Gofab Fastighetsbyrå

Gofab Fastighetsbyrå , sid 2

Vi har gjort trygga bostadsaffärer på Västkusten i över 25 år.

Gofab Fastighetsbyrå är en obunden aktör med många års erfarenhet av bostadsförmedling på Tjörn, Orust och i Stenungsund. Våra mäklare har en stark lokal förankring och har ett stort intresse gemensamt: att förmedla bostäder för och till dig!

Vi kan ge dig alla de råd och den hjälp du behöver i bostadsaffären och oavsett om du vill köpa, sälja eller bara vill få veta vad din bostad är värd så hjälper vi gärna till. Vi har även erfarenhet av nyproduktionsförsäljning i området och vi har ett brett kontaktnät av både potentiella köpare och säljare.

Välkommen till Gofab Fastighetsbyrå!

Läs vad 615 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-11-01
    Köpt hus och i samband med det behövde min bostadsrätt säljas. Kändes självklart att använda samma mäklare vid försäljningen som vid köpet av huset. Valet av mäklare kändes enkelt då jag från början upplevde att det fanns en ärlig och enkel kommunikation. En känsla av att han arbetade för att göra det allra bästa för mig som kund, både gällande husköpet och försäljning av bostadsrätten.
    Under hela processen har upplevelsen varit att mäklaren haft en hög tillgänglighet och förmedlat ett lugn i alla de steg som tagits. Inte bara genom att förklara vad alla steg innebär, utan även genom sin fantastiskt lugna och enkla personlighet.
    2020-10-31
    På väg att slutföra köp av Parhus i Höviksnäs.
    Mycket bra bemötande, lösningsorienterad och förtroendeingivande.
    Lätt att få kontakt med.
    Som sagt är köpet ännu ej slutfört men ser ingen anledning att tvivla på att även fortsättningen faller väl ut.
    Hej Key, Tack för de fina orden. Självklart skall vi lösa resten med på bästa sätt! Och ni är välkomna att bo på härliga Tjörn i Fina Höviksnäs nu :) Mvh/Kent Kent Olsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Norum
    2020-10-30
    Bara positivt
    Tummen upp.
    Vänligt bemötande.
    Bra o väl utfört arbete.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-10-29
    Hej! Kent Olsson har hjälpt oss att sälja vårt parhus. Vi har fått ett mycket bra bemötande och allt praktiskt har upplevts smidigt och professionellt. Vi kommer att varmt rekommendera Kent till släkt och vänner om de skulle vara behov av en mäklare.
    Hej Annelie, Tack så jättemycket för er återkoppling! känns verkligen Så bra att ni är nöjda! Nu kör vi klart allt i mål bara. Sedan hoppas jag såklart få träffa er framöver med för andra affärer såklart. :) Mvh/Kent Kent Olsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2020-10-26
    Sålde ett fritidshus med hjälp av Thomas Hade en Trevlig, flexibel och tydligt hjälp.
    Kan rekommendera varmt
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-10-25
    Nu när hela affären är avklarad kan jag ge ett omdöme:
    Vi har sålt en sommarstuga på Tjörn
    Utmärkt och kompetent bemötande och information från mäklaren,
    Realistiskt upplägg från mäklaren med konkreta råd.
    Bra annonsering och väl genomförd affär.
    Vill gärna rekommendera Peter Karlsson
    Ingemar Kjellmer
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2020-10-25
    Funkat fint hittills. Inget att anmärka på.
  • Ralf K
    • Nävrekärr
    2020-10-19
    Vi har sålt en villa i Henån på Orust.
    Vi har blivit bemötta på ett proffesionellt men ändå avslappnat sätt som vi upplevde mycket positivt. Våra förväntningar var att få sålt vårt hus snabbt och till ett bra pris, vilket vi anser uppfylldes med råge.
    Vi är i det stora hela mycket nöjda! En potentiell förbättring är att innan husvisning vara lite mer påläst gällande fastighetens, data kringliggande miljö och service ( sophantering, snöröjning etc)
    • Nävrekärr
    2020-10-18
    Han kändes kunnig och pålitlig så vi fick förtroende för honom. Vi är nöjda
    Vi har ännu inte slutfört vårt köp
    2020-10-14
    En gammat fastighet.
    Vi blev jättebra bemötta av Thomas.
    Lätt att prata med.
    Svarade snabbt på sms mm.
    Försäljningen gick smidigare och snabbare än vi nånsin anat.
    2020-10-12
    Har köpt ett hus av mäklaren Thomas
    Blev mycket bra bemött, han var ärlig och hade bra med fakta om stället.
    Gav bra förslag till olika åtgärder på huset.
    2020-10-10
    Vi köpte ett hus, jag blev väldigt trevligt bemött av markus. Han betedde sig proffesionellt och va påläst om bostaden. Han va enkel att kontakta och prata med. Husköpet gick snabbt och smidigt!
    2020-10-10
    Vi valde GOFAB Fastighetsbyrå och Thomas Winqvist för att sälja vår fastighet i Hälleviksstrand.
    Vi är mycket nöjda med bemötande och samarbete med mäklaren.
    Mai-Lis o Bengt Reis
  • Helena G
    sålde sin stuga med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-10-10
    Jag uppskattar Markus Berg för hans korrekta bemötande och snabba återkopplingar i samband med försäljning av mitt fritidshus.
    2020-10-07
    Vi upplever att vi blivit bra bemötta och omhändertagna vid vår försäljning av vårt hus i Kyrkesund.
    Kent har alltid varit trevlig, vänlig, tillgänglig och svarat på våra frågor och varit behjälplig om problem uppstått.
    För oss har det bra varit positivt så vi rekommenderar gärna Kent.
    mvh
    Ulla Selén
    Hej Ulla, Tack så jättemycket! Det har varit mycket trevligt att jobba tillsammans och ni vet att ni är välkomna åter om ni skulle hitta en hus som passar er återigen :) Mvh/Kent Kent Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-10-05
    Trevlig bemötande, snabb och smidig samarbete hela vägen!
    • Spekeröd-Ucklum
    2020-10-05
    Är mycket nöjd med Markus Berg som mäklare för vårt husköp. Han har varit informativ, professionell och tillgänglig för frågor och funderingar under hela processen.
    2020-10-04
    Vi har köpt ett hus på Tjörn, i Rävlanda. Vi blev väldigt bra bemötta och kände att vi fick bra hjälp och fick ett förtroende för honom.
    Tack så mycket och välkomna till Tjörn :) Mvh/Kent Kent Olsson
    • Ulveviken
    2020-10-04
    Vi har köpt hus men affären är inte avslutad ännu. Men hittills på bemötande och hjälp varit bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2020-10-04
    Vi har lagt handpenningen på ett hus och inväntar nu inflyttning. Katarina hjälpte oss när vi önskade extra visning samt visade ett genuint intresse för att vi var seriösa spekulanter där andra mäklare har ansett att vi varit för unga och därav inte varit lika lätta att ha att göra med. Vi upplever Katarina som en trevlig och rak person något som både underlättar och hjälper oss i denna situationen. Tack
    Hej Olivia och Marcus, Tack för er positiva återkoppling. Jag hoppas nu även att er lägenhetsförsäljning skall kännas på samma sätt. Vi ser fram emot detta! Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-10-03
    Trevlig och korrekt, återkopplar snabbt.
    Hej Anders, tack så mycket! Alltid kul med kunder som är nöjda på alla sätt :) Mvh/Kent Kent Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-10-02
    Mycket kunnig och ärlig mäklare som tar upp det mesta man vill veta med ett objekt som är till salu.
    • Ulveviken
    2020-10-02
    Köpt ett hus. En glad, go och trevlig person. Hjälpsam och ingavförtroe.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-10-02
    Karin Andersson har varit mycket trevlig, tillmötesgående och professionell.
    Vi ger henne de bästa rekommendationer
    Lars o Nina
    Tack så mycket för era fina rekommendationer. Jag hoppas ni kommer trivas bra på Tjörn! Karin Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-10-02
    Trevligt bemötande, flexibel och pålitlig
    Hej Lasse, Tack så jättemycket! riktigt kul att allt gick så bra och hoppas nu det blir riktigt bra i ert framtida boende så ses vi i krokarna :) Mvh/Kent Kent Olsson
  • Pierre A
    köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt fastighet på Tjörn.

