Kent Olsson

Kent Olsson

Kent Olsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Kent Olsson har varit registrerad mäklare sedan 1997-10. Kent Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.9. Kent Olsson har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt yrke där man träffar många härliga kunder och får en social gemenskap.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang för att göra mina kunder nöjda med sin bostadsaffär, och min långa erfarenhet i bostadsförhandlingar är en viktig bit. Dessutom är jag alltid glad, positiv och hårt arbetande.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig så njuter jag gärna av en runda golf eller en dag ute på havet.

165 omdömen om Kent Olsson

Sedan starten hos Reco 2017
Ingrid Marie J
Jörlanda

Kent var en mycket behaglig, trevlig person. Stort hjärta ♥️ till honom. Gäller även Peter.

Robert R
Jörlanda

Professionellt, tryggt och med hjärtat på rätt ställe.. En väldigt fin köpupplevelse fick vi tack vare Kent när vi köpte vårt nya hus.

Zofia O
Sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Professionell, trevlig, pålitlig, bra kommunikation

Svar från Kent Olsson

Tack så mycket Zofia och nu hoppas jag du kommer finna dig tillrätta bra i Göteborg. Tråkigt att du lämnar Tjörn men du är alltid välkommen tillbaka hit :) Mvh/Kent

Håkan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

SLUTA SKICKA SÅNA HÄR ENKÄTER JAG AVSKYR DOM

Svar från Kent Olsson

Hej Håkan, Det går iväg atumatiskt från Reco. Du har ju redan svarat en gång så jag förstår att du tröttnar på dem, det kan jag med göra :) Eftersom du både sålt och köpt bostad så har du fått dubbelt. Men nu skall du inte få fler ifrån dem. Nu kan vi fokusera på din utflytt och att du får komma in i ditt nya fina boende. :) Vi ses och hörs snart igen Håkan. Mvh/Kent

Håkan A
Stenkyrka

Kent Olsson har stöttat mig genom hela den mörka hösten 2023 då jag själv velat ge upp projektet. Han har letat upp et trevligt par som köper mitt hus och lyckats få ett bra pris för det.

Svar från Kent Olsson

Tack Håkan och superkul att vi rodde detta i hamn och att allt blir så bra såväl för dig men även köparna som fick sin dröm uppfylld! :) Mvh/Kent

Grzegorz W
Köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Allt var Professionellt. Han var en mycket trevlig man.

Svar från Kent Olsson

Tack så jättemycket för ditt svar här Grzegorz. Jag hoppas kunna hjälpa dig fler gånger. Mvh/Kent

Cecilia W
Stenkyrka

Vi blev trevligt och professionellt bemötta av Kent. Det var bra och tydlig kommunikation och Kent var snabb på återkoppling. Allt gick väldigt smidigt.

Svar från Kent Olsson

Hej, tack så jättemycket för er återkoppling Cecila och ha en god jul och ett gott slut på året :) Mvh/Kent

Lars B
Stenkyrka

Kent är en erfaren och trevlig mäklare man får förtroende för. Jag har träffat några andra mäklare vid andra affärer som inte förklarar på enkelt förstående sätt so. Kent gör. Jag kan rekommendera Kent vid kommande affärer.

Svar från Kent Olsson

Tack så jättemycket Lars för dina fina ord! Känns bra och att man lyckats med det jag vill uppnå med mina kunder :) Nu skall vi bara sy ihop det sista med sedan är vi i mål :) Mvh/Kent

Eva Marianne W
Rönnäng

Kent har haft från dag ett bra och ödmjukt sätt. Varit rak och ärlig i sitt sätt att prata. Lyssnat. Våra förväntningar blev som vi önska. Kent har gjort ett mycket bra jobb. En stor stjärna till Kent.

Svar från Kent Olsson

Tack så hemskt mycket! Så kul att allt gick som planerat och att allt blev och känns så bra för er. Det värmer att dina föräldrar är så nöjda och glada med. :) Mvh/Kent

Ulf N
Mjörn

Kent gav ett bra positivt och professionellt bemötande. Förväntingarna överträffades pga Kents proffsiga bemötande och kunskaper. Jag är mycket nöjd med köpet och kommer att varmt rekommendera Kent till vänner och bekanta.

Svar från Kent Olsson

Tack så mycket Ulf! Det låter toppen att ni är så nöjda och då har jag verkligen lyckats med mitt jobb när du rekomenderar mig framöver. Det tackar jag för. Sedan är det bara en bonus att du är Gaisare med ;) Välkomna till ert nya hus. Mvh/Kent