Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Gabriels Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Gabriels Trafikskola

Riddarplatsen 2, 177 30 Järfälla — Visa karta

Gabriels Trafikskola finner du i Jakobsberg norr om Stockholm samt på Östermalm i centrala Stockholm. Våra centrala lägen gör Gabriels Trafikskola till ett naturligt val för dig som vill ta körkort i Stockholm!

Vi erbjuder skräddarsydd utbildning för B-körkort efter dina behov. Oavsett om du har erfarenhet sedan tidigare eller vill ta dina första styrtag hos oss kan vi erbjuda dig en flexibel lösning som du känner dig trygg med. Vi har både intensivkurser för att ta körkortet snabbt eller startpaket där man kan ta det i sin egen takt. Teoriutbildningen Riskettan samt handledarutbildning kan du också gå hos oss.

Vårt mål är att du ska bli bekväm med bilen och trafiken. Oavsett om ditt mål är att köra familjen, åka på bilsemester genom Europa eller köra i jobbet vill vi att du ska känna dig säker och trygg när du väl har körkortet i handen!

Välkomna!

Läs vad 92 kunder tycker om Gabriels Trafikskola

• Emmy A
    Emmy A skrev om Gabriels Trafikskola
    De var flexibla, jag panikbokade övningskörningslektionen dagen innan men det gick bra. Lugna, avslappade och tydliga instruktörer. Köra bil är stressigt som det är så man behöver inte ha nån inne i bilen som bidrar till det. Er dator tog 10min att starta upp och anmäla att man var där
  • Maliwan S
    Maliwan S skrev om Gabriels Trafikskola
    Gott bemötande, trevligt personalen och grymt körlärare. Har tagit körlektion med Saber som är grymt lärare. Jag rekommenderar Gabriels Trafikskolan. Tack för körkortet!!!!
    2017-01-27 Gabriels Trafikskola svarar Maliwan S
    Tack själv, det va roligt att jobba med dig. Lycka till med allt annat i livet.
  • Marcus Å
    Marcus Å skrev om Gabriels Trafikskola
    Otroligt trevligt bemötande. Tack för körkortet!
    2017-02-13 Gabriels Trafikskola svarar Marcus Å
    Tack själv Marcus! Kör försiktigt!
  • Cassandra S
    Cassandra S skrev om Gabriels Trafikskola
    Har tagit lektioner med Saber som hjälpt mig grymt mycket. Det har varit en fröjd att övningsköra med honom.
    2017-02-13 Gabriels Trafikskola svarar Cassandra S
    Hej Cassandra! Ja Saber är en klippa. Ha det bäst!
    Maliwan S gillar detta
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Gabriels Trafikskola
    Tog precis mitt körkort via Gabriels trafikskola.
    Hade innan kört lite sporadiskt med morsan men aldrig kommit i mål. Jag tycker Gabriel trafikskola är seriös och bra. Körläraren Saber höll allting seriöst men endå på ett motiverande sätt. Jag rekommenderar Gabriels trafikskola.
    2017-01-19 Gabriels Trafikskola svarar Sebastian J
    Ett stort grattis Sebastian till körkortet! Kör försiktigt!
  • Ibbe E
    Ibbe E skrev om Gabriels Trafikskola
    Trevlig personal och duktig lärare!
    2017-01-19 Gabriels Trafikskola svarar Ibbe E
    Tack Ibbe för din recension. Ha en bra dag!
  • Anca Manuela L
    Anca Manuela L skrev om Gabriels Trafikskola
    Hej
    Jag har lärt mig köra bil på riktigt 😊 Jag fick hjälp av proffsiga lärare och väldigt trevligt personal. Jag tacka väldigt mycket för er seriositet och alt som ni har gjort för att jag få körkortet.
    Tusen tack 😊
    2017-01-19 Gabriels Trafikskola svarar Anca Manuela L
    Hej Anca! Det är sådana här rekommendationer som värmer våra hjärtan. Tack så mycket Anca och kör försiktigt!
  • Erik A
    Erik A skrev om Gabriels Trafikskola
    Det var jätte lärorikt och många bra lärare fanns det!
    2017-01-19 Gabriels Trafikskola svarar Erik A
    Härligt att du upplevde så Erik! Ha en bra dag :)
  • Tazhan A
    Tazhan A skrev om Gabriels Trafikskola
    Härmed vill jag tacka alla som jobbar på Gabriels trafikskola är jättenöjd bra lärare rekommenderar för de som inte har tagit körkortet något som ni kan satsa på själv är jag väldigt glad fick godkänt på första gången jag var så glad tack
    2017-01-17 Gabriels Trafikskola svarar Tazhan A
    Tack själv Tazhan och grattis till ditt körkort!
  • Carole D
    Carole D skrev om Gabriels Trafikskola
    Snälla,hjälpsamma och jätte duktiga trafiklärare. Fick lära mig mycket. Rekommenderar alla
    2017-01-17 Gabriels Trafikskola svarar Carole D
    Hej Carole! Tack för att du tycker det. Kör försiktigt :)
  • Hilda Q
    Hilda Q skrev om Gabriels Trafikskola
