Gofab Fastighetsbyrå , sid 2

Hjältebyvägen 1, 471 72 Hjälteby — Visa karta

Vi har gjort trygga bostadsaffärer på Västkusten i över 25 år.

Gofab Fastighetsbyrå är en obunden aktör med många års erfarenhet av bostadsförmedling på Tjörn, Orust och i Stenungsund. Våra mäklare har en stark lokal förankring och har ett stort intresse gemensamt: att förmedla bostäder för och till dig!

Vi kan ge dig alla de råd och den hjälp du behöver i bostadsaffären och oavsett om du vill köpa, sälja eller bara vill få veta vad din bostad är värd så hjälper vi gärna till. Vi har även erfarenhet av nyproduktionsförsäljning i området och vi har ett brett kontaktnät av både potentiella köpare och säljare.

Välkommen till Gofab Fastighetsbyrå!

Läs vad 489 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå

Agne M skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Kunnig, kan området väl. Hanterar människor bra. Läs mer

Barbro J skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har sålt en villa. Min man avled o jag fick mycket bra hjälp av Kent! Det tog lite tid o priset blev lite lägre än jag hoppats men det är nog det ovanliga läget som gjorde det. Kent hjälp var jättebra men kanske lite dyrt. Men så är det väl! Hälsning Barbro Läs mer
    2020-05-25 Kent O svarar Barbro J
    Hej Barbro, Tack för ditt svar och hoppas du trivs jättebra i din nya bostadsrätt. Det har verkligen varit speciella tider det senaste, men skönt att allt löste sig så bra för dig till slut. Vi löste allt tillsammans mycket bra till slut! Ha en go sommar :)

Holger P skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    En mycket professionell mäklare med ett personligt bemötande. Vi har sålt en villa. Allt gick smidigt och vi känner oss mycket nöjda. Läs mer
    2020-05-25 Kent O svarar Holger P
    Tack så jätte mycket Holger! Kul att ni är så nöjda och vi lär ses i krokarna. :) Ha en go sommar i ert nya fina boende!
  • 2020-05-20

Thomas A skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    En professionell och kunnig och trevlig person som ger sig tid att lyssna på både säljare o köpare allt går utmärkt med den killen Läs mer
  • 2020-05-18

Robert L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålde en bostadsrätt.

Markus är informativ,påläst,trevlig,återkommer som lovat,mycket förtroendeingivande.

MVH Robert Läs mer

Greta S skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålde ett magasin. Tyckte ett tag att Markus stressade mig lite, att jag skulle bestämma mig så fort. Men nu i efterhand, med pandemin och allt den fört med sig, så var det ju bra.
    Markus skötte allt till belåtenhet. Är nöjd att allt är färdigt! Läs mer

Jan B skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt
    På bästa sätt
    Inga andra än de vi upplevde
    Toppen Läs mer

Håkan W skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Tillmötesgående, återkopplade när han sa att han skulle återkomma. Drivande i projektet och upplevdes som ärlig och rak. Läs mer
  • 2020-05-16

Christoffer P skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt fritidshus på Tjörn. Peter gav ett proffsigt och sympatiskt intryck. Hela affären gick väldigt smidigt. Läs mer

Sten P skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Med beröm godkänd!
    Bra bemötande, kunnig och kan
    rekommenderas! Läs mer
  • Gunilla G

2020-05-15

Gunilla G skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    När vi sålde vårt hus lyckades Marcus komma till avslut på ett proffsigt sätt. Läs mer

Joachim B skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålde en villa.
    Marcus är mycket kunnig och förtroendeingivande.
    Alltid glad och hjälpsam.
    Inga problem är för stora.
    Svarade alltid om man behövde hjälp.
    Marcus motsvarade alla förväntningar jag hade. Läs mer

Anita A skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt fritidshus. Kan inte tänka mig en bättre mäklare än Peter Karlsson. Rekommenderar honom verkligen. Jag är utomordentligt nöjd, Läs mer

Joachim B skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Jag köpte en bostadsrätt.
    Karin var glad,käck, lätt att prata med, förklarade bra, ingav förtroende. Läs mer
    2020-05-15 Karin A svarar Joachim B
    Tack så mycket för din rekommendation, jag hoppas du kommer trivas bra och jag vill passa på att önska er en fin sommar!

