Golden Hits

Golden Hits

1 676
4.3

GOLDEN HITS – SHOW, RESTAURANG, BAR OCH NATTKLUBB I STOCKHOLM HIT KOMMER DU OM DU VILL HA ROLIGT PÅ RIKTIGT! Vi har allt – två olika shower med specialkomponerade tillhörande menyer, á la carte restaurang, fem barer och Stockholms roligaste nattklubb med hela tre dansgolv där våra DJ'S spelar musiken du helst dansar till i...

1 676 omdömen om Golden Hits

Carina S
Skrev om Golden Hits

Vakter som inte går att prata med! En artist gick så nära en i vårt sällskap så han blev utslängd, på riktigt! Då dom sa att ha rört vid artisten, det gjorde han inte! Han flyttade på armarna för att inte bli trampad på! Gå inte hit om ni vill dansa och ha en trevlig kväll!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4701 omdömen 4.2 av 4701 omdömen

Penelope S Penelope S
Ida S
Skrev om Golden Hits

Fruktansvärt!!!! Dåliga vakter och personal! Gå inte hit om du vill ha en trevlig kväll. En i vår familj blev utslängd för att vakten tyckte han nuddat artisten när han dansade förbi på BORDET, helt sjukt! Att bli utkastad när dom dansar vid en för man råkar komma åt byxorna som tar upp hela rummet! Vi fick inte ens se slutet av showen.

Evalena B
Skrev om Golden Hits

Vakter som vill visa sin makt! Gå inte hit om du vill vara säker på att få en trevlig kväll. Under showen blev både en i vårt sällskap samt en vid bordet bredvid utslängda innan showen var slut för att vakterna upplevde att de kommit i kontakt med artisternas kläder. Svårt att undvika då artisterna hela tiden dansar runt bland gästerna.

Anneli V
Skrev om Golden Hits

Otrevliga vakter. Vi var nyktert sällskap som fick bord vid scenen som användes som catwalk. En i sällskapet råkade nudda en artist fladdrande byxa och blev utslängd!!! Helt oresonabla! Välj annat ställe!

Ann Maria E
Skrev om Golden Hits

Förväntade oss hederligt 80tal. Men möttes av nåt modernare upphottat skit. Arroganta vakter. Nej tack aldrig mer!

Marcus H
Skrev om Golden Hits

Guards throwing out random people with no explanation. Especially short South American guy.

Robert L
Skrev om Golden Hits

Kom dit nykter och hade bokat ett bord för att se uppträdande och ta mig någon öl men vakten utanför tyckte jag var för onykter så han sa åt personalen att dom inte fick servera någon alkohol åt mig så jag blev verkligt besviken och åkte därifrån direkt

Hans L
Skrev om Golden Hits

Underbar kväll. Full fart på servicepersonalen, showen var jättebra och maten var toppen. Rekommenderas väldigt varmt.

Shirin M
Skrev om Golden Hits

Go inte dit! Var där med kollegorna den 18 januari; För mig blev det första och sista gången. De var väldigt otrevliga mot en kollega och detta fick oss att lämna platsen helt och hållet. Maten var så dåligt att jag fick jätteont i magen direkt efter den och magsäcken kändes som ett stort sten. Vi som hade beställt kött! hade fått ett fettklump på tallriken istället . Mår fortfarande illa när jag tänker på det 🤢.

Rama R
Skrev om Golden Hits

Väldigt otrevliga vakter som kastar ut folk hur som helst👎 Maten var inte alls gott 👎 Några trevliga servitriser och alla andra behöver gå på service utbildning. För min del blir det aldrig Golden Hits igen👎 Rekommenderas ej👎

Shirin M gillar detta
Manuela L
Skrev om Golden Hits

Golfen Hits, House of Fun. 8 personer, över förväntningarna! Super bra bemötande, och mycket nöjda och överraskade över den fantastiska showen. Maten var super god och dryck (vin, drinkar, kaffe, avec) passade oss alla bra . Tack, vi kommer gärna åter !

Selma K
Skrev om Golden Hits

Kul ställe, trevlig personal, super bra show

Maria Catharina J

Vi hade en mycket trevlig kväll med god mat och underhållning i toppklass! Personalen var oerhört hjälpsam, glad och trevlig!

Ann A
Skrev om Golden Hits

Jag har varit där flera gånger, alltid bra bemötande, god mat och dryck. Uppträdandet är sååå bra, alla glada och nöjda. Jag hade en möhippa för min dotter där, med vänner och släkt. Alla är nöjda och glada. Tack

Pia R
Skrev om Golden Hits

Vi tog silverpaketet och service och showen var bra, artisterna är mycket duktiga.Maten var god, och ni är bra på att få ut så många tallrikar o maten är varm, riktigt bra gjort. dock fick en av mina vänner en skruv i sin dessert, det var mindre kul. Vi fick lite avdrag på notan, men det är ändå inte en rolig upplevelse. Annars bra show, bra service, god mat.