    Bästa trafikskolan ever! Lika taggad varje gång jag kommer hit. Man kan även spela Playstation medans man väntar. Hehe ja det är ju supert. Choklad, frukt och kaffe på plats. Och lärarna är duktiga och stresståliga. Rekommenderar starkt till alla.
    2017-01-17 Gabriels Trafikskola svarar Hilda Q
    Hej Hilda och roligt att du tycker vi är bra. Du kan komma och spela spel när du vill :)
  • سندس ص
    سندس ص skrev om Gabriels Trafikskola
    Rekommenderar till 100%. Dem är bäst. Lägger mycket tid på eleverna. Och stressar aldrig. Så bäst!
    2017-01-17 Gabriels Trafikskola svarar سندس ص
    Tack för din rekommendation. Det betyder mycket för oss!
  • Edith A
    Edith A skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag vill bara säga tack för all hjälp med körkortet!
    2017-01-17 Gabriels Trafikskola svarar Edith A
    Tack själv Edith! Ha en bra dag!
  • Pia M
    Pia M skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag rekommenderar med glädje denna trafikskola som hjälpte mig att få mitt efterlängtade körkort. Trevlig personal och roliga bilar att köra😄
    2016-12-27 Gabriels Trafikskola svarar Pia M
    Tack för din rekommendation Pia! Ha en bra dag!
  • Allan J
    Allan J skrev om Gabriels Trafikskola
    Min tid hos Gabriels gick väldigt fort vilket är ett kvitto på att allting gick superbra. Människorna på företaget visar ett stort engagemang och inte minst min lärare som var otroligt pedagogiskt skicklig. Tack!
    2016-12-27 Gabriels Trafikskola svarar Allan J
    Tack så mycket för dina fina ord och ett stort grattis till körkortet!
  • Robin S
    Robin S skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är super tacksam för all hjälp! Johan och Marie tak tack!!
    2016-12-27 Gabriels Trafikskola svarar Robin S
    Tack själv Robin och grattis till körkortet!
  • Tarjei S
    Tarjei S skrev om Gabriels Trafikskola
    För mig har det varit jättebra på Gabriels.
    Duktiga lärare! God jul!
    2016-12-27 Gabriels Trafikskola svarar Tarjei S
    Tack Tarjei och god jul och god fortsättning på dig :)
  • Leen C
    Leen C skrev om Gabriels Trafikskola
    Tack så hemskt mycket för all hjälp och allt stöd! Ni är världens bästa trafikskola.
    Väldigt nöjd 😀
    2016-12-27 Gabriels Trafikskola svarar Leen C
    Tack Leen och grattis till körkortet!
  • Elias G
    Elias G skrev om Gabriels Trafikskola
    Otroligt bra trafikskola och väldigt hjälpsam personal. De var till stor hjälp för mig jämfört med andra trafikskolor och hjälpte mig att lära mig att köra rätt och lära mig rätt trafikregler
    2016-12-15 Gabriels Trafikskola svarar Elias G
    Hej Elias! Tack för din fina rekommendation och ett stort grattis till körkortet :) God jul!
  • Samira K
    Samira K skrev om Gabriels Trafikskola
    Väldigt nöjd!! De hjälpte mig till körkortet på ett verkligen pedagogiskt och kunnigt sätt med massa tålamod!! Är väldigt tacksam.
    2016-12-15 Gabriels Trafikskola svarar Samira K
    Vad roligt Samira! Vi är tacksamma för dina ord. God jul!
  • Stefan Å
    Stefan Å skrev om Gabriels Trafikskola
    Grym körskola, de vet exakt hur man ska lägga upp körning för att lära sig på bästa sätt. Bara plus
    2016-12-02 Gabriels Trafikskola svarar Stefan Å
    Tack Stefan och grattis till körkortet!
  • Christian S
    Christian S skrev om Gabriels Trafikskola
    Super trevlig personal med duktiga lärare, såg att dem även ska öppna i sthlm city så kan varmt rekommendera Gabriels om man bor centralt!
    2016-12-02 Gabriels Trafikskola svarar Christian S
    Tack Christian! Japp nu öppnar vi även i city! Kör försiktigt :)
  • Johanna
    Johanna skrev om Gabriels Trafikskola
    Tack snälla för det fina bemötandet och hjälpen mot ett körkort!
    2016-12-02 Gabriels Trafikskola svarar Johanna
    Tack själv Johanna och kör försiktigt där ute!
  • Danielle W
    Danielle W skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag rekommenderar verkligen Gabriels Trafikskola! De är jätte hjälpsamma. Tack till Niklas som instruerade mig på engelska!
    2016-11-24 Gabriels Trafikskola svarar Danielle W
    Hej Danielle! Tack för din fina recension. Niklas är en klippa! Kör försiktigt :)
  • Avin N
    Avin N skrev om Gabriels Trafikskola
    Personalerna är väldigt hjälpsamma!
    2016-11-14 Gabriels Trafikskola svarar Avin N
    Tack Avin, vi gör vårt bästa!

