Gofab Fastighetsbyrå

Gofab Fastighetsbyrå, sid 2

Vi har gjort trygga bostadsaffärer på Västkusten i över 25 år.

Gofab Fastighetsbyrå är en obunden aktör med många års erfarenhet av bostadsförmedling på Tjörn, Orust och i Stenungsund. Våra mäklare har en stark lokal förankring och har ett stort intresse gemensamt: att förmedla bostäder för och till dig!

Vi kan ge dig alla de råd och den hjälp du behöver i bostadsaffären och oavsett om du vill köpa, sälja eller bara vill få veta vad din bostad är värd så hjälper vi gärna till. Vi har även erfarenhet av nyproduktionsförsäljning i området och vi har ett brett kontaktnät av både potentiella köpare och säljare.

Välkommen till Gofab Fastighetsbyrå!

Läs vad 712 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå 2

2021-07-30
    Markus gav redan vid första träffen ett seriöst intryck. Han är enligt vårt sätt att se en person som är kunnig i sitt yrke, lyhörd, samarbetsvillig och ger ett ärligt och sympatiskt intryck. Vi är mycket nöjda med hans sätt att sköta vår försäljning av fastigheten. Vi kommer att rekommendera Markus om någon av våra bekanta står inför en fastighetsförsäljning!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2021-07-28
    En riktigt trevlig mäklare. Vi är supernöjda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Kungälv-Ytterby
    2021-07-20
    Kanonbra service, åtekoppling, snabb, trevlig.
    Hej Niklas,
    Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med lägenheten nu-. Jag tror du kommer få den kanonfin!
    Hälsningar
    Katarina
    Katarina Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-07-19
    Väldigt bra bemött och hjälpsam! 😊
    Tusen tack för er fina rekommendation! Karin Andersson
    2021-07-12
    Som återkommande kund hos Kent kn man inte vara annat än nöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Bokenäset
    2021-07-08
    Inte krånglig och inte för "på".
  • köpte en tomt med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-07-05
    Mäklaren var professionell och mycket erfaren.
  • sålde sin bostad med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Västra Mark
    2021-07-02
    Bara +++
    Trevlig
    Utmärkt
    Bra som mäklare
    Uppmärksam
    Bara ++
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2021-07-02
    Mycket trevligt samt kunnig fick alltid samma svar på de frågor som jag ställde.

Birgitta Karlbrink
    • Hallerna
    2021-07-01
    Kunnigt, proffsigt bemötande och engagemang.
  • köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-26
    Mycket lugn och seriös, lyssnade in, trevlig,
    2021-06-26
    Marcus Berg har de fina egenskaperna ödmjukhet och respekt för andra De egenskaperna kommer han att ha användning för hela livet.Som mäklare där vi mött honom utnyttjade han hela registret.Tilläggas kan hans glädje och noggrannhet inför uppgiften. En viktig detalj den omedelbara kontakten per telefon . Lugn och saklig.

