går för er elever så att ni kan fokusera på att köra bil & öva på teorin.

David B gillar detta
  • Rawa S
    Rawa S skrev om Gabriels Trafikskola
    Lärarna hade tålamod och var trevliga. Jag var rädd för att köra bil förut men efter lektionerna har den känslan försvunnit.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Rawa S
    Hej Rawa,

Den känslan försvinner när man får en bra utbildning. Härligt att du blev nöjd hos oss :)

• Faiqa B
    Faiqa B skrev om Gabriels Trafikskola
    Det var jätte bra upplevelse. Jag fick lära mig rätt teknik av körning.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Faiqa B
    Hej Faiqa

Vad bra att du satte tekniken.

• Kristina M
    Kristina M skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag vill tacka Gabriels trafikskola som har hjälpt mig för att ta körkortet! Jag fick lära mig mycket nytt som jag hade svårt för tidigare. Mvh Anna Kristina Malke
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Kristina M
    Hej Kristina,

Det är vårt mål med utbildningen & jätte kul att du är nöjd! Kör försiktigt :)

• Ida S
    Ida S skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra lärare som var lugn och inte gjorde den för mig nervösa situationen ännu jobbigare. Kom med ett fåtal tips. Hade önskat mer tips för att kunna nöta in genom träning hemma.
    2015-12-11 Gabriels Trafikskola svarar Ida S
    Hej Ida,
    Du är välkommen in till oss så kan vi försöka besvara de frågor du undrar över. Vi vill att du ska känna dig 100% nöjd :)

Riddarplatsen 2, 177 30 Järfälla