Gabriels Trafikskola

Gabriels Trafikskola

Ring 08-580 310 10 www.gabrieltrafikskola.se

Gabriels Trafikskola finner du i Jakobsberg norr om Stockholm samt på Östermalm i centrala Stockholm. Våra centrala lägen gör Gabriels Trafikskola till ett naturligt val för dig som vill ta körkort i Stockholm! Vi erbjuder skräddarsydd utbildning för B-körkort efter dina behov. Oavsett om du har erfarenhet sedan tidigare eller...

291 omdömen om Gabriels Trafikskola

Linda Susanna B
Skrev om Gabriels Trafikskola

Efter 2 misslyckade försök på två olika trafikskolor så hittade jag Gabriels trafikskola i Jakobsberg och på en månad lyckades jag med körkortet!! Den absolut bästa trafikskolan som går att hitta! Har Joni att tacka för allt, bästa trafikläraren 🙏🏻

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Dawid B

En av de bästa trafikskolorna i stan! 5++

Kristina J
Skrev om Gabriels Trafikskola

Rekommenderar starkt min fantastiska trafiklärare Michel. Utan honom hade jag aldrig klarat att ta körkortet! Han är en lärare med stor erfarenhet, super professionell och vet exakt vad man ska träna på för att kunna klara av körprovet. Väldigt engagerad och bryr sig verkligen om att hans elever lyckas på provet!

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Linnea Maria S
Skrev om Gabriels Trafikskola

Stort tack till Roberto och körskolan! Allt gick på första försöket tack vare honom och hans kunniga sätt att lära ut. Väldigt trevlig att ha att göra med också vilket gör hela processen lättare.

Ingrid Birgitta T
Skrev om Gabriels Trafikskola

Jag vill säga stort stort tack till världens bästa trafikskola och speciellt till mina fantastiska trafiklärare Roberto och Måns!!! Utan de hade jag aldrig klarat att ta körkortet!! Supersköna, trevliga, pedagogiska och lugna personer som vet exakt vad man ska träna på när man kör!!!!världens bästa trafikskola

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
YUN J
Skrev om Gabriels Trafikskola

I would like to thank Gabriels Trafikskola team. Being efficient and helpful to creat the suitable lessons and exams from Oscar and Allan . Special thanks to my instructors Måns and Roberto. Måns who is very experienced and patient to instruct me to build up a solid foundation, while Roberto for being very pedagogical and responsible , he is also an easy-going person and his positive motivated me a lot to achieve my goal.Måns and Roberto are great instructors who helped me to get my driving licence in my first attempt. Thank you so much!

Sheryn Jiaron L
Skrev om Gabriels Trafikskola

Thanks Gabriel Trafikskola for a straightforward path to a Swedish driving license! Allan booked my driving plan and risk trainings according to my schedule and Roberto was a great instructor who had good explanations and was easy to get along. Although I felt nervous I also felt well-prepared and I passed on the first try for practical and theory.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Bernhard Johan M J
Skrev om Gabriels Trafikskola

Jag tycker Gabriels trafikskola är väldigt bra. Det var enkelt att boka, de hjälpte till att boka alla riskutbildningar och teorin så jag slapp tänka på det själv. Jag hade Roberto som lärare och han var mycket pedagogisk, tålmodig, trevlig och duktig. Jag lärde mig väldigt mycket och lyckades ta körkort på första försöket. Stort tack! Mvh Bernhard

ORUC NURI K
Skrev om Gabriels Trafikskola

Thank you very much Gabriels Trafikskola team. They absolute do a great job. Very helpful from the registration, creating a most suitable schedule for lectures and exams. Youtube channel, audio book, text book are all so clear and so very helpful. Special thanks to my instructor Roberto for being very pedagogical and helpful. He is absolute a great instructor who helped me to get my driving licence in my first attempt.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Elin Maja R
Skrev om Gabriels Trafikskola

Stort tack till Gabriels trafikskola! Och ett extra tack till Roberto som var min lärare. Han är tydlig, lugn, pedagogisk och väldigt lättsam att vara med. Även bokning av prov, lektioner och risk-kurserna gick supersmidigt. Klarade allt på första försöket! Rekommenderar varmt!

EBBA M
Skrev om Gabriels Trafikskola

Tre veckor, 14 lektioner, riskutbildningar och prov – allt ordnade Gabriels Trafikskola åt mig. Har haft fantastiskt roligt med min lärare Roberto som hjälpte mig att klara båda proven på första försöket. Han är lugn, pedagogisk och lättsam att umgås med. Stort tack till Allan också som är supertrevlig och hjälpte mig med bokningen. Jag sitter här med körkort nu och är så nöjd!