John A skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    En sommarstuga
    Fick ett Toppen bemötande och tycker helt klart att hon lever upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-05-15 Karin A svarar John A
    Tack för dina fina ord. Vi ses i området i sommar!

Jörgen L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Med sitt trevliga och proffsiga bemötande var Markus var till stor hjälp genom hela processen då han sålde vår lägenhet. Han fanns alltid till hands då man hade frågor och gav även ut bra, hjälpsamma tips utefter sina erfarenheter.
    Försäljningen gick galant och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer

Petter O skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Enkelt och smidigt! Trevligt bemötande. Full koll på allt, så det är bara att koppla av o låta Gofab sköta resten. Läs mer
  • 2020-04-25

Pär Åke Mattias B skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Sålde ett parhus med hjälp av Karin A på Gofab.
    Hon uppfyllde alla förväntningar och mer därtill.
    Blev väldigt smidigt och enkelt att sälja med hjälp av Karin & Gofab Läs mer
    2020-05-12 Karin A svarar Pär Åke Mattias B
    Tack för er fina rekommendation och jag hoppas ni kommer trivas nu uppe i norr! Önskar er en härlig sommar.
  • 2020-04-23

Birgitta A skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Hon gjorde allt både vardag och helg för att sälja min lägenhet till önskat pris och alltid lika vänlig. Läs mer
    2020-05-12 Karin A svarar Birgitta A
    Tack så mycket för dina fina ord, var roligt att få vara med och hjälpa dig! Lycka till med ditt nya boende
  • 2020-04-23

Johan Daniel F skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Proffsigt och sakligt agerande stöd när jag köpte nyproducerad fastighet i Hamburgsund. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-04-23 Karin A svarar Johan Daniel F
    Tack för din fina rekommendation, vi ses på Skäret i sommar!
  • Göran F

2020-04-04

Göran F skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi är väldigt nöjda med Kent. Han kändes trygg, proffsig , hjälpsam, alltid tillmötesgående och gav tydliga svar på frågor.
    Han uppfyllde våra förväntningar.
    Göran och Anita
    Ängeviken Läs mer
    2020-04-06 Kent O svarar Göran F
    Hej Göran, jag vill passa på att tack för de fina orden. Ni var mycket ordningsamma och hjälpsamma att arbeta tillsammans med. Tack och lycka till med ert nya boende så ses vi säkert framöver. Mvh/Kent
  • 2020-03-29

Christina O skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi har sålt vår villa. Vi är så nöjda med Ken Olsson, glad o positiv. vänligt proffsig o snabb försäljning. Läs mer
    2020-03-30 Kent O svarar Christina O
    Hej Christina, tack så mycket och lycka till med ert nya boende nu :) Mvh/Kent
  • 2020-03-27

Johan Anders J skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Sålt villa. En mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2020-04-09 Karin A svarar Johan Anders J
    Tack för din fina rekommendation. Lycka till nu med både företag och hus!
  • 2020-03-23

Sanna Erika A skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Sålt våran lägenhet och blivit mycket väl bemött, det har känts tryggt och roligt och vi är väldigt glada att vi hade just Katarina som mäklare! Läs mer
    2020-03-24 Katarina J svarar Sanna Erika A
    Hej Sanna,
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och fått se er familj bli större under tiden. Jag önskar er all lycka i ert nya hem!
  • 2020-03-21

Gunilla M skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Har köpt ett bostadsrättsradhus genom Gofab. Mäklaren var trevlig, lyhörd och mycket professionell, samt hade full koll på allt från början till slut. Noggrann!
    Att känna sig trygg med att veta att mäklaren har kunskap, erfarenhet och intresse av att man är med i processen och informerar om det man undrar om är viktigt. Hon tog ansvar för kunden, processen och slutförandet av affären på ett mycket positivt sätt. Tillgänglig, lyssnande, tålmodig, förstående och mycket vänlig, är min upplevelse av henne.
    Skulle verkligen rekommendera den här Fastighetsbyrån till mina vänner! Läs mer
    2020-03-24 Katarina J svarar Gunilla M
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation! Jag har smakat din rabarbermarmelad som jag fick och den var jättegod. Om inte receptet är hemligt tar jag gärna emot det.
    Jag hoppas du kommer att trivas i din lägenhet och får njuta av tillvaron.
  • 2020-03-21

