Stephep AB

Stephep AB

Ring 08-10 03 22 www.glennmillercafe.com
4.3

Liten mysig jazzklubb med god mat och familjär stämning.

6 omdömen om Stephep AB

Anna-Carin C
Skrev om Stephep AB

Fantastiskt trång och intim miljö med spelningar, väldigt goda musslor (har jag hört), underbar getost och framförallt härlig och äkta serviceminded personal. Rekommenderas!

Björn W och 3 andra gillar detta
Per P
Skrev om Stephep AB

Att få maten levererad till jobbet när man bor grannar är fantastiskt! Bra personal och fantastisk mat.

Nikke L och Tobias B gillar detta
Nikke L
Skrev om Stephep AB

När man, med goda vänner, behöver mat och är på ett kontor som delar innergård med Glenn Miller Café och de har fullt men gärna serverar oss på kontoret, då kan det inte bli annat än ett högt betyg. Jag lovar att återkomma när jag faktiskt besökt lokalen också.

Per P gillar detta
Anders E
Skrev om Stephep AB

Bra, trevlig och kunnig service. Intim och stämmningsfull lokal. Prov musslorna från deras franska kök. De är superba.

Thomas A
Skrev om Stephep AB

God mat, fantastiskt god öl, trevlig personal. Ett utmärkt jazz-hak.

Emma J
Skrev om Stephep AB

Ett litet fyrkantigt rum med väggar fyllda med instrument och foton av välkända musiker. En konsert på Glenn Miller Café är verkligen intim, jag tycker att det är precis såhär man ska uppleva jazz. Har aldrig ätit mat där så jag har ännu ingen uppfattning om det. En bra sak är att man betalar per set, gillar man alltså inte musiken, eller inte har tid att lyssna så länge, kan man lämna när man vill! Kolla in meny och program på http://www.glennmillercafe.com/