Geggamoja

1 216

1 216 omdömen om Geggamoja

Anna F
Skrev om Geggamoja

Jättefina produkter, bra bemötande vid kontakt med kundtjänst (via mail i mitt fall) och snabba leveranser. Det verkade som att om man svarar på orderbekräftelsen så kommer inte mailet in i supportsystemet. Det var först när jag skrev ett nytt separat mail som jag fick en bekräftelse på att de hade fått mitt mail och skulle svara inom si och så lång tid.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Elin
Skrev om Geggamoja

Fick jättenoppriga kläder efter 2 tvättar. Efter hört av mig till kundtjänst så fick jag höra att dem kan bli de pga friktion. Jag har aldrig problem med detta med kläder från Lindex/polarn o pyret. Med andra ord så har geggamoja betydligt sämre kvalite än dem..

Jonas N
Skrev om Geggamoja

Beställde direkt från Geggamoja. De eller Budbee tappade bort paketet - båda skyller på varandra. Geggamojas kundtjänst är långsamma att svara och visar noll intresse eller engagemang för att lösa problemet. Till slut, efter mycket och långsamt mailande, skickar de om leveransen - total försening 1,5 vecka som till största del beror på deras usla hantering av situationen. Geggamoja har en del riktigt bra produkter, men man bör handla via återförsäljare i stället...

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Malin Å
Skrev om Geggamoja

Snabb leverans och fin badrock! Tyvärr är den svår att sätta på när barnet badat då det dubbla tyget ”drar sig” i ärmarna.

Monika L
Skrev om Geggamoja

Allt fungerade bra kring köp tills produkterna kom till mig. Ej testade då de är en gåva

Ann-charlotte G

jätte bra kvalitet på kläderna. min plånbok kan endast handla era kläder på rean dock, men jag är jätte nöjd.

Emilia J
Skrev om Geggamoja

Beställde regnställ på rea. Fungerade bra, ganska snabb leverans.

Monica P
Skrev om Geggamoja

Snabb leverans, fina kläder är mycket nöjd!

Sandra G
Skrev om Geggamoja

Har ej varit i kontakt med dom. Inväntar bekräftelse på retur . Svårt att uppskatta storleken på kläder.

Sonarin V
Skrev om Geggamoja

Jättenöjd! Snabb leveransen. Bra kvalitet.

Emelie S
Skrev om Geggamoja

Bra produkter med bra kvalité för barn :) solglasögonen har ett plus med band runt huvudet.

Pia K
Skrev om Geggamoja

Varor av bra kvalitet, roliga mönster och färger, bra passform för barn. Köpte denna gång fleecekläder och t-shirts på rea till alla tre barnbarnen.

Moa H
Skrev om Geggamoja

Jag köpte en baddräkt till min dotter som är 8 år. Köpet gick smidigt och baddräkten kom i brevlådan inom ett par dagar. Det var bara två minus: - jag var bortrest när varan skickades, och det gick inte att följa den och se om den gått iväg. Jag var förberedd på att ringa och kolla vad som hänt och köpa en ny baddräkt till barnet till vår resa två dagar efter hemkomst, men så låg den där på hallmattan, vilket var väldigt skönt. - baddräkten har väldigt smal gren och är högt skuren i benen för ett litet barn. Detta...

Karolina S
Skrev om Geggamoja

Bra produktbeskrivning, smidig köpprocess, snabb leverans, produkterna över förväntan.

Margareta B
Skrev om Geggamoja

Allt har fungerat bra och de beställda var bra varor. Jag köpte barnkläder. Tog lite lång tid!

Gun-britt U
Skrev om Geggamoja

Fick tips att besöka geggamoja hemsida. Jag tycker eran sida var bra.köpte bambu body blomma även byxor storlek 62/68. Jättefin dress.

Pernilla Å
Skrev om Geggamoja

Bra hemsida. Snabb leverans. Jättenöjd med produkten.

Cecilia L
Skrev om Geggamoja

Fick snabba svar på mina mejl och god service vid ett reklamationsärende.

Åsa L
Skrev om Geggamoja

Geggamojas bambukläder är väldigt bra; svala, tunna och rymliga storlekar!

Karin N
Skrev om Geggamoja

Fina kläder i bra kvalitet till barnbarnen

Evy E
Skrev om Geggamoja

Bra service och snabb leverans!