Alexander E skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Sålt lägenhet.
    Super proffsig, guidade oss genom hela affären!
    Tack vare Katarina blev affären mycket mycket bättre än vi kunnat hoppats.

Bra kommunikation genom hela affären. Kändes otroligt tryggt.

Rekommenderas 200%. Grymt proffsig och exakt de man önskar att en mäklare ska vara.
    Klippan i stormen!! Läs mer
    2020-03-24 Katarina J svarar Alexander E
    Hej Alexander,
    Jag niger och bugar åt din fina rekommendation. Den värmer ordenligt! Det känns så skönt att alla blir nöjda och glada och får den service ni förtjänar.
    Jag önskar er all lycka med barnen och ert nya hus!
  • 2020-03-19

Carolina Veronica H skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Vi valde att ta hjälp av Karin vid försäljningen av vårt hus. Vi upplever att vi blev väldigt väl bemötta och hon utförde uppdraget på ett proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare! Läs mer
    2020-03-27 Karin A svarar Carolina Veronica H
    Tusen tack för en fin rekommendation, önskar er ert stort lycka till nu i ert nya fina boende!
  • 2020-03-12

2020-03-12 Kent O svarar Anders S
    Hej Anders, Tack för ditt svar och omdömme. :) Mvh/Kent
  • 2020-03-12

Eva-maria H skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Vi har både köpt och sålt via Gofab och Karin. Vi är mycket nöjda med bemötande, återkoppling och utförande. Läs mer
    2020-03-27 Karin A svarar Eva-maria H
    Tusen tack för fina ord, önskar er en härlig vår nu!
  • 2020-03-05

Uno H skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    -har varken köpt eller sålt - ännu

-mycket bra bemött

-stora förväntningar- ännu inte uppnått

-mycket bra Läs mer
  • 2020-02-26

David F skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Erfaren, ärlig, kunnig, trevlig. En mäklare man känner förtroende för! Toppen! Läs mer
  • 2020-02-23

Andra-mihaela G skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Köpte hus med hjälp av Thomas. Han visade sig ärlig, pålitlig och ibland ett steg före som var väldigt bra för oss. Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-02-21

Gunnar W skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Sålt villa.
    Jättebra.
    Levde upp till alla förväntningar.
    Ställde upp så fort det var något som jag tyckte var oklart. Läs mer
  • 2020-02-18

Josefina L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi sålde vår lägenhet i Stenungsund och då vi köpt ett hus med Markus som mäklare även där så blev det ett lätt val.
    Bra och tät kommunikation och väldigt informativ.

Vi är jättenöjda och skulle vända oss till både Markus och Gofab om det skulle vara aktuellt i framtiden. Läs mer
  • 2020-02-11

Eva Gunilla Kein O skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Proffsig
    Noggrann
    Trevlig
    Lugnt och positivt bemötande Läs mer
    2020-02-18 Karin A svarar Eva Gunilla Kein O
    Tack för era fina ord och för att jag fick hjälpa er, hoppas ni får en härlig resa nu!
  • 2020-02-05

Britt-marie T skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Proffsigt bemötande , bra på att kommunicera och informera. Bra presentation och bilder av vårt hus (som vi sålde). Mycket nöjd med hela säljprocessen. Läs mer
  • 2020-02-03

Lovisa S skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi har just köpt en sommarstuga med hjälp av Peter. Han är proffsig, kunnig, lyhörd och empatisk. Ett utmärkt stöd genom hela processen. Vi upplevde att han tillgodosedda både våra och säljarnas behov på ett föredömligt sätt. Läs mer

Christine B skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Thomas har såldt ett fint en plans villa
    i härliga Henån's utkant. Han var tillmötesgående..och informativ. Läs mer