Grattis till körkortet :)
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med helheten av trafikskolan. Jag köpte ett paket på 10 lektioner och tycker systemet var fördelaktigt då man själv kunde styra sin bokning. Jag hade även en bra lärare som jag kom överens med och som hjälpte mig mot min väg mot körkort. Ett minus jag har är att lektionen för motorväg var sist ut och bara dagar innan min uppkörning. Detta behövdes en genomgång på tidigare då det handlar mycket om känslan av farten på påfart och avfart, vilket jag ser en tydlig brist på i trafiken. Då många är för långsamma upp och anpassar inte farten tillräckligt bra. Men som helhet är jag väldigt nöjd med garbriels och det bemötande jag fick.
    2016-11-14 Gabriels Trafikskola svarar Amanda P
    Hej Amanda! Vi blir jätte glada att du är nöjd med oss på Gabriels Trafikskola & ett stort grattis igen till körkortet. Vi uppskattar mycket också din konstruktiva feedback angående motorvägskörningen & det är då vi som trafikskola kan utvecklas. Du ska veta att vi lyssnar på dig och vi kommer att diskutera detta på vårt nästa personalmöte.

Grattis igen till körkortet & kör försiktigt, det är verkligen halt ute :)
  • Tejun Markus L
    Tejun Markus L skrev om Gabriels Trafikskola
    Grym lärare = grym trafikskola = körkort!
    2016-11-11 Gabriels Trafikskola svarar Tejun Markus L
    = grym elev :) Stort grattis till körkortet!
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Gabriels Trafikskola
    Riktigt trevlig och kompetent personal! Jag trivdes väldigt bra och skulle varmt rekommendera Gabriels Trafikskola till andra.
    2016-11-11 Gabriels Trafikskola svarar Camilla G
    Tack Camilla, vad glada vi blir! Kör försiktigt där ute!
  • Dima R
    Dima R skrev om Gabriels Trafikskola
    Yätte bra
    Jag fick ha körkort .
    Alla som arbetar i Gabrielaskola är snälla .
    Ni har stora erfarenhet .
    Tack så mycket
    2016-11-11 Gabriels Trafikskola svarar Dima R
    Tack själv Dima!

Kör försiktigt :)
  • Hevar
    Hevar skrev om Gabriels Trafikskola
    En trafikskola med oerhört bra service, helt enkelt. Väldigt bra bemötande av alla som jobbar där.

Min lärare Niklas var riktigt hjälpsam, lärorik och var så social under körningarna att det kändes som att man körde runt med en kompis istället för en lärare. Han är guld värd, och det är tack vare honom som jag tog körkort på första försöket.