Louise T
Skrev om Geggamoja

Jag lade min beställning för 2 veckor sedan och har fortfarande inte fått den. Aldrig varit med om något så långsamt.

Svar från Geggamoja

Hej! Det låter som om något hänt med din order Louise. Vänligen Maila till kundtjanst@geggamoka.com så får du hjälp så ska vi reda ut vad som hänt. Tack!

Annica N
Skrev om Geggamoja

Jag köpte regnkläder på rea, det gick bra och jag fick produkterna snabbt.

Carina H
Skrev om Geggamoja

Första gången jag handla nu blev det Rea men fick bemötande känsla att alla köp är en kund! Kommer återkomma när baby är här👶

Irene H
Skrev om Geggamoja

Bra! Mkt bra fick varorna snabbt och inget krångel. Babykläder att 62 hoppas de passar!😀

Sabina S
Skrev om Geggamoja

Köpte ett par solglasögon för barn som tyvärr var trasiga vid leverans. Kontaktade kundservice och fick ett jättebra bemötande, det var inga som helst problem att få ett par nya! 💕👍

Emily K
Skrev om Geggamoja

Snabb leverans. Och utmärkt badrock. Har varit super att ha den med på stranden :)

Helena H
Skrev om Geggamoja

Allt var bra. Snabb leverans och fina varor.

Anna-karin T

Kvalitet & service Köp av ytterkläder och klänning

Svetlana S
Skrev om Geggamoja

Bara bemötande! Snabb lösning och bra kundservice!

Sanne Ö
Skrev om Geggamoja

Snabb leverans och fin produkt.

Johanna D
Skrev om Geggamoja

Bra hemsida och smidig beställning och betalning.

Annika S
Skrev om Geggamoja

Jättenöjd. Söta och fina kläder mitt första barnbarn

Håkan H
Skrev om Geggamoja

Kläder i bambu..kan det bli skönare..till sköna priser..rekommenderas

Louise P
Skrev om Geggamoja

Beställde en vara som återkom till företaget utan att komma till mig. Fick då ett mejl om jag fått min vara jag beställt. Väldigt trevlig och bra service.

Josefine B
Skrev om Geggamoja

Bra varor som mötte standard och passform

Anna L
Skrev om Geggamoja

Funkar bra att handla härifrån.

Ann-Katrin K
Skrev om Geggamoja

Fina mysiga kläder bra kvalitet

Therése T
Skrev om Geggamoja

Beställde en UV50-solmössa till yngsta barnbarnet. Snabb leverans av den fina mössan. Jag är mycket nöjd! +++++

Malin M
Skrev om Geggamoja

Jag köpte ur Andrea Norrmans kollektion. Pyjamas i bambu. (För vuxen). Underbar kvalitet och ett härligt sommarplagg man kan skrota i hela dagarna. Väldigt nöjd!

Lotta S

Ljuvlig kvalitet!! Mkt generös passform

Emma K
Skrev om Geggamoja

Varan jag beställde fanns inte i lager, det fick jag Mail om en vecka efter beställning. Beställde då en ny vara av annan färg. Har inte fått något bekräftelsemail om det än.. snart 2 veckor sen första beställningen.

Linda J
Skrev om Geggamoja

Snabb leverans och väldigt bra produkter.

Martina H
Skrev om Geggamoja

Jättenöjd med leverans och produkten jag köpte!

Agneta T
Skrev om Geggamoja

Ingen text att tillföra denna ruta. Jag är klar med att skriva något. Ta bort tvånget att skriva något

Maj L
Skrev om Geggamoja

Allt gick helt problemfritt - beställning och leverans. Jag köpte en solhatt av bambu till ett barnbarnsbarn. Enl modern helt perfekt. Bra kvalitet och fint utseende! Med vänlig hälsning! Maj Lidberg

Josefine O
Skrev om Geggamoja

Bra kvalitet på allt jag köpt. Håller både i material och färger tvätt efter tvätt!

Maria N
Skrev om Geggamoja

Bra utbud, hittade precis det jag sökte. Jättesnabb leverans. Fin kvalitet på varan, en babyklänning i bambu. Nöjd rakt igenom.

Lotta R
Skrev om Geggamoja

Bra hemsida med tydliga urval och sökfunktioner. Enkelt att betala och avgöra fraktform. Första gången men jämfört med andra hemsidor med försäljning.

Frida B
Skrev om Geggamoja

Snabbt och bra hemsida! Jag köpte en väldigt fin kläningsbody av hög kvalite