Julbord

Julbord

731 omdömen om Julbord

Sabina S
Skrev om Julbord en del av Gamla Riksarkivet

Vilken upplevelse! Tack! Vilket sillbord och lax! Det varma var för kallt men resten var super! Vilket oroligt GOTTERUM! Dock tråkigt att ingen av kockarna Christian o Niklas var på plats. Vi fick en härlig historialektion av kvinnan som serverade välkomstglöggen!👍🏻 Tack tack men kommer nog inte tillbaka pga av att inte någon av kockarna var på plats... Det var ju sagt att någon av dem skulle vara på plats. plats. Gillar ju dem och deras mat! Men julbordet var så värt priset! PS! Vi hade underbar servitris oxå! 👍🏻❤️

Anneli G
Skrev om Julbord en del av Gamla Riksarkivet

Trevlig personal och miljö. Maten var god och servicen bra. Levde helt klart upp till våra förväntningar.

Per S
Skrev om Julbord en del av Gamla Riksarkivet

Vi hade ett fantastiskt fint julbord där såväl miljö som mat och service mer än väl levde upp till våra högt ställda förväntningar - tack för det, vi kommer gärna tillbaka igen!

Bibbi H
Skrev om Julbord en del av Gamla Riksarkivet

Underbar miljö och fantastiskt god mat och bra service. Vi åt 2015 & 2016 och hela familjen längtar efter julbord 2017🎄

Anna B
Skrev om Julbord en del av Gamla Riksarkivet

Julbordet var jättefint med fina smaker. Kommer gärna igen i år.

Jan J
Skrev om Julbord en del av Gamla Riksarkivet

Tack för en trevlig kväll,allt var toppen.

Katarina W

Trevligt arrangemang med info om byggnadens historia. Mycket god mat förutom köttbullarna som var lite tråkiga. Det som drar ner poängen är att två timmars sittning är alldeles för kort tid. Det vore bättre att förlänga tiden och/eller servera kaffet i ett annat rum - det blev stressigt med kaffe och godis och det brukar vara trevligt att sitta en stund efter maten.

Nora M
Skrev om Julbord en del av Gamla Riksarkivet

Väldigt fint och härlig atmosfär. Maten var tyvärr inte riktigt i min smak eftersom nästan allt innehöll alldeles för mycket socker. Andra smaker försvann kändes det som... men dessertrumnet var en dröm, där var det riktigt bra med massa socker :) fantastiskt goda desserter! Tyvärr kändes inte julbordet värt det höga priset.

Claes B
Skrev om Julbord en del av Gamla Riksarkivet

Julbordet var bra. God mat och trevligt upplagt. Miljön är också bra.

Anders I
Skrev om Julbord en del av Gamla Riksarkivet

Det är tredje gången jag äter julbord i Gamla Riksarkivets anrika miljö. Altid lika trevlig bemötande, även om fjolårets tilltugg till välkomstchampagnen var bättre.:-). Fantastiskt uppmärksam, trevlig men ändå diskret servering och ett riktigt klassiskt julbord. Allt bra från sill till Jansson, patéer till köttbullar och så naturligtvis blodpuddingen!