Markus Berg

Markus Berg

Markus Berg är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Markus Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 208 omdömen med ett betyg på 4.8. Markus Berg har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet inom mäklarbranschen och gör alltid allt för att nå fram till bästa möjliga resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, kunnig och målmedveten mäklare. Jag gillar dessutom mötena med människor och variationen som detta arbete innebär.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen och närvarar på mina barns olika aktiviteter. Finns det tid över så motionerar jag gärna.

208 omdömen om Markus Berg

Sedan starten hos Reco 2017
Mona S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Stenkyrka

Omtänksamt o hjälpsamt agerande.

Svar från Markus Berg

Tack för det, Mona. Hör av dig om det skulle vara något mer annars syns vi ju snart igen.

Thomas L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Valla

En professionell mäklare som gjorde vår första bostadsaffär till en mycket smidig upplevelse. Jag rekommenderar Markus varmt.

Svar från Markus Berg

Tack för det Thomas! Hoppas och tror ni kommer trivas förträffligt på Tjörn. Syns snart framöver!

Anna-Lena K
Rönnäng

Då vi ej har tidigare erfarenheter av att sälja hus tycker vi att Markus har ledsagat oss smidigt genom hela försäljningsprocessen. Vi har känt oss trygga i Markus sätt att hantera försäljningen och hans återkoppling mot oss. Kan varmt rekommendera Markus och Gofab som fastighetsbyrå.

Svar från Markus Berg

Tack för lämnat omdöme! Vi syns i nästa vecka för tillträdet. Hör av er om det skulle vara något innan.

Gunnel F
Tegneby

Markus är mycket professionell. Han har ett lugnt och trevligt bemötande. Markus har en gedigen erfarenhet som gör att man som säljare känner sig både lugn och trygg.

Svar från Markus Berg

Tack för förtroendet och för det fina betyget. Vi syns framöver!

Matilda S
Rönnäng

Bra och rak kommunikation, ett trevligt bemötande och vi kände oss trygga genom processen.

Svar från Markus Berg

Kul att höra! Hoppas nu ni skall trivas bra ert blivande, fina hus.

Atle G
Tegneby

Markus gjorde ett gott jobb vid försäljningen av vår fastighet. Han var tillmötesgående, uppmärksam, initierad och påläst. Markus erfarenhet gjorde att alla förberedelser gick smidigt. Vid visningen och kontraktsskrivandet flöt allt på. Ett plus var hans kundregister där han hittade vår köpare omgående. Dessutom hade han god draghjälp av ett objekt som var i mkt gott skick😉. Vi anlitar gärna Markus igen!

Svar från Markus Berg

Tack för det fina omdömet! Och tack för förtroendet vid förmedlingen! Helt klart ett väldigt fint hus i bra skick. Alltid trevligt att visa och förmedla när det är ordning och reda.

Susanne N
Klövedal

Trevligt bemötande. Kunnig. Snabba svar när jag undrade om något

Svar från Markus Berg

Tack för detta Susanne! Hoppas du trivs med ditt nya boende och god fortsättning på nya året!

Dan D
Valla

Mitt första intryck av Markus var att han upplevdes väldigt serviceinriktad och mån om att ta tillvara båda parters intressen. Generellt är mina förväntningar på en mäklare att denna är väl insatt i själva objektet men även omgivningen och generella frågeställningar kring fastighetsköp. Det går naturligtvis bra att återkomma med svar på lite mer kniviga frågor. Markus svarade på ett utmärkt sätt upp till dessa förväntningar. Genom sitt förtroendeskapande och vinnande sätt, men med tydlig integritet, ger jag Markus högsta betyg så här långt i affären som inte är helt slutförd ännu.

Svar från Markus Berg

Tack för detta Dan. Ska vi se till att det flyter på och funkar det sista också. Hörs och syns framöver!

Christina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
Rönnäng

Har haft kontakt med Markus Berg både som säljare och köpare. Lika positiv uppfattning av honom i båda fallen. Markus är proffsig, sympatisk och man känner sig personligt behandlad. Tack vare hans långa erfarenhet och breda kundregister löper affärerna snabbt och smidigt. Kunde inte önska mig en bättre mäklare!

Svar från Markus Berg

Tack så mycket, Christina! Vad roligt att du känner så. Vi hörs vidare framöver.

Inger Marie Elisabeth L
Stenkyrka

Tydlig, snabb och kunnig. God kommunikation . Flexibel.

Svar från Markus Berg

Tack så mycket för det positiva omdömet!