Fredrik M
Skrev om Gabriels Trafikskola

Alldeles utmärkt trafikskola! Fick stor hjälp av mycket engagerade och kunniga lärare som gav mycket värdefulla råd. Fick även ett oerhört positivt bemötande i receptionen. Särskilt tack till min sista lärare Roberto som med sitt engagemang, sina värdefulla råd och schyssta attityd gjorde att jag klarade uppkörningen. Gabriels trafikskola rekommenderas varmt!

SUHA A
Skrev om Gabriels Trafikskola

I would likte to thank to Gabriel's trafikskola , They tried their best to find me earliest dates as possible, the audio book that they provide is great to study. Special thanks to my the one and only teacher Roberto! he is so kind and friendly always had fun on his lessons and looked forward to studying with him. He is a great driver and teacher. He made me get my driver licence on the first try. Thank you so much Roberto!

TAPAN KUMAR B
Skrev om Gabriels Trafikskola

I would like to extend my gratitude towards Gabriels Trafikskola for helping me to pass my driving tests in the first attempt ! :) I was a bit nervous before joining the school, but reading the theory through the Skola's platform and the practical training helped me clear a lot things and gave me confidence to pass the exams in my first attempt itself. Special mention to my instructor Roberto, who is a thorough professional and very knowledgeable. He helps you through his knowledge and experience to help you understand...

BURAK A
Skrev om Gabriels Trafikskola

Big thanks to Gabriels Trafikskola crew! They are really helpful and well-organized. I passed the test and got my driving license yesterday. It's been a long but joyful experience. I'd like to thank Roberto for teaching me how to drive safely in Sweden. He is an easy-going person and an experienced driver and you learn a lot from his knowledge during your education. Once again, thank you so much! Highly recommend!

Roberto M och SUHA A gillar detta
Judit Cilia R
Skrev om Gabriels Trafikskola

Är otroligt nöjd med Gabriels trafikskola som hjälpte mig att ta körkortet enkelt och smidigt. Klarade uppkörningen samt teorin på första försöket tack vare dem! Ett stort tack till världens bästa körskollärare Roberto som var rolig, lugn och pedagogisk!😀

KURT JAIR EDGARDO B
Skrev om Gabriels Trafikskola

bästa skolan! man lärde sig snabbt och billigt! klarade på första

ERIKA G
Skrev om Gabriels Trafikskola

Från att jag bestämde mig att boka min intensivutbildning på gabriels så har allt gått så smidigt. Jag fick bra hjälp snabbt. Allan hjälpte mig att boka alla tider och styra hela mitt schema för min intensivutbildning. Från att knappt ha kört nånting till att 20 lektioner senare med körlektioner och hårt plugg såklart så sitter jag här med körkortet!! Så skön känsla. Klarade det på första 🥳 Jag har kört med Roberto som är otroligt rolig, duktig och lärorik😄⭐ kan inte fatta att jag i början av året bara funderade på om jag...

Susanne N
Skrev om Gabriels Trafikskola

Alltså! Signade in i början av mars. Godkänd på första försöket 22a april. 🎉 Lyckorus idag tack vare hårt plugg och Mr Roberto som lugn, lättsam och duktig lärare. Allmänt trevlig stämning och fint bemötande på bilskolan och fantastiskt kul att köra med Mr R. 🚗Tack oxå till Måns för extra skjuts med lokaliseringsskyltarna.🙏🏼

JENNIFER K
Skrev om Gabriels Trafikskola

Rekommenderar varmt denna körskolan men bara pågrund av min fantastiska körlärare Susanne. Hon är pedagogisk, engagerad och genuin. Hon är anledningen till att jag idag tog mitt körkort.

NICHOLAS S
Skrev om Gabriels Trafikskola

Roberto är den bästa trafikläraren! Han är lugn och duktig på att lära ut! Körde ändå till Västerås och tillbaka med honom och klarade provet på en och samma dag! :) be om att få honom som lärare!

Susanne N gillar detta
CHRIS F
Skrev om Gabriels Trafikskola

Så nöjd med min trafiklärare!!! Susanne från Gabriels trafikskola i Jakobsberg var helt fanatiskt, så bra på att lära ut och en väldigt snäll och trevlig människa. Jag rekommenderar verkligen henne. Hon hjälpte mig att ta körkortet.

Susanne L och CHRIS F gillar detta
ABLA S
Skrev om Gabriels Trafikskola

Så nöjd med trafikskolan! Susanne var min lärare och hon är bäst, jätteduktig och angagerade, hon hjälpte mig väldigt mycket för att klara min uppkörning. Tack så mycket!

