Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Gehman Bygg AB

Gehman Bygg AB

Box 8020, 402 77 Göteborg — Visa karta

Gehman Bygg är ett två generationers familjeföretag med samlad erfarenhet på över 50 år i byggbranschen, främst inom hantverk och snickeri.

Vi har huvudsakligen arbetat i den Bohuslänska skärgården, och älskar när vi får jobba på pittoreska skärgårdsstugor, men vi gör det mesta inom snickeri, montering, renovering och anläggning i hela Göteborgsområdet.

Under årens lopp har vi samlat på oss kunskap och erfarenhet genom att jobba hårt och engagera oss i varje projekt. Snickarglädje, noggrannhet, öga för detaljer och gediget hantverk beskriver oss och hur vi gillar att jobba.

Inget arbete är för stort eller för litet för oss, så söker du en snickare: kontakta oss!

Conny, Andreas & Victor
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Gehman Bygg AB

• Torbjörn W
    Torbjörn W skrev om Gehman Bygg AB
    Anlitade Gehman bygg för att byta fasad och bygga till vårt hus. Fick kontakten via Offerta och blev övertygade om att vi skulle välja dem redan vid första mötet.
    Upplägget vi valde var löpande räkning där vi själva gjorde en hel det jobb parallellt och tillsammans med Gehman bygg.
    Alla från företaget har varit trevliga och bra att ha att göra med och resultatet har blivit som vi ville. Kan därför varmt rekommendera detta företag.
  • Iradj G
    Iradj G skrev om Gehman Bygg AB
    Jag anlitade Geman Bygg AB att byta ut staktet på min tomt till en bättre alternativ, med glädige måste jag säga att dem utförde en proffsigt och effektivt arbete inom utlovade tiden av företagets trevliga personal.
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Gehman Bygg AB
    Lösningsinriktade och positiva hantverkare som ger personlig service och bygger med kvalité
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Gehman Bygg AB
    Har man fått en offert med fast pris, ska det inte tillkomma nått extra. Vilket vi tyvärr fick uppleva!?!? Mvh Gbg hus nr 8
    2017-03-20 Gehman Bygg svarar Jeanette S
    Hej Jeanette,

Vi på Gehman Bygg tycker att det är mycket tråkigt att ni inte uppmärksammade detta i vår offert. Vi beklagar detta och vi har vidtagit åtgärder för att detta inte ska upprepas.

Följande text är kopierad från vår offert skickad till er.

"Härmed har vi nöjet att lämna en uppskattning till er enligt nedanstående:

Detta anbud är baserat på er av lämnat FFU samt syn på plats.

Reservation/förtydligande: Detta är en pris uppskattning / inget fast pris."

Med vänliga hälsningar, Gehman Bygg AB
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Gehman Bygg AB
    Trevliga och hjälpsamma. Är jätte nöjd!
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Gehman Bygg AB
    Duktiga på att hålla ihop de olika professionerna, helheten blev bra.
  • Carlos L
    Carlos L skrev om Gehman Bygg AB
    Snabbt och proffesionellt, schyssta killar som hjälpte mig med lite snickerier hemma i badrum och kök. La även trall på min balkong. Mycket nöjd med utförande samt kommunikationen. Rekommenderas varmt!
  • Isak G
    Isak G skrev om Gehman Bygg AB
    Ordning och reda, kan starkt rekommendera Victor och Andreas som hjälpte oss!
  • Anna A
    Anna A skrev om Gehman Bygg AB
    Kan varm rekommendera dem! Noggranna, hjälpte mig med idéer som jag inte kommit på själv. Fixade också saker jag kom på under tiden de utförde jobb hos mig. Hjälpte till med att få kontakt med andra hantverkare som också gjorde bra arbeten. Kommer anlita dem igen och de är nu mitt förstahands val.
    Dessutom trevliga!

Box 8020, 402 77 Göteborg