Ulf Torsein
Registrerad mäklare sedan 1984
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa människor och hjälpa dem i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har jobbat länge i branschen, har stor erfarenhet och breda kunskaper. Jag vill även beskriva mig som en mycket noggrann och lyhörd mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att snickra, arbeta i trädgården och att sköta skogen som jag äger. Eller så reser jag utomlands!

Hur ser din drömbostad ut?
Ett rymligt hus med gott om plats för barn, barnbarn och andra gäster som hälsar på. Läs mer

Läs vad 29 Läs vad Ulf Torsein

• Aaro Allan P sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-12-17

Jörlanda
    Vi valde Ulf Torsein som mäklare när vi skulle sälja vårat hus,
    han in ger ett stort förtroende och har en lång erfarenhet som mäklare vilket är viktigt för oss. Vi är mycket nöjda med Ulf Torsein som sålde vårat hus. Läs mer
  • Erica P köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-11-01

Ödsmål
    Bra! Ulf var mycket vänlig och utstrålar ett lung 👍. Läs mer
  • Eva O sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-08

Kungälv
    Både köpt och sålt bostad och har därmed fått stort förtroende för Gofab och Ulf Torsein. Alltid vänligt bemötande och stort kunnande. En professionell och trygg person under en av livets största affärer.. Läs mer
  • Anita W sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-10-08

Spekeröd-Ucklum
    Ulf arbetade intensivt och skickligt med att sälja mitt kära hus på Grössby gata. Han ger en känsla av trygghet och vänlighet. Eftersom det är första gången jag säljer ett hus var det gott att få råd i hur det skall gå till. Ulf har stor erfarenhet i yrket, vilket märks väl. Jag är mycket tacksam för hur allt har skötts och för kramen och blommorna när det blev känslosamt för mig. Läs mer
  • David P köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå

2019-09-11

Lugn, saklig och trevlig! Förtroendeingivande. Har skrivit avtal för tomtköp med Ulf. Läs mer
  • Leif Karl Gustav L sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-24

Sävelycke
    Ulf har medverkat till försäljningen av vårt hus och har uppfattats som pålitlig och tjänstvillig och därmed levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Martin L köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-10-24

Apleröd
    Köpt ett hus. hade problem att komma på den annonserade visningen så Ulf fixade så jag kunde komma några dagar tidigare. Fått svar och allt info som jag har behövt. Läs mer
  • Britt Inger K skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-06-14

Har sålt ett hus.Blev bemötta på ett väldigt bra sätt,har hört av sig regelbundet blev underrättade om vad som är på gång. Kan varmt rekommendera honom till andra som vill anlita en mäklare Läs mer
  • Susanne E skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-02-02

Väldigt bra bemötande man kände sig trygg. Bra information under tiden affären pågick . Kan varmt rekommendera Gofab fastighetsbyrå . Läs mer
  • Britt-marie Anita C
    Britt-marie Anita C skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå

2018-01-15

Som vanligt alltid supertrevlig och kunnig. En mäklare att lita på i alla väder. Rekommenderas still 100% Läs mer

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå

Markus Berg