Kent är verkligen en person som passar för yrket.

Har förstått Att han pratar med ev köpare. Och berättar om fastigheten. Inte bara öppnar dörren, som vissa gör.

Han är tillmötesgående. Svarar snabbt på frågor. Låg i och jobbade hårt med att sälja min fastighet.

Jag är verkligen nöjd med hans insatts och kan utan problem rekommendera honom till andra
    Hej Pierre, Tackar och bugar och bockar :) Ha det nu så skönt i Skåne och med din framtida renovering av ditt nuvarande hus. Mvh/Kent Kent Olsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2020-09-25
    Jag/vi har köpt en lägenhet i Ellös.
    Katarina var flexibel när det gäller visningstid, gav snabb och relevant feed-back. Hon lät oss i lugn och ro titta på lägenheten. Pushade oss inte. Medverkade vid inspektion. Gav tips om faciliteter ( ex båtplats) i närheten.
    Hej Birgitta och Gunnar, Tack så mycket för ert fina betyg. Det var roligt att kunna hjälpa er att hitta ett boende som ni tyckte om. Jag hoppas att ni kommer att trivas på den fina platsen trots att ni får vänta lite på tillträdet. Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
    2020-09-24
    Mycket bra bemötande, från extravisning till kontraktsskrivning.
    Hej Kurt, Tack så mycket för ert fina betyg. Det var roligt att ni fick tag i ett boende som ni önskade. Nu får ni bara vänta ett tag till er inflytt. Hoppas det går bra med försäljningen av er befintliga bostad. Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
    2020-09-24
    Bostadsrätt i Henån, 1 1/2 plan fristående 112kvm
    Alldeles utmärkt

Katarina levde fullt upp till våra förväntningar och levererade upp till allt vi hoppades på.

