GK Facility Service

GK Facility Service

gkfservice.se
  • BadgeNineYears

GK Facility Service har lång erfarenhet av all sorts uppdrag inom städ och trädgårdsarbeten. Vi levererar tjänster till privatpersoner, små, medelstora och stora företag. Eftersom vi har en bred kundkrets med varierande behov är vi lyhörda inför varje uppdragsgivares enskilda önskemål och därefter skräddarsy samt uppfylla...

234 omdömen om GK Facility Service

Daniel B
Skrev om GK Facility Service

Ett trevligt och professionellt bemötande redan från första kontakt. Anlitade GKFS för både byggstädning efter renovering av det nya boendet, flytt samt flyttstäd i de två boenden som vi lämnade bakom oss. Hög kvalité på utförandet av samtliga tjänster.

Aida G
Skrev om GK Facility Service

Perfekt service! Och bästa fönsterputsen jag haft någonsin

Svar från GK Facility Service

Hej Aida, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du uppskattat vår service och utförda arbete. Med Vänlig Hälsning

Magnus E
Skrev om GK Facility Service

Mycket positivt upplevelse från första kontakten! Vi fick hjälp med att flytta hela bohaget från lägenhet till hus. Väldigt tillmötesgående och hjälpsamma. Fakturan var inte ens kryddad vilket inte hör till vanligheten, detta trots att vår flytt nog var rätt jobbig. Jag kan verkligen rekommendera det här företaget!

Svar från GK Facility Service

Hej Magnus, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att du uppskattat vårt arbetet från början till slut. Med Vänlig Hälsning

Marita J
Skrev om GK Facility Service

Vi är mkt nöjda med GK Facility. Gott och proffesionellt bemötande från kundtjänst och utförare av flytten. Måna om att tillmötesgå kundens önskemål och stor förståelse för ev ändringar som behöver göras. Våra förväntningar uppfylldes med råge. Vi har i dagsläget fått flyttjänsten utförd men kommer även att ta städtjänst som kommer att utföras i maj.

Svar från GK Facility Service

Hej Marita, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du uppskattat vårt bemötande och utförda arbete. Med Vänlig Hälsning

Marie Louise H
Skrev om GK Facility Service

Som nyinflyttad i ett hus som GK Facility Service flyttstädat kan jag inte ge annat omdömme än dåligt. Slarvigt städat så gott som rakt igenom. Vid klagomål till kundtjänst snabb återkoppling och gott bemötande, detta ett plus. Kan inte rekommendera detta företag.

Svar från GK Facility Service

Hej Marie Louise, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Det kan hända att kunden inte är 100 % nöjd och därför ingår en garanti i flyttstädningen som innebär att vi kommer och åtgärdar de klagomål du har. Med Vänlig Hälsning

Inger Maria I
Skrev om GK Facility Service

Mycket positiv till allt. Bra bemötande/service från all personal. Har inte tidigare anlitat någon flyttfirma, så mina förväntningar var nog låga. Snabba. Plastade in alla möbler och tog tillbaka all plast. Tack för det! Köpte flytt (ej städ).

Svar från GK Facility Service

Hej Inger, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att du är positiv till allt och att du uppskattade vårt bemötande. Med Vänlig Hälsning

Lisbeth N
Skrev om GK Facility Service

Är mycket nöjd med det arbete ni gjort för min dotter o mig.Det gäller städning o flytt från Mosebacke Torg 14 i Stockholm.Blev också mycket bra bemött av mycket trevlig personal. MVH Lisbeth o Malin

Svar från GK Facility Service

Hej Lisbeth & Malin, tack för att ni tar er tiden att skriva om oss. Vad roligt att läsa att ni är nöjd med vårt utförda arbete. Med Vänlig Hälsning.

Peter J
Skrev om GK Facility Service

Väldigt bra . Tog kontakt tidigt tydligt vad som ingick . Jättebra !

Svar från GK Facility Service

Hej Peter, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Härligt att du uppfattade oss som tydliga och väldigt bra. Med Vänlig Hälsning

Katarina B
Skrev om GK Facility Service

Snabba svar, bra städning och trevligt bemötande. Enkelt!

Svar från GK Facility Service

Hej Katarina, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du uppskattade vårt arbete och att vi är enkla att ha att göra med. Med Vänlig Hälsning

Thomas A
Skrev om GK Facility Service

Bokade flyttstäd och fick inte bara ett bra pris, de utförde städningen på just den dagen som vi önskade. Bra service med att vi kunde lämna nyckel till vår mäklare.

