Alla kategorier Bar Stockholms län Stockholm Norrmalm Wallmans Group Golden Hits

Golden Hits, sid 2

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm — Visa karta

GOLDEN HITS – RESTAURANG, NATTKLUBB OCH SHOW I STOCKHOLM

HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT!
Vi har allt – grymma shower med tillhörande menyer, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där vi spelar musiken du helst dansar till i ditt egna vardagsrum – allt från schlager till senaste radio-hitsen!
Givetvis har vi även karaoke.

Välkommen till Golden Hits – restaurang, nattklubb, karaoke och show i Stockholm
Öppet just nu
Mån-Ons: Stängt
Tor-Lör: 17:30-03:00
Sön: Stängt

Läs vad 1369 kunder tycker om Golden Hits

Sofie G skrev om Golden Hits
    Sjukt kul ställe! Trevliga vakter och goda drinkar! Läs mer

Viktorija G skrev om Golden Hits
    Det var mer än fantastiskt fest! Läs mer

Sara Y skrev om Golden Hits
    Vi hade hur roligt som helst! Allt var bra, maten utmärkt och underhållningen top-notch! Läs mer

Madeleine K skrev om Golden Hits
    Maten får en trea, servicen och showen en femma Läs mer
  • Carolina F

2019-06-24

Carolina F skrev om Golden Hits
    Proffsigt, roligt, alla rätt! Vi hade en fantastiskt lyckad kväll! Läs mer
  • 2019-06-19

Jesper L skrev om Golden Hits
    Grymt bra show och väldigt duktiga artister! maten var också väldigt mycket över förväntan, dvs mycket god! Läs mer
  • 2019-06-17

Ann D skrev om Golden Hits
    Jättebra rakt igenom hela showen😋 Läs mer
  • Theodor P

2019-06-16

Theodor P skrev om Golden Hits
    Bra koncept, högsta betyg för uppträdande, service och program.
    Det var ett nöje att vara med Läs mer
  • Monica E

2019-06-15

Monica E skrev om Golden Hits
    Helt otroligt bra underhållning trevlig personal som tog sig tid med folk. Alla vi som var där är helt nöjda. Vi kommer i höst igen. Trevlig sommar.
    Monica Eriksson Läs mer
  • 2019-06-15

Linda S skrev om Golden Hits
    Jag fick en gratis krogshow med mat för 2pers för att jag vann en karaoke tävling. Det var mycket uppskattat! Jag blev uppmärksammad och jag var otroligt nöjd med besöket och maten. Golden hits är det ställe jag oftast går till då jag vill gå ut och roa mig i Stockholm, dom har liksom allt 😃 Läs mer
  • Linda Sofie S

2019-06-14

Linda Sofie S skrev om Golden Hits
    Personalen var mycket trevlig och rolig med ett fantastiskt uppträdande i världsklass!
    Mycket god mat och tiden gick alldeles för fort, man ville bara ha mer.
    Det kommer garanterat bli fler besök. Läs mer

Marie J skrev om Golden Hits
    God mat, proffsiga artister, trevligt bemötande! Läs mer

Veronica Del Carmen M skrev om Golden Hits
    Alltid nöjd med maten och showen
    bra bemötande trevlig personal. Läs mer

Mohammad P skrev om Golden Hits
    Vi var på en trerättersmiddag med show och underhåll. Allt från maten och underhåller var kanonbra och levde upp till förväntningarna Läs mer

Marc L skrev om Golden Hits
    Företagsfest som blev mycket lyckad och uppskattad. Bra mat, bra service och grymma uppträdanden! Läs mer
  • Johanna S

2019-06-13

Johanna S skrev om Golden Hits
    Bästa mottagandet vid bokning!
    Så duktiga och trevliga artister.
    Maten så god över förväntan.
    Bra jobbat Golden hits 👏👏👏 Läs mer

Vanja Ann-sofie Birgitta S skrev om Golden Hits
    Vi var på Festernas fest och blev väldigt bra bemötta. Både vid ankomst och under hela showen. Det var ett bra upplägg och bra variation av musik. Det fannns något som passade alla. Läs mer
  • 2019-06-10

Yvonne A skrev om Golden Hits
    Vi var ett gäng på 28 personer som köpte Menypaket inkl. drinkpaket av världens bästa säljare Leona von Zeipel.

Otroligt tillmötesgående, förstående och rolig att prata med. Hjälpte till med allt och lite till.

Förväntningarna var höga då Leona gjorde ett kanonjobb och det kvarhölls också då vi möttes av 2 personer som skulle servera oss med en superb service.

Superbra kväll!!

