Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Järfälla GIO Bygg & Städ

GIO Bygg & Städ

Snapphanevägen 1, 177 34 Järfälla — Visa karta

Välkommen till GIO Bygg & Städ!

Vi är ett gäng professionella snickare som har lång erfarenhet inom branschen och vi utför arbeten inom bygg och renovering i hela Stockholms län. GIO Bygg & Städ kan hjälpa dig med allt från badrumsrenovering, nybyggen, tillbyggen och rivning till köksrenovering, golvläggning, målning & tapetsering samt mycket mer.

Vi ser till dig som kund oavsett företag eller privatperson och lämnar alltid nöjd-kund-garanti. Vi levererar en tjänst med hög kvalitet och tänker på miljön. Be gärna om en kostnadsfri offert från oss och se vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 6 kunder tycker om GIO Bygg & Städ

• 2019-04-30

Sven N skrev om GIO Bygg & Städ
    Jag köpte ett altandäck.
    Jag fick ett utmärkt bemötande av företaget.
    Mina förväntningar överträffades med råge.
    Sammanfattningsvis fick vi den altan vi ritat upp. Men vi fick också hjälp att lösa detaljer, som vi inte hunnit tänka igenom, på bästa tänkbara sätt.
    Arbetarna jobbade skickligt och snabbt.
    Vi kan därför varmt rekommendera Gio Bygg. Läs mer
  • Jan Rikard P

2019-04-27

Jan Rikard P skrev om GIO Bygg & Städ
    De byggde ett riktigt fint pooldäck av komposittrall.
    Hårt jobbande, noggranna, höll tider och kom med goda idéer. Kan bara rekommendera dem. Läs mer

Louise M skrev om GIO Bygg & Städ
    Altan både fram- och baksida av huset. Rengöring av hustak.
    Mycket noggranna och seriösa Läs mer

Anki L skrev om GIO Bygg & Städ
    Altanbygge mycket nöjd!! Snabbt och smidigt. Slutpriset stämmde med offerten. Läs mer

Lars E skrev om GIO Bygg & Städ
    -Stor uteplats med tak och avskärmande plank, plats för bubbelbad, allt i trä.
    -Seriöst företag som verkligen ville göra det bästa för oss. Lösningsorienterade. Uppfyllde de förväntningar vi hade.
    -Var väldigt noggranna men lite långsamma (hellre det än tvärt om). Städade efter sig varje dag.
    -Väldigt transparenta vad gäller kvitton, vi fick alla kvitton för granskning. Läs mer

Philip K skrev om GIO Bygg & Städ
    Mycket bra jobb som dessutom levererades i tid. Det var ett trevligt team som jobbade stenhårt. Vi har nu en jättefin altan som vi njuter av. Läs mer

Snapphanevägen 1, 177 34 Järfälla