Elisabeth och Hans Gråberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Tanum
    2021-06-26
    Väldigt proffsigt bemötande, stort kundengagemang och gedigen kunskap. Inspirerande och positiv, Karin levererade ett toppklass service och engagemang genom helas köpprocessen.Karin får vara starkaste rekommendationer då vi vet att kommade kunder kommer att få en lika positiv erfarenhet som vid fick.
    Tusen tack för ert fina omdöme! Vi ses i området framöver, skall bli roligt att följa byggnationen! Karin Andersson
  • Eva Kristina L
    sålde en tomt med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Långelanda
    2021-06-25
    En vänlig, trevlig man som informerade under hand och gjorde ett gott jobb på kort tid.
    • Myckleby
    2021-06-23
    Trevligt och korrekt sätt. Allt fungerade smidigt och proffsigt.
    Fick en fin kontakt med mäklaren och kände förtroende för henne.
    Tack Tarja, hoppas du trivs fint i ditt nya sommarhus! Karin Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Myckleby
    2021-06-23
    Jag fick förtroende för Karin redan vid vårt första möte.
    Hon överträffade mina förväntningar.
    Allting har känts jätte tryggt och proffesionellt. Karin är underbar.
    Tusen tack för ert fina omdöme, var oerhört trevligt att vara dig behjälplig med försäljningen! Karin Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Ucklum
    2021-06-22
    Bra bemötande, kunnig och trevlig.
    Kunde svara på våra frågor och var väl förberedd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Rönnäng
    2021-06-21
    Markus upplevdes som attt han var lika mycket på säljaren sida som på min, som köpare. Han var tillmötesgående, visade respekt och ville göra en bra affär där alla blev nöjda.
  • sålde en tomt med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-18
    En mäklare skall ha många olika kvaliteter som kunskap om marknaden, lokalkännedom, social kompetens samt god yrkeskompetens.
    Dessa tycker jag stämmer bra överens med Markus.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-06-16
    Engagerad och snabb! På kort tid bokades både konsultation med stylist och fotograf in. Annons lades ut och visningar genomfördes på löpande band utifrån spekulanters önskningar. Smidigt!
    Inom 2 veckor var försäljningen i hamn.
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Morlanda
    2021-06-16
    Har inga klagomål. Det har gott smärtfritt hittils
  • sålde sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-16
    Utmärkt bemötande, proffsigt utfört arbete med bra ekonomiskt utfall.
    Vi rekommenderarl andra säljare att kontakta Gofab vid nästa fastighetsförsäljning.
  • köpte sin bostad med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Röra
    2021-06-15
    Intresserad och hjälpsam vid köpet, återkopplade snabbt
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Morlanda
    2021-06-14
    Allt gick enligt förväntan dvs. bra och proffsigt.
    • Torsby
    2021-06-13
    Snabb och hjälpsam, kompetent och tillförlitlig
  • Andreas V
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Röra
    2021-06-11
    Trevlig och trovärdig mäklare
    2021-06-11
    Alltid loka trevlig, härligt bemötande, känns tryggt att ha Kent som mäklare👌
    Tack så mycket Laila! Det gäller även er skall ni veta :) vi ses snart igen! Mvh/Kent Kent Olsson
    • Torsby
    2021-06-09
    Vid köp av lägenhet fick vi hjälp av Katarina som vi upplever som en kunnig och ytterst service mind mäklare! Vi fick snabba svar på alla förfrågningar, även kvällstid och helger, helt oförväntad.
    Hennes erfarenhet kännetecknar arbetet genom hela processen.
    • Stala
    2021-06-09
    Jag har bara positiva saker att säga om Thomas,från första mötet och hela vägen tills huset var sålt. Trevlig,kunnig,proffsig.. Jag är helnöjd.
    2021-06-08
    Köpt ett hus på Källstången av Katarina.
    Mycket proffsig, trevlig och lätt att få tag på. Allt löste sig smidigt och jag önskar inget mer av en mäklare!
    • Kville
    2021-06-07
    Rak snabba svar hög intrigretet kunnig proffsig påläst
    Tusen tack för ert fina omdöme, hoppas ni haft en härlig sommar i ert nya hus! Karin Andersson
  • köpte sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-07
    Inte så lätt att få tag på, men när det skulle skrivas flöt det på utan anmärkning.
    2021-06-07
    Försäljning av sommarstuga. Mycket bra bemötande. Uppfyllde alla förväntningar.
    Tusen tack för ditt fina betyg! Karin Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Jörlanda
    2021-06-04
    Har sålt ett hus i Timmervik, Ulf skötte uppdraget precis som vi kom överens om. För övrigt var det lika bra nu som när han mäklade vårt första hus för precis 50 år sedan !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-04
    Har köpt lgh på Kajen Skärhamn. Fick ett mycket trevligt, informativt och personligt
    bemötande! Våra höga förväntningar infriades med ytterligare inspiration!
  • köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-03
    Trevlig och hjälpsam och hittade svar på alla våra frågor. Vi är mycket nöjda!
    Hej Åsa, tack själv för mycket trevligt samarbete och att ni har så bra ordning och reda på allt. Toppen! :) Mvh/Kent Kent Olsson
    2021-06-03
    Mycket professionell, bemötande och alltid tillgänglig. Jag och min partner Köpte tomt där Ulf var mäklare. Kan varmt rekommendera Ulf!
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-05-29
    Peter Karlsson har hjälpt mig sälja en bostad i Sverige og har vari proffesjonell och mycket hjälpsam då jag själv bor i utlandet. Han har uppdaterat mig jämligt och delat informasjon och kunnskap där jag har behövt. Rekomenderar homom varmt
    2021-05-28
    Vi har via Peter köpt en sommarstuga, och Peter har ställt upp på ett utmärkt sätt både för oss och säljaren. Peter är mycket kunnig och bidrar med sin personlighet till att man känner sig väl omhändertagen. Han är också snabb på att få saker gjorda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Varekilsnäs
    2021-05-28
    Köpt Fritidsbostad på Orust Maj-21.

