Mäklare Västra Götaland Tjörn Gofab Fastighetsbyrå Karin Andersson
Karin Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är mötet med människor och att få hjälpa kunder fram till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en väldigt engagerad, trevlig och målinriktad mäklare. Jag ger alltid det lilla extra för att uppnå bra resultat och nöjda kunder. Jag brinner verkligen för mitt yrke!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med familjen.

Hur ser din drömbostad ut?
En rymlig villa med vacker havsutsikt. Läs mer

Läs vad 19 kunder tycker om Karin Andersson

• Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    95m²
    Skärhamn
    Min erfarenhet av Karin var genomgående positiv. Engagemang och att Karin hela tiden gav mig feedback i sälj processen såg jag som mycket positivt.
    Jag sålde en bostadsrätt och jag fick begärt pris men kanske att jag upplevde att Gofab inte hade helt koll på hur marknaden såg ut för tillfället vilket gjorde mig lite osäker på mina förväntningar och vad som var rätt pris. Läs mer
    2018-11-05 Karin A svarar Johan N
    Tack Johan för din rekommendation!
  • Marit Christine Ellinor O köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    95m²
    . Köpt bostadsrätt
    . Vänligt och kompetent Läs mer
    2018-11-05 Karin A svarar Marit Christine Ellinor O
    Tack Marit, för din fina rekommendation!
  • Anna Ulrika G sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Kyrkenorum
    Sålt en villa i Kyrkenorum. Karin är en grymt professionell mäklare. Engagerad, noggran, trevlig och kunnig. Professionell och personlig. En länk mellan köpare och säljare som skapar förtroende. Läs mer
    2018-10-22 Karin A svarar Anna Ulrika G
    Tack Ulrika för din fina rekommendation.
  • Per Mikael J köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Tydlig, snabb på svar.
    Ärlig.
    Mycket nöjd som köpare. Läs mer
    2018-09-19 Karin A svarar Per Mikael J
    Tack för era fina rekommendationer
  • Saied R
    Saied R köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    80m²
    Röreviken
    Trevligt, personligt och ge en känsla av trygghet.
    Hon är toppen! Läs mer
    2018-09-19 Karin A svarar Saied R
    Tack för era fina rekommendationer
  • Patrik H
    Patrik H köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2:a
    59m²
    Kajen
    Hej 👋 på er.
    Jag kan bara säga att jag vi är jätte nöjda med Karin Andersson.
    Karin är ett föredöme på
    Gofab Fastighetsbyrå med Karin som mäklare och som person känner jag Patrik och min sambo Pia oss trygga inför lägenhets köpet.
    Karin är väldigt påläst och hon vet hur mycket det betyder för en kund att kunna svara korrekt på ett sätt som kunden förstår.
    Vi kan bara tacka Karin Andersson
    För att hon tog så väl hand om oss hon får 10 av 10
    Mvh Patrik Läs mer
    2018-09-19 Karin A svarar Patrik H
    Tack för era fina rekommendationer!
  • Mathias Peder G sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Kyrkenorum
    VI har sålt vår bostad med hjälp av Karin på Gofab. Karin har agerat proffesionellt och gjort ett bra jobb och vi är nöjda ned resultatet. Karin är en säljare som aldrig ger sig och vi ger henne högsta betyg. Läs mer
    2018-09-19 Karin A svarar Mathias Peder G
    Tack Mathias för era fina rekommendationer!
  • Hillevi Chengo Martha P skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köp av sommarhus på Tjörn. Dödsbo med flera välgörenhetsorganisationer som arvtagare.
    Mycket smidigt sökt av Karin trots svårigheter på vägen. Hon var både proffessionell och varm och gjorde den där lilla extra flera gånger! Läs mer
    2018-09-18 Karin A svarar Hillevi Chengo Martha P
    Tack Hillevi för era fina rekommendationer.
  • Sandra H skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Karin hjälpte oss att sälja våra villa och vi valde henne för att vi hade fått högt förtroende för henne då det var hon som förmedlade villan när vi köpt för 2 år sedan.
    Karin byggnde förtroende genom att vara ärlig och genuin.
    Härlig och hjälpsam under hela processen. Läs mer
    2018-07-02 Karin A svarar Sandra H
    Tack Sandra för era fina rekommendationer!
  • Ann M skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt sommarbostad.

Blev bemött på allra bästa tänkbara sätt, pålitlig, ingav starkt förtroende.
    Följde ärendet från dag 1 tills försäljningen var klar.
    Karin Andersson vill jag ge de bästa rekommendationer till. Mycket duktig mäklare. Läs mer
    2018-07-02 Karin A svarar Ann M
    Tack Ann för dina fina rekommendationer!

Senaste försäljningarna

4:a