Lars Inge Mikael S

Allt var bra förutom maten 👎 Kokt potatis med skal på till tornedå En brun hummer soppa som var salt och smakade bong hummerfond 👎 Man betalar ca 1300kr för show och mat Kanske det var bara denna gång men annars bra

Håkan Ö
Skrev om Golden Hits

bra musik,bra uppträdande, bra bemött, allt va jättebra o jag har rekomenderat det till andra jag känner

Jacqueline R
Skrev om Golden Hits

Var på golden hits rock. Fantastisk mat, service och inte minst underhållningen.

Lena Ann-marie R
Skrev om Golden Hits

Var på house of rock. Köpte silver. Helnöjd med allt.

Dario D
Skrev om Golden Hits

Mycket bra fun night show med 100% underhållningsprogram, jätte duktiga aktörer som bjuder på sig själva under hela akten

Annie Katrine L
Skrev om Golden Hits

Maten var inte bra. Det var ingen i vårt sällskap som tyckte att maten smakade gott och höll god standard. Vårt bord var placerat vid baren så vi kände att vi satt inklämda med gångar på båda sidor om oss och där personalen hämtade dryck. Det var sista gången för mig på Golden Hits tyvärr.

Nina Maria J
Skrev om Golden Hits

Allt var som förväntat, utom en sak: maten. Det kan ha varit det värsta jag försökt äta på lokal någonsin faktiskt. Komplett oätligt rakt igenom. Soppan som skulle föreställa förrätt smakade billig, härsken skaldjursbuljong och inget annat. Huvudrätten var dränkt i en sås gjord på redning och köttbuljong, som någon tappat saltkaret i. Hela huvudrätten var ihjälsaltad så till den grad att det inte ens gick att äta tomaterna som ingick. Efterrätten hade härsknat och smakade gammal grädde. Sammanfattningsvis: kommer gärna tillbaka, men bara om det går att köpa sig fri från maten!

Fariba G
Skrev om Golden Hits

Programmet var toppen. Serveringen och bemötandet var utmärkt. Vi var 7 st Jätte nöjda allihooa👍

Josephine C
Skrev om Golden Hits

Golden hits levererar skratt, proffsighet och en lättsamhet som jag känner att alla skulle behöva i tiden vi lever i nu. Maten är grym och tillsammans med artisternas servering blir allt så bra!!! Att alla är välkomna och inkluderande atmosfär är också värt att nämna!

Åsa W
Skrev om Golden Hits

Jag blev extremt illa bemött eftersom jag och min man blev utslängda(!) med motiveringen att vi var för berusade trots att vi inte hade druckit särskilt mycket. Tydligen är det dessutom något de satt i system om man läser de många inläggen på bla Tripadvisor från folk som varit med om precis samma sak som vi. Jag kommer aldrig att sätta min fot på Golden Hits igen!

TONNY J
Skrev om Golden Hits

Mycket konstigt agerande av vakterna allmänt otrevliga plockar ut folk på ett mycket bryskt sett helt utan anledning, Ser flera stycken som åker ut och det är folk som bara dansar och har trevligt ingen som stör eller för full. Efter denna upplevelse kollar omdöme på Tripavisor finns massor som upplevt samma sak. Hur är det möjligt VARFÖR gör ni inget på Golden detta är mänskor som betalar och är era gäster väldigt många är och firar med släkt och vänner, får ett mycket tråkigt avslut på kvällen. Showen och maten var bra. Men Vakterna HELT galna!!!

Annica Mimi H
Skrev om Golden Hits

Mycket välkomnande och trevlig personal som såg gästen. Vi kände oss väl omhändertagna, bra service.

Jan G
Skrev om Golden Hits

Present till god vän! Vi var två par och hade en fantastiskt trevlig kväll med mycket gott bemötande!

Håkan John Oskar J

Bra bemötande, trevlig underhållning. Maten var ok. Kul kväll med härlig personal. Man kände sig välkommen!

Kristina Maria J
Skrev om Golden Hits

Trevlig och tillmötesgående personal tillika artister. Bra upplägg och positiv anda, god mat.

Pernilla Q
Skrev om Golden Hits

Alltså vilket gäng!! En upplevelse utöver det vanliga, och väldigt god mat. En helkväll med show och mat, och sen nattklubb direkt efter. Det var verkligen en helkväll som sent ska glömmas.

Ralf Lennart S
Skrev om Golden Hits

Vi är helnöjda...med god mat ..viner..och vara med bland betydligt yngre människor som håller igång ...kanon alltihop...häls Ralf Söderblom med fru Anita och svägerska Yvonne...

