Peter Oskarsson
Registrerad mäklare sedan 1996-02-27
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 20 Läs vad Peter Oskarsson

• Leif Christer L sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-12

Rönnäng
    Vi köpte vårt sommarhus av Peter för drygt 19 år sedan och sålde det nu genom honom. Han är mycket professionell, kan marknaden mycket väl och ger ett bra och stabilt intryck.
    Han vet så att säga vilka knappar att trycka på hos intressenterna.
    Vi hade prismässigt mycket höga förväntningar , mäklaren var initialt lite tveksamt till dessa förväntningar och det kanseke vi var innerst inne också. Men faktiskt nådde vi hela vägen ! Mycket menar jag berodde på att Peter på ett mycket bra sätt behandlade de olika intressentarna utifrån deras sätt att förhålla sig till objektet. Läs mer
  • Nina P sålde sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-03

2:a
    Skärhamn
    Kunnigt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Lisa A sålde sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-01

2:a
    Skärhamn
    Mycket noggrann och engagerad från start till mål. Läs mer
  • Agneta K sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-21

Norum
    Svår att nå och få info annars alldeles utmärkt. Läs mer
  • Karin Ann-Charlott N sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-19

Norum
    Slarvigt och oengagerat fram till själva visningen. Återkom inte och var inte som sagt engagerad. När det kom köpare så var det intressantare för honom men det kändes som om köparen var mer intressant än jag som säljare. Han var påstridig och kändes irriterad när vi inte var nöjda med buden och det kändes som han ville ha en snabb affär för att få det avklarat. Inte att jag som säljare var viktig utan man skulle vara väldigt nöjd med att det fanns någon som ville köpa huset . Hade jag kunnat och orkat så ville jag byta mäklare men vi var två säljare och vi var inte överens så det blev att vi fortsatta. Ok huset blev sålt. Inga hard feelings nu men jag rekommenderar inte honom till någon annan. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G köpte sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-19

Stenungsön
    Hjälpsam och lyhörd. Ansträngde sig för att affären skulle flyta på bra för både säljare och oss som köpare. Läs mer
  • Per Anders S sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-09

Getskär
    har sållt en villa.
    Fick mycket bra bemötande och kände att de satsade hårt på anonnsering osv. Försäljningen gick snabbt och vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Johan L skrev om Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2017-12-08

Svarade när jag ringde under ej öppe tider, mkt positivt
    Allt i affären stämde. Efter påskrift ingen återkoppling, känns sådär. Var ändå en affär på 7 500 000kr.
    Mäklarfirmor har mycket att lära sig av t.ex bilbranschen, både vid kontraktsskrivning och uppföljning.
    Tror de får tänka till, särskilt nu när marknaden går ner, men det är ju upp till dem hur de vill jobba med relationer.
    Vi har köpt vårt drömställe så vi är ändå nöjda. :)
    God Jul på er alla
    Johan Lundström Läs mer
  • Moser G skrev om Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

2017-12-08

Duktig och mycket proffessionell. Läs mer
  • Hans A skrev om Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå

Veldig hyggelig og imøtekommende. Tok seg god tid Läs mer