Gåvokortspecialisten.se

4.5 i betyg av av 4 omdömen
Välkommen till Gåvokortspecialisten.se!

Vi samlar alla typer av gåvokort på en och samma plats. Låt oss ge dig en snabb överblick så att du kan välja rätt kort för rätt tillfälle. Oavsett om det gäller delikatesser, kökstillbehör, textilier, prydnadsföremål eller liknande så har allt du letar efter. Vi samarbetar med en rad olika svenska kända personligheter, något som verkligen stärker gåvornas dragningskraft. Välkommen att besöka vår hemsida och läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 4 kunder tycker om Gåvokortspecialisten.se

• 2019-11-27

Annika K skrev om Gåvokortspecialisten.se
    Vi köpte julgåvo-kort med en bonusgåva. När jag skulle beställa så strulade det något i antalet. Jag fick lägga en beställning till. Och nästan direkt fick jag mail ifrån Gåvospecialisten där de undrar om jag beställt rätt. Jag svarade att det strulat lite och direkt fick jag svar om att de gjorde det till en beställning. Även leveransen var snabb. Så ja jag skulle rekommendera detta företag till andra. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tunby Fritid
    4.7 / 5 i betyg — 198 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde ett set om två stolar och bord för utomhusbruk. Dagen efter återkom dom och beklagade fel i lagersaldo och hänvisade till ett anna"
  • 2018-12-27

Karin B skrev om Gåvokortspecialisten.se
    Köpte julklappar till personalen, jättebra och smidig hantering. Läs mer
  • 2018-12-20

Petri I skrev om Gåvokortspecialisten.se
    Helt ok. Trodde dock att leveransen skulle vara lite snabbare. Men det kan ju vara posten som strular,.. Läs mer
  • Reco tipsar!
    La Villa
    4.6 / 5 i betyg — 305 omdömen
    Badge2019
    "Vi hade tidigare bokat konferensresa med La Villa och varit nöjda. Denna gång blev det några småfel som rättades till men som drog ner betyg"
  • 2018-12-20

Lovisa S skrev om Gåvokortspecialisten.se
    Köpt Mannerströms gåvokort. Fick leveransen inom utlovad tid. Var tvungen maila leverantören vid ett par tillfällen och fick då omgående svar. Väldigt service inriktat företag. Läs mer

Bästa webshopparna i Täby:

Camilla H Camilla H tycker: