Alla kategorier Tyger Stockholms län Stockholm Norrmalm Gardin-Magasinet AB

Tegnérgatan 47, 111 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Gardin-Magasinet AB

• Susanna A
    Susanna A skrev om Gardin-Magasinet AB
    Var inne i butiken och beställde gardiner hos Gardin-magasinet. Underbara tyger och supermysig butik .
    Har nu fått hjälp med uppsättning och det blev kanon. Mycket nöjd kund!! Läs mer
  • Carina O
    Carina O skrev om Gardin-Magasinet AB
    Idag fick vi våra nya gardiner uppsatta, helt underbart! Hamnade hos Gardinmagasinet efter dålig upplevelse hos mywindow (6 veckor för att få hem någon som tog mått.. ingen konsultation, dåligt bemötande). Gardinmagasinet var allt som de inte var. Kom hem till oss efter tre dagar med mängder av prover och gav en väldigt bra konsultation. Idag väldigt glada att vi gick på Marikas ideér istället för vår ursprungliga tanke, 100% bättre slutresultat till lägre kostnad:). Kunniga, snabba och VÄLDIGT bra service, rekommenderas varmt!
    P.S: Såg Anna Rs kommentar här på reco, och har svårt att se att hon varit hos samma Gardinmagasin i Sthlm som vi... Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Gardin-Magasinet AB
    Jag skulle inte rekommendera Gardinmagasinet på Tegnérgatan i Stockholm. Fick ett otroligt otrevligt bemötande i butiken idag. Har även varit inne en gång tidigare gällande ett annat uppdrag och kan inte säga att bemötandet var bättre då. Finns många andra gardinföretag som både är trevligare och duktigare. Läs mer

Tegnérgatan 47, 111 61 Stockholm