Alla kategorier Kiropraktor Södermanland Eskilstuna Gamla Stans Kiropraktik och Friskvård AB

Gamla Stans Kiropraktik och Friskvård AB

Blåsippsvägen 2, 633 54 Eskilstuna — Visa karta

Tegnérgatan 37, 11161, STOCKHOLM
Idrottsskadespecialisterna City
Cesar O:
Jag gick till idrottsskadespecialisterna i förhoppning om att slippa behöva operera mitt skadade knä, efter ett halvt år kan jag idag röra p...

Läs vad 6 kunder tycker om Gamla Stans Kiropraktik och Friskvård AB

• Sung Hae P
    Sung Hae P skrev om Gamla Stans Kiropraktik och Friskvård AB
    Utan tvekan den absolut bästa kiropraktorn i Stockholm. Kompetent, omtänksam och helhetstänkande. Hela familjen har fått hjälp.
  • Philip W
    Philip W skrev om Gamla Stans Kiropraktik och Friskvård AB
    Jag har bott i Asien i flera år och fick då väldigt ont i en skuldra, som åtgärd provade jag väldigt många olika behandlingar (olika massagetekniker, akupunktur och en del andra behandlingar) utan hjälp. Sen gick jag till en kiropraktor i nästan 6 månader, första gången gick han igenom och analyserade kroppen, sen blev det behandling 2-3 besök i månaden (han ville inte "ta i för mycket" i början), jag blev omgående bättre, dessutom försvann eksem/allergi jag hade. Kiropraktorn tjatade om min hållning hela tiden, att det var den jag måste ändra. Väl hemma i Sverige märkte jag åter igen lite kännigar av samma ryggproblem (3 år efter tidigare behandling). För att förebygga och se till att smärtan inte kommer tillbaka, så går jag sen ett halvår tillbaka till Gamla Stans Kiropraktik. Det är ungefär samma behandling (som i Japan). I början 1 gång i veckan sen gradvis mindre frekvent, nu ca 1 gång i månaden. Mina problem har inte kommit tillbaka. På gamla Stans kiropraktik, "tjatar" de också om att det är viktigt med min hållning, de har bla ett Hållningsföredrag (kostnadsfritt) då och då. Jag har även fått information om olika stretchövningar som är bra för mig. Kan helt klart rekommendera dem, men man kanske måste ge det lite tid.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Gamla Stans Kiropraktik och Friskvård AB
    Jag har gått till Gamla stans Kiropraktik månadsvis sedan några år tillbaka och jag har alltid blivit bemött på ett mycket trevligt och professionellt vis. Då jag endast är utrustad med en rygg uppskattar jag att det görs en grundlig genomgång innan någon form av behandling. Inledningsvis hade jag tätare intervall mellan besöken men nu går jag dit ungefär en gång per månad och har aldrig mått bättre.
  • Kristine P
    Kristine P skrev om Gamla Stans Kiropraktik och Friskvård AB
    Håller med nedanstående. Gick dit första gången i tron att jag skulle få akut hjälp och behandling eftersom jag inte kunde gå men efter en "konsultation" i 15 min för 500 kr för att sedan boka ytterligare en ny tid fick jag gå igen. Andra gången ville de att jag skulle gå med på en behandling tre gånger i veckan under ett antal veckor. Ett pris på ca 6000 kr. De tyckte att det var bra om jag tränade. För mycket löpning var för övrigt anledningen till att jag hade ont. De bad mig även att dricka vatten. Jag var inte intresserad av att fortsätta gå dit. Fick efter att ha klagat på detta pengarna tillbaka av en urgullig receptionist. Stackars tjej som måste stå till svars för en sådan dålig service och oseriöst företag.
  • Lillan n
    Lillan n skrev om Gamla Stans Kiropraktik och Friskvård AB
    Gick dit första gången i tron att jag skulle få hjälp och behandling men icke, "konsultation" i 15 min för 500 spänn för att sedan boka ytterligare en ny tid!!! Fräckt och dåligt, alla andra kiropraktorer /naprapater jag sökt efteråt behandlar alltid vid första tillfället!
    Uselt!
  • kajsa b
    kajsa b skrev om Gamla Stans Kiropraktik och Friskvård AB
    Gick hos en kiropraktor här under en vår. Jag fick en ordentlig och grundlig undersökning av min rygg. Förväntades sedan gå tre ggr i veckan. Efter ett par månader blev det för dyrt och eftersom jag ännu inte såg något resultat slutade jag. Kan därför inte säga något om hur det hjälper men jag kände mig grundligt utredd och bra bemöt.

Blåsippsvägen 2, 633 54 Eskilstuna