Kent Olsson
Registrerad mäklare sedan 1997-10-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-31
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt yrke där man träffar många härliga kunder och får en social gemenskap.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang för att göra mina kunder nöjda med sin bostadsaffär, och min långa erfarenhet i bostadsförhandlingar är en viktig bit. Dessutom är jag alltid glad, positiv och hårt arbetande.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig så njuter jag gärna av en runda golf eller en dag ute på havet. Läs mer

Läs vad 73 Läs vad Kent Olsson

• Göran E sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-07-12

Morlanda
    Kent förmedlade försäljningen av vårt fritidshus. Vi är mycket nöjda med hans bemötande och tillgänglighet. Han motsvarade våra förväntningar. Vi kan därför ge honom våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-07-13 Kent O svarar Göran E
    Hej Göran, Tack för de fina orden och ni skall ha ett stort tack också. Välkomna åter om jag kan hjälpa er med något framöver. :) Mvh/Kent
  • Kenth J köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Långelanda
    Jag har köpt bostad på Orust mellan Varekil och Svanesund Läs mer
    2020-07-11 Kent O svarar Kenth J
    Hallå Kenth, lycka till nu med alla projekt så ses vi framöver :) Mvh/Kent
  • Lennart M köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

3:a
    Valla
    Köpte en lägenhet i Hjälteby/Kråkedalsvägen. Vi fick mycket bra bemötande, bra information och lättsamt och trevligt möte. Allt fungerade alldeles utmärk och vi rekommenderar Kent som är mycket kunnig samt bra påläst. Läs mer
  • Kerstin J köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Klövedal
    Jag har köpt en fastighet i Toröd på Tjörn.
    Kent har alltid varit anträffbar eller har snabbt ringt tillbaka när jag försökt att kontakta honom. Han har tagit oss igenom köpprocessen på ett bra sätt.
    Kent är vänlig, professionell och hjälpsam i bemötandet.
    Det känns bra att ha Kent som min mäklare. Läs mer
    2020-07-10 Kent O svarar Kerstin J
    Hej Kerstin, tack för ditt svar. Alltid härligt med nöjda kunder och välkomna till Tjörn. Äntligen hittat ni rätt i Toröd med :) Mvh/Kent
  • Stefan P
    Stefan P sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Valla
    Sålt mitt sommarhus med riktigt gott resultat! Väldigt bra bemötande och vänlig approach. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-07-10 Kent O svarar Stefan P
    Hej Stefan, det låter bra! alltid härligt med nöjda kunder. Så är du välkommen att köpa nästa gång du känner det passar med ett hus här i trakten. :) Ha det gott så länge så ses vi framöver. Mvh/Kent
  • Anna H
    Anna H köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-07-07

Klövedal
    Vi har köpt ett sommarhus på Tjörn och fick mycket bra stöd och hjälp genom processen av Kent Olsson. Han svarar snabbt på frågor, är lyhörd och lägger stort fokus på genomföra affären rätt och riktigt. Vi är mycket nöjda och vill ge våra bästa rekommendationer till dem som ska välja mäklare!
    /Anna & Jan Läs mer
    2020-07-08 Kent O svarar Anna H
    Hej Anna och Jan, tack för de fina orden! Det värmer. Lycka till med allt nu så ses vi säkert i krokarna :) Mvh/Kent
  • Per J sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-07-03

2:a
    Stenkyrka
    Jag sålde en lägenhet genom Kent. Han är en riktig stjärnmäklare utan tvekan. Väldigt trevlig och lugn, har stor kunskap inom sitt yrke. Av alla mäklare man träffat så finns det ingen som ger en sån trygghet som när man är i hans händer.

Rekommenderar Kent och Gofab starkt. Läs mer
    2020-07-08 Kent O svarar Per J
    Hej Per, tack för ditt härliga och fina omdömme. Vi kommer ju säkert ses massa mer i framtiden med i Skärhamn mm. Tackar och ha en go sommar :)
  • Marcus V sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-07-01

2:a
    Långelanda
    Enkelt svar
    Proffs o allt perfekt skött. Läs mer
    2020-07-02 Kent O svarar Marcus V
    Tack så mycket Marcus! Ha en go sommar o lycka till med altan projektet ;)
  • Linda K köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-07-01

Stenkyrka
    Vi har blivit utmärkt bemötta av Kent vid köpet av vår gård!
    Super bra service och ett väldigt trevligt bemötande. Mer än nöjd! Läs mer
    2020-07-02 Kent O svarar Linda K
    Tack så mycket Linda! Blir kul för er att äntligen få flytta till Tjörn nu ;) Ha en go sommar så ses vi.
  • Svante L köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2020-05-29

Köpt fritidshus

Handlingskraftigt och korrekt genomförande av vårat köpt Läs mer
    2020-06-01 Kent O svarar Svante L
    Hej Svante! Tack så mycket för ditt inlägg. :) Jag ber samtidigt att få önska en fin sommar. Mvh/Kent

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg