Kent Olsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Kent Olsson har varit registrerad mäklare sedan 1997-10. Kent Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.9. Kent Olsson har haft 39 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt yrke där man träffar många härliga kunder och får en social gemenskap.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang för att göra mina kunder nöjda med sin bostadsaffär, och min långa erfarenhet i bostadsförhandlingar är en viktig bit. Dessutom är jag alltid glad, positiv och hårt arbetande.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig så njuter jag gärna av en runda golf eller en dag ute på havet.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 101 Läs vad Kent Olsson

• Stenkyrka
    2021-10-16
    En mäklare som får saker gjort, gör realistiska bedömningar av bostadens värde och otrolig social och trevlig. En kanon mäklare.
    Hallå Kent! Tacksam för er återkoppling. Alltid trevligt att göra affärer med er :)
    Mvh/Kent
    2021-10-03
    Mycket proffsig, kunnig, lugn och saklig. Dessutom trevlig:) Har anlitat Kent i tidigare fastihgetsaffärer och jag upplever att han är väldigt engagerad i det han gör och mån om att både säljares och köpares upplevelse av fastighetsaffären ska bli så bra som möjligt. Kan verkligen varmt rekommendera honom.
    Hej Helen, tack så jättemycket! Du vet att du alltid är välkommen igen och nu skall vi hitta en nytt boende till dig :) Mvh/Kent Kent Olsson
    2021-10-02
    Kent är saklig, lugn och noggrann. Visar omsorg om båda parterna i affären.
    Tack Magnus! Alltid trevligt att göra affärer med er också. Proffsigt bemötande från er sida med. Vi ses och hörs :) Mvh/Kent Kent Olsson
    2021-09-30
    Blev bemött på ett professionellt sätt och han var väldigt naturligt trevlig.
    Han levde upp till våra förväntningar .
    Kan varmt rekommendera honom .
    Tusen tack Ted! Det har varit en trevlig köp resa med er också. Vi ses snart igen :) Mvh/Kent Kent Olsson
    2021-08-28
    Kent kan vi varmt rekommendera. En mäklare som är professionell i sitt yrkesutövande. Han är alltid positiv, lyssnar in, är tillgänglig och återmatar under resans gång. Kan inte bli annat betyg än 5 av 5.
    Tack för allt Kent.😎
    Jane och Jörgen
    Hej, Tack så jättemycket! Det känns väldigt bra att ni är riktigt nöjda! :) Kent Olsson
    • Stenkyrka
    2021-07-12
    Som återkommande kund hos Kent kn man inte vara annat än nöjd!
    • Hallerna
    2021-07-01
    Kunnigt, proffsigt bemötande och engagemang.
    2021-06-11
    Alltid loka trevlig, härligt bemötande, känns tryggt att ha Kent som mäklare👌
    Tack så mycket Laila! Det gäller även er skall ni veta :) vi ses snart igen! Mvh/Kent Kent Olsson
    2021-06-03
    Trevlig och hjälpsam och hittade svar på alla våra frågor. Vi är mycket nöjda!
    Hej Åsa, tack själv för mycket trevligt samarbete och att ni har så bra ordning och reda på allt. Toppen! :) Mvh/Kent Kent Olsson
    • Varekilsnäs
    2021-05-28
    Köpt Fritidsbostad på Orust Maj-21.

Har fått ett utmärkt personligt och professionellt bemötande.