Karin Andersson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är mötet med människor och att få hjälpa kunder fram till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en väldigt engagerad, trevlig och målinriktad mäklare. Jag ger alltid det lilla extra för att uppnå bra resultat och nöjda kunder. Jag brinner verkligen för mitt yrke!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med familjen.

Hur ser din drömbostad ut?
En rymlig villa med vacker havsutsikt. Läs mer

Läs vad 46 Läs vad Karin Andersson

• Eva Gunilla Kein O sålde en tomt med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-02-11

Stenkyrka
    Proffsig
    Noggrann
    Trevlig
    Lugnt och positivt bemötande Läs mer
    2020-02-18 Karin A svarar Eva Gunilla Kein O
    Tack för era fina ord och för att jag fick hjälpa er, hoppas ni får en härlig resa nu!
  • Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-01-07

Norum
    Jättenöjd med Karin som mäklare. Lätt att ha att göra med och allt flöt bra. Läs mer
    2020-01-13 Karin A svarar Maria S
    Var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning, lycka till med ert nya boende och tack för en fin rekommendation!
  • Marika G köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-01-07

Norum
    Jag har köpt bostadsrätt i Brf Skogsbrynet i Hallerna i Stenungsund.
    Karin har varit mycket vänlig och tillmötesgående. Hon har hela tiden återkopplat med information och svarat på mina frågor.
    Karin bidrog till att köpet kändes väldigt tryggt och bra. Läs mer
    2020-01-13 Karin A svarar Marika G
    Tack för dina fina ord. Jag hoppas du kommer trivas bra och kunna njuta av din härliga uteplats!
  • Hans Josef J sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-11-01

Norum
    Hon var såå engagerad från första till sista dagen. Läs mer
    2019-11-04 Karin A svarar Hans Josef J
    Tack för era fina ord, har varit en fröjd att få hjälpa er. Stort lycka till med ert nya boende!
  • Maj-Britt Agneta D sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-11-01

Norum
    Vi har sålt ett parhus. Vi ville ha en trovärdig, kunnig, seriös, trygg, professionell och påläst mäklare och det fick vi. Helt igenom gedigen. Karin är den ultimata mäklaren. Vi kan VARMT rekommendera henne. Läs mer
    2019-11-04 Karin A svarar Maj-Britt Agneta D
    Tusen tack för era fina rekommendationer, tack för att jag fick vara med på er försäljningsresa! Jag hoppas ni kommer trivas gott i ert nya boende.
  • Sven Jonas B sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-22

Norum
    Har både köpt och sålt hus med Karin som mäklare. Trevligt bemötande och en professionell hantering av hela processen.
    Mycket nöjd kund. Läs mer
    2019-10-24 Karin A svarar Sven Jonas B
    Tusen tack för era fina rekommendationer, har varit ett nöje att få hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas bra i det nya boende!
  • Johannah S köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-22

Fantastisk och otroligt proffsig. Jättenöjda! Läs mer
    2019-10-22 Karin A svarar Johannah S
    Tusen tack för era fina ord! Stort lycka till och hoppas ni kommer trivas bra i Stenungsund!
  • Peter L köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-07

Tanum
    Köpet av vårt fritidshus i Hamburgsund gjordes lättare av att Karin hela tiden varit tillgänglig och svarat snabbt på alla frågor vi haft. Professionellt bemötande och hög kunskapsnivå höjde vårt förtroendet för henne. Läs mer
    2019-10-09 Karin A svarar Peter L
    Tack för era rekommendationer, hoppas ni kommer trivas bra i ert fina hus! Ha en fin första höst i huset, så ses vi i området!
  • Ingemar K köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-26

Hon var mycket hjälpsamma när jag köpte en sommarstuga. Läs mer
    2019-09-26 Karin A svarar Ingemar K
    Tack så mycket för din rekommendation, hoppas ni trivs i ert fritidshus!
  • Dan Olof S sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-23

Valla
    Sålt fritidshus på Tjörn
    Karin är lyhörd och snabb i sin återkoppling
    Karin är mån om att ge goda råd som underlag för kundens beslut i olika skeden
    Karin verkar vara mer mån om att det ska bli bra för kund framför att genomföra affär för egen del el för sitt företag.
    Karin förstår saker mellan raderna
    Vi är, med tanke på hur marknaden ser ut nöjda med resultatet Läs mer
    2019-09-26 Karin A svarar Dan Olof S
    Tack för er rekommendation, det var roligt att läsa! Jag önskar er lycka till i framtiden och önskar att ni får en fin höst!

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg