Peter Oskarsson

Peter Oskarsson

Peter Oskarsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

Peter Oskarsson har varit registrerad mäklare sedan 1996-02. Peter Oskarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.6. Peter Oskarsson har haft 19 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 33 Läs vad Peter Oskarsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-09-13
    Mäklare Peter Oskarsson,
    Proffsig, Intresserad, Tack! för Återkoppling, Ger Svar på frågor genom sin kunnighet och återkommer snarast med svar. Återkommer snabbt med svar efter us med Byggaren Hansson & Söner. PO är lyssnare och ger goda råd i fakta.
    Ja! PO motsvarar mer därtill, de förväntningar i sin yrkeskunskap som jag hade från start. PO är proffs, Bästa Mäklare! för Köparen.

Stort Tack! Med vänlig hälsning! Kerstin Fredling
    Lgh 3543, Hus E Brygghusen Kajen Skärhamn
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Tanum
    2021-08-12
    Tydlig och rak kommunikation, mäklare påläst i fastighet och gav svar på funderingar.
  • sålde sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Klövedal
    2021-06-16
    Utmärkt bemötande, proffsigt utfört arbete med bra ekonomiskt utfall.
    Vi rekommenderarl andra säljare att kontakta Gofab vid nästa fastighetsförsäljning.
  • köpte sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Klövedal
    2021-06-07
    Inte så lätt att få tag på, men när det skulle skrivas flöt det på utan anmärkning.
    2021-06-04
    Har köpt lgh på Kajen Skärhamn. Fick ett mycket trevligt, informativt och personligt
    bemötande! Våra höga förväntningar infriades med ytterligare inspiration!
  • sålde sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Valla
    2021-05-07
    Mycket bra bemötande . Och en saklig annonserings text som gav mycket bra resultat . Och mycket bra vid kontraktsskrivning !
    2021-05-07
    Allt var snabbt och enkelt fixat!
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Linda o Claes
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Norum
    2020-07-31
    Kanon mäklare, 100% engagerad i vårt köp.
    Jobbade verkligen för att vi skulle få köpa fastigheten.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Solberga
    2020-07-10
    Vi sålde vår villa på Rörtången. Vi fick ett proffsigt intryck av Peter och en känsla att han hade möjlighet att få ut det bästa i vår bostadsaffär. Peter var flexibel med oss och intressenterna.
    Vi kan verkligen rekommendera Peter och Gofab för andra.