Har fått ett utmärkt personligt och professionellt bemötande.
    2021-05-26
    Hjälpsam och tog sig tid att visa objektet som vi köpte till slut. Förklarade även pedagogiskt och ingående olika saker i huset så vi kände oss nöjda. Lätt att få tag på samt svarade på frågor snabbt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-05-24
    Proffsig och seriös men också väldigt trevlig. Lätt att få tag i och alltid hjälpsam.
    Tusen tack för ert fina omdöme, har varit en fröjd att få följa er med både köp och försäljning. Karin Andersson
    2021-05-24
    Smidig fastighetsaffär när vi köpte gård på Orust. Markus gav tydlig information under hela köpprocessen och skötte kontakten mellan oss och säljaren på ett professionellt och trevligt sätt.
    Vi är otroligt nöjda och kan varmt rekommendera Markus!
  • sålde sin bostad med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Stala
    2021-05-21
    Hej. Marcus Berg blev jag rekommenderad att anlita av en god vän. Marcus har verkligen uppträtt ordentligt och korrekt samt varit saklig i bedömningen av det objekt jag behövde sälja. Vill ge honom de allra bästa rekommendationer. Framtiden får utvisa om jag behöver sälja ytterligare ett oblekt och finns Marcus kvar som mäklare vid den tiden anlitar jag honom gärna igen. Med de allra bästa hälsningar från Anna-Greta Larsson.
    2021-05-20
    Vi har köpt en fritidsbostad på Härön. Det vi uppskattar mest med Peter är att han hela tiden haft en god kommunikation med oss köpare, samt såg till att vi fick ett fint första möte med säljaren.
    2021-05-17
    Har sålt vår bostadsrätt i Stenungsund.
    Vi hade Karin Andersson som mäklare och vi är väldigt nöjda med henne.
    Hon hade ett väldigt trevligt bemötande och var snabb med återkoppling Kontinuerligt under hela försäljningstiden.
    Det märktes att hon la ner mycket tid och engagemang, man kände att hon verkligen brydde sig om oss som kund.
    Vi upplever att Karin skötte allt mycket bättre än förväntat, så vi är helnöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Karin till alla som ska sälja sin bostad.
    Tusen tack för ert fina omdöme! Karin Andersson
  • Thomas E
    2021-05-11
    Proffsig med starkt fokus på försäljningen återkopplar regelbundet vid förändring av bud och förutsättningar.
    rekommenderar Karin med ett betyg 5/5.
    Tusen tack för ert fina betyg, önskar er en fin höst! Karin Andersson
    • Rönnäng
    2021-05-07
    Jag har köpt en lägenhet på Mossholmen och har fått väldigt bra hjälp och blivit bemött på ett fantastisk sätt.
    Fick förklarat för min hur en budgivning går till och hur man gör när man vill lägga nytt bud(har aldrig gjort detta förut så det var jobbigt)
    Katarina är proffsig och har ett mjukt sätt, jag fick den tid som jag behövde för att känna in lägenheten fick svar på det frågor som jag undrade över, kunde hon inte svara så återkom hon snabbt med svaret. Alla mina förväntningar på en bra Mäklare har Katarina införlivat. Kan rekommendera henne
    Mvh Gunilla Nöjdh
  • sålde sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-05-07
    Mycket bra bemötande . Och en saklig annonserings text som gav mycket bra resultat . Och mycket bra vid kontraktsskrivning !
    2021-05-07
    Allt var snabbt och enkelt fixat!