Kent Olsson

Kent Olsson

Kent Olsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Kent Olsson har varit registrerad mäklare sedan 1997-10. Kent Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.9. Kent Olsson har haft 39 försäljningar sen 2020-04 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt yrke där man träffar många härliga kunder och får en social gemenskap.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang för att göra mina kunder nöjda med sin bostadsaffär, och min långa erfarenhet i bostadsförhandlingar är en viktig bit. Dessutom är jag alltid glad, positiv och hårt arbetande.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig så njuter jag gärna av en runda golf eller en dag ute på havet.

Försäljningar 2020-04 - 2021-03

Läs vad 89 Läs vad Kent Olsson

• 80.0 m²
    • Stenkyrka
    2021-03-02
    Hej,
    Har både köpt och sålt vår fritidsfastighet via Kent.
    Har vid båda tillfällena blivit mycket trevligt och proffsigt bemött. Förväntningarna vi hade vid försäljningen har vida överstigits mycket pga Kents kunskap och känsla för vad värdet på fastigheten skulle kunna säljas för. Vi är väldigt nöjda med Kent och kan varmt rekommendera honom.
    Hej Håkan, tack så jättemycket för ert fina omdöme. Nu lämnar ni ju tyvärr ön och området men ni är alltid lika välkomna tillbaka skall ni veta. :) Mvh/Kent Kent Olsson
    • Norum
    2021-02-20
    Kunnig och Mycket enkel att ha att göra med!
    Vi är så otroligt nöjda, bättre mäklare kunde vi ej ha haft!
    Toppen Natta och tack för svar :) Mvh/Kent Kent Olsson
    • Norum
    2021-02-20
    Köpt ett hus. På visningen kunde mäklaren svara på alla våra frågor och säga ärligt vad som behövde göras, det som hade gjort och det man bör tänka på. Vi är riktigt nöjda med mäklaren och huset!.
    Hej, Tack så mycket för er feedback. Det känns riktigt bra och så kul att ni är nöjda! :) Mvh/Kent Kent Olsson
    • 108.0 m²
    2021-02-19
    Trevlig, påläst och förtroendeingivande
    Låter härligt att ni är så nöjda Calle. :) Ni är såklart välkomna åter om det blir nytt hus här i trakten framöver. Mvh/Kent Kent Olsson
    2021-02-01
    Kapellvägen Skärhamn,

Positivt, lättsamt och ansvarsmässigt mottagande.

Utfört uppdraget enligt överenskommelse på ett bra sätt.

Bra person som är lätt att få tag på vid behov. Tar sig tid för att förklara div. saker angående köpet, så att det är förståeligt. Ingjuter förtroende.
    Hallå Jonathan, Tack så mycket för att du lagt tid på att svara här och tack för dina positiva svar. Det låter toppen! Vi hörs och ses framöver och lycka till med huset. Mvh/Kent Kent Olsson
    • 110.0 m²
    • Valla
    2020-10-31
    På väg att slutföra köp av Parhus i Höviksnäs.
    Mycket bra bemötande, lösningsorienterad och förtroendeingivande.
    Lätt att få kontakt med.
    Som sagt är köpet ännu ej slutfört men ser ingen anledning att tvivla på att även fortsättningen faller väl ut.
    Hej Key, Tack för de fina orden. Självklart skall vi lösa resten med på bästa sätt! Och ni är välkomna att bo på härliga Tjörn i Fina Höviksnäs nu :) Mvh/Kent Kent Olsson
    • 110.0 m²
    • Valla
    2020-10-29
    Hej! Kent Olsson har hjälpt oss att sälja vårt parhus. Vi har fått ett mycket bra bemötande och allt praktiskt har upplevts smidigt och professionellt. Vi kommer att varmt rekommendera Kent till släkt och vänner om de skulle vara behov av en mäklare.
    Hej Annelie, Tack så jättemycket för er återkoppling! känns verkligen Så bra att ni är nöjda! Nu kör vi klart allt i mål bara. Sedan hoppas jag såklart få träffa er framöver med för andra affärer såklart. :) Mvh/Kent Kent Olsson
    • 80.0 m²
    2020-10-07
    Vi upplever att vi blivit bra bemötta och omhändertagna vid vår försäljning av vårt hus i Kyrkesund.
    Kent har alltid varit trevlig, vänlig, tillgänglig och svarat på våra frågor och varit behjälplig om problem uppstått.
    För oss har det bra varit positivt så vi rekommenderar gärna Kent.
    mvh
    Ulla Selén
    Hej Ulla, Tack så jättemycket! Det har varit mycket trevligt att jobba tillsammans och ni vet att ni är välkomna åter om ni skulle hitta en hus som passar er återigen :) Mvh/Kent Kent Olsson
    • 133.0 m²
    • Stenkyrka
    2020-10-04
    Vi har köpt ett hus på Tjörn, i Rävlanda. Vi blev väldigt bra bemötta och kände att vi fick bra hjälp och fick ett förtroende för honom.
    Tack så mycket och välkomna till Tjörn :) Mvh/Kent Kent Olsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Ödsmål
    2020-10-03
    Trevlig och korrekt, återkopplar snabbt.
    Hej Anders, tack så mycket! Alltid kul med kunder som är nöjda på alla sätt :) Mvh/Kent Kent Olsson