JAMES L
Skrev om Gabriels Trafikskola

Brilliant school with a great lesson plan and friendly environment to learn in. Susanne was amazing - highly recommend.

Elin R
Skrev om Gabriels Trafikskola

Är så nöjd med denna trafikskola, alltid fått snabb och bra hjälp. Min lärare var Susanne och tack vare henne klarade jag både teori och uppkörning på första försöket! Så nöjd med all hjälp, hade rekommenderat denna körskola till alla.

ASEF S
Skrev om Gabriels Trafikskola

Bästa trafikskolan. Jag har lärt mig massor av grejer av Fredrik och Susanne. Dem är fantastiska lärare och ärliga. De är verkligen jätte bra och vill att man ska lyckas med uppkörningen. Tack så mycket för all hjälp!

Sara Erika S
Skrev om Gabriels Trafikskola

G för f r r r. R r r. R r r r. T r t r. T r r ttt

SABINA B
Skrev om Gabriels Trafikskola

Körkort efter 12 lektioner! Proffsiga, engagerade & tillmötesgående. De vill att du skall lyckas med körkortet & att det ska gå smidigt. Otroligt prisvärt dessutom 🙏🏽

HIMANSHU A
Skrev om Gabriels Trafikskola

I cleared my theory and practical exam in one shot through Gabriel's. Susanne was my teacher the whole time and it was fantastic to be with her. She is a very good coach with a lot of experience. I feel i have learnt a life long skill with the best person. I highly recommend this place.

EMELIE E
Skrev om Gabriels Trafikskola

Jag hade aldrig kört bil innan jag kom till Gabriels Trafikskola, men tack vare dem har jag nu mitt körkort! Stort tack framförallt till Susanne som peppade mig och fick mig att tro på mig själv, utan henne tror jag inte att det hade gått. Kan starkt rekommendera Gabriels!

Ida S
Skrev om Gabriels Trafikskola

Helt klart BÄST!!! Gabriels Trafikskola har i min mening ett oerhört bra bemötande och väldigt bra lärare! Jag hade förmånen att få köra med Susanne - hon är ärlig, stöttande, pedagogisk och väldigt bra på att lära ut! Utan Susanne hade jag nog inte fått de goda nyheterna idag (BOKSTAVLIGEN, Susanne vet vad jag menar haha!). Fick även äran att köra med Fredrik och Lisa (en lektion vardera) - även dessa lärare fick jag ett väldigt bra intryck från! Innan jag körde med Gabriels och Susanne körde jag med en annan skola...

AYDIN A
Skrev om Gabriels Trafikskola

Välj en annan trafikskola. Gabriels Trafikskola är som att singla slant, antingen går det OK, eller så blir det massa krångel och mycket tid och pengar i sjön. Allt kommer funka fint tills det blir dags att ta körkort, då kommer de vägra boka en tid för uppkörning om du inte köper fler lektioner, för de vet att så fort du får körkortet kommer de aldrig se dig igen. Det är även många sent inställda lektioner. Välj en annan, mer seriös skola. I mitt fall lovade de mig att om man köper det stora (och dyraste) paketet och...

VIKTORIA A
Skrev om Gabriels Trafikskola

Är väldigt glad att jag valde Gabriels Trafikskola i Jakobsberg. Susanne är väldens bästa lärare! Skulle rekomendera henne 100ggr om. Klarade min teori och uppkörning på första försöket.

Carina A
Skrev om Gabriels Trafikskola

Jag körde mycket privat och köpte paket med 5 lektioner i två omgångar. Väldigt duktiga lärare som gav superbra tips och feedback. Jag kände mig stärkt och peppad efter varje lektion. De gjorde det möjligt för mig att klara kortet på första försöket. Tack så mycket!!! Ett speciellt tack till Fredrik <3

Patrik T
Skrev om Gabriels Trafikskola

Deras mediumpaket för körkort som innehåller 14 lektioner, bil till uppkörningen, risk ettan och tvåan och teoriprov. Det bästa med körskolan var min lärare som lät mig ta snabba steg genom utbildningen och alltid var lugn och sansad när vi var ute och körde. Mina förväntningar var väldigt höga från början eftersom jag sökte mig dit på rekommendation. De förväntningarna slog dem med råge.

John Michael R
Skrev om Gabriels Trafikskola

Jag tog körlektioner för automatkörkort. Fick bra vägledning för att bli medveten om brister i min körning tills jag kände mig säker i min körning. Mycket bra och trevlig personal på företaget. Jag är väldigt nöjd med Gabriels trafikskola.

