Mäklare Västra Götaland Tjörn Gofab Fastighetsbyrå Thomas Winqvist
Thomas Winqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbetet är så pass flexibelt. Jag träffar mycket trevliga människor som jag förhoppningsvis kan hjälpa till en bra bostadsaffär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare i över 20 år vilket gör att jag har den erfarenhet som behövs för att göra en bra bostadsaffär.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är väldigt idrottsintresserad och gillar att gå på ishockey och fotboll. Jag älskar att resa när tillfälle till det finns. Läs mer

Läs vad 17 kunder tycker om Thomas Winqvist

• Aste J
    Aste J köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    120m²
    Okomplicerad. Lätt att komma överens med. Aningen för mycket styrande. Lite besviken på för lågt pris, men vem är väl inte det. Läs mer
  • Henry O sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    75m²
    Fröjdendal
    Sommarstuga. Mycket positivt. Förtroendeingivande och kunnig. Mycket nöjd. Läs mer
  • Anders Ö köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    53m²
    Söbben
    Köpte ett fritidshus. Allt gick smärtfritt. Läs mer
  • Britta Margareta E sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    70m²
    Svanvik
    Sålde sommarhus på Orust verkligen duktig kompetent trevlig mäklare kan verkligen rekommendera honom till det allra bästa fick all hjälp jag behövde . Läs mer
  • Tove N köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    75m²
    Fröjdendal
    Vi köpte hus och blev väldigt bra bemötta
    Har inget att klaga på Läs mer
  • Per Erik Tobias F sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    85m²
    Svanvik
    Professionell och personlig. Bra kommunikation. Kändes pålitlig. Läs mer
  • Rolf A sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    121m²
    Nytorpshöjd
    Trevlig bemötande, och med ett kunnande hur försäljningen skall gå "till". Vi fick ett förtoende av Thomas direkt.
    Behövde inte "kolla" med andra mäklare, då vi kände oss trygga med Thomas. Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    4:a
    108m²
    Henån
    Trevligt bemötande, kunnig och visar sig intresserad i kundkontakten. Köpte parhus/lägenhet i Henån april 2018. /Sandra Läs mer
  • Margot Ann-Christin H sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    152m²
    Mollösund
    Har sålt min villa i Mollösund , bra bemötande av mäklaren som till slut fick sålt huset 👍 Läs mer
  • Carolina K köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    109m²
    Tyfta
    Har både sålt och köpt bostad genom Thomas och jag har inget att klaga på. Snabb återkoppling. Bra vägledning och rådgivning. Vi kände oss otroligt trygga vilket var vilktigt för oss då det var vår livs affär som genomfördes. Alla borde välja denna mäklaren. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a