Snabbt, god saklig information
    Hej Bertil och Kerstin, Tack för ert trevliga omdöme. Det har varit härligt att få hjälpa er med er bostad och jag hoppas ni kommer trivas på ert nya ställe när det blir dags. Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2020-09-23
    I sold my house with Katarina. She is very helpful and positive person.
    Thank You Greta for the nice opinion. It was a pleasure to help You and I am very satisfied that everything has been solved for You now. I wish You and Your boys a nice future! Best regards Katarina Katarina Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-09-11
    Försäljningen av mitt fritidshus på Tjörn gick väldigt snabbt. Upplevde Markus som mycket professionell, hjälpsam och kunnig. Kan rekommendera honom.
    2020-09-09
    Vi har köpt en villa där Markus var mäklaren. Vi blev bemötta väldigt trevligt och professionellt. Jag är väldigt nöjd med det.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-09-09
    Vi köpte en bostadsrätt genom Markus Berg och fick ett trevligt och bra bemötande !

Mvh Ulrika o Mati 😊😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-09-07
    Vi sålde vår villa i Stenungsund genom Karin Andersson på Gofab Fastighetsbyrå och vi är väldigt nöjda med det fina samarbetet!

Att försäljningen blev så framgångsrik är till stor del tack vare att Karin drev hela processen väldigt noggrant och med stort personligt engagemang. Kan därför varmt rekommendera Karin Andersson och Gofab, till er som letar efter en riktigt bra mäklare.
    Tusen tack för ett fint samarbetet och tusen tack för era fina rekommendationer. Ha en härlig höst, så se vi! Karin Andersson
    • Stala
    2020-09-04
    Sålt bostad. Blivit bra bemött och försäljningen har fungerat bra med kontakten med mäklaren .

Köpet är inte klart ännu men det har fungerat bra med kontakten med mäklaren.
    Tack Tommy, Reco skickar ut förfrågan automatiskt efter att köpekontraktet är undertecknat. Har varit en fröjd att få följa er under renoverings/försäljningsprocessen. Ha en riktigt fin höst! Karin Andersson
    • Stala
    2020-09-03
    Karin är proffsig, tydlig och snabb.
    Tack Ulla, tror att du kommer trivas bra i ditt nya boende och möta hösten i din nya trevliga trädgård! Karin Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-09-02
    God dialog. Engagerad. Kan rekommenderas.
    2020-09-01
    Sålt fritidshus på Orust.
    Utmärkt bemöta.
    Förväntning att få bra hjälp.
    Karin har varit mycket engagerad och hjälpt och hjälpt oss hon har hela tiden hållit oss informerad om vad som händer.Hon fixade visning för 83 personer perfekt. En toppen mäklare enligt oss.
    Tack Sven för er fina rekommendation, har varit givande att få hjälpa er med försäljning. Karin Andersson
  • köpte sin stuga med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Tanum
    2020-08-21
    Mycket proffsig och trevlig
    Serviceminded och hjälpsam, dessutom väldigt trevlig och fantastiskt bemötande, dvs bara toppen!
    Tack Kerstin för dina fina ord! Skall bli skoj att följa din resa med byggnationen. Lycka till och ha en fin höst, så ses vi i området! Karin Andersson
    2020-08-20
    Trevligt bemötande, kunnig och nogran
    Tack för din rekommendation! Lycka till med renoveringen nu! Karin Andersson
    2020-08-19
    En fantastiskt trevlig och professionell mäklare.
    Kan bara lovorda.
    2020-08-18
    Sålt ett skärgårdshus! Blev bra bemött!
    Ja han levererade ett bra resultat!
    Markus var trevlig och gjorde bra i från sig sålde huset för mer än det var ute för fick ditt många besökare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2020-08-17
    Professionell
    Trevlig
    Kunnig
    Mäklaren uppfylldes våra förväntningar
    2020-08-15
    Köpt hus i skärgården på västkusten. Bra och trevligt bemötande. Lugn och sansad mäklare. Inte för mycket "säljare". Nöjd med upplevelsen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Norum
    2020-08-11
    Vi sålde en villa i Stenungsund och är överlag nöjda med försäljningen. Alltid bra återkoppling och lätt att följa med i alla steg fram till avslut.
    Tusen tack för er fina rekommendation och stort lycka till med ert nya äventyr! Karin Andersson
    • Jörlanda
    2020-08-09
    Vi har sålt hus via Karin.
    Vi är mer än nöjda. Allt fungerade bra. Kunnig, pålitlig och trevlig mäklare.
    Tusen tack för era fina ord! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Ha en härlig höst! Karin Andersson
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Tanum
    2020-08-09
    Seriös, professionell, tillmötesgående!

Tack för bra process.

Linda o Claes
    • Bleket
    2020-08-03
    Thomas sålde för oss. Trevlig och smidig att samarbeta med!
    • Spekeröd-Ucklum
    2020-08-01
    Försäljningen av min villa gick snabbt och smidigt. Mycket bra bemötande och stor erfarenhet!
    • Bleket
    2020-07-31
    Köpt hus och det gick snabbt och enkelt👌