Caroline L
Skrev om Gabriels Trafikskola

Jag köpte 11 körlektioner vilket som va lite dyra men då man fick köra i 55 minuter så va det helt klart värt det. Jag blev väldigt trevligt bemött av alla, även om dem inte hade kört med mig i bil. Som helhet skulle jag helt klart rekommendera dem till andra.

Lava E
Skrev om Gabriels Trafikskola

Köpte 19 lektioner. Först ett paket på 14 och sedan 5 extra. Jag blev bemött på det bästa möjliga sätt och alla var otroligt trevliga och hjälpsamma med allt jag frågade om. Jag var till en början väldigt nervös innan jag skulle påbörja min första lektion för ville verkligen ha en bra lärare som kunde göra mig trygg och lugn. När jag fick min lärare kunde jag inte vara mer än nöjd. Allt var otroligt trevligt och kände mig trygg direkt. Jag fick hjälp med att boka nya lektioner och teoriprov vilket var till stor hjälp....

Alexandra Z
Skrev om Gabriels Trafikskola

Jag ringde och bad om 10 körlektioner under två veckors tid. Trots mycket bokat lyckades dom fixa körlektionerna och jag klarade uppkörningen och hade ett körkort två veckor senare. Lisa var världens bästa körlärare, pedagogisk och gav många tips! Receptionen var alltid trevlig och gav mycket information och lyckades boka en uppkörning & skrivtid åt mig trots så kort varsel. Kan verkligen rekommendera Gabriels Trafikskola!

Noah R
Skrev om Gabriels Trafikskola

Hadde aldrig kört förut, köpte en intensivkurs på 15 lektioner, men la till ungefär 7 lektioner extra på det, tog körkortet efter 2 månader. Helt klart en av dom bästa besluten jag har tagit är att köra på Gabriels trafikskola, kör med Susanne och ni kommer garanterat ta erat körkort inom snar framtid oavsett om ni har kört bil innan eller inte, hon är tydlig, lärorik, och är bekväm och ha som lärare

Jonny O
Skrev om Gabriels Trafikskola

Trevlig personal men det är ganska dyrt.

Eli M
Skrev om Gabriels Trafikskola

Bra skola, lite dyrt men värt, trevliga lärare.

Noor A
Skrev om Gabriels Trafikskola

Bästa trafikskolan !!! Bra bemötande av alla där i trafikskolan samt kände jag mig super nöjd!!

Alina O
Skrev om Gabriels Trafikskola

Super professionellt bemötande, Stort tack till min Lärare Susann hon är en guldstjärna. Så himla duktig på att lära ut i detalj om hur man ska titta i speglar, trafikregler osv.. Har aldrig träffat på en så grym lärare som hon och har varit på olika trafikskolor innan jag kom till Gabriels trafikskola i Jakobsberg. Marie i receptionen är supertrevlig och hjälpte mig att hitta tider för körlektioner så att jag han köra mycket innan min uppkörning. Stort tack till henne för hjälpen också.

Nicolas M
Skrev om Gabriels Trafikskola

Mycket bra i kommunikation och upplevelse.

Helena M
Skrev om Gabriels Trafikskola

Jag tycker att Gabriels trafikskola hjälpt mig med att ta mitt körkort snabbt och tryggt. Tack för att ni finns! Rekommenderas starkt

Tomas L

bra lärare.

Tobias W
Skrev om Gabriels Trafikskola

Jag övningskörde privat i ett halv år och var nästan redo för uppkörning, jag köpte 1 lektion för att se hur "duktig" jag var och jag fick en preliminär uppkörning direkt efter. Jag tog 5 lektioner för att lära mig det sista och att för att få en godkännande för att få uppkörnings tiden. Personalen är jätte trevlig och min handledare var jätte trevlig och kunnig på att lära ut. Klarade allt ihopa på första försöket.

Emil J
Skrev om Gabriels Trafikskola

Helt ok trafikskola, dock så var min lärare väldigt bra 10/10 till henne.

Alexandra Sofie N
Skrev om Gabriels Trafikskola

Jag hittade Gabriels Trafikskola Östermalm av en slump och jag är så glad att jag valde att köpa trafiklektioner där. Jag har kört med Robert som är en väldigt lugn, pedagogisk och vänlig lärare. Som elev på trafikskolan känner man sig sedd och hörd och bemötandet är oerhört varmt och välkomnande. Man är i trygga och kompetenta händer från början till slut. De är tydliga i att kommunicera hur processen går till, samt även generellt snabba att svara på mail/i telefon. De har överträffat alla mina förväntningar och jag upplever att de är mycket bättre än sina konkurrenter.