Kent Olsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt yrke där man träffar många härliga kunder och får en social gemenskap.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang för att göra mina kunder nöjda med sin bostadsaffär, och min långa erfarenhet i bostadsförhandlingar är en viktig bit. Dessutom är jag alltid glad, positiv och hårt arbetande.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig så njuter jag gärna av en runda golf eller en dag ute på havet. Läs mer

Läs vad 45 Läs vad Kent Olsson

• Petra K sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-03-30

Henån Nävrekärr
    Vi kan varmt rekommendera Kent Olsson som mäklare. Oerhört förtroendeingivande och seriös. Fick värdefulla tips och råd inför försäljningen av villa. Läs mer
  • Maj-Britt V köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-29

Skärhamn
    Har både köpt och sålt bostadsrätt.
    Blev oerhört proffsigt och trevligt bemött.
    Vi har haft ett väldigt bra samarbete. Läs mer
  • Jonas B sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-29

Skärhamn
    Helt klart den bästa mäklare vi har haft att göra med på alla sätt. Gör de där lilla extra för att man skall känna sig trygg och nöjd i sin affär! Läs mer
  • Lennart L
    Lennart L sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-26

Ängeviken
    Väl skött!
    Jag är helt nöjd.
    Det hela gick smidigt och utan problem, för vilket jag är honom stort tack skyldig.
    l.ennart Lundskog Läs mer
  • Håkan L sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-24

Myggenäs
    Sålt villa. Dödsbo
    Bra bemött, på ett mycket professionellt sätt.
    Jag hade höga förväntningar och de infriades.
    Kent hjälpte oss med dokument, energideklaration
    och fick till ett snabbt avslut Läs mer
  • Jan-Ove B köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-24

Skärhamn
    Köpt Br. Utmärkt bemötande helt enligt förväntningarna. Köpet genomfördes smidigt. På det hela taget så bra det kan bli.

Med vänlig hälsning
    Jan-Ove Brehme Läs mer
  • Rebecca R sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Höviksnäs
    Vi behövde sälja vår lägenhet ganska omgående och Kent tog hand om allt på direkten. Han gav oss goda råd och bemötte oss alltid professionellt. Vi kände oss inkluderade och trygga under hela processen. Snabb återkoppling vid frågor. Vi kunde inte fått en smidigare försäljning och ger därför toppbetyg! Läs mer
  • Thomas L köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Hällebäck
    Har köpt en villa och fick ett bra bemötande och en snabb affär som inte drog ut på tiden.

Är väldigt nöjd med helheten. Läs mer
  • Christer H sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Långekärr
    Friliggande hus. Proffsigt bemötande. Begärt pris blev ungefär som blev slutpris. Öppen och bra kommunikation. Läs mer
  • Carl B sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Höviksnäs
    Mycket nöjd efter Kent sånt våran bostadsrätt. Han lyckades få flera intressenter vilket ledde till en intensiv budgivning.
    10/10 Läs mer

Senaste försäljningarna