Återkommer definitivt igen när nästa kickoff är på G :) Läs mer
  • Malin Ingeborg Viktoria A

2019-06-06

Malin Ingeborg Viktoria A skrev om Golden Hits
    Köpte Festernas fest med mat och show. Blev glatt överraskad av kompetens och service. Trevligt och genuint bemötande!
    Jättetrevlig kväll! Läs mer
  • 2019-06-04

Jeanette Isabella Eleonor T skrev om Golden Hits
    Vi var 4 tjejer som köpte en kväll på golden hits festernas fest med 3 rätters. Vi blev mycket väl bemötta både i baren innan och av vår servitris vid bordet. Maten var jättegod och fint upplagd. Underhållningen var jättebra och kläder och hår o smink mycket väl genomtänkt.lagom långa uppträde och kanonkul att dom fortsatte att underhålla en stund efter att borden var borttagna. Vi fortsatte kvällen på karaokevåningen och det var superkul.. absolut en kväll som vi minns och har många roliga minnen till. Billigt pris för både underhållning och mat.. 👍🏻 Läs mer
  • 2019-06-04

Urban P skrev om Golden Hits
    Såg rockshowen. Ganska intim lokal och man kommer nära artisterna, vilket var trevligt. God mat och bra stämning. Läs mer

Lena Birgitta K skrev om Golden Hits
    Trevligt och god mat och dryck!
    Goda viner i vinpaketet! Läs mer
  • Lotta J

Lotta J skrev om Golden Hits
    Är återkommande gäst. Rekommenderar alla jag känner Golden Hits. Är på Festernas Fest, God mat, bra service. Finns inget att klaga på. Bästa stället man kan gå på. Alltid väl bemött!! Är c:a två ggr/år där. Lever på detta flera månader. All heder till detta ställe!!! Läs mer
  • Beatriz P

Beatriz P skrev om Golden Hits
    Trevlig personal, som sjöng underbart, fin show, en fin kväll, roligt och sevärt Läs mer
  • Thomas O

Thomas O skrev om Golden Hits
    Vi blev bemött som en skolklass, de fick oss att tappa sugen på att vi skulle ha en trevlig kväll, Vi kommer aldrig mer besöka detta ställe. Läs mer
    2019-06-13 Wallmans Group svarar Thomas O
    Hej Thomas!
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss din feedback.
    Vi strävar alltid efter att våra gäster ska lämna oss nöjda och du får gärna skicka mig ett mail på yanniqe.wikstrom@wallmansgroup.com, vill gärna höra mer om din upplevelse .

Allt gott!

Heidi Carita Markitta O skrev om Golden Hits
    Vi hade höga förväntningar och kan bara summera att det var riktigt bra och professionellt. Trevligt bemötande av alla! 10/10 Läs mer

Ruth Christina Birgitta J skrev om Golden Hits
    Fick det i present. Jag och min syster hade en jättetrevlig kväll, god mat och en fantastisk underhållning 😊.Även där det sjöngs karaoke var trevligt. Hit kommer vi tillbaka igen.🤗 Läs mer

Maria A skrev om Golden Hits
    Besökte Festernas fest med 10 utländska vänner. Fantastisk show. Den blev mycket uppskattad av alla! Läs mer
  • 2019-05-31

Sandra K skrev om Golden Hits
    Personlig och riktigt rolig show. God mat och trevlig personal Läs mer
  • Maria Anneli B

2019-05-26

Maria Anneli B skrev om Golden Hits
    Hej
    Köpte kategori A o trodde vi skulle hamna mitt framför scenen. Nu fick vi bord där hovmästaren möter gästerna. Kvällen blev lyckad iallafall. Alltid trevligt på Golden Hits Läs mer
  • 2019-05-24

Maria Therese H skrev om Golden Hits
    Vi var 4 st på Rockshowen och var mycket nöjda. Bra uppträdande, god mat och jättetrevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-24

Mira-susanna H skrev om Golden Hits
    Vi har varit 6 gånger på Golden Hits nu. Man blir aldrig besviken. Showen är alltid riktigt bra och personalen är super trevliga
    Så tack så mycket :) Läs mer
  • 2019-05-23

Jatta B skrev om Golden Hits
    Hej!
    Vi hade en toppen kväll med galet bra rock uppträdande och supergod mat! Vi var ett sällskap på 5st och vi alla vill återkomma till en annan show!
    Tusen tack!
    // Jatta Läs mer
  • 2019-05-23

Carina J skrev om Golden Hits
    En härlig ķväll! Jätteduktiga artister med fantastisk rockshow.
    Maten var riktigt god.
    All personal , från beställning till hemgång , gav ett fantastiskt bemötande.
    Lite för hög musik på dansgolvet eller rättare sagt lite för mkt diskant. Karaoken något överreklamerat...

Men en kul o minnesvärd kväll!!! Läs mer

Carolina O skrev om Golden Hits
    Jag och min syster var på Festernas Fest. Mycket trevligt bemötande, men vi blev snabbt missnöjda med servicen. Dryckesbeställningar glömdes bort gång på gång och det märktes att maten stått länge. Torrt bröd, seg lax och gurka. Köttet var medium som utlovades men märktes att den varmhållits (konstig konsistens).
    Showen var inget som tilltalade oss, men vi förstår att det måste passa alla. Läs mer

Piérre Mikael Andreas G skrev om Golden Hits
    Överlag mycket trevligt och nöjd med Golden Hits Läs mer

Annette W skrev om Golden Hits
    Fantastiskt bemötande av personalen hela kvällen, de bjöd verkligen på sig själva och var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma. Vi hade väldigt skoj och njöt av underhållningen till fullo. Läs mer

