Kent Olsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

och har varit registrerad mäklare sedan 1997. Kent Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 82 omdömen sedan 2017-05-31. Kent Olsson har haft 37 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt yrke där man träffar många härliga kunder och får en social gemenskap.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang för att göra mina kunder nöjda med sin bostadsaffär, och min långa erfarenhet i bostadsförhandlingar är en viktig bit. Dessutom är jag alltid glad, positiv och hårt arbetande.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig så njuter jag gärna av en runda golf eller en dag ute på havet.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 82 Läs vad Kent Olsson

• Vi upplever att vi blivit bra bemötta och omhändertagna vid vår försäljning av vårt hus i Kyrkesund. Kent har alltid varit trevlig, vänlig, tillgänglig och svarat på våra frågor och varit behjälplig om problem uppstått. För oss har det bra varit positivt så vi rekommenderar gärna Kent. mvh Ulla Selén
    Ulla S köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-10-07
    • 80.0 m²
    2020-10-07
    Hej Ulla, Tack så jättemycket! Det har varit mycket trevligt att jobba tillsammans och ni vet att ni är välkomna åter om ni skulle hitta en hus som passar er återigen :) Mvh/Kent

Visa svar
  • Vi har köpt ett hus på Tjörn, i Rävlanda. Vi blev väldigt bra bemötta och kände att vi fick bra hjälp och fick ett förtroende för honom.
    Annica J köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-10-04
    • 133.0 m²
    • Stenkyrka
    2020-10-04
    Tack så mycket och välkomna till Tjörn :) Mvh/Kent

Visa svar
  • Trevlig och korrekt, återkopplar snabbt.
    Anders P köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-10-03
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Ödsmål
    2020-10-03
    Hej Anders, tack så mycket! Alltid kul med kunder som är nöjda på alla sätt :) Mvh/Kent

Visa svar
  • Trevligt bemötande, flexibel och pålitlig
    LarsIngemar H sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 133.0 m²
    • Stenkyrka
    2020-10-02
    Hej Lasse, Tack så jättemycket! riktigt kul att allt gick så bra och hoppas nu det blir riktigt bra i ert framtida boende så ses vi i krokarna :) Mvh/Kent

Visa svar
  • Sålt fastighet på Tjörn. Kent är verkligen en person som passar för yrket. Har förstått Att han pratar med ev köpare. Och berättar om fastigheten. Inte bara öppnar dörren, som vissa gör. Han är tillmötesgående. Svarar snabbt på frågor. Låg i och jobbade hårt med att sälja min fastighet. Jag är verkligen nöjd med hans insatts och kan utan problem rekommendera honom till andra
    Pierre A
    Pierre A köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 74.0 m²
    • Klövedal
    2020-10-02
    Hej Pierre, Tackar och bugar och bockar :) Ha det nu så skönt i Skåne och med din framtida renovering av ditt nuvarande hus. Mvh/Kent

Visa svar
  • Vår dialog med Kent har varit smidig och förtroendefull sedan det första emailet/samtalet samt därefter. Vi har känt oss mycket väl omhändertagna och han har gett oss all den information som vi har begärt. De virtuella visningarna fungerade jättebra. Vi kan varmt rekommendera Kent som fastighetsmäklare.
    Leif B köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-07-23
    • 116.0 m²
    2020-07-23
    Hej Leif, tack så jättemycket för de fina orden och ha en fortsatt go sommar/sensommar :) Mvh/Kent

Visa svar
  • Tillmötesgående och serviceinriktad. Vi har köpt en villa. En bra upplevelse. Vänliga hälsningar
    Roger W köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-07-15
    • 90.0 m²
    2020-07-15
    Tack så mycket. Lycka till med allt och ha en go sommar :) Mvh/Kent

Visa svar
  • Kent är en fantastisk mäklare, rekommenderar han i alla lägen,. Är trevlig och kan verkligen bemöta både säljare o köpare med sitt fantastiska kunnande.
    Katrin S sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 90.0 m²
    2020-07-14
    Hej Katrin, Tack så jätte mycket för ditt svar. Ni är alltid välkomna igen vet du :) Ha det så bra så länge så ses vi snart igen framöver. Njut av sol o sommar :) Mvh/Kent

Visa svar
  • Vi är jättenöjda med Kent som sålde vårt hus. - Återkopplar på utlovad tid - Saklig & kunnig - Bra information till oss som säljare både innan, under & efter försäljningen.
    Christer J sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 145.0 m²
    • Jörlanda
    2020-07-14
  • Kent förmedlade försäljningen av vårt fritidshus. Vi är mycket nöjda med hans bemötande och tillgänglighet. Han motsvarade våra förväntningar. Vi kan därför ge honom våra bästa rekommendationer.
    Göran E sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-07-12
    • 130.0 m²
    • Morlanda
    2020-07-12
    Hej Göran, Tack för de fina orden och ni skall ha ett stort tack också. Välkomna åter om jag kan hjälpa er med något framöver. :) Mvh/Kent

Senaste försäljningarna

Tallvivelvägen