Rekommenderar starkt Gabriels! :)
    2016-10-06 Gabriels Trafikskola svarar Hevar
    Hej Hevar!
    Tack så mycket för dina ord! Niklas är en klippa vi vet!

Kör försiktigt och ha det bäst!
  • Zina S
    Zina S skrev om Gabriels Trafikskola
    Körde med Gabriels i tre veckors period med grundläggande kunskaper innan. Tog körkortet på första försöket!! Extra mycket tack till Saber som var pedagogisk och tålmodig! Tack alla andra på Gabriels! Super nöjd! 10/10
    2016-10-05 Gabriels Trafikskola svarar Zina S
    Hej Zina!

Tack för dina fina ord och grattis igen till körkortet!
  • Linda M
    Linda M skrev om Gabriels Trafikskola
    Riktigt bra service och bra pedagogiska lärare! Jag är riktigt nöjd med min tid hos Gabriels, jag fixade körkortet på 10 körlektioner. Jag fick köra nya fina Volvobilar =)
  • Prince Samuel M
    Prince Samuel M skrev om Gabriels Trafikskola
    Niklas på trafikskolan en väldigt social och lärorik lärare, all kredit till honom.

Tog två lektioner med honom, mer lärorikt än de fem lektionerna jag tog på en annan skola.

Extremt bra tips och väldigt tryggt att ha honom på passagerarsätet.
    2016-09-15 Gabriels Trafikskola svarar Prince Samuel M
    Tack Prince för dina ord. Vi ska skicka vidare detta till Niklas så kommer han bli glad. Ha en bra dag!
    Prince Samuel M gillar detta
  • Elin J
    Elin J skrev om Gabriels Trafikskola
    Trevliga pedagogiska lärare. Hade kört bil i mer än 1 år innan jag började ta lektioner och det ända jag ansåg jag lärde mig var motorbromsning och att kolla i speglar ordentligt. För detta tog jag 10 lektioner enligt deras rekommendationer. För många lektioner tyckte jag.
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Elin J
    Hej Elin! Tack för att du gillade våra pedagogiska lärare. Tråkigt att du ansök att du tog fler körlektioner än nödvändigt, du är mer än välkommen in till oss för att diskutera varför du kände så. Ha en trevlig dag :)
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Gabriels Trafikskola
    Bra och tålmodiga lärare som verkligen hjälpte mig att lära mig grunderna i min takt.
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Amanda S
    Hej Amanda! Det var ett nöje att arbeta med dig. Kör försiktigt där ute :)
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Gabriels Trafikskola
    Kan inte vara mer nöjd med Gabriels Trafikskola! Man får verkligen det man betalar för.

Min lärare var väldigt trevlig och anpassade sig beroende på mina behov.

Jag trodde att lektionerna skulle vara tråkiga men det kändes som att man var ute och körde med en kompis, receptionen var också väldigt trevlig och man fick all hjälp man behövde när det var något man undrade över.
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Andreas J
    Hej Andreas! Vad glada vi blir över dina fina ord! Ha en jätte trevlig dag och kör försiktigt :)
  • Natalja D
    Natalja D skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är nöjd med allt, jätteduktiga instruktörer med stort tålamod. Jag är mycket tacksam för alla hjälp som jag fick under min kurs.
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Natalja D
    Hej Natalja! Tack själv Natalja & tack för dina fina ord. Ha en trevlig dag!
  • William S
    William S skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag gick deras intensivkurser och lärde mig allt jag behövde på bara 2 månader. Idag kör jag bil till jobbet varje dag och även på jobbet. Jag hade ingen jag kunde köra med hemma så Gabriels fixade allt och jag klarade uppkörningen och provet på första försöket!

