Sanden bygg

Sanden bygg

Ring 070-860 32 77 www.gehmanbygg.se
4.4

Gehman Bygg är ett familjeföretag som varit med i två generationer med samlad erfarenhet på över 50 år i byggbranschen, främst inom hantverk och snickeri. Vi har huvudsakligen arbetat i den Bohuslänska skärgården, och älskar när vi får jobba på pittoreska skärgårdsstugor, men vi gör det mesta inom snickeri, montering, renovering...

19 omdömen om Sanden bygg

CAROLA H
Skrev om Sanden bygg

Jag anlitade Gehman bygg 2016-2017. De var trevliga i början men det slutade med advokater och att de var hotfulla. De bytte bl.a. mitt tak år 2017 och nu är det fuktskador på takutsprånget. Jag önskar man kunde ladda upp bilder här för att visa. Ett nytt tak borde man inte behöva fixa med igen efter bara 3 år! Önskar man ett hållbart resultat så är inte Gehman bygg att rekommendera.

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Elin Charlotta A
Skrev om Sanden bygg

Gjort många fina jobb såsom staket, altan och tak. Trevliga och engagerade .

Cristoffer B
Skrev om Sanden bygg

Vi anlitade Gehman Bygg AB första gången 2016 när vi köpte vårt hus. Vi fick då utfört panelbyten, byggt en större altan, dem såg även över taket i samma veva. Eftersom vi var så nöjda med deras tjänster valde vi att ta in dem igen i våras när vi skulle bygga garage. Dem hade då helentreprenad och tog in andra firmor för dem sysslor som behövdes. Vi blev under hela perioden informerade om vad som sker och hur tidsplanen såg ut. Jobbet blev klart enligt utsago och vi är åter igen mycket nöjda med deras tjänst. Ni är mitt förstahandsval och vi återkommer!

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Mahlea H
Skrev om Sanden bygg

Arbete som blir Proffsigt utfört och väldigt trevliga

Cristoffer B gillar detta
Alexander H
Skrev om Sanden bygg

VILKEN JÄVLA Service . Har varit ett nöje från början till slut . Tusen tack till framför allt Victor som var hos oss . Inga som helst problem å alla löften blev uppfyllda ! Rekommenderar alla dagar i veckan

Cornelia J
Skrev om Sanden bygg

Vi tog hjälp av Gehman bygg för en tillbyggnad på 16 kvm under befintligt tak. Jag vill börja med att säga att vi har polisanmält en av ägarna på firman för olaga hot och har påbörjat ert ärende hos ARN. För er som vill veta mer kommer här nedan en utförlig beskrivning av varför vi inte rekommenderar detta bolag. Till en början med tyckte vi Gehman (ena ägaren) var trevlig och lätt att kommunicera med. Det visade sig dock snabbt att han saknade kompetens för att utföra bygget enligt byggstandard, då näst in till allt blev...

CAROLA H gillar detta
rasa g
Skrev om Sanden bygg

Gehman Bygg anlitades för ett staket-projekt. Både vi och grannarna blev väldigt nöjda med samarbetet och kommer anlita igen för framtida uppdrag.

annelie k
Skrev om Sanden bygg

Anlitat Gehman bygg vid två tillfällen för både altanbygge och bygga ett nytt rum. De är väldigt kvalitetsmedvetna och noggranna i hela processen från planering, inköp och genomförande. De håller vad de lovar i både tidsplanering och kostnader. Kan varmt rekommendera dem!

Therèse K
Skrev om Sanden bygg

Gehman bygg hjälpte oss att renovera vår altan. Professionell personal som är väldigt trevliga och hjälpsamma. Arbetet gjordes fort och vi blev väldigt nöjda med resultatet.

Birgit G
Skrev om Sanden bygg

Jag valde Gehman Bygg för att byta fasad och hängrännor, isolera m.m. på mitt fritidshus. Jag är mycket nöjd med det arbete de gjorde samt med kommunikationen under tiden. De hörde av sig och skickade bilder när frågor uppstod och svarade oftast snabbt på sms/mail. De anpassade sig till nya önskemål och tilläggsarbeten och föreslog lösningar när problem dök upp. En viss försening uppstod (extremväder) och då blev jag erbjuden kompensation för det. Trevliga och kunniga killar som jag kan rekommendera!

Torbjörn W
Skrev om Sanden bygg

Anlitade Gehman bygg för att byta fasad och bygga till vårt hus. Fick kontakten via Offerta och blev övertygade om att vi skulle välja dem redan vid första mötet. Upplägget vi valde var löpande räkning där vi själva gjorde en hel det jobb parallellt och tillsammans med Gehman bygg. Alla från företaget har varit trevliga och bra att ha att göra med och resultatet har blivit som vi ville. Kan därför varmt rekommendera detta företag.

Iradj G
Skrev om Sanden bygg

Jag anlitade Geman Bygg AB att byta ut staktet på min tomt till en bättre alternativ, med glädige måste jag säga att dem utförde en proffsigt och effektivt arbete inom utlovade tiden av företagets trevliga personal.

Mikael I
Skrev om Sanden bygg

Lösningsinriktade och positiva hantverkare som ger personlig service och bygger med kvalité

Jeanette S
Skrev om Sanden bygg

Har man fått en offert med fast pris, ska det inte tillkomma nått extra. Vilket vi tyvärr fick uppleva!?!? Mvh Gbg hus nr 8

Svar från Sanden bygg

Hej Jeanette, Vi på Gehman Bygg tycker att det är mycket tråkigt att ni inte uppmärksammade detta i vår offert. Vi beklagar detta och vi har vidtagit åtgärder för att detta inte ska upprepas. Följande text är kopierad från vår offert skickad till er. "Härmed har vi nöjet att lämna en uppskattning till er enligt nedanstående: Detta anbud är baserat på er av lämnat FFU samt syn på plats. Reservation/förtydligande: Detta är en pris uppskattning / inget fast pris." Med vänliga hälsningar, Gehman Bygg AB

Camilla J
Skrev om Sanden bygg

Trevliga och hjälpsamma. Är jätte nöjd!

Margareta F
Skrev om Sanden bygg

Duktiga på att hålla ihop de olika professionerna, helheten blev bra.

Carlos L
Skrev om Sanden bygg

Snabbt och proffesionellt, schyssta killar som hjälpte mig med lite snickerier hemma i badrum och kök. La även trall på min balkong. Mycket nöjd med utförande samt kommunikationen. Rekommenderas varmt!

Isak G
Skrev om Sanden bygg

Ordning och reda, kan starkt rekommendera Victor och Andreas som hjälpte oss!

Anna A
Skrev om Sanden bygg

Kan varm rekommendera dem! Noggranna, hjälpte mig med idéer som jag inte kommit på själv. Fixade också saker jag kom på under tiden de utförde jobb hos mig. Hjälpte till med att få kontakt med andra hantverkare som också gjorde bra arbeten. Kommer anlita dem igen och de är nu mitt förstahands val. Dessutom trevliga!