Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Flysta Glenn Miller Café Jazz Club & Restaurant

Glenn Miller Café Jazz Club & Restaurant

Brunnsgatan 21A, 111 38 Stockholm — Visa karta

Liten mysig jazzklubb med god mat och familjär stämning.
Norra Agnegatan 39, 11229, STOCKHOLM
Tabbouli Kungsholmen
Hampus W:
Mycket god mat och trevligt bemötande. Inte överdrivet höga priser, men något trång lokal. Rekommenderas helt klart.

Restauranger nära Glenn Miller Café Jazz Club & Restaurant:

Kristinebergsstrand 2, Stockholm
Välkommen till Piren Restaurang och Bar! Här hittar du högklassig mat på fantast... Läs mer ›
Monica F:
Trevlig personal Mycket god mat Trevlig location Toppen helt enkelt!

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Ramsen J:
bästa mat och bästa service och snyggt ställe jag älskar och vara där i sangria .

Norrtullsgatan 59, Stockholm
Välkommen till La Taberna! Spanskinspirerad mat och dryck. Hit kan både små och ... Läs mer ›
Sören E:
Bra service och trevligt bemötande. Valde tapas som motsvarade våra höga förväntningar. Återkommer gärna vär tillfälle bjudes.

Västmannagatan 48, Stockholm
Välkommen till Restaurang Minako! Här serveras traditionell japansk sushi både s... Läs mer ›
Yashar G:
Magiskt. Ni kommer inte att ångra er!

Läs vad 6 kunder tycker om Glenn Miller Café Jazz Club & Restaurant

• Anna-Carin C
    Anna-Carin C skrev om Glenn Miller Café Jazz Club & Restaurant
    Fantastiskt trång och intim miljö med spelningar, väldigt goda musslor (har jag hört), underbar getost och framförallt härlig och äkta serviceminded personal. Rekommenderas!
    Björn W, Janne J, Tobias B, Nikke L gillar detta
  • Per P
    Per P skrev om Glenn Miller Café Jazz Club & Restaurant
    Att få maten levererad till jobbet när man bor grannar är fantastiskt! Bra personal och fantastisk mat.
    Nikke L, Tobias B gillar detta
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Glenn Miller Café Jazz Club & Restaurant
    När man, med goda vänner, behöver mat och är på ett kontor som delar innergård med Glenn Miller Café och de har fullt men gärna serverar oss på kontoret, då kan det inte bli annat än ett högt betyg. Jag lovar att återkomma när jag faktiskt besökt lokalen också.
    Per P gillar detta
  • Anders E
    Anders E skrev om Glenn Miller Café Jazz Club & Restaurant
    Bra, trevlig och kunnig service. Intim och stämmningsfull lokal. Prov musslorna från deras franska kök. De är superba.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Glenn Miller Café Jazz Club & Restaurant
    God mat, fantastiskt god öl, trevlig personal. Ett utmärkt jazz-hak.
  • Emma J
    Emma J skrev om Glenn Miller Café Jazz Club & Restaurant
    Ett litet fyrkantigt rum med väggar fyllda med instrument och foton av välkända musiker. En konsert på Glenn Miller Café är verkligen intim, jag tycker att det är precis såhär man ska uppleva jazz. Har aldrig ätit mat där så jag har ännu ingen uppfattning om det. En bra sak är att man betalar per set, gillar man alltså inte musiken, eller inte har tid att lyssna så länge, kan man lämna när man vill! Kolla in meny och program på http://www.glennmillercafe.com/

Brunnsgatan 21A, 111 38 Stockholm