Svar från GK Facility Service

Hej Thomas, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Det är det lilla extra som brukar uppskattas. Visst är det smidigt att nyckel hanteringen sköts med mäklaren. Med Vänlig Hälsning

Agneta W
Skrev om GK Facility Service

Trevligt bemötande och mycket bra flytt städning.

Svar från GK Facility Service

Hej Agneta, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du är nöjd med vårt bemötande och utförda arbete. Med Vänlig Hälsning

Joakim S
Skrev om GK Facility Service

Mycket trevlig personal och bra service! Dem överträffade verkligen mina förväntningar med både flytthjälp och städningen. Mycket prisvärt!

Svar från GK Facility Service

Hej Joakim, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att vi överträffade dina förväntningar. Med Vänlig Hälsning

Linn R

Superbra service! Rekommenderas!

Svar från GK Facility Service

Hej Linn, tack för att du att du att dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att du uppskattat vår service. Med Vänlig Hälsning

Tommy T
Skrev om GK Facility Service

Allt fungerade väldigt bra. De var punktlighet och trevliga.

Svar från GK Facility Service

Hej Tommy, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att du upplevde att allting funderade bra. Med Vänlig Hälsning

Ramin
Skrev om GK Facility Service

Mycket bra kommunikation och kundfokus - rekommenderar. Köpte tjänsterna flytthjälp och flyttstäd.

Svar från GK Facility Service

Hej Ramin, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du uppskattade vårt kund fokus. Med Vänlig Hälsning

Joakim B
Skrev om GK Facility Service

Mycket bra flytt och flyttstädning. Bra bemötande.

Svar från GK Facility Service

Hej Joakim, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du uppskattat vårt utförda arbete. Med Vänlig Hälsning

Cecilia H
Skrev om GK Facility Service

Jag tog flytthjälp från en 4:a till en 2:a. I tjänsten ingick nerpackning, flytt av hela bohaget, bortforsling till återvinningen, deluppackning i nya lägenheten samt flyttstädning. Allt fungerade jättebra. Duktiga och snabba killar. Väl genomförd städning. Proffsigt bemötande.

Svar från GK Facility Service

Hej Cecilia, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du är nöjd med vårt bemötande och det utförda arbetet med ditt skräddarsydda paket. Med Vänlig Hälsing

Ulrika M
Skrev om GK Facility Service

Snabba svar och mycket tillmötesgående vid bokning, frågor och undringar på mail inför flytt av kundtjänst. Jätteduktiga, trevliga och proffsiga och effektiv flyttpersonal. Flyttstädningen var top, bara bra att säga om allt ! Rekommenderar varmt !

Svar från GK Facility Service

Hej Ulrika, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att du uppskattat vår service och vårt arbete från första kontakt till den sista. Med Vänlig Hälsning

Sture S
Skrev om GK Facility Service

Jättenöjd. Önskat arbete utfördes så vitt jag kunnat bedöma så här långt.Hoppas köparen av lgh:n gör samma bedömning.

Svar från GK Facility Service

Hej Sture, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att läsa att du är nöjd med vårt utförda arbete. Med Vänlig Hälsning

Linn L
Skrev om GK Facility Service

Helt friktionsfritt! Trevliga, snabb återkoppling, kom i tid, noggranna, världsklass!

Svar från GK Facility Service

Hej Linn, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vi tackar och bugar för den utmärkelsen. Med Vänlig Hälsning

Carl-Johan S
Skrev om GK Facility Service

Snabba, trevliga och billiga. Det blev även ganska rent.

Svar från GK Facility Service

Hej Carl-Johan, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att du uppskattat vårt bemötande. Om du eller köparen upplevt att det inte är helt rent har du en städgaranti som du kan utnyttja. Du är välkommen att kontakta oss för att veta mer. Med Vänlig Hälsning

Elina J
Skrev om GK Facility Service

Toppenfin städning. Det var smidigt att boka och ordna med nycklarna. Väldigt serviceminded!

Svar från GK Facility Service

Hej Elina, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du har uppskattat vår service. Med Vänlig Hälsning

Johannes L
Skrev om GK Facility Service

Går inte hitta bättre städfirma i hela Sthlm !

Svar från GK Facility Service

Hej Johannes, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du uppskattar vårt arbete. Med Vänlig Hälsning

Janiche O
Skrev om GK Facility Service

Trevligt mottagande av beställningen inför min lägenhetsvisning och GK utförde städningen helt perfekt! När flyttstädningen ska beställas kommer jag att anlita GK igen. Jag rekommenderar dem varmt.

