Galjonbil AB

Gröndalsvägen 48, 117 68 Stockholm — Visa karta

I 41 år har Galjonbils verkstad mött sina kunder öppet och ärligt. Vi kontrollerar din bil noggrant utan kostnad.
Du får ett fast pris innan vi utför jobbet. En bilreperation/bilservice utan bekymmer för negativa överraskningar.
Då stort fokus är att skapa långsiktiga kundrelationer.

Våra bilmekaniker har erfarenhet och servicekänsla av hög kvalité.
Vi hjälper även till med akuta situationer.

Vi utför ;
Reparationer,Service,Diagnostik,Bilvård,
Däck & Förvaring,Fyrhjuls-framvagnsinställning,Elektronik.

Läs vad 32 kunder tycker om Galjonbil AB

• Peder S skrev om Galjonbil AB
    Besökte Galjonbil idag med ett akut ärende. Fick ett väldigt trevligt bemötande, snabb hjälp och dessutom ett väldigt överkomligt pris! Stort tack för det! Läs mer
  • Anna B skrev om Galjonbil AB
    Flexibla, snabba, proffsiga och så himla trevliga ; ) Läs mer
  • Mats E skrev om Galjonbil AB
    Mycket bra utfört arbete och trevligt bemötande. Läs mer
  • Boris L skrev om Galjonbil AB
    Bra och snabb service. Alltid. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Marija V skrev om Galjonbil AB
    Ett seriöst företag som utför sitt arbete väl och håller det de lovar. Är kund hos de länge och är jätte nöjd. Läs mer
  • Roland V skrev om Galjonbil AB
    Jag är mycket nöjd med utfört arbete och bemötande vid reparationen av min bil. Läs mer
  • Fredrik   skrev om Galjonbil AB
    Har alltid blivit bemött väldigt bra där!
    Dom har alltid ställt upp med kort varsel och aldrig några problem.
    Rekommenderas Läs mer
  • Costantin M skrev om Galjonbil AB
    Jag recommentera Galjionsbil som en bra bilverkstad
    N Läs mer
  • Per B skrev om Galjonbil AB
    Fyllde på AC vätska. Snabbt smidigt och bra pris. Läs mer
  • MORTEN M skrev om Galjonbil AB
    Bra och snabb service. De löste mina bilproblem där tidigare mekaniker misslyckades Läs mer
  • Björn L skrev om Galjonbil AB
    Gör alltid ett bra jobb. Björn Läs mer
  • Ulf L skrev om Galjonbil AB
    Det är alltid bra service och trevligt bemötande. När jag ringer och ber om hjälp så har de oftast tid samma veckatt. Läs mer
  • Mona J skrev om Galjonbil AB
    Jag får alltid bra hjälp från Galjonbil! Med en gammal bil behöver man en verkstad som kan hjälpa med kort varsel och som kan tänka bra lösningar på felen. Hjälpen därifrån känns ärligt och uppriktigt och till bra pris. Läs mer
  • Simo T skrev om Galjonbil AB
    Bra service till rätt pris. Svarar kunnigt på eventuella frågor. Läs mer
  • Eva L skrev om Galjonbil AB
    Väldigt bra service och bemötande! Ger mina allra bästa rekommendationer! // Eva Läs mer
  • Lena L skrev om Galjonbil AB
    Jag är mycket nöjd med Galjonbils service och kunnande. Man får god personlig kontakt med reparatören och ett snabbt agerande för att hjälpa till med reparationen. Jag rekommenderar verkligen denna verkstad. Mvh Lena Lind Läs mer
  • Pia M skrev om Galjonbil AB
    Jag har gjort service, bytt kamrem mm. Det har varit lätt att få tid, det går snabbt och jag tror priset är bra. Ägaren och hans son är trevliga och ger ett gott bemötande./Pia Läs mer
  • Mikael J skrev om Galjonbil AB
    -Galjon bil har hjälpt mig flera går med däck byte och nu kamremsbyte. Alltid har jag blivit bemött bra och smidigt. Tänkte definitivt använda mig av dom nästa gång. Läs mer
  • Jan T skrev om Galjonbil AB
    Mycket trevliga och hjälpsamma, har återkommande anlitat dem. Läs mer
  • Per H skrev om Galjonbil AB
    Bra priser och inga obehagliga överraskningar. Läs mer
  • Karin S skrev om Galjonbil AB
    Galjonbil är kunniga, trevliga och pålitliga. Läs mer
  • Jan A skrev om Galjonbil AB
    Rekommenderas för flexibilitet och servicenivå. Läs mer
  • Leif S skrev om Galjonbil AB
    Galjonbil ger mig snabb service med glimten i ögat i sin enkla lilla verkstad med kunnande och förståelse för att hålla kostnaderna nere och med återkoppling via sms eller telefon vad som gäller min gamla bil. L Läs mer
  • Jonathan U skrev om Galjonbil AB
    Kund sedan flera år. Alltid trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • hasse k skrev om Galjonbil AB
    väldigt proffsiga gillar deras humor och humana priser Läs mer
  • Reynaldo skrev om Galjonbil AB
    Riktigt trevlig och hjälpsam personal! Skulle byta en lambdasond och det gick på 30 minuter. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Faliang J skrev om Galjonbil AB
    Galjonbil har hjälpt mig alltid. Jag kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • Goran skrev om Galjonbil AB
    Snabb och bra service. Kunnig och trevlig personal. Bara att rekommendera. Läs mer
  • Daniel G skrev om Galjonbil AB
    Jag kan varmt rekommendera Galjonbil till alla. Dom har hjälpt mig massor. Gör alltid utmärkt jobb utan några konstigheter. Bra prisklass samt mycket vänliga. Läs mer
  • Tomas T skrev om Galjonbil AB
    Alltid ett vänligt och hjälpsamt bemötande både vid inplanerade jobb som vid akuta hjälp åtgärder. Förståliga förslag till reparationer och reservdelsbyten. Håller utlovade leveranstider och gör genomgående bra jobb. Rekommenderas. Läs mer
  • Christina N skrev om Galjonbil AB
    Jag har anlitat Galjonbil i flera år. De gör ett bra arbete, är alltid tillgängliga med vänligt bemötande och jag känner att de finns till för mig som kund. Anlitar dem för service, akuta problem, hjulbyte och förvaring säsongsvis samt att de även hjälpt mig med ett utmärkt bilköp. Jag är mer än nöjd med Galjonbil. Läs mer
  • Johnny P skrev om Galjonbil AB
    Mycket snabb och trevlig service. Rekommenderas starkt. Läs mer