Anna Cecilia J
Skrev om Golden Hits

Toppenbra show! Jätteroligt och fanatiska uppträdanden.

Monica H
Skrev om Golden Hits

Upplevelsen var mycket dålig. Betalade extra för fri sikt,men hamnade bakom en stolpe, servitrisen hade mage att skylla på min fru ,till höger om mig när hon spillde ut vin från min vänstra sida!! Min fru fick rödvin över hela sin dräkt🤮🤮 vi gick därifrån utan dessert och dansgolv upplevelse. ALDRIG MER

Dag K
Skrev om Golden Hits

Kul underhållning och förvånande vällagad mat. På det hela taget en prisvärd upplevelse.

Kerstin Eva-lena H

Vi hade en fantastisk kväll med mat och dryck med house of fun disco ☀️☀️☀️☀️ Det var så mycket bättre än vad jag hade trott😀😀😀😀

Andrea Katarina Maria K

Jag tyckte showen var bra men våra platser var verkligen med skymd sikt. Jag bytte plats med en kollega efter halva tiden då han annars inte hade sett något alls bakom den enorma pelaren. Vore bättre om skärmarna bakom scenen visade uppträdandet istället för som nu någon slags bakgrunds-dekor. Maten var verkligen inte bra, oxfilén var supertorr och saknade sås (vanligen serveras ju bea). Efterrätterna var ok men inte mer, förrätten var smaklös tyvärr. Jag hade även förbeställt pommes frites ok fått ok av ansvarig men det gick vid ankomst tydligen inte att ordna.

Bernt Jonny A
Skrev om Golden Hits

Var där en torsdag. House of fun. De 5 som uppträdde riktigt proffsiga både på scen och vid servering. Bra service och god mat. Hade fått presentkort i födelsedagspresent. Priset kan annars diskuteras?!

Anne N
Skrev om Golden Hits

Trevlig personal och bra show.

Aina Karina L
Skrev om Golden Hits

Jag köpte tjänsten för att fira min bästa väninnas födelsedag. Hon har fyllt 70 år. Vi har varit där flera gånger och haft kul, men åren har gått sedan dess och kanske en annan dag än en fredag hade passat oss lite bättre men allt var lyckat. Showen hade förändrats och ljudet var aningen för högt men personalen var trevlig. Vi gillar båda två bra musik men det finns inte så många ställen för oss äldre som trots allt inte sitter hemma och stickar och virkar. Vi vill också ha kul men det kanske vore bra om ni hade en "seniorkväll"...

Sanne B
Skrev om Golden Hits

Köpte enkelt biljetterna på nätet. Blev väl omhändertagna och fick god mat och en fantastiskt bra show! Enda som är lite konstigt är skillnaden på priserna, köpte guld för att sitta närmst men satt vid baren, inte ok att ta olika betalt när alla ser ungefär lika bra.

Maria H
Skrev om Golden Hits

Uppträdande jättebra. Även personal som uppträdde. Personal som bara serverade inte okej. Tjejen som hade vårt bord var otrevlig mot en av våra gäster. Trots att han drack vatten. Han var inte mer ”glad” än någon annan. Jag satt på änden närmas ingången. Och märkte tyvärr inget förrän han gick innan uppträdandet var slut. Jag tänker inte ta med kunder fler gånger hit.

Anette H
Skrev om Golden Hits

Allt bokat och beställt i förväg. Mat och dryck. Fördrink och avec smidigt och gott showen vi så var rock. Den var ok. Saknade några 80-tals klassiker och vad jag kunde se i publiken var de vi som var ute i svängen då som var där

Marie P
Skrev om Golden Hits

Mycket bra show med efterföljande bra kväll med dans till bra musik

Annica A
Skrev om Golden Hits

House of fun Mycket bra bemötande Vi alla i sällskapet var mycket nöjda och uppträdandet var superbra. Så bra 👍👍👍👍👍

Jenny N
Skrev om Golden Hits

Mycket bra show Maten var sådär Men på det hela taget klart prisvärt och jag skulle absolut rekommendera Golden hits!

Susann B
Skrev om Golden Hits

Fantastiskt trevlig personal/artister. God mat och härlig show. Firade min mammas 75 års dag och vi var mycket nöjda!

Fredrik J
Skrev om Golden Hits

Vi hade en helt otroligt rolig kväll med middag och fantastisk show. Jag rekommenderar varmt Golden hits.

Ask H
Skrev om Golden Hits

Fru till Ask här. 😊 Detta var en överrasknigspresent till mig på min födelsedag och det var superkul! Musik mat service personal får högsta betyg🤩

Jan C
Skrev om Golden Hits

Vi var ett sällskap på 7 pers och såg The house of fun. Vi hade alla en jätterolig kväll, Maten var lite så där och kunde vara lite bättre men på det stora hela jättetrevligt.