Kan starkt rekommendera Gabriels!
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar William S
    Hej William! Tack för dina fina ord, det värmer för oss. Kör försiktigt!
  • Sofieh G
    Sofieh G skrev om Gabriels Trafikskola
    Givande och lärorik utbildning upplevde jag vilket hjälpte mig att lyckas direkt efter körningar.
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Sofieh G
    Hej Sofieh! Tack för din recension & ha en trevlig dag!
  • Maria T
    Maria T skrev om Gabriels Trafikskola
    Toppenbra på alla sätt och vis!
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Maria T
    Hej Maria! Du är toppen! Tack för dina fina ord :)
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Gabriels Trafikskola
    Super nöjd med trafikskolan och framförallt med läraren Fredrik som var toppen☺😊
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Jessica S
    Hej Jessica! Härligt att du var nöjd med Fredrik, han är en klippa :)
  • Felicia L
    Felicia L skrev om Gabriels Trafikskola
    Riktigt bra bemötande av alla som jobbar på Gabriels Trafikskola, ett väldigt positivt och motiverande miljö vilket jag tycker är viktigt att ha när man har bestämt sig att ta körkort! Det är även tack vare min körskolelärare Niklas som puschade mig framförallt men i allmänheten så är alla väldigt trevliga, alla säger hej och har ett leende på läpparna!
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Felicia L
    Hej Felicia! Tack för dina fina ord och för all feedback! Vi försöker verkligen skapa en så bra utbildning det bara går för er elever. Tack igen och kör försiktigt!
  • Pia B
    Pia B skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket bra! Rekommenderas varmt!
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Pia B
    Tack Pia! Ha en trevlig dag & kör försiktigt!
  • Carl S
    Carl S skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag är i fullgång att ta körkort med Gabriels Trafikskola och är hittills supernöjd! Här lär man sig verkligen allt från grunden. Jag har kört med två olika lärare och båda är verkligen professionella och pedagogiska - man känner sig trygg bakom ratten tillsammans med dem! Snart uppkörning!
    2016-08-17 Gabriels Trafikskola svarar Carl S
    Tack Carl för dina fina ord! Det var ett nöje att arbeta med dig :)
  • Odd O
    Odd O skrev om Gabriels Trafikskola
    Som 93-åring och nykommen till Sverge efter 40 år av frånvaro ville jag uppdatera mig på trafikreglerna. Handböckerna var förträffliga, men läraren var lite svag och mer van vid ungdomar, som utgjorde majoriteten av eleverna
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Odd O
    Hej Odd,

Det var ett nöje att jobba med dig. Tråkigt att du upplevde som att läraren är mer van med ungdomar. Vi tar emot feedbacken & ska prata om det i vårt nästa möte.

Gabriels Trafiskola
  • Khadija K
    Khadija K skrev om Gabriels Trafikskola
    Seriösa, engagerade och trevliga ärare.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Khadija K
    Hej Khadija,

Tack för dina ord. Kör försiktigt :)

Gabriels Trafiskola
  • Markku M
    Markku M skrev om Gabriels Trafikskola
    Mycket kunniga och engagerade lärare. Samma gäller all personal.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Markku M
    Hej Markku,

Det var jätte roligt att jobba med dig. Glädjen du hade när du tog körkortet var fantastisk!

Kör försiktigt!
  • Elena E
    Elena E skrev om Gabriels Trafikskola
    Positiv upplevelse, mycket nöjd med min lärare Fredrik. Pedagogisk, rolig och noggran.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Elena E
    Hej Eina,

Fredrik är en klippa, roligt att du blev nöjd med honom som lärare.

• Sandra S
    Sandra S skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag har övningskört i 6 år. Min man jobbar som brandman och min pappa som polis. Så jag har fått bra hjälp. Men ni tyckte att jag behövde minst 10 körlektioner för att finslipa lite. Medans andra körskolor tycker att jag egentligen bara kan köra upp. Det kändes väldigt olustigt och att ni bara är intresserade utav att ta mina pengar.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Sandra S
    Hej Sandra,

Gabriels Trafikskola är intresserade av en sak & bara en sak: att ge en körkortsutbildning i världsklass som inte bara ger körkortet utan säkra & trygga förare med ett körkort. Våra rekommendationer är alltid ärliga & baserade på körlektionen du gjorde hos oss. Att din man jobbar som brandman & pappa som polis har absolut ingenting med din körning att göra.

Vi tycker dock det är tråkigt att du upplevde det som som du gjorde hos oss & önskar att du idag har körkortet.

Vänligen,
  • Rose R
    Rose R skrev om Gabriels Trafikskola
    Jag tycker att Gabriels trafikskola är bäst.
    Den hjälpte mig att få körkortet.
    2016-05-13 Gabriels Trafikskola svarar Rose R
    Hej Rose,

Tack för dina fina orde :)

Vänligen,

Riddarplatsen 2, 177 30 Järfälla