Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Grieco Ericsson Hair Couture

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, 114 57 Stockholm — Visa karta

Varmt välkommen till Grieco Ericsson Hair Couture - en av Stockholms mest spännande och vackra salonger!

Här möts du av förstklassig service och en lyxig känsla när du ska klippa eller styla ditt hår. Vi strävar efter att ge personlig service och leverera kvalitét i allt vi gör. Det nya fräscha konceptet med separata avdelningar för män och kvinnor gör att du kan känna dig ompysslad och avslappnad i en miljö som passar dig.

Vi vill att du ska få en paus i vardagen när du kommer till oss och vårt fokus är alltid på dig och din bekvämlighet, samtidigt som vi ger ditt hår lite extra kärlek förstås!

För att du ska hitta en tid i ditt schema som passar har vi generösa öppettider 6 dagar i veckan, och på söndagar har vi öppet vid förfrågan.
Öppet just nu
Lör: 09:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 165 kunder tycker om Grieco Ericsson Hair Couture

• Thelma F
    Thelma F skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Fantastiskt bemötande redan vid ankomst. Carly är superduktig och profesionell. Klippningen blev som jag hade förväntat mig. Salongen är vacker och mysig. Jag kommer definitivt tillbaka!
  • Carina S
    Carina S skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Är en väldigt nöjd och återkommande kund
  • Maria G
    Maria G skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Fick ett jättetrevligt bemötande och jag blev SÅ nöjd med både klippning och slingning. Kommer definitivt komma tillbaka nästa gång jag behöver gå till frisören och skulle varmt rekommendera vidare Maria!
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley är utan tvekan den bästa frisör jag haft. Hon kan färg och form som ingen annan och samtidigt som hon lyssnar på kundens önskemål är hon noga med att tolka det genom att skapa en stil som framhäver ens bästa drag.
    Salongen är vacker och lyxig och att Carley har en väldigt varm och glad personlighet förhöjer upplevelsen ytterligare!
  • Hanna U
    Hanna U skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Maria Heverius är grym!! Alltid nöjd när jac går där ifrån! Längtar redan till nästa besök.
  • Linda J
    Linda J skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Ett besök hos Sofia betyder att du kommer bli fab! Trevlig är. Hon också! :)
  • ChristiAnne H
    ChristiAnne H skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Probably the best hair experience I've ever had. I came to Carley with unruly curly mixed hair that has been severely heat and color damaged( bleached to the point of breaking off during my last hair appointment!).

Carly was so kind and with her magical hands I left the salon looking like a celebrity. The quality of my hair has improved

I have also sent my mother to her who also praises her highly!

During my appointment I was offered a complimentary glass of wine, tea, and a cookie and as if that's not enough the beautiful interior of her salon is unlike anything else. A true must see!

She also works with Maria who is a skins specialist at the salon and I have even booked a consultation with her that I am much looking forward to. Looking forward to becoming a loyal client with both of these women!

All in all she has a new loyal client and ill forever refuse anyone else's hands but Carley's on my hair.

This is not just a hair appointment but more of a hair experience. I simply cannot recommend her enough!
    11/10!

