Mäklare Västra Götaland Tjörn Gofab Fastighetsbyrå Katarina Johansson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna vara med och hjälpa säljare och köpare till en bra bostadsaffär som för många är den största affären som görs i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang och en drivkraft att prestera goda resultat i mina affärsförbindelser - vilket i slutändan resulterar i nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och lyhörd. Jag värdesätter dessutom att ha en bra kommunikation med mina kunder. Läs mer

Läs vad 43 Läs vad Katarina Johansson

• Martin L sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-11

Långelanda
    Jag sålde en enplansvilla på 187 kvm. Och fick kontakt med Katarina som var mycket proffsig och man fick ett bra förtroende för. Läs mer
    2019-09-12 Katarina J svarar Martin L
    Tack så mycket Martin. Hoppas allt är bra med dig!
    Katarina
  • Reine A köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-08-26

Myckleby
    Köpare, fick den information o hjälp vi frågade efter Läs mer
    2019-08-28 Katarina J svarar Reine A
    Hej Reine och Susanne,
    Tack för den fina rekommendationen. Efter allt strul med strömavbrott fick vi ett bra tillträde ändå. Jag önskar er all lycka i Myckleby!
    Katarina
  • Gerd Ann-Marie H sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-07-22

Torp
    Vi gick hjälp att sälja sommarstugan av Katarina och är mycket nöjda med den information vi fortlöpande fick av henne, Snabb med att svara i telefon eller ringa upp om man pratat in meddelande. Ringde och kontrollerade saker i förväg och har varit påläst. Att hon har varit glad och positiv har hjälpt oss. Läs mer
    2019-07-22 Katarina J svarar Gerd Ann-Marie H
    Hej och tack så mycket för den fina rekommendationen. Jag hoppas ni har kunnat landa nu och kommer att ha en skön sommar som ni kan njuta behövligt av!
    Katarina
  • Margrethe W köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-07-04

Veldig nøyd med Katarina som meklare. Läs mer
    2019-07-04 Katarina J svarar Margrethe W
    Tack så mycket Margrethe!
    Jag hoppas ni kommer att trivas och få många härliga stunder på Orust framöver.
    Ha en skön sommar!
    Katarina
  • Otto J sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-07-02

Varekil
    Jag är helt nöjd med Katarinas professionella sätt, det drog ut på tiden när det gällde betalning av handpenning men det var väl i sin ordning? Katarina har ett väldigt bra sätt så hon kan rekommenderas. Hon blev nog lite sur på mig men sånt är livet. Hon är en väldigt bra Mäklare! Läs mer
    2019-07-02 Katarina J svarar Otto J
    Hej Otto,
    Jag hoppas ni kommer att trivas i er lägenhet och att ni nu kommer att kunna vara mer i Värmland. Det var ett nöje att hjälpa er och reglerna vi har måste ju följas ;-) ! Jag önskar er en trevlig sommar!
    Katarina
  • Gunnar K sålde sin stuga med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-06-26

Torp
    Katarina var mycket positiv när vi träffades första gången samt att hon såg fram emot en snabb och hoppfull försäljning
    Såg bara positiva möjligheter Läs mer
    2019-07-02 Katarina J svarar Gunnar K
    Hej Gunnar och Margareta,
    Det var mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen av ert charmiga ställe. Jag önskar er en härlig sommar och hoppas ni kan göra mycket annat kul nu framöver.
    Katarina
  • Giedre J köpte sin stuga med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-06-24

Trevlig och tillmötesgående! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-24 Katarina J svarar Giedre J
    Hej Geidre, Hoppas ni har hunnit komma in i huset och får njuta av sommaren på Slussen. Tack för ditt fina betyg och jag önskar er en härlig sommar!
    Katarina Johansson
  • Mats B sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-06-18

Morlanda
    Mycket profisionellt, gjorde ett mycket bra jobb. Rekomenderas Läs mer
    2019-06-18 Katarina J svarar Mats B
    Hej Mats,
    Jag tackar så mycket och hoppas du har det skönt i värmen!
    Katarina
  • Veronica G köpte sin stuga med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-06-09

Morlanda
    Professionell, kunnig, förtroendeingivande, tillmötesgående. Läs mer
    2019-06-11 Katarina J svarar Veronica G
    Hej på er,
    Tack för er fina rekommendation. Jag hoppas ni kommer att trivas och få många sköna stunder i Tången på vackra Västkusten.
    Katarina
  • Marita V sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-04-24

Kärreberg
    Vi har fått hjälp av Katarina att sälja vår bostad och vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått av henne. Vi har fått bra information, hon har varit lätt att nå och hon har bemött oss på ett respektfullt och fint sätt. Läs mer
    2019-04-24 Katarina J svarar Marita V
    Tack så mycket!