Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Galways Irish Pub & Restaurang

Galways Irish Pub & Restaurang

Kungsgatan 24, 111 35 Stockholm — Visa karta

Norra Agnegatan 39, 11229, STOCKHOLM
Tabbouli Kungsholmen
Yvonne A:
God mat men jag tycker avsmakningsmeny 1 var lite dyr, 315 kr/person. Ca 250kr/person hade varit ett rimligare pris.

Restauranger nära Galways Irish Pub & Restaurang:

Regeringsgatan 70, Stockholm
Louise I:
Väldigt god mat! Vi beställde avsmakningsmenyn och man blev rejält mätt. Goda smaker och mysig miljö.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Linda V:
God mat men okunnig och överlägsen servisperson. Fel meny två gånger.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Mia L:
En jättebra lunchrestaurang, alltid god mat, fräsch salladsbuffé och trevlig personal.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Sanna E:
Bra service, god mat! Snabb betjäning trots att vi var lite röriga med olika ankomsttider!

Läs vad 1 kund tycker om Galways Irish Pub & Restaurang

• Peter
    Peter skrev om Galways Irish Pub & Restaurang
    Tycker att detta är en av de bästa av PUBar i Stockholms city. Alltid trevlig personal. Maten är OK.....kanske lite onödigt stor Meny. Läget är det ju inget fel på. Biran är vad man kan förvänta sig.

Kungsgatan 24, 111 35 Stockholm