Svar från GK Facility Service

Hej Janiche, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att du är nöjd med städningen. Du är varmt välkommen att beställa din flyttstädning hos oss när det blir dags. Med Vänlig Hälsning

Ann-Marie N
Skrev om GK Facility Service

Köpt tjänsten ”flytthjälp”, denna dag var det snökaos med halka. De som utförde tjänsten var proffisionella, inlyssnade, lyhörda, otroligt försiktiga med känsliga möbler och kartonger, återkopplade hela tiden om det var något som vi frågat om. När allt var inpackat, kontrollerade vi tillsammans att allt som skulle med, var med. De hade ”kunden i fokus”.Jag kan starkt rekommendera denna flyttfirma.

Svar från GK Facility Service

Hej Ann-Marie, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du uppskattade vårt arbete och starkt kan rekommendera oss. Med Vänlig Hälsning

Fredrik  L
Skrev om GK Facility Service

Trevligt bemötande, anpassade sitt arbetstempo och hade en tydlig struktur i vilken ordning man flyttade bort saker. Bra kommunikation sinsemellan och med kunden.

Svar från GK Facility Service

Hej Fredrik, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Glädjande att du noterade och uppskattade vårt sätt att arbeta. Med Vänlig Hälsning

Bengt P
Skrev om GK Facility Service

Snabb service. Bra bemötande. Enkel beställning.

Svar från GK Facility Service

Hej Bengt, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att du upplevde processen som smidig och att du blev bra bemött. Med Vänlig Hälsning

Per H
Skrev om GK Facility Service

Mycket proffsigt bolag. Tydlig information från första kontakten. Flytten gick bra och snabbt, efterföljande flyttstädning var utmärkt. Rekommenderas varmt för flytthjälp och flyttstädning.

Svar från GK Facility Service

Hej Per, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att läsa att du upplever oss som proffsiga från start till mål. Med Vänlig Hälsning

Laila J
Skrev om GK Facility Service

Duktiga och trevliga killar som flyttade åt oss.

Svar från GK Facility Service

Hej Laila, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att du uppskattade flytt mästarnas arbete och bemötande. Med Vänlig Hälsing

Urban T
Skrev om GK Facility Service

Har inget att klaga på, tycker att flytten fungerade jättebra.

Svar från GK Facility Service

Hej Urban, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du upplevde att din flytt fungerade jätte bra. Med Vänlig Hälsning

Villen O
Skrev om GK Facility Service

Lätt och smidigt att ha kontakt med GK. Flyttmännen var vänliga och hade stort tålamod med alla mina små kartonger. Städarna gjorde ett fantastiskt arbete, när de städade min lgh på Axvägen 11! Jag hoppas att städarna och flyttmännen får denna feedback. Det är de värda. Och Matilda är en lättsam människa att ha och göra med. TACK!! till alla. Jag önskade att GK, som jag blev rekommenderad, skulle ge mig förtroende att sköta flytt, magasinering och städning så att jag kunde släppa det. De levde upp till min önskan med råge!!

Svar från GK Facility Service

Hej Villen, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad glada vi blir att vi levde upp till dina önskningar med råge. Personalen får även ta del av din feedback. Vi hoppas du trivs i din nya bostad. Med Vänlig Hälsning

Tanja H
Skrev om GK Facility Service

Punktliga, noggranna och enkla att ha med att göra. Vi anlitade GK för flytthjälp och städning - vi är mer än nöjda!

Svar från GK Facility Service

Hej Tanja, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att läsa att ni är mer än nöjda. Med Vänlig Hälsning

Anita N
Skrev om GK Facility Service

Hjälpsamma och effektiva Packning och uppackning utförd med stor noggrannhet, Förväntningar, ja det har man och vi är helt nöjda Flyttning med packning och uppackning var vår beställning

Svar från GK Facility Service

Hej Anita, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vi är glada över att vi kunde leva upp till dina förväntningar och att du blev nöjd. Med Vänlig Hälsning

Emil A
Skrev om GK Facility Service

Flyttade in i en lägenhet som de städat där det var en del moment som missat. Hörde av mig och de erbjöd att komma redan dagen efter. Mycket trevligt bemötande och bra lösning på problemet 👍🏼

Svar från GK Facility Service

Hej Emil, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Härligt att du uppskattade vårt bemötande och snabba hantering. Med Vänlig Hälsning

Birgitta B
Skrev om GK Facility Service

Bärhjälp från vind och flyttbil. De tre personer som hjälpte oss var snabba och proffsiga.

Svar från GK Facility Service

Hej Birgitta, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du uppskattade vårt proffsiga arbete. Du är välkommen att kontakta oss igen när det ska bäras. Med Vänlig Hälsning.

