Mäklare Västra Götaland Tjörn Gofab Fastighetsbyrå Karin Andersson
Karin Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är mötet med människor och att få hjälpa kunder fram till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en väldigt engagerad, trevlig och målinriktad mäklare. Jag ger alltid det lilla extra för att uppnå bra resultat och nöjda kunder. Jag brinner verkligen för mitt yrke!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med familjen.

Hur ser din drömbostad ut?
En rymlig villa med vacker havsutsikt. Läs mer

Läs vad 27 kunder tycker om Karin Andersson

• Madelene M
    Madelene M köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-02-13

140m²
    Strandkärr
    Köpt Strandkärr m havsutsikt och säljer enplanshus i UCKLUM .
    Karin är personlig och engagerad och informerar om allt som händer . Hon jobbar snabbt och effektivt vilket jag uppskattar.
    Kan varmt rekommendera Karin 🌸 Läs mer
  • Tove B
    Tove B sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-02-13

140m²
    köpt och sålt villa , proffsigt bemötande ,
    totalt sett en bra mäklare Läs mer
  • Daniel K köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-02-12

120m²
    Skärhamn
    Okunnig, bristande information samt grammatiska fel vilket gav ett ponduslöst intryck Läs mer
  • Jonna Kristina S sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-02-12

85.5m²
    Stenunge allé
    Har sålt en bostadsrättslägenhet. Karin är professionell och kunnig. Läs mer
    2019-02-12 Karin A svarar Jonna Kristina S
    Tack Jonna, för din rekommendation!
  • Mayvor Irene F sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-01-30

129m²
    Ucklum
    Var fantastisk. Höll oss hela tiden informerad. Var väldigt ärlig. Hade en ödmjuk framtoning. Verkligen bra. Läs mer
    2019-01-30 Karin A svarar Mayvor Irene F
    Tack för er fina rekommendation!
  • Eja-Stina D sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-01-28

2:a
    63.7m²
    Centralt Stenungsund
    Otroligt proffsig i sitt mäklaruppdrag. Mycket kommunikativ och driver affären på ett välbalanserat sätt. Tack vare Karin så lyckades vi ro vår försäljning i hamn trots tuffa tider på bomarknaden. Läs mer
    2019-01-28 Karin A svarar Eja-Stina D
    Tack för er fina rekommendation!
  • Hans J skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-12-28

Karin har varit en helt ovärderlig resurs och hjälp vid försäljningen av mina föräldrars hus.
    Hon har uppvisat kompetens, fingerspetskänsla och ett oändligt tålamod. Hon har gjort denna försäljning på ett ytterst proffessionellt sett med en väldig omtänksamhet och tydlighet som vi verkligen har uppskattat!
    Jag rekommenderar å det varmaste Karin med sitt team till alla som går i sälj eller köptankar!
    Det är en person som man verkligen kan lita på och som bryr sig att det skall bli en bra affär och projekt för alla parter!

TACK KARIN & Gofab Läs mer
    2019-01-11 Karin A svarar Hans J
    Tack för era fina rekommendationer!
  • Ellinor N sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-12-21

4:a
    86.4m²
    Jörlanda
    Jag har sålt flera bostadsrätter och anlitat Karin.
    Hon är helt enkelt bäst. Trevlig smart hjälpsam och är duktig på att sälja. Läs mer
    2018-12-21 Karin A svarar Ellinor N
    Tack för din fina rekommendation!
  • Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-26

95m²
    Skärhamn
    Min erfarenhet av Karin var genomgående positiv. Engagemang och att Karin hela tiden gav mig feedback i sälj processen såg jag som mycket positivt.
    Jag sålde en bostadsrätt och jag fick begärt pris men kanske att jag upplevde att Gofab inte hade helt koll på hur marknaden såg ut för tillfället vilket gjorde mig lite osäker på mina förväntningar och vad som var rätt pris. Läs mer
    2018-11-05 Karin A svarar Johan N
    Tack Johan för din rekommendation!
  • Marit Christine Ellinor O köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-24

95m²
    . Köpt bostadsrätt
    . Vänligt och kompetent Läs mer
    2018-11-05 Karin A svarar Marit Christine Ellinor O
    Tack Marit, för din fina rekommendation!

Senaste försäljningarna

Ölsåsen