Anders T skrev om Golden Hits
    Fantastisk kväll, god mat och bra underhållning. Kvällen blev minnesvärd! Toppen, stort tack för trevlig personal och bra artisteri. Läs mer

Jimmy Lars Håkan J skrev om Golden Hits
    Golden Hits var en perfekt avslutning på en dag av massor av god mat, skratt & roligheter på vår svensexa (tänkte vi)

Det var i det stora hela riktigt bra men att direkt få en stämpel i pannan att ett sällskap av bara killar ska in och folk är fulla osv när ingen är värre än någon annan i kön in så känns det tråkigt när vakterna nästan följer efter några av oss för att se ett felsteg för att ta chansen att slänga ut personer. Två stycken som ändå var schyssta och gick med ut och blev lovade att dem kan komma in igen bara för att se så han inte hamnar ensam på gatorna om han nu "var för full" han valde själv att skita i de å dra till hotellet. Dem andra två som blev lovade att dem kan komma in igen blev nekade, det slutade med att en till inte fick va kvar för att man kom till entrén och ville hjälpa. Efter ca 1 timme fick dem komma in igen och det är en timme som vi inte får tillbaka utan man bara kommer ihåg en negativ upplevelse tack vare riktig dåligt bemötande och servicemind av vakterna i detta fall. Jag har själv arbetat inom kroglivet länge och vet att det är tufft & vakterna har en jobbig position att ta snabba beslut. Men för ofta blir det som för oss att dem har redan bestämt sig för att några komme plockas ut och rent ut sagt jävlas med oss. Ta varje individ och sällskap med 0 förutfattade meningar eller erfarenhet för det blir så jävla tråkigt när man blir dömd innan man ens fått chansen att säga hej i dörren.

Tack och hoppas att det är någonting som man kan ta lärdom från och det blir surt när man betalar en hel del i förköp osv.
    Vi ville bara ha en bra avslutning på vår svensexa. Läs mer

Anette Eva Maria P skrev om Golden Hits
    Konstigt att man blir utvisad utan förklaring om orsak . Klagat och inte fått något svar . Av Golden Hits Läs mer

Maria L skrev om Golden Hits
    Otroligt bra show och god mat och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-05-21

Marie-louise Anna Christina B skrev om Golden Hits
    Firade sonens 50-årsdag det var en toppenkväll! God mat o dryck samt underhållning. Kan varmt rekommenderas. Återkommer med all säkerhet 😀👍😝 Läs mer

Fredrik R skrev om Golden Hits
    En teamkväll för kollegor på mitt arbete på Friskis&Svettis. Ida som satt med bokningen, superhärlig energi och hjälpsam!
    Väl på plats så en superhärlig kväll med god dryck och mat, anpassat efter allergier etc. Artisterna är superduktiga och bjuder verkligen på sig. Vi är supernöjda och kommer såklart tillbaka!
    Tack för erbjudandet! Vänliga hälsningar Fredrik R anläggningschef Friskis Kungsholmen Läs mer

Ulf Mikael S skrev om Golden Hits
    Häärlig show å lysande personal👌👌 Läs mer

Carin Susanne L skrev om Golden Hits
    Vi köpte biljetter till festernas fest. Uppträdande var ok men långa väntetider på dryck. Det värsta var när jag gick upp till våning 2 för att köpa 3 st aperol split o bartendern tar mitt kort o drar 400kr drygt o blandar aperol o Sprite . Han glömmer det viktigaste Cavan. Jag påpekar detta men då är glaset redan fullt me Sprite o han håller på med nya kunder. Det blev dyra droppar f blask som vi fick lämna Läs mer

Peter Robert C skrev om Golden Hits
    Bra show och service. Duktiga artister.
    Hade önskat att lokalen var mer välfylld med gäster. Stämningen infinner sig inte riktigt när publiken är för liten. Läs mer

Anna Maria Charlotte J skrev om Golden Hits
    Vi hade matpaket + show med tillägg att uppvakta en vän som fyllde år.
    Jag hade inga förväntningar utan gick dit med öppet sinne.
    Glatt överraska blev jag:
    - mycket bra bemötande
    - skratt o massa leende
    - ett stort plus på maten
    - artisterna mycket bra på scen (då jag själv jobbat som dansare o är lite kräsen)
    - dansgolven efteråt 10 av 10
    JAG KOMMER TILLBAKA! Läs mer

Hasse B skrev om Golden Hits
    Broccolin var väldigt torr och det vara bara 2 små rostade potatisar till en stor bit oxfilé. Inte bra. Annars var personal och show väldigt trevlig. Läs mer

Erik Johan Inge E skrev om Golden Hits
    Duktiga artister!
    Bra mat

Sunkig matta, kändes klibbig. Läs mer

Anna Nina S skrev om Golden Hits
    Jag och fem tjejkompisar såg en show och åt en god trerätters middag som smakade väldig bra. Grym musikshow med bra service. Kan rekommendera detta till alla. Läs mer

Kungsgatan 29, 111 56 Stockholm