Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Grieco Ericsson Hair Couture Carley Grieco Ericsson
Carley Grieco Ericsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
Carley, ursprungligen från Australien, gick sin utbildning för stylisten Phillipe Hadchiti och är idag delägare och Artistic Director för GEhair.

Hennes mål är att skapa mer än bara vackert hår och att varje kund ska känna sig speciell och få en lyxig upplevelse i salongen. Carley ger ofta expertrådgivning på fotograferingar och modeevent, och är känd för sina formgivande tekniker, klippningar och färgningar. Läs mer

Läs vad 96 kunder tycker om Carley Grieco Ericsson

• Jennie T skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Detta är Sveriges om inte världens bästa ställe🌟

Du känner dig som en Prinsessa och blir omhändertagen som om du är en stjärna🌟💕
    Jag älskar att ta mig tid att komma till Carley att få känna hennes värme och fantastiska kunskap som hon sprider💇‍♀️🧚‍♀️ Läs mer
  • Lisa R skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag är fantastiskt nöjd med Carley och känner mig alltid snygg och glad när jag går därifrån!! Läs mer
    Carley G gillar detta
  • Hannah T skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Jag färgar och klipper mig hos Carly! Skulle aldrig få för mig att gå till någon annan salong. Servicen är utmärkt, salongen är fräsch och exklusiv vilket gör att känslan av att vara där är något extra!
    Resultatet överträffar alltid mina förväntningar och jag känner mig alltid extra glad, snygg och exalterad när jag varit där! Läs mer
    2018-12-10 Carley G svarar Hannah T
    Tusen Tack Hannah! Always so Lovely seeing you! xox
  • Emma H skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Carley saved my hair and I can have blonde colors that lasts. She knows about how to make it last with right products and do the extra styling! Each customer gets her time without stress. One customer at the time. She is my hair professional!

/Emma H Läs mer
    2018-12-10 Carley G svarar Emma H
    Hej Emma! Thankyou Beautiful xo See you soon!
  • Eva M skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Färg och klippning.

Man bemöts alltid av ett leende. Hon får en att känna sig avslappnad och pampered. Atmosfären i lokalen är fantastisk! Läs mer
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Den absolut bästa salongen och den enda jag gått tillbaka till i snart 6 år. Proffsigt, lyxigt och Carley är underbar på alla sätt och vis! Är alltid mer än nöjd och rekommenderar GE med värme. Läs mer
    Carley G gillar detta
  • Louise L skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Hos Carley kan jag gå och alltid känna att vad hon än gör med mitt hår är jag nöjd. Hon är en varm och faktisk människa som alltid ger det lilla extra. Kan varmt rekommendera hennes salong Läs mer
    Carley G gillar detta
  • Ursula H skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Alltid trevlig bemötande och service. Duktiga i sin yrkesroll också, kvalitet! Läs mer
    Carley G gillar detta
  • Ing-marie G skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Som vanligt ett Fantastskt o proffsigt bemötande . Känns dom att komma hem Läs mer
    Carley G gillar detta
  • Marjam N skrev om Carley Grieco Ericsson en del av Grieco Ericsson Hair Couture
    Den bästa upplevelsen. Bra bemötande och omtänksamhet Läs mer
Carley Grieco Ericsson