Katarina Johansson

Katarina Johansson

Katarina Johansson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Orust

Katarina Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-01. Katarina Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.7. Katarina Johansson har haft 27 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna vara med och hjälpa säljare och köpare till en bra bostadsaffär som för många är den största affären som görs i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang och en drivkraft att prestera goda resultat i mina affärsförbindelser - vilket i slutändan resulterar i nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och lyhörd. Jag värdesätter dessutom att ha en bra kommunikation med mina kunder.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

121 omdömen om Katarina Johansson

Sedan starten hos Reco 2017
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Stora Hasselön
    2023-01-02 Verifierad kund
    Öppet, vänligt och trevligt bemötande.
    Har inte så mycket erfarenhet av mäklarkontakter. Men uppfattade Katarina som professionell i det hon gjorde för oss i vårt ärende. Gällde en fastighet med tre gamla hus på en ö, dit man bara tar sig med egen båt. Inte helt ett dussinställe. Katarina hjälpte oss att hålla modet uppe när det först kändes motigt. Påpekade vikten av att hitta rätt spekulant/köpare. Till slut landade det också i det.
    Är mycket nöjd med Katarinas hantering av ärendet och utfallet.
  • sålde en tomt med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Röra
    2022-12-23 Verifierad kund
    Katarina är en mycket bra försäljare och fastighetsmäklare. Rak och tydlig i sitt engagemang med allas bästa för ögonen. Har rekommenderat Katarina till många bekanta.
    • Röra
    2022-12-23 Verifierad kund
    Det har fungerat klockrent med Katarina, hon är enkel, säger vad hon tycker och går in för sin uppgift för att det skall bli bra för både köpare och säljare. Verkligen proffsig !

Agneta o Per-Olof Magnusson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Torsby
    2022-10-26 Verifierad kund
    Vi tyckte att Katarina Johansson var en mycket vänlig och kompetent fastighetsmäklare och var mycket nöjda med hennes arbete. Katarina är ärlig, pålitlig - en mycket sympatisk och snabb person som vi kan rekommendera med gott samvete!
    2022-10-23 Verifierad kund
    Katarina bemötte oss jättebra. Väldigt välkomnande & supertrevlig! Hjälpsam med allt & hade svar på de frågor vi ställde.

Jättenöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2022-10-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, hon är flexibel och har ett positivt förhållningssätt både till köpare och säljare. Hon är rak och enkel samt ger snabb respons. Enkel att prata med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Stora Hasselön
    Lätt att få tag på
    Ordning och reda
  • Peter B
    2022-09-08 Verifierad kund
    Jag har fullt förtroende för Katarina. Hon har haft hand om två försäljningar för mig och jag är helnöjd. Hon responderade snabbt även då hon var på semester! Högsta betyg!
    • Torp
    2022-08-08 Verifierad kund
    Hon kändes pålitlig korret och lätt och få tag i då vi behövde fråga henne om uppgifter.

Har levererat det vi har kunnat förväntade oss på ett korret sänt.
    Tyvärr så blev det strul med uppkoppling mot tambur på grund av semester överlämningen inte hade fungerat att ge behörighet i dataprogrammet, men tur att Katarina var hemma och kunde koppla upp sig. Så vi kan rekommendera Katarina J
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bemötandet från Katarina var professionellt och trevligt.