Peter Oskarsson

Peter Oskarsson

Peter Oskarsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Peter Oskarsson har varit registrerad mäklare sedan 1996-02. Peter Oskarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.6. Peter Oskarsson har haft 21 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 37 Läs vad Peter Oskarsson

• köpte sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Kville
    2022-09-05 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga om Peter, som levde upp till våra förväntning på hur vi som köpare vill bli bemötta.

Topnotch!
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-07-24 Verifierad kund
    Peter har kompetens och har god personkännedom. Peter har dessutom utmärkt god kännedom om vårt närområde där vi bor och har tillsammans med sina medarbetare funnit en bra köpare.
  • köpte en tomt med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-05-01 Verifierad kund
    Bra och proffesionellt bemött. Stor flexibilitet map. tider och platser.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Rönnäng
    2022-04-07 Verifierad kund
    Bra och proffsigt skött genom hela affären.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Stenkyrka
    2021-09-13 Verifierad kund
    Mäklare Peter Oskarsson,
    Proffsig, Intresserad, Tack! för Återkoppling, Ger Svar på frågor genom sin kunnighet och återkommer snarast med svar. Återkommer snabbt med svar efter us med Byggaren Hansson & Söner. PO är lyssnare och ger goda råd i fakta.
    Ja! PO motsvarar mer därtill, de förväntningar i sin yrkeskunskap som jag hade från start. PO är proffs, Bästa Mäklare! för Köparen.

Stort Tack! Med vänlig hälsning! Kerstin Fredling
    Lgh 3543, Hus E Brygghusen Kajen Skärhamn
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Tanum
    2021-08-12 Verifierad kund
    Tydlig och rak kommunikation, mäklare påläst i fastighet och gav svar på funderingar.
  • sålde sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-16 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, proffsigt utfört arbete med bra ekonomiskt utfall.
    Vi rekommenderarl andra säljare att kontakta Gofab vid nästa fastighetsförsäljning.
  • köpte sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-07 Verifierad kund
    Inte så lätt att få tag på, men när det skulle skrivas flöt det på utan anmärkning.
    • Stenkyrka
    2021-06-04 Verifierad kund
    Har köpt lgh på Kajen Skärhamn. Fick ett mycket trevligt, informativt och personligt
    bemötande! Våra höga förväntningar infriades med ytterligare inspiration!
  • sålde sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Valla
    2021-05-07 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande . Och en saklig annonserings text som gav mycket bra resultat . Och mycket bra vid kontraktsskrivning !