Thank you so much Carly for the experience- ill see you in September for my second appointment!
    2017-07-31 Carley G svarar ChristiAnne H
    Thankyou so much for your beautiful review I appreciate it very much and I look forward to seeing you again soon! Warmest regards Carley x
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Vacker miljö att vistas i.
    Trevlig och serviceminded personal
    Alldeles för dyrtt att betala 700kr för tvätt och fön, som höll dessutom i 30 min.
    2017-07-31 Carley G svarar Katarina K
    Hej hej Katarina, thankyou for your comment it's greatly appreciated and we hope you enjoyed your time with us. In relation to cost you do get a lot for the 700:- which included hair treatment with massage and a hot towel fresh beverages, coffee, wine etc I know many salons after Much research and experience in Östermalm they don't include these extras. We are an exclusive salon where we pride ourselves in great customer service and of course beautiful work plus creating a great experience when with us. In this area you will find we are quite reasonable with price and will find it is quite reasonable compared to many other salons in this area. Thankyou again for your feedback kind regards Carley x
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    The best treatment and hair experience I ever had, was soo happy with the hair, looked gorgeous and fantastic service! Keep up the awesome work!
    Will not let anyone else do my hair, only Carly
  • Renee B
    Renee B skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Varm, erfaren och vänlig tjej.
  • Freja V
    Freja V skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag har klippt mig hos Sofia i över ett år nu och kan inte tänka mig någon annan! Hon lyssnar alltid och ger goda råd, och förstår precis vad man är ute efter så man känner sig trygg. Dessutom är hon så otroligt snäll och trevlig så man känner sig alltid glad efter besöket!
  • Josefin W
    Josefin W skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Helt enkelt bäst på både färg och klipp!
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Sofia är toppen, proffsig o lugn. Jag är mkt nöjd. Dessutom trevlig lokal o personal🤡😄🍾
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Sååå bra! Alltid nöjd och går därifrån med en härlig känsla!
  • Therese P
    Therese P skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Alltid lika nöjd när jag varit hos Sofia! Lugn men ändå effektiv och resultatet blir alltid perfekt!
  • Joanna L
    Joanna L skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Best hairdresser in every way!
    There is nothing to complain about, Always a great result!
  • Gitte H
    Gitte H skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Superbra salong! Mycket trevlig och kunnig personal! Jag är kanonnöjd!
  • Svetlana V
    Svetlana V skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley är fantastisk frisör,mycket trevlig ,serviceminded,toppbetyg!
  • Erik E
    Erik E skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jättetrevlig och duktig på alla vis. Bra klippning och service
  • Christina N
    Christina N skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Skicklig och lyhörd frisör.
    Mycket trevlig och behaglig person.
  • Frida S
    Frida S skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Alltid bästa resultat i lyxig miljö!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Mycket trevligt bemötande och proffisionellt agerande
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Trevligt bemötande och bra idéer, lyhörd!
  • Julia F
    Julia F skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag älskar att klippa mig hos Carley! Mysig stämning och blir alltid lika nöjd!!
  • Malin M
    Malin M skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Supernöjd med Maria i alla delar. Härligt mottagande, proffsig i sitt jobb och nöjd med resultatet.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Trevlig och duktig frisör! Jag blev väldigt nöjd!
  • Amie K
    Amie K skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley är otroligt proffesionellt och omtänksam i sitt bemötande. Jag känner mig bekväm och lugn i den vackra miljön och med det bemötande jag får. Carley är extremt yrkesskicklig, jag är mycket nöjd med resultatet. Att jag reser från Västerås för att få behandling av Carley säger väl allt 😊
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Som ny i Stockholm har jag länge letat ny frisör. Hittade Maria av en slump och kunde inte vara mer nöjd! :) Superduktig och mån om att man ska vara nöjd när man lämnar salongen. Rekommenderas!!
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Färgat håret hos Sofia 2 ggr. Mycket nöjd!! Gjorde blonda slingor ena gången och lite mörkare andra gången. Superresultat! Samt trevliga pratstunder i frisörstolen.
  • Jennie E
    Jennie E skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag har precis besökt Carley för första gången, och är jättenöjd med resultatet. Salongen är superfin, Carley är världens gulligaste och otroligt duktig. Hon förstod precis vad jag ville ha och återskapade det i både färg och klippning.
    Ser fram emot nästa besök!
  • Kicki H
    Bästa frissan!
    Kicki
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Mycket bra! Trivsamt och jag blev väl omhändertagen. Maria gjorde mig supernöjd

Nöjd kund.
  • Anna S
    Anna S skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Maria är mycket duktig, serviceminded och trevlig frisör! Mysig, fin och lugn salong. Jag är nöjd!
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Fantastisk färg och klippning! Perfekt inför respektive säsong. Kan varmt rekommendera Maria Heverius som frisör, jag är super nöjd varje gång.
  • Saga E
    Saga E skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Trevligare och duktigare frisör får man leta efter, Carley förstår exakt vad man menar och man får alltid sina önskemål uppfyllda. Blir alltid nöjd, rekommenderar!
  • Marielle G
    Marielle G skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Superbra service och grymt resultat
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Otroligt lyhörd och duktig frisör! Särskilt färg är Carley en stjärna på, är alltid nöjd och färgen håller länge och ser snygg ut lång tid efter färgningstillfället. Det är alltid lyxigt att spendera tid hos GE Hair Couture och jag känner mig alltid väl omhändertagen. Rekommenderar Carley till alla som fortfarande letar efter "sin" frisör!
  • Emma S
    Emma S skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Maria är en fantastisk person och jätteduktig frisör! Hon räddade mitt hennafärgade hår från orange till en fin blond. Kan varmt rekommendera henne!
  • Ann-marie F
    Ann-marie F skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Välkomnande skön stämning, proffsigt och skickligt utförd behandling
  • Carl V
    Carl V skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Maria är superduktig och trevlig. Alltid supernöjd!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Maria Heverius en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Maria är toppen! Alltid trevligt och nöjd med klippningen!
  • Linda N
    Linda N skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag har aldrig tidigare haft en frisör som jag känner mig så trygg med, jag ser alltid fram emot besöken! Carley är proffsig, trevlig och väldigt duktig på sitt jobb. Jag kunde inte vara mer nöjd och rekommenderar alla att gå till Carley. Ett stort plus är också den lyxiga och fina salongen!
  • Maria J
    Maria J skrev om Sofia Persson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Allt man kan önska sig av en frisör - proffsigt hantverk, trevlig pratstund och ett snyggt resultat. Rekommenderar starkt!
  • Pegah L
    Pegah L skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley är den absolut bästa frisörskan! Alltid nöjd med mina behandlingar, klippningar och perfekt kund service! Å
  • Anna N
    Anna N skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Rekommenderas varmt! Min nya favoritsalong...
  • Eva T
    Eva T skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Störst bäst & vackrast - GE haircoiture
  • Sherine C
    Sherine C skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Grym service!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!++++++++
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jättefin salong med internationell känsla centralt på Östermalm i Stockholm väldigt trevligt att besöka och mitt hår har blivit jättefint.
  • Noelle A
    Noelle A skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Mycket trevlig bemötande
    Jätte duktigt frisör
    Jag skulle rekommander detta frisör salong
  • Pia V
    Pia V skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Härligt ställe. Fantastisk personal. Topp service!! Kan varmt rekommendera. Mvh Pia
Carley Grieco Ericsson
Sofia Persson