Alla kategorier Skönhetssalong Uppsala Älvkarleby Glenys Nagel Design

Korngatan 4, 814 41 Skutskär — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Glenys Nagel Design

• Sofie L
    Sofie L skrev om Glenys Nagel Design
    Min erfarenhet som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. För ett år sedan skrev jag mitt avtal som fristående hudvårdskonsult i företaget Mary Kay, det har givit mig en fantastisk resa och framförallt en personlig utveckling. När jag började som hudvårdskonsult fick jag ett otroligt stöd ifrån både min SD Lotta Spjut men också mina kollegor. Det är inte alltid lätt att starta upp som egenföretagare, men tack vare en otroligt bra och grundläggande marknadsplan har mitt företag gått fantastiskt bra. Hur många har varit med om att ligga på plus i ekonomin under första året? Jag är ganska säker på att det inte är många som varit med om det… Den 13 september 1963 startade Mary Kay Ash sitt drömföretag för att berika kvinnors liv. Mary Kay har allt sedan den dagen erbjudit kvinnor runt hela världen en ojämförbar och obegränsad karriärmöjlighet. Grundläggande värderingar, en gyllene regel och gemenskap mellan kvinnor är förutsättningen för Mary Kays framgång. Anledningen till denna ojämförbara karriärmöjlighet för kvinnor är Mary Kays grundläggande värderingar, principer och filosofier. De var unika redan för mer än fyrtio år sedan. I dag efterlevs de av fler än 1.7 miljoner kvinnor i fler än 38 länder och aldrig tidigare har de varit så värdefulla och viktiga som nu. I företaget Mary Kay har jag som fristående hudvårdskonsult möjligheten att dela med mig utav jobbet till kvinnor jag vill arbeta tillsammans med. Jag kan alltså erbjuda andra människor i samhället att skriva på samma avtal som jag själv skrivit på; rätten att köpa produkter till grossistpris samt en obegränsad karriärmöjlighet – I avtalet ingår också en underskrift på en gyllene regel som lyder; Du skall behandla andra människor som du själv vill bli behandlad – Det vill säga i mina ögon en varm famn, men också något jag tycker alla människor skall sträva efter! För, Jag är väldigt säker på att alla vill mötas med en vänlighet. En gång i veckan har vi som fristående hudvårdskonsulter möjlighet att gå på en utbildning, där vi blir uppmärksammade och får bygga upp självkänslan och självförtroendet, jag brukar kalla det min tid för att ladda upp batteriet. Och vid ypperliga tillfällen som detta – med kränkande utlägg på nätet kan det vara skönt att få en extra spark i baken och få höra: Du duger precis som den du är!.... Vi alla människor har våra dagar med upp och nedgångar och det är helt naturligt – vad vore livet om det alltid var på Topp? Ingen utmaning precis. Jag kan varmt rekommendera Mary Kay som företag, där du får chansen att vara egen företagare med en enkel marknadsplan att följa, där du har valmöjlighet att välja över din tid. Där du har rätten till att prioritera din familj framför jobbet och vara med om en fantastisk utveckling i ditt egna liv. Produkterna Mary Kay använder är framforskade utav Hud och Ögonläkare och jag skulle bli väldigt Rädd om min läkare skulle be mig smörja in mig med farliga oljor.. När du blir fristående hudvårdskonsult eller är kund – ingår också en innehållsförteckning, där du tydligt kan läsa att det finns inga farliga ämnen för huden. Jag jobbar inte på labb och framkallar Mary Kays produkter utan arbetar som rådgivare – där mina kunder har valmöjlighet att köpa produkterna (kundens val) Alla kunder har också en kund garanti utifall kunden är missnöjd med resultatet eller behöver byta ut en produkt.Jag hoppas att du som läsare är stark att bilda dig en egen uppfattning! Lita alltid på din egen magkänsla! Hälsningar Fristående Hudvårdskonsult Sofie Larsson
    Mejl: GoldenStars@live.se – kontakta gärna mig vid funderingar eller åsikter!
    Www.Marykay.seWww.Marykay.com
  • Alicia E
    Alicia E skrev om Glenys Nagel Design
    Hon gör världens vackraste naglar!!!! I alla olika färger, dekorationer och hennes naglar håller jättelänge. Hur fina som helst! En tjej på mitt jobb går dit och hon har jättefina naglar jämt.
    Erik J gillar detta

Korngatan 4, 814 41 Skutskär