Peter Å

Allt toppen! Väl förberedda, i tid och noggranna. Mycket nöjd

Svar från GK Facility Service

Hej Peter, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du är mycket nöjd. Med Vänlig Hälsning

Lena O
Skrev om GK Facility Service

Tryggt och professionellt hela vägen, från offert till packning, flytt och inbärning och flyttstädning av gamla bostaden.

Svar från GK Facility Service

Hej Lena, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att du upplevde vårt arbete som tryggt och professionellt. Med Vänlig Hälsning

Inés H
Skrev om GK Facility Service

Vi blev väl bemöta av Matilda som blev kontaktpersonen, snabba återkopplingar. Både flytt personalen och städning kom efter avtalad tid och noga med att genomföra uppdraget. Den enda synpunkten vi har är att det var svårt att kommunicera med personalen pga språket. Vår engelska är inte så bra.

Svar från GK Facility Service

Hej Ines, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att läsa att du är nöjd med vårt bemötande och utförda arbete. Med Vänlig Hälsning

Peter S
Skrev om GK Facility Service

Bra service kunde komma fort lätt att prata med Bra städat Min Syster och Mäklaren var nöjd Har själv inte kollat

Svar från GK Facility Service

Hej Peter, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att din syster och mäklaren som inspekterat blev nöjda.

Erik N
Skrev om GK Facility Service

allt var bra men lite väl dyrt

Svar från GK Facility Service

Hej Erik, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att allting var bra. Med Vänlig Hälsning

Lena T
Skrev om GK Facility Service

Proffesionella. Jobbade effektivt och säkert. En mkt nöjd kund!

Svar från GK Facility Service

Hej Lena, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att läsa att du är en mycket nöjd kund. Med Vänlig Hälsning

Eva A
Skrev om GK Facility Service

Mycket proffitionella,vänliga och hjälpsamma. De såg inga problem,bara lösningar.

Svar från GK Facility Service

Hej Eva, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Hitta lösningar istället för problem är lite av vårt signum så vad roligt att du la märke till det och valde att dela med dig av det. Med Vänlig Hälsning

Fanny H
Skrev om GK Facility Service

Verkligen jättetrevlig personal och SÅ hjälpsamma och serviceinriktade. Vi är bara nöjda både med flytten och städningen!

Svar från GK Facility Service

Hej Fanny, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att läsa att du du upplevde oss som hjälpsamma och trevliga. Med Vänlig Hälsning

Päivi Maaria K
Skrev om GK Facility Service

Snabbt och professionellt flyttjobb och lika väl utförd flyttstädning. Rekommenderar dem 👍

Svar från GK Facility Service

Hej Päivi, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Du får mer än gärna rekommendera oss. Med Vänlig Hälsning

Margareta A
Skrev om GK Facility Service

Högsta betyg för både flytt o städning Mycket trevligt bemötande

Svar från GK Facility Service

Hej Margareta, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Högsta betyg, det blir vi stolta över, tack för det. Med Vänlig Hälsning

Ann M
Skrev om GK Facility Service

Två olika flyttlass vid olika dagar, till olika adresser, fungerade så bra. Även städningen gick smidigt. Levde upp till mina förväntningar!

Svar från GK Facility Service

Hej Ann, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att vi levde upp till dina förväntningar. Med Vänlig Hälsning

Anders B
Skrev om GK Facility Service

Bra bemötande i telefon vid beställning av städuppdraget. Mycket bra utförd städning.

Svar från GK Facility Service

Hej Anders, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du uppskattade vårt bemötande och att städningen höll hög kvalitet. Med Vänlig Hälsning

Anette A
Skrev om GK Facility Service

Rensning och städning av tomten

Svar från GK Facility Service

Hej Anette, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. När våren kommer är det skönt att få tomten rensad och städad. Kul att du är nöjd med vårt arbete. Med Vänlig Hälsning

Ulla J
Skrev om GK Facility Service

Flyttkillarna kom i tid och plastade in det som behövdes. De var snabba och effektiva samt trevliga. Jag fick åka med dem till nya bostaden vilket uppskattades mycket. De var noggranna och försiktiga med alla kartonger och övriga saker. Jag är mycket nöjd. /Ulla

Svar från GK Facility Service

Hej Ulla, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att läsa att du är mycket nöjd. Det uppskattar vi mycket. Med Vänlig Hälsning

Max K
Skrev om GK Facility Service

Ryktet talade sant. Lugnt, lyhört och korrekt bemötande med hög kvalitet på utförandet.

Svar från GK Facility Service

Hej Max, tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad härligt att vi levde upp till förväntningarna och att du tyckte vi höll hög kvalitet. Med Vänlig Hälsning