Jean Ingvar M skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Kunnig och korrekt i guidandet när vi sålde vår villa. Läs mer

Lennart N skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Köpt villa utanför Henån på Orust. En mycket trevlig mäklare som bjuder på sig själv och upplevs därför som personlig, trevlig och som inger förtroende. Våra förväntningar var att få svar på alla frågor vi hade. Fick svar och hjälp med att besvara dessa på ett bra sätt.
    Proffsig mäklare som inger förtroende och som vi kan lita på. Läs mer
  • 2020-01-07

Maria S skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Jättenöjd med Karin som mäklare. Lätt att ha att göra med och allt flöt bra. Läs mer
    2020-01-13 Karin A svarar Maria S
    Var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning, lycka till med ert nya boende och tack för en fin rekommendation!
  • 2020-01-07

Marika G skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Jag har köpt bostadsrätt i Brf Skogsbrynet i Hallerna i Stenungsund.
    Karin har varit mycket vänlig och tillmötesgående. Hon har hela tiden återkopplat med information och svarat på mina frågor.
    Karin bidrog till att köpet kändes väldigt tryggt och bra. Läs mer
    2020-01-13 Karin A svarar Marika G
    Tack för dina fina ord. Jag hoppas du kommer trivas bra och kunna njuta av din härliga uteplats!
  • 2020-01-02

Lars Elving B skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    köpt fritidshus
    Allt har fungerat enkelt och bra med Marcus. Läs mer
  • Lasse G

2019-12-29

Lasse G skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Kent på Gofab fastighets AB Sålde min villa i Skärhamn.
    Jag pratade med flera mäklare innan jag bestämde mig.
    Kent hade bra ideer och trodde på samma prisbild som jag hade. Kent har arbetat tålmodigt med uppdraget och följt upp både mig som säljare samt alla spekulanter på ett noggrant sätt.
    Jag kan varmt rekommendera Kent som mäklare får fler bostadsaffärer. Läs mer
    2020-03-12 Kent O svarar Lasse G
    Tackar så mycket Lasse :) Vi ses och hörs framöver. Mvh/Kent
  • 2019-12-26

Björn F skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Snabbt enkelt och lättförståeligt. Läs mer
  • 2019-12-17

Aaro Allan P skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Vi valde Ulf Torsein som mäklare när vi skulle sälja vårat hus,
    han in ger ett stort förtroende och har en lång erfarenhet som mäklare vilket är viktigt för oss. Vi är mycket nöjda med Ulf Torsein som sålde vårat hus. Läs mer
  • 2019-12-15

Marianne H skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt fastighet på Klädesholmen. Läs mer
  • 2019-12-13

Torbjörn H skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt fritidsboende på Klädesholmen, Tjörn.
    Bra bemötande från mäklaren. Läs mer
  • 2019-12-11

Sofia L skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Köpte ett fritidshus med Katarina som mäklare. Grymt kunnig och rak, inget flummigt säljsnack.
    Hjälpt till med bankkontakt och grannar, rubbet. Hur bra som helst Läs mer
    2019-12-12 Katarina J svarar Sofia L
    Hej Sofia och Per,
    Tack för er fina återkoppling. Jag hoppas att ni får många härliga stunder i Pettsson och Findus huset framöver. Jag vill också önska er en God Jul och ett Gott Nytt År!
  • 2019-12-11

Madeleine S skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Katarina är en fantastisk människa med hjärtat på rätta stället. På hennes förteckning över arbete hon utfört saknades många telefonsamtal som hon gjort och lagt ned mycket tid på. Rekommenderar henne mycket varmt! Jag är en säljare och fastigheten låg i Kollungeröd. 🙏T🙏A🙏C🙏K🙏 Läs mer
    2019-12-12 Katarina J svarar Madeleine S
    Hej Madelene,
    Tack för ditt fina betyg på min arbetsinsats. Jag önskar dig all lycka med vad du har framför dig och hoppas allt blir bra. Jag vill också passa på att önska en God Jul och ett Gott Nytt År!
Markus Berg
Peter Karlsson