Peter Oskarsson

Peter Oskarsson

Peter Oskarsson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå

och har varit registrerad mäklare sedan 1996. Peter Oskarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 26 omdömen sedan 2017-12-06. Peter Oskarsson har haft 13 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 26 Läs vad Peter Oskarsson

• Seriös, professionell, tillmötesgående! Tack för bra process. Linda o Claes
    Linda T köpte sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-08-09
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Tanum
    2020-08-09
  • Kanon mäklare, 100% engagerad i vårt köp. Jobbade verkligen för att vi skulle få köpa fastigheten.
    Lars H köpte sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-07-31
    • 230.0 m²
    2020-07-31
  • Vi sålde vår villa på Rörtången. Vi fick ett proffsigt intryck av Peter och en känsla att han hade möjlighet att få ut det bästa i vår bostadsaffär. Peter var flexibel med oss och intressenterna. Vi kan verkligen rekommendera Peter och Gofab för andra.
    Magnus W sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-07-10
    • 155.0 m²
    • Solberga
    2020-07-10
  • Vi har köpt Rörtången 111C. Vi fick ett bra intryck av Peter vid visningen och framförallt att han ordnade extravisning för oss och var den mellanhand mellan säljare och köpare som man förväntar sig. Tråkigt att han blev sjuk vid signeringen men det löste vi ändå.
    Anette E köpte sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 155.0 m²
    • Solberga
    2020-07-09
  • Bra bemötande och god service vid vårt fastighetsköp, snabbt och enkelt hanterat.
    Martin P köpte sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • 7:a
    • 125.0 m²
    • Morlanda
    2020-07-09
  • Snabb Effektiv Har god marknadskännedom Arbetar som försäljare inte som många i branschen endast som ordermottagare
    Carl Åke B sålde sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-07-07
    • 7:a
    • 145.0 m²
    2020-07-07
  • Vi köpte vårt sommarhus av Peter för drygt 19 år sedan och sålde det nu genom honom. Han är mycket professionell, kan marknaden mycket väl och ger ett bra och stabilt intryck. Han vet så att säga vilka knappar att trycka på hos intressenterna. Vi hade prismässigt mycket höga förväntningar , mäklaren var initialt lite tveksamt till dessa förväntningar och det kanseke vi var innerst inne också. Men faktiskt nådde vi hela vägen ! Mycket menar jag berodde på att Peter på ett mycket bra sätt behandlade de olika intressentarna utifrån deras sätt att förhålla sig till objektet.
    Leif Christer L sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2019-10-12
    • 150.0 m²
    • Rönnäng
    2019-10-12
  • Kunnigt och proffesionellt bemötande.
    Nina P sålde sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2019-10-03
    • 2:a
    • Skärhamn
    2019-10-03
  • Mycket noggrann och engagerad från start till mål.
    Lisa A sålde sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2019-10-01
    • 2:a
    • Skärhamn
    2019-10-01
  • Svår att nå och få info annars alldeles utmärkt.
    Agneta K